Goede site, snel geleverd.

Als hier boven..

Supersnelle levering

Bedankt voor de supersnelle levering, heel tevreden over de 60ml PLA containers en deksels

Goede ervaringen

Nog steeds super tevreden

Binnen de kortst mogelijke tijd geleverd en prima producten.

duidelijke info en snelle levering

product zoals omschreven

Altijd goed

Altijd goed!

Altijd een supersnelle levering en prima support

Altijd een supersnelle levering en prima support

Snelle levertijd

Goede kwaliteit

Snelle en goede service

Snelle levering , duidelijke website, goede kwaliteit

Helder aanbod. Snelle service.

Helder aanbod. Snelle service.

Jullie service en artikelen zijn super goed.

Ik ben helemaal tevreden met jullie producten voor ons bedrijf.

Goede spullen. Verzending niet goed

Moest t zelf ophalen op schiphol

OK

Prima verzorgd en op tijd

Keurig

Echt altijd keurig geleverd en super snel

Goede priducten. Snelle levering. Wel zelf checken: deksel/soepbeker matchten niet ondanks juiste bestelling... Zelf creatief opgelost.

Prima assortiment, snelle levering

Prima assortiment, snelle levering

Snel en onbeschadigd geleverd

We hadden 500 bekers besteld en die zijn lekker snel geleverd in een stevige doos. Handig was de nauwkeurige communicatie, zo wisten we precies wanneer de bestelling bezorgd zou worden. Meer valt er nu niet van te zeggen want onze glühweinactie gaat nu niet door natuurlijk.....

super snelle levering

zie boven

Alles juist en snel geleverd!

Alles snel en juist geleverd

Prima spullen met hart voor het milieu

Gft-zakjes prima voor al het groen-afval vanuit de keuken en de kattenbakkorrels. Jammer dat ze nu alleen per 6 rollen verkocht worden, voor de particulier is dat wat veel. Hopen dat ze lang goed blijven als ze nog op de rol zitten.

deel van bestelling in eerste instantie niet geleverd, later wel opgelost

Had diverse producten besteld, bestellen ging prima. Ook de bevestiging en factuur kwam vlot en netjes binnen per mail. Twee dagen later werd de bestelling al geleverd, echter ontbraken de vorkjes die ik had besteld. Direct een mail gestuurd hierover, maar nooit een reactie gehad. Nu, ruim een week later, zit ik nog steeds op de levering van de vorkjes te wachten. Naar aanleiding van mijn review werd contact opgenomen en is het missende deel van de bestelling alsnog opgestuurd.

Niet alles was op voorraad wat ik wilde bestellen maar gelukkig was er een goed alternatief dat ook nog voordeliger is, dus alsnog tevreden klant.

Correcte en snelle levering

Prijs/kwaliteit goed Snel volgens afspraak geleverd

Goed materiaal en leuke vormen

Prima zaken mee gedaan

Heb soepbekers besteld en keurig ontvangen , volgende bestelling zal ik ook bij jullie plaatsen