Snel

Snelle levering en goede informatie

Volgende keer weer

Snellere levering dan aangegeven, dus altijd fijn. Enkel jammer dat afname van de 5l zakjes enkel per 6 rollen van 200 kan.

Makkelijk en snel!

prima!

Door de drukte heb ik het verkeerde besteld. via een mail die ik er meteen achteraan stuurde liet ik weten een fout te hebben gemaakt. Toen ik de volgende dag belde wist men er al van en is alles in werking gezet om dispullen te laten retourneren en de juiste artikelen in razend tempo bij eethuis bezorgd. Het was mijn eerste bestelling bij Bio Futura maar ik kom daar zeker terug.

Afleveringvoordat ik er erg in had.

Geweldige servers

Klant vriendelijk

Stukken beter

Zeker nu alles per doos gaat. Snelle levering.

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

kwaliteit

goede website, snelle levering, bereikbare klantenservice, helaas niet altijd alles op voorraad maar toch, Top !

snelle levering maar soms te grote bestelminima

Sommige kleine producten met een lage doorlooptijd zijn alleen per 1000 of meer te bestellen. Dat zou betekenen dat ik jaren met 1 bestelling zou doen. Daarom bestel ik deze producten nu niet. Ik wil graag duurzame verpakkingen gebruiken (doen we al vanaf de oprichting van ons bedrijf in 2013), maar zo wordt het moeilijk gemaakt. Ik vind het geen probleem om voor kleinere aantallen iets meer te betalen.

In principe prima, dozen goed en mooie kwaliteit maar de buitenste verpakking was flink opengescheurd

goede opvolging en klantgericht

Medewerkers gaan snelle oplossingen zoeken op vraag van onze behoefte. Zoeken naar goede alternatieven indien nodig. Zeer hoge mate van klantgerichtheid en -vriendelijkheid. No-nonsence - gewoon goed!!!

Goede ervaring met de vuilniszakken.

Op de website is het wel even zoeken naar de vuilniszakken. De vuilniszakken gaan op een gegeven moment vaker scheuren.

De bestelling werd snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima service en snelle levering

duurzame service

composteerbare en toch betaalbare zakjes, zeer vlot geleverd!

Als gebruikelijk snel en perfect geleverd

Door gewoon de vorige bestelling opnieuw in te voeren met een iets nader aantal is de bestelling snel geplaatst en direct conform afspraak geleverd

super tevreden over de snelle service

super tevreden over de snelle service en de goede website

niet helemaal naar wens...

Ik zou graag kleine sausbakjes bestellen,maar die gaan alleen per 2000 stuks. Daar doe ik veel te lang mee. En ik denk niet dat ik de enige ben. Het verhaal dat dat bij jullie uit duurzaamheids oogpunt is gedaan is denk ik maar deels waar. Ik denk ook dat het logistiek en economisch is. Voor kleinere bedrijven is het zo niet mogelijk om goede duurzame verpakkingen te gebruiken voor kleinere aantallen. Het idee van duurzaam is niet alleen duurzame materialen maar ook minder verbruiken. Wij stimuleren onze klanten niet om losse sausbakjes te willen. Dus misschien 10 bakjes in de week. 2000 stuks is dan 200 weken is 4 jaar. Verder nemen we denk ik altijd best normale hoeveelheden af. Dus jammer. Misschien op zoek naar een leverancier die wel aan al onze wensen kan voldoen?

Dank voor uw review. De omzetting van afname van losse verpakkingen naar enkel volle dozen is gedaan om duurzame impact te kunnen blijven maken, Zoals u terecht opmerkt zijn ook efficiënte handling en logistiek belangrijke onderdelen van deze milieuvriendelijk strategie. Wij hebben uiteraard ook bedrijfseconomische aspecten in acht genomen om zo ons brede product gamma alsmede het gekende service level te kunnen blijven garanderen. Waar mogelijk hebben wij in samenspraak met onze leveranciers de stuks per doos gereduceerd. Helaas is dit niet mogelijk voor alle producten, ook wij zijn hierbij soms aangewezen op wat een leverancier ons aanbiedt. Dat sommige producten voor sommige klanten daardoor minder aantrekkelijk geworden zijn is jammer genoeg een gegeven. Wij blijven constant in gesprek met leveranciers en kijken naar alternatieven, om onze duurzame producten voor een zo breed mogelijk groep klanten beschikbaar te maken

heel er goed

Netjes en correct en ook snel met dingen op sturen nadat ik een proef pakket van hun had gekregen.

Goede kwaliteit en mooi verzonden . Top bedrijf

Mooie producten, snelle afhandeling

Betaalmogelijkheden niet duidelijk op de website.

Bij mijn bestelling kreeg ik de mogelijkheid om te kiezen voor betaling op rekening en ging er derhalve vanuit dat ik een nota zou krijgen voor mijn levering. Echter de dag na mijn bestelling een email ontvangen dat de bestelling nog niet geleverd kon worden want nog niet betaald. Dat is niet wat ik versta onder leveren op rekening.

Prima zakken

Levering is snel