Prachtig goed passend hoeslaken!

Nog nooit zo,n goed passend (ruim) hoeslaken gehad. Wij hebben 2 matrassen en bijna altijd 2 1-persoons hoeslakens gebruikt. Dit is makkelijker en hoofdeinde kan toch nog stukje omhoog. Ik heb ook een hoeslaken met een split voor 2 matrassen maar dat is van veel mindere kwaliteit dan deze. Zijn er blij mee en de kleur patrol is ook prachtig. Heb jullie adres van mijn dochter gehad.

Goede communicatie, mooi product.

Goede communicatie over de levertijd, en hele mooie kwaliteit van de handdoek, heerlijk zacht en een fijne dikte.

‘‘s avonds besteld, volgende dag in huis. Prima service.

Keurig geleverd. Wel iets vertraging maar daar kreeg ik netjes bericht over.

Prima service!

Keurig bericht, na bestelling, over enige vertraging in de levering. Daarna prima bericht over verzending en track & trace. Razend snelle terugbetaling van het al voorafgaand aan de levering betaalde bedrag toen bleek dat het bestelde helaas niet aan de verwachting voldeed.

De 4 handdoeken werden vlot geleverd, het waren de goede handdoeken ook nog. Keurige verpakking. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Goed geregeld!

Fijne levering, goed verzorgd.

Fijne baddoeken van Cawo

Heerlijke badlakens in n mooie kleur en van mooie kwaliteit

Er is goed contact met het bedrijf reageren snel.

Netjes verpakt en ontvangen

Gekregen wat ik besteld had, dik tevreden

Mooie gastendoekjes snel geleverd

Ik kocht ooit in Berlijn Cawö geblokte gastendoekjes in de kleuren van de tegels in ons toilet. Later vond ik ze ook in Amsterdam bij de Bijenkorf. En nu, misschien wel 12 jaar later, maakt Cawö ze nog steeds.

Tevreden!!! Meer woorden dus overbodig!

Zie hierboven!

zeer goede service en kwaliteit.

Super snel geleverd en top product!

Helemaal tevreden.

Netjes alles op tijd en zorgvuldig

heel tevreden

Goede service en vooral uitstekende kwaliteit

Op je email wordt snel gereageerd

Een prettige ervaring. Ontvangen binnen opgegeven tijd. Produkt komt overeen met het getoonde op de web. Het losmaken van de nylon bevestigings draadjes aan het karton neemt wel tijd en zorgvuldigheid.

Heerlijk dekbed prima service

Zie hier boven

Zeer snelle levering

Snel geleverd en goede service gekozen producten waren elders niet meer verkrijgbaar en hier nog wel.Top

Snelle service en goede communicatie.

Goed telefonisch advies in aanvulling op de goedvoorziene webshop

Mooie keuzemogelijkheden in de webshop en toen ik aanvullende informatie nodig had, was een telefoontje ruim voldoende om zeker te zijn van mijn keuze!

Mooie spul dat Vossen

Na lang nadenken en slechte ervaring, ben ik overgestapt op handdoeken van Vossen. Wat zijn deze handdoeken zacht, en nemen erg veel vocht op. Ze kosten wat meer maar je krijgt er ook wat voor terug. Ik ben om.

De handoeken die wij hadden besteld waren helaas niet meer op voorraad, maar we werden goed op de hoogte gehouden over de levertijd en berichtgeving rondom bezorging!

Leuke print

Leuke gastendoekjes