Perfecte en vriendelijke service

Nu 2 keer hier online besteld. Beide keren was de bestelling snel in huis en de verpakking dik in orde. Werd er vrolijk van!

"de perfecte winkel"

ik heb nu een winkel waar je gewoon alles kunt kopen,de service is de meest perfecte die je kunt krijgen,ik kan niet anders zeggen...chapeau.Ik beveel deze winkel aan,ik had een probleem ik legde het uit en zij losten het op,de bestelling werd aan huis gebracht met een fles wijn...geweldig en het mooiste is "Zij hebben echt de mooiste kleding om te kiezen",dus mannen van Nederland zoals ik kijk eens op hun site,is er een vraag bel hun zij helpen echt persoonlijk...die vind en krijg je bij 95% niet op internet....dus mijn 5 sterren hebben zij...

Ongekend slecht

Hooghartig personeel, denken niet mee, bieden 0 service.

Klantonvriendelijk

Hebben niet het bestelde product geleverd, men geeft onprofessioneel niet thuis.

Top ervaring! 10+!

Ben al vaker in de prachtige winkel geweest waar je zeer goed terecht kunt voor dames- en herenkleding, tassen en schoenen (en altijd goed geslaagd) maar nu voor het eerst met een afspraak gewinkeld. Daar ben ik eigenlijk huiverig voor omdat ik me dan niet vrij voel om eerlijk te zeggen dat ik iets niet mooi vind. Maar wat een vakmensen! Weten precies wat je staat én dringen niets op. Je wordt ook nog heerlijk verzorgd met echt goede koffie. Echt super, super tevreden en heel erg blij met prachtige kleding naar huis gegaan. Familie van Zuilen, dank jullie wel en tot ziens!

Klantvriendelijk en uitstekend kledingadvies !

Inmiddels 26 jaar prettige winkelervaring

Mooi pakket thuis gestuurd met zorg ingepakt en heel erg blij mee.

Blouse en lammy coat helemaal goed en de trui, die ik in een andere kleur ontving heeft mijn schoonmoeder ingepikt, echt hilarisch. Hoop dat jullie het redden tijdens deze corona crises.

Toevallig een jasje besteld. Prima ervaring. Goede communicatie. Jasje was zo netjes ingepakt! En leuk briefje bij het pakketje. Hier ga ik vaker iets kopen.

Uitstekende ervaringen. Zowel in de winkel alsbij online bestellen

Goede hulp van fijne medewerkers in de winkel en snelle online levering!

Super bedrijf met geweldige spullen

Mijn levering was er snel, goed en mooi verpakt. Een lief en attent kaartje en extraatje erbij. En de ring is super mooi. Enorme aanrader deze winkel. Super service!

Hele goede service!

Alles wordt goed en snel opgepakt en de service is helemaal top!

Snelle levering, mooi verpakt. Kleur van de jurk liet zich moeilijk vangen op de foto’s, maar is prachtig

Topervaring, telkens weer!

Naast snelle levering van webaankopen en goede service kom ik ook graag in de winkel. Ruime keuze en topverkopers.

Prima, alleen betere informatie over de producten.

Misschien moeten jullie met broeken plaatjes laten zien met dat iemand een broek aanheeft, want ik had 2 broeken besteld en allebei 7/8 en ik kon het nergens ontdekken!! Voor de rest was alles prima geregeld!!

Heel tevreden over de snelle levering, vrijdag een rok gekocht, de volgende dag, zaterdag, al geleverd in België. Super service.

Top gekocht met make up vlekken. Erg stug in onderhandelen.

Top van Marc Caine, zijde sjaalkraag onder de make up vlekken. Wilden het eerst wassen en, dan kon ik hem komen halen. Toch de volle prijs (200,00€) betalen voor, een tweedehandse top. Toch gekocht en zelf gewassen. Voorlopig geen aankopen meer bij van Zuilen. Ben er even klaar mee. R Bouman D'r. A Kuyperweg 16 , 4153XB Beesd.

Komen beloften wat op de site staat niet na !!!

Ik heb afgelopen dinsdag online via de site van Zuilen Mode schoenen besteld, welke binnen 3 werkdagen geleverd zouden worden. Deze schoenen staan op de site dat ze in voorraad zijn. Heb zelf 2x contact met van Zuilen gehad, maar zij verwijzen dat hun schoen door van den Assem uitgeleverd worden ( dus een ander bedrijf ) en die kunnen niet aan de 3 dagen levertijd voldoen. Dus conclusie, wel online verkopen en geld ontvangen maar een andere partij de verzending laten verzorgen en bij het niet nakomen beloften dan ook die partij aanwijzen als schuldige. Consument dus de dupe. Denk persoonlijk geen sterk staaltje van internet verkopen.

niet positief

vrijdag 2 augustus jl. via de webshop gekochte kleding teruggebracht in de winkel. Vandaag (12 augustus) heb ik het geld nog steeds niet terug op mijn rekening.

Snelle levering klasse

supersnelle service!

beste, 's maandags besteld, op dinsdag ontvangen!

Ben heel blij met de verzending.

Heb en top besteld en die werd keuring op tijd bezorgd in mooi papier. Hij past en ik ben er blij mee.

perfect geregeld

zeer snelle levering

prima op tijd toegestuurd

Prima op tijd toegestuurd. Ik was alleen in de veronderstelling dat ik een witte broek besteld had maar deze bleek beige/geel te zijn. Daarom heb ik hem teruggestuurd. Ik neem aan dat ik binnenkort het geld teruggestort krijg op mijn rekening.

Zeer snelle levering in goede verpakking

De jurk werd heel snel afgeleverd. Ik ben erg positief over de wijze van verpakken: geen grote doos maar een keurige enveloppe met daarin een in mooi papier verpakte jurk. Verpakking kan in zijn geheel bij het oud papier. Ook duidelijke communicatie. Prima.

Mijn bestelling was binnen de aangegeven tijd geleverd. Alles zag er goed uit. Mooie spulletjes

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.