Laden reviews...
Laden reviews...
58 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundeanmeldelser viser generelt en positiv oplevelse med hurtig levering og god kvalitet. Flere kommenterer tydelig kommunikation og hjælpsom kundeservice ved forsinkelser. Nogle ordrer har været forsinkede, men de fleste er tilfredse og vil anbefale, at man handler der igen. Samlet set leverer butikken kvalitet og værdi med fokus på emballage.
Pluspunten
ben zeer tevreden over de service, maar heb het product zelf nog niet gebruikt, want daar is een groot diner voor nodig
Verbeterpuntenws geen; wel was er wat heen en weer gemail voor nodig, voordat duidelijk was hoe afwijkend de maten waren van de tafel waar we een tafelkleed voor wilden
Beveelt aan
29 December 2014
JC Kluin-Nelemans (particulier)
Groningen
Beveelt aan
26 December 2014
Maria
België
Pluspunten
Snelle afhandeling en bezorging
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
26 December 2014
Mandy
Utrecht
Beveelt aan
26 December 2014
anoniem
Beveelt aan
26 December 2014
guido
deurne
Pluspunten
snelle service en geen verzendkosten. Top!!
Beveelt aan
25 December 2014
Tineke
Nijmegen
Pluspunten
Duidelijke communicatie en zeer servicegericht.
VerbeterpuntenGa zo door!
Beveelt aan
24 December 2014
L. Martin
Almere
Beveelt aan
23 December 2014
anoniem
Beveelt aan
22 December 2014
Nikki
Antwerpen
Beveelt aan
22 December 2014
anoniem
Pluspunten
Produkten waren excellent verpakt, en bezorgd. Linnenmode houdt je ook goed op de hoogte van akties t.o.v. vertraging , verzending etc.
Beveelt aan
19 December 2014
Johanna
United Kingdom
Verbeterpunten
Later geleverd dan in eerste instantie toegezegd. Badjas van mindere kwaliteit stof dan verwacht. De communicatie is verder wel goed.
Beveelt aan
17 December 2014
anoniem
Pluspunten
Allemaal positief! Ons eerste Contact was telefonisch en er werd gekeken of alles wat we wilden hebben op voorraad was. Dit was niet zo en toen sloeg de jongeman voor om 2 bij elkaar passende kleuren handdoeken te nemen. Geniaal idee!!! Daar hadden we zelf niet aan gedacht en het resultaat is verbluffend mooi! Het werd dezelfde dag nog verstuurd en 3 dagen later hadden we het al! In Zweden want daar wonen we.
Beveelt aan
15 December 2014
Petri
Vingåler-Zweden
Pluspunten
Goede service, werd via de mail goed op de hoogte gehouden van een latere levering
Beveelt aan
15 December 2014
Sleense Joffers B&B
Sleen
Beveelt aan
14 December 2014
Marga
Uden
Pluspunten
Veel keuze Snelle levering
Beveelt aan
14 December 2014
Lien
Hove
Pluspunten
Snelle reactie op retourzending
Beveelt aan
12 December 2014
Margreet
Purmerend
Pluspunten
Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van leveringsproces. Goede kwaliteit.
Verbeterpuntenfolders, nettere of luxere verpakking.
Beveelt aan
12 December 2014
M. De Ron
Den Haag
Pluspunten
Snelle levering van hoogwaardige producten!
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
12 December 2014
Hans
Kasterlee
Pluspunten
Zeer exclusief design. Staat chique op bed. Goede kwaliteit. Ik ben benieuwd hoe het in de was blijft.
Beveelt aan
10 December 2014
Anja
Amsterdam
Pluspunten
Prima!
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
8 December 2014
Conny
Maartensdijk
Pluspunten
Product dat ik besteld had was niet meer in voorraad. Linnenwinkel heeft mij gecontacteerd en 2dagen later was mijn bestelling thuis (BE). Super tevreden :-)
Beveelt aan
8 December 2014
Leen
Dessel
Pluspunten
Snelle verzending Goede kwaliteit
Beveelt aan
4 December 2014
anoniem
Pluspunten
netjes en snel
Verbeterpuntenplaatje en stof voelen zijn twee verschillende dingen.
Beveelt aan
3 December 2014
Nathalie
Haarlem
Pluspunten
Weinig.
VerbeterpuntenIk bestelde in november 2014 een linnen tafelkleed kleur campagne met bijbehorende servetten (6 stuks ) bij toezending bleek dat de servetten een geheel andere kleur hadden namelijk roze wat er totaal niet bij past . Het kleed met servetten koste 121 euro je mag toch verwachten dat je voor deze prijs de zelfde kleur krijgt . Bij plaatsen van een bestelling mag je toch verwachten dat je dan in ieder geval ingelicht wordt over het kleur verschil dan hadden wij de bestelling niet gedaan. Nu sturen ze ons zomaar wat toe. Je koopt toch ook geen kostuum waarvan het colbert een geheel andere kleur heeft dan de broek ! We zijn zeer ontevreden over de bestelling en de afwikkeling en de volgende bestelling die zal er op deze manier niet meer van komen! Het geheel ophalen en het juiste toezenden of het geld terug storten zou de oplossing kunnen zijn. De witte Lietaer doet zij goede naam zo in ieder geval geen eer aan J.A van kuijk Van Goghstraat 39 Drunen.
Beveelt niet aan
1 December 2014
J.A van Kuijk
Drunen 5151ST 39
Raadstede 60
3431 HA Nieuwegein
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven