heel er goed

Netjes en correct en ook snel met dingen op sturen nadat ik een proef pakket van hun had gekregen.

Goede kwaliteit en mooi verzonden . Top bedrijf

Mooie producten, snelle afhandeling

Betaalmogelijkheden niet duidelijk op de website.

Bij mijn bestelling kreeg ik de mogelijkheid om te kiezen voor betaling op rekening en ging er derhalve vanuit dat ik een nota zou krijgen voor mijn levering. Echter de dag na mijn bestelling een email ontvangen dat de bestelling nog niet geleverd kon worden want nog niet betaald. Dat is niet wat ik versta onder leveren op rekening.

Prima zakken

Levering is snel

Mindere kwaliteit dan voorheen

De bestelde zakken (KRBR1944) zaten ten eerste in een bredere doos dan anders, waardoor ze gekreukt uit de doos kwamen. Ook is onderaan de zakken een gekreukte boord. Waarschijnlijk een productiefout. Ik ga die zakken nu wel gebruiken omdat ik anders niet verder kan, maar als er de volgende keer terug maar dergelijke kwaliteit geleverd wordt, zal ik moeten uitkijken naar een andere leverancier.

Één min puntje, je moet wel veel tegelijk bestellen ! 72 stuks bio afval zakken!

goed en snel.

zie boven

De zakjes zijn van uitstekend materiaal en pasform

Wij gebruiken de kleine (10 liter) zakjes voor het groenafval emmertje op de keuken aanrecht en de groten (240 liter) zakken voor de groene klikko.

correcte en snelle levering!

correcte en snelle levering!

De ene dag besteld en volgende dag in huis. Snel, correct en precies de houten bootjes die we bedoelen.

Vlotte levering van de bestelde producten!

Vlotte levering van de bestelde producten!

prima materiaal, snelle service, goede prijs

prima materiaal, snelle service, goede prijs: ik ben erg tevreden.

Perfect!

Love it! Top. Goede kwaliteit. Presentatie was met de bordjes helemaal compleet. Mensen vroegen zelfs of ze mee naar huis genomen mochten worden.

perfect

snelle uitlevering

Mooie bord voor feest

Iedereen vind de bamboo bord mooie

vlotte service, mooi, goed product

zie boven

Slecht

Product nog niet ontvangen

De bestelling werd de dag erna reeds geleverd, een zeer goede service. Het enige wat spijtig is, is dat je geen kleinere hoeveelheden kan bestellen.

Goede communicatie

Op website niet te zien of spullen op voorraad zijn

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

product voldoet uitstekend

Mijn ervaring met de container 240 l zakken zijn heel goed

In dit jaar van legers van naaktslakken merk ik dat deze zich een gat weten te banen door het plastic ;-) Maar daar is ook geen kruid tegen gewassen!

Snelle levering Goede bio zakken

Gewoon goed

Duidelijke website, dito prijzen en vlot verzonden. Gewoon goed.