Mooi pakket thuis gestuurd met zorg ingepakt en heel erg blij mee.

Blouse en lammy coat helemaal goed en de trui, die ik in een andere kleur ontving heeft mijn schoonmoeder ingepikt, echt hilarisch. Hoop dat jullie het redden tijdens deze corona crises.

Toevallig een jasje besteld. Prima ervaring. Goede communicatie. Jasje was zo netjes ingepakt! En leuk briefje bij het pakketje. Hier ga ik vaker iets kopen.

Uitstekende ervaringen. Zowel in de winkel alsbij online bestellen

Goede hulp van fijne medewerkers in de winkel en snelle online levering!

Super bedrijf met geweldige spullen

Mijn levering was er snel, goed en mooi verpakt. Een lief en attent kaartje en extraatje erbij. En de ring is super mooi. Enorme aanrader deze winkel. Super service!

Hele goede service!

Alles wordt goed en snel opgepakt en de service is helemaal top!

Snelle levering, mooi verpakt. Kleur van de jurk liet zich moeilijk vangen op de foto’s, maar is prachtig

Topervaring, telkens weer!

Naast snelle levering van webaankopen en goede service kom ik ook graag in de winkel. Ruime keuze en topverkopers.

Prima, alleen betere informatie over de producten.

Misschien moeten jullie met broeken plaatjes laten zien met dat iemand een broek aanheeft, want ik had 2 broeken besteld en allebei 7/8 en ik kon het nergens ontdekken!! Voor de rest was alles prima geregeld!!

Heel tevreden over de snelle levering, vrijdag een rok gekocht, de volgende dag, zaterdag, al geleverd in België. Super service.

Top gekocht met make up vlekken. Erg stug in onderhandelen.

Top van Marc Caine, zijde sjaalkraag onder de make up vlekken. Wilden het eerst wassen en, dan kon ik hem komen halen. Toch de volle prijs (200,00€) betalen voor, een tweedehandse top. Toch gekocht en zelf gewassen. Voorlopig geen aankopen meer bij van Zuilen. Ben er even klaar mee. R Bouman D'r. A Kuyperweg 16 , 4153XB Beesd.

Komen beloften wat op de site staat niet na !!!

Ik heb afgelopen dinsdag online via de site van Zuilen Mode schoenen besteld, welke binnen 3 werkdagen geleverd zouden worden. Deze schoenen staan op de site dat ze in voorraad zijn. Heb zelf 2x contact met van Zuilen gehad, maar zij verwijzen dat hun schoen door van den Assem uitgeleverd worden ( dus een ander bedrijf ) en die kunnen niet aan de 3 dagen levertijd voldoen. Dus conclusie, wel online verkopen en geld ontvangen maar een andere partij de verzending laten verzorgen en bij het niet nakomen beloften dan ook die partij aanwijzen als schuldige. Consument dus de dupe. Denk persoonlijk geen sterk staaltje van internet verkopen.

niet positief

vrijdag 2 augustus jl. via de webshop gekochte kleding teruggebracht in de winkel. Vandaag (12 augustus) heb ik het geld nog steeds niet terug op mijn rekening.

Snelle levering klasse

supersnelle service!

beste, 's maandags besteld, op dinsdag ontvangen!

Ben heel blij met de verzending.

Heb en top besteld en die werd keuring op tijd bezorgd in mooi papier. Hij past en ik ben er blij mee.

perfect geregeld

zeer snelle levering

prima op tijd toegestuurd

Prima op tijd toegestuurd. Ik was alleen in de veronderstelling dat ik een witte broek besteld had maar deze bleek beige/geel te zijn. Daarom heb ik hem teruggestuurd. Ik neem aan dat ik binnenkort het geld teruggestort krijg op mijn rekening.

Zeer snelle levering in goede verpakking

De jurk werd heel snel afgeleverd. Ik ben erg positief over de wijze van verpakken: geen grote doos maar een keurige enveloppe met daarin een in mooi papier verpakte jurk. Verpakking kan in zijn geheel bij het oud papier. Ook duidelijke communicatie. Prima.

Mijn bestelling was binnen de aangegeven tijd geleverd. Alles zag er goed uit. Mooie spulletjes

Goede snelle levering en keurig verpakt.

Ik ben tevreden over de goede service.

Goed geleverd, mooie items

Jurkje besteld dat snel geleverd werd (binnen 3 werkdagen). Zeer tevreden over mijn bestelling en de service!

Wel een punt van aandacht, kolbert vertoont veel kreukels door verpakwijze in doos.

Aankoop gecancelled vanwege foutieve prijs

Ik heb bij van Zuilen Mode een broek besteld. Twee werkdagen later kreeg ik een mail dat hij niet meer leverbaar was. Kijk ik op de website, is de broek gewoon nog leverbaar alleen wel een heel stuk duurder. Omdat de prijs blijkbaar foutief was aangegeven in de Webshop , sturen ze een mail ‘niet meer leverbaar’. Ik heb nog 2 keer een mail gestuurd om nadere uitleg hierover te krijgen maar helaas wordt daar niet op gereageerd. Mijn review van gisteren is ook niet geplaatst??? Wat mij betreft geen aanrader totdat ze het oplossen.

Zeer matig

De levering was snel. Echter het artikel paste biet. Daarom stuurde ik een leuk om te informeren baarde retourmogelijkheden en - kosten. Omdat ik geen reactie kreeg , wat ik ten zeerste betreur , heb ik het artikel op de post gedaan. Er hing een prijskaartje aan van 16,80 euro. Meer transparantie zou hieromtrent zou zeker mogen . Had ik dit geweten , had ik nooit besteld.

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.