Komen beloften wat op de site staat niet na !!!

Ik heb afgelopen dinsdag online via de site van Zuilen Mode schoenen besteld, welke binnen 3 werkdagen geleverd zouden worden. Deze schoenen staan op de site dat ze in voorraad zijn. Heb zelf 2x contact met van Zuilen gehad, maar zij verwijzen dat hun schoen door van den Assem uitgeleverd worden ( dus een ander bedrijf ) en die kunnen niet aan de 3 dagen levertijd voldoen. Dus conclusie, wel online verkopen en geld ontvangen maar een andere partij de verzending laten verzorgen en bij het niet nakomen beloften dan ook die partij aanwijzen als schuldige. Consument dus de dupe. Denk persoonlijk geen sterk staaltje van internet verkopen.

niet positief

vrijdag 2 augustus jl. via de webshop gekochte kleding teruggebracht in de winkel. Vandaag (12 augustus) heb ik het geld nog steeds niet terug op mijn rekening.

Snelle levering klasse

supersnelle service!

beste, 's maandags besteld, op dinsdag ontvangen!

Ben heel blij met de verzending.

Heb en top besteld en die werd keuring op tijd bezorgd in mooi papier. Hij past en ik ben er blij mee.

perfect geregeld

zeer snelle levering

prima op tijd toegestuurd

Prima op tijd toegestuurd. Ik was alleen in de veronderstelling dat ik een witte broek besteld had maar deze bleek beige/geel te zijn. Daarom heb ik hem teruggestuurd. Ik neem aan dat ik binnenkort het geld teruggestort krijg op mijn rekening.

Zeer snelle levering in goede verpakking

De jurk werd heel snel afgeleverd. Ik ben erg positief over de wijze van verpakken: geen grote doos maar een keurige enveloppe met daarin een in mooi papier verpakte jurk. Verpakking kan in zijn geheel bij het oud papier. Ook duidelijke communicatie. Prima.

Mijn bestelling was binnen de aangegeven tijd geleverd. Alles zag er goed uit. Mooie spulletjes

Goede snelle levering en keurig verpakt.

Ik ben tevreden over de goede service.

Goed geleverd, mooie items

Jurkje besteld dat snel geleverd werd (binnen 3 werkdagen). Zeer tevreden over mijn bestelling en de service!

Wel een punt van aandacht, kolbert vertoont veel kreukels door verpakwijze in doos.

Aankoop gecancelled vanwege foutieve prijs

Ik heb bij van Zuilen Mode een broek besteld. Twee werkdagen later kreeg ik een mail dat hij niet meer leverbaar was. Kijk ik op de website, is de broek gewoon nog leverbaar alleen wel een heel stuk duurder. Omdat de prijs blijkbaar foutief was aangegeven in de Webshop , sturen ze een mail ‘niet meer leverbaar’. Ik heb nog 2 keer een mail gestuurd om nadere uitleg hierover te krijgen maar helaas wordt daar niet op gereageerd. Mijn review van gisteren is ook niet geplaatst??? Wat mij betreft geen aanrader totdat ze het oplossen.

Zeer matig

De levering was snel. Echter het artikel paste biet. Daarom stuurde ik een leuk om te informeren baarde retourmogelijkheden en - kosten. Omdat ik geen reactie kreeg , wat ik ten zeerste betreur , heb ik het artikel op de post gedaan. Er hing een prijskaartje aan van 16,80 euro. Meer transparantie zou hieromtrent zou zeker mogen . Had ik dit geweten , had ik nooit besteld.

Aankoop gecancelled vanwege foutieve prijs/niet meer leverbaar

Ik heb bij van Zuilen Mode een broek besteld. Twee werkdagen later kreeg ik een mail wegens niet meer leverbaar. Ik kijk op de website, vervolgens is de maat nog gewoon te bestellen, alleen de prijs is een stuk hoger. Omdat de prijs dus blijkbaar foutief was aangegeven, sturen ze een ‘niet meer leverbaar’ mail. Totaal klant onvriendelijk. Ik heb nog 2 keer een mail gestuurd om nadere uitleg hierover maar helaas wordt daar niet op gereageerd. Wat mij betreft geen aanrader dit bedrijf, tenzij ze het na deze beoordeling alsnog oplossen.

Snelle levering,geen snelle afhandeling

Snelle levering, maar bij retour van goederen, credit duurt lang voordat het weer op de bankrekening staat, op dit punt meer aandacht besteden

Mooi pak, verpakking matig en slecht dat er geen hanger bijzat

Bestellen en leveren ging vlot. Pak was mooi - helaas niet Corneliani zoals gemeld maar CC (submerk van Corneliani). Je zou dat misleidend kunnen noemen maar oke. Verpakking was onder de maat - je verwacht een pak netjes op hanger en in kledingzak geleverd. Zat in een kartonnen doos en zonder hanger. Al met al kleine voldoende.

Mooie kleding, verplaatsen in klant kan beter

Levering vertraagd, incompleet, geen proactieve info voorziening naar klant. Wel opgelost. Geen transparantie in retourbeleid op kosten klant.

Altijd snelle levering

Alles wordt snel geleverd

Ben zeer tevreden met mijn aankoop en de afhandeling!

Prima.

Is goed .

Snel en en goed alles ontvangen.

Een fijne zaak en een duidelijke site waar je prettig en goed de juiste kleding kan kiezen .

Goede sevice

Goeie snelle levering Een goeie afhandeling van retour zending

Snelle perfecte service

Goed!!