Duidelijkheid en snelle levering

Zie boven

correcte levering en product is goed, ik kende het al, bestel het elk jaar.

Snelle reactie

Spoedbestelling Bekers op voorraad Evenement kon doorgaan

De site is makkelijk te gebruiken en de levering was snel.

supersnelle levering

snel bestellen en een snelle levering. goede kwaliteit produkten

uitstekende service en levering

bij navraag over mijn T&T code wist men direct om welke bestelling het ging en werd eea de volgende werkdag al geleverd

alles prima geregeld.

goed product, goede afhandeling van de bestelling.

Prima service levering op tijd

Goede kwaliteit ijsbekertjes. Hygiënisch en voldoen aan de wettelijke voorschriften.

Snel en kwalitatief goed

Snelle service en goede producten

Belachelijke voorwaarden

De maat L zak bleek kleiner dan de maar M zak. Omruilen kan niet. Waardeloze service! Ook al staan de maten ergens verderop wel goed aangegeven, de titel is misleidend. Ik kocht mijn zakken hier vanwege de groene intenties van het bedrijf; dat papier duur en schaars is en ik een terugkerende klant bent maakt verder blijkbaar niet uit

Beste Saskia, Wat jammer te horen dat de zakken niet aan uw verwachting voldoen. Het klopt inderdaad dat de ene maat M (of L) niet het zelfde is als die van een andere uitvoering. De maten zijn terug te vinden in de specificaties op de website. We hebben jammer genoeg geen maat L van de papierenblokbodem zakken. Helaas is voor bedrijven, organisaties en verenigingen is het retourrecht niet van toepassing. We hopen dat jullie de zakken elders in kunnen zetten. Team Bio Futura

Supersnel

Besteld en volgende dag in huis. Das heerlijk.

enorm verbeterd

enorm verbeterd in bestelgemak, door standaard verkoophoeveelheden in dozen. Nog wel lastig met die vreemde bestelcodes

Half/half

Voor de standaard artikelen, top! Voor de prijsaanvraag bedrukkingen, veeeeeeeeel minder.

Prima Service en prachtig product.

Prima Service en prachtig product.

goed, duidelijk en snel

goed , duidelijk en snel

Mooi papier

Eenvoudig maar hele mooie uitstraling

top

Snelle en correcte levering zoals iedere keer.

overzichtelijke site - snelle levering - correcte service

super product (coffee based cup)

Wat ik wel jammer vind is dat er op jullie dozen overal Bio Futura staat. Wij zijn voortverkoper en in dit geval kan de klant de prijzen terugvinden. Zijn er speciale prijzen voor groothandel?

top top top top

Snelle levering, moeilijk in te schatten omschrijving van goederen. Afmetingen niet goed omschreven dus te kleine verpakking ontvangen en niet mogelijk om terug te sturen. Niet aan te bevelen voor professionals door de no return policy

De bestelling plaatsen was een langdurig proces

De bestelling plaatsen kwam pas na veel zoeken tot stand zelf als je precies weet welk product je wilt kopen. De website is blijkbaar vernieuwd en niet overzichtelijk m.b.t. de aangeboden producten. Overgang naar de winkelwagen en aanpassing ervan was rommelig. De website heeft een fletse uitstraling. M.v.g. Anton

Supersnelle levering

Prima gft-zakjes om van onze plasticverslaving af te komen

Duidelijke website en supersnelle levering

Al meerdere keren bij Bio Futura besteld en met positieve ervaringen. Snelle bevestiging per mail en supersnelle levering. Goede producten voor concurrerende prijzen. Aanrader dus.

Van Nelleweg 1

3044BC Rotterdam