Keurig

Echt altijd keurig geleverd en super snel

Goede priducten. Snelle levering. Wel zelf checken: deksel/soepbeker matchten niet ondanks juiste bestelling... Zelf creatief opgelost.

Prima assortiment, snelle levering

Prima assortiment, snelle levering

Snel en onbeschadigd geleverd

We hadden 500 bekers besteld en die zijn lekker snel geleverd in een stevige doos. Handig was de nauwkeurige communicatie, zo wisten we precies wanneer de bestelling bezorgd zou worden. Meer valt er nu niet van te zeggen want onze glühweinactie gaat nu niet door natuurlijk.....

super snelle levering

zie boven

Alles juist en snel geleverd!

Alles snel en juist geleverd

Prima spullen met hart voor het milieu

Gft-zakjes prima voor al het groen-afval vanuit de keuken en de kattenbakkorrels. Jammer dat ze nu alleen per 6 rollen verkocht worden, voor de particulier is dat wat veel. Hopen dat ze lang goed blijven als ze nog op de rol zitten.

deel van bestelling in eerste instantie niet geleverd, later wel opgelost

Had diverse producten besteld, bestellen ging prima. Ook de bevestiging en factuur kwam vlot en netjes binnen per mail. Twee dagen later werd de bestelling al geleverd, echter ontbraken de vorkjes die ik had besteld. Direct een mail gestuurd hierover, maar nooit een reactie gehad. Nu, ruim een week later, zit ik nog steeds op de levering van de vorkjes te wachten. Naar aanleiding van mijn review werd contact opgenomen en is het missende deel van de bestelling alsnog opgestuurd.

Niet alles was op voorraad wat ik wilde bestellen maar gelukkig was er een goed alternatief dat ook nog voordeliger is, dus alsnog tevreden klant.

Correcte en snelle levering

Prijs/kwaliteit goed Snel volgens afspraak geleverd

Goed materiaal en leuke vormen

Prima zaken mee gedaan

Heb soepbekers besteld en keurig ontvangen , volgende bestelling zal ik ook bij jullie plaatsen

top

uitstekend

Klantvriendelijk

Goede service, snelle levering

Alles perfect verlopen

Levering perfect zoals voorzien.

goed communicatie over de levering & zeer goed product.

Supersnelle levering en erg gecharmeerd van de hergebruikte omdoos!

Supersnelle levering en erg gecharmeerd van de hergebruikte omdoos!

Uitstekend!

Snel geleverd, goede kwaliteit/prijsverhouding. Een aanrader om hier te bestellen.

Ruim keuze, snel geleverd

Ruim assortiment, binnen drie dagen geleverd!

top

snel en goed

Altijd correcte bezorging en goed verpakt. Snelle communicatie bovendien.

...

Snelle levering makkelijk bestellen

Snelle (re)actie

Snelle reactie na een wat late bestelling. Jammer van de stockbreuk voor 1 artikel die ik wenste te bestellen.

erg jammer dat het niet om het aangegeven adres is bezorgd

super stom... toch. Ik was gewoon aanwezig op de locatie, in de kerk!! Op factuur adres staat gewoon luthuliplein 11, kerkcentrum!! Erg jammer dat de dozen dan geleverd worden op nummer 1. Bij de buurman. Erg klote.

Van Nelleweg 1

3044BC Rotterdam