Snel en goede kwaliteit

Prima kwaliteit

Het gemak van de website, maar zeker ook de email die ik kreeg waarin vermeld stond dat de bestelling iets langer zou gaan duren, chapeau....

De handdoeken en badmat die ik heb besteld zijn erg mooi

De handdoeken en badmat die ik heb besteld zijn erg mooi Ik moest alleen erg lang wachten tot alles er was. Maar ik ben wel tevreden, ook omdat ik netjes werd geholpen toen ik belde waar de handdoeken bleven.

Super snel

Mooie kwaliteit en zeer snelle levering. Uitermate tevreden!

Perfecte badmat

De badmat is van prima kwaliteit en werd snel geleverd. Mooie kleur. Een aanrader!

Prima levering

Goede producten, prima levering, goed verpakt

Correcte communicatie en levering van het door mij gekozen product

Perfecte online winkelervaring

Helemaal tevreden over mijn aankoop alsook over de communicatie. Er werd spontaan gemeld dat de levering iets langer ging duren doordat er een artikel niet op voorraad was. Verder was alles netjes verpakt . Wel zou ik het super vinden moest er ook mogelijkheid zijn om het pakje in een ophaalpunt te laten leveren.

Bezorging niet cf afspraak

Mooie theedoeken, maar ..:Jammer dat de levering was vertraagd doordat theedoeken toch niet op voorraad bleken. Hierdoor kon ik het niet op de verjaardag geven. Daarnaast een bezorgtijden doorgekregen tussen 8.30 en 21.30 uur, waarbij een handtekening zou moeten gezet. ‘s Middags bleek het pakketje voor de deur te zijn neergelegd?!

het duurt wel erg lang

ik heb op 8 mei 3 handdoeken besteld en die heb ik nog steeds niet binnen. Ze zijn gisteren (29 mei, dus 3 weken na bestelling) aangeboden maar er was niemand thuis. Er zit een pakket box naast de voordeur maar omdat er voor de ontvangst moet worden getekend (voor 3 handdoeken????) moet ik er vandaag voor naar een post-nl afhaalpunt. Het is dus te vroeg om iets te zeggen over het product maar wellicht moeten dit soort dingen niet aangetekend worden verstuurd, dan kan de pakket box doen waar hij voor is bedoeld, namelijk pakjes ontvangen. En het levert ook minder verzendkosten op.

zeer goede service..

Als alle webwinkels de klanten zo vriendelijk zouden behandelen en informeren over de bestelling zou de wereld er al een stukje beter uitzien ;-)

Prima Service en goede klantenservice !!

Hele fijne winkel

Ik wist niet precies wat ik nodig had, dus ik heb de winkel gebeld. Heel vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen. Mijn aankopen waren de eerstvolgende bezorgdag al in huis.

Uitstekende kwaliteit handdoeken

Levering liep vertraging op door voorraadprobleem maar ik werd zeer correct op de hoogte gehouden

Goede ervaring mee

Ik had een badjas besteld, echter zat hij mij niet goed. Op een zaterdag retour gestuurd, eigen kosten. De maandag daarna kreeg ik al bericht dat ze mijn retour hadden ontvangen en gelijk terugbetaald. Daarna een mail voor mijn IBAN zodat zij de verzendkosten konden overmaken, ook dit is maandag meteen gedaan. Daar kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aannemen. Al met al, jammer dat de badjas niet was wat ik wilde zou ik er zo weer bestellen.

Perfect ervaring

Ik ben al jaren klant van Linnenmode en het is nog steeds een perfect handelend bedrijf. Keurig duidelijk als er iets nog niet compleet is en dan alsnog een snelle levering.

Onattent

Vertraging in levering worden niet doorgegeven. Afspraken omtrent verzending worden vergeten.

Positiv!

Snelle levering, goede kwaliteit en ook retourneren geen probleem. Geld was heel snel alweer op de rekening, inclusief kosten Post.nl Daarom voor mij een absolute aanrader!

Optimale service, Goeie kwaliteit! Aanrader!

Badjas is aangenaam om te dragen. Kwaliteitvolle stof! Snelle service na bestelling!

Erg tevreden me de handdoeken

Ik werd op de hoogte gehouden dat het pakket iets later zou komen . De badjas was mooi , maar stond me helaas niet . Dus retour gestuurd

topservice

Dekbed besteld,deze was pas over 6 weken leverbaar,toch een exemplaar weten te bemachtigen en netjes geleverd....

Great online-shopping experience, and excellent product

Interface. Communication. Delivery. Product. All excellent. For sure recommending to friends!

Mooi product geleverd

Goede communicatie omtrent levering

Uitgebreide collectie

Ik had washandjes besteld in 2 verschillende kleuren van het merk De Witte Liétar. Ik ontving na een paar dagen een mail, waarin stond dat mijn bestelling niet voorradig was. Na 10 dagen ontving ik terug een mail, dat de bestelling onderweg was. Alles werd correct geleverd, waarvoor dank!

Passage 54

3431LR Nieuwegein