Duidelijke site

Makkelijk bestellen, snelle levering, goede producten.

Valt nog wat te verbeteren

Veel niet op voorraad. Wel verbetering nu de prijs per item staat vermeld. Raar dat er artikelen op de website worden aangeboden, die via Thuisbezorgd.nl goedkoper kunnen worden gekocht.

Erg god

Goede productinformatie, goede en snelle service levering.

Uitstekende kwaliteit

Snelle verzending, goede communicatie en goede kwaliteitsvolle producten.

bioplastic draagzakken

Bioplastic hemddraagtas L gemakkelijk te gebruiken en sterk voor je boodschappen te dragen

Goede afhandeling

Jammer dat niet op rekening kan worden besteld

altijd goede service en snelle levering

...

Na bestelling was de levering prima geregeld. Ook de berichtgeving van track/trece was prima. Tevreden klant.

super !!!!

Zeer snelle service SUPER !!!

Ik kon op de site makkelijk vinden wat ik zocht.

Ik was tevreden over het feit, dat ik ook nog telefonisch antwoord kreeg op enkele vragen, met name over de bezorging.

excellente service

geen opmerkingen

Prettig contact en snelle levering

Helemaal top

Goed geregeld

T

Een hele prettige ervaring

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

de juiste producten geleverd, op tijd en goede duidelijke website

Goede producten, prima prijs, goede service

Goede producten die precies doen wat ik er van verwacht en conform de beschrijving. Prijs/kwaliteit past bij elkaar. De levering was goed uitgevoerd en conform de aangegeven tijd.

Levering niet ok

De verwerking van de order ging prima, na overdracht aan transporteur ging het mis. Week lang niets gezien of gehoord. Zelf nabellen en toen bleek het pakket ergens bij de transporteur te zijn. Netjes terug gebeld door servicedesk. Nieuwe bestelling is nu onderweg. afwachten op levering.... Problemen komen vooral door transporteur DPD. Onze ervaring met DPD is slecht, veel leveringen zijn slecht. Leveringen van Postnl of DHL gaan vrijwel altijd goed.

Makkelijk bestellen

De site is overzichtelijk en het bestellen gaat eenvoudig

Zonde van de treshold

Er moet een minimaal bedrag worden gehaald voor bestelling EN ik betaal verzendkosten. Dat is niet echt klantvriendelijk.

Prima zakjes

Makkelijk in gebruik

Snel, duidelijk

Duidelijke producten. Snelle levering.

Prima geleverd

Goederen zijn prima en snel geleverd

Prima producten waar ik graag mee werk.

Kwalitatief goede producten die ik heel graag gebruik in mijn vergaderlocatie.

Correcte levering !

Correct

Exceptioneel positief

Ik was echt verbaasd met de vriendelijk personeel een positief houding en zin om me helpen om gratis samples me sturen. Dat is helemaal raar