Prima kwaliteit en snel geleverd

De bestelde tasjes zijn van prima kwaliteit, en ze zijn snel geleverd.

Uitmuntende service

Nadat DPD ons pakket heeft doen verdwijnen heeft Bio Futura zonder aarzelen een nieuw pakket opgestuurd. Prima service, aangename klantendienst.

een zwakke zak

een zwakke zak voor de kliko is zomaar gescheurd

top team

Ik heb paket sneel gekregen, Bedankt mvg Tibor Szabo

alles correct geleverd

hoe het moet!

vlotte service, de levering was op tijd

Goed geregeld!

Snelle levering, goede webshop en prima producten

Prima en snel

Uitstekende producten en binnen 24 uur geleverd. Top

… maar jammer overigens dat je geen kleinere hoeveelheden kunt kopen. Argument is de footprint van verzenden. mijn argument is de footprint van weggooien als het product uit zichzelf gaat desintegreren. in hoeverre dat gaat gebeuren gaan we zien. product is goed, maar kleinere hoeveelheden dus!

niets op aan t emerken

netjes op tijd geleverd en alles zoals besteld

Top kwaliteit voor goede prijs

Top kwaliteit producten voor een goede prijs! Een aanrader!

Uitstekende kwaliteit en gebruiksgemak

De zakken zijn wat dikker waardoor je ze niet eenvoudig kapot scheurt en zijn makkelijk in gebruik te nemen

Snel & een goede service!

Over het algemeen ben ik erg tevreden. Website is duidelijk. Alleen jammer dat nu alle producten per doos gaat. Sommige producten heb ik niet altijd vaak nodig. Nog een minpuntje: deksels van de saus cupjes (60 & 120 ml ) passen niet goed op elkaar.

Dank voor de snelle en goede service.

Supersnelle en correcte levering

Bio Futura is OK, maar liever een andere koerier

Ik bestel al langer bij Bio Futura en nooit wat te klagen gehad. DPD echter, leverde deze keer mijn bestelling bij de buren af met het bericht dat ik niet thuis was. Ik was echter de hele dag thuis en ik heb de deurbel niet één keer gehoord. Voortaan laat ik het afleveren bij een PostNL afleverpunt, mits die mogelijkheid er is. Leveringen aan huis door DPD echter, zal ik voortaan zo veel mogelijk vermijden.

bio vuilzakjes

Snelle levering en goede prijs

vlotte afhandeling

ik ben heel tevreden over de behandeling van mijn bestelling.

omslachtig

Het is heel vervelend dat de minimum bestelhoeveelheden zijn verhoogd. We zitten nu met enorme voorraden die waarschijnlijk niet op gaan in een jaar. Jammer dat jullie jullie monopoliepositie gebruiken om ondernemers die aan het milieu denken te dwingen om te grote hoeveelheden te bestellen. Dan schiet je je doel een beetje voorbij. Ik betaal liever een eurocent meer per beker dan dat ik veel te veel op voorraad heb.

Makkelijke site en snelle levering

Niks

Tops

Prima in orde!

Goede website, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel voor een goede prijs echt duurzame dispossables.