Prima verzorgd, bezorgd en geregeld.

Geen toevoeging

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend

Persoonlijke benadering, levering binnen een dag. Spullen van kwaliteit en ruime keuze. Bedankt voor het helpen met het vinden van de juiste benodigdheden!

Bezorging was bij een pick up locatie…

Het was me bij mijn bestelling niet duidelijk dat de bezorging bij een pick up locatie was, dus ik moest er alsnog op uit. Verder goed hoor.

Snelle verzending

De deksels van de grote koffiebekers sluiten niet goed aan. Daar moeten jullie iets aan doen. Het kost de klant teveel moeite om het deksel op de beker vast maken. Hij lijkt iets te klein. Maar voor de rest prima producten

Zeer snelle levering!

goed! behalve DPD bezorging helaas

bezorging DPD ging niet volgens afspraak, Biofututa prima!

Correct, snel en kwaliteit!

Biofutura ken ik al een aantal jaren als een correcte en "down to earth"leverancier van -in mijn geval-composteerbare afvalzakken. Vandaar mijn cijfer 10!

Goede communicatie.

De bestelling kwam netjes op tijd .een vriendelijke bezorger.

Goede service -snelle levering

Zie hier boven

Als altijd prima, goed om van de plastic zakken verslaving af te komen

Als altijd prima, goed om van de plastic zakken verslaving af te komen

Prima in gebruik

Handige zakjes

Alles goed verlopen alleen de doos waarin bezorgt was behoorlijk kapot, gelukkig de inhoud niet

goed en snel

alles op tijd geleverd

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering

Overzichtelijk

Duidelijke website en goede service

Bio Futura levert kwaliteit!

We hebben veel zakken geprobeerd. Maar komen steeds weer bij Bio Futura terug! We hebben nu besloten niks anders meer te proberen. Een goed product mag iets meer kosten!

ik mis een factuur voor mijn administratie

lastig factuur of orderbevestiging waarin een bedrag staat en omschrijving bestelde

Elke keer weer zeer tevreden

Kwaliteit van de gft zakjes is uitstekend Levering verliep ook deze keer uitstekend Heldere website Graag weer!

Ging jaren goed, nu zit ik al een week te wachten op mijn bestelling

Op zich ben ik erg positief over Bio Futura, altijd een snelle en correcte levering. Echter deze keer is DPD er mee vandoor gegaan, denk ik want ik wacht nu al een week op mijn bestelling. En alles is betaald! Dus nog even afwachten.

Prima en snel geregeld

Heel goed.

Duidelijke website en een snelle levering

Duidelijke website met een bestelgeschiedenis. Ze hebben een breed assortiment met bijna altijd alles wel op voorraad. Snelle mailing van bevestiging en factuur en een net zo snelle levering.

Goede en snelle bezorging erg tevreden met de bamboe borden

Super kwaliteit

Excellent Service, Products and Delivery

Uitstekende professionele service en producten van hoge kwaliteit, zeer snelle levering