Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Helemaal tevreden

Perfect materiaal! Werkt precies zoals omschreven, wat een rust. Heerlijk!

Ervaring met de webshop is OK, niet met de verzending

Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling. Die was niet op voorraad, dat kan gebeuren. Maar vooral de verzending laat op zich wachten. Volgens het bericht van 'transmission' bevindt die zich al drie dagen 'in het juiste depot'. Dat is toch niet helemaal 'u heeft uw bestelling de volgende dag in huis'... Al met al zijn we nu meer dan een week verder, en nog niks ontvangen.

Beste Ludwig, Bedankt voor uw bericht. De bestellingen worden vanuit ons altijd op tijd meegegeven aan de pakketbezorger. Wanneer wij het pakket meegeven aan hen zijn wij als het ware de controle kwijt hierover. Op dit moment heeft Transmission wat leveringsproblemen en deze zijn bij ons ook bekend. Hier hebben wij alleen geen invloed op. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring met ons hierdoor niet naar wens was. Wanneer u vragen heeft, kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel

Compleet en kwalitatief assortiment

Na chatcontact advies gekregen hoe een zoldervloer akoestisch te verbeteren. Materialen besteld, deze zijn keurig afgeleverd. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Rommelige site, lastig navigeren

Producten vergelijken is moeilijk, heen en terug naar producten loopt mis Als ik geen nieuwsbrief wil wil, stoort het me dat die toch gestuurd wordt, zelfs sneller dan de bestelling. Geen track and trace, factuur wordt gestuurd en bestelling wordt op “afgewerkt” gezet. De bestelling wordt pas enkele dagen later bezorgd.

Beste Cees, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat uw ervaring met ons niet geheel naar wens was. Wij zullen uw feedback meenemen in ons verbeterproces. Wanneer u vragen heeft over uw zending, mag u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.

Heb het nog niet ontvangen

Vorige week wel besteld. Maar nog niets ontvangen. Kan er dus ook niets over zeggen

Beste Bob, Bedankt voor uw bericht. Wij proberen altijd zo snel mogelijk bestellingen te sturen. Wellicht heeft u net voor Hemelvaart besteld. Op donderdag en vrijdag zijn wij dan namelijk altijd gesloten. Dat zou een reden kunnen zijn dat u uw bestelling later ontvangt dan dat u van ons verwacht. Wanneer u vragen heeft over uw bestelling, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Hoopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.

Prima aankoop

Ik audiofiel heeft dit gebruikt om mijn motor van mijn draaitafel te ontkoppelen, tevens versterker, phono, supertweeters, voeding, draaitafel te mee ontkoppelen. Super winst voor zo'n kleine investering. Echt top.

Goede technische uiteenzetting, voorbeelden over de beste werkwijze.

probleemloos

binnen 3 dagen ontvangen

Vlot en correct

Geen problemen vlot en correct

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering en super producten. Ik zocht geluidsisolatie voor mijn aquarium pomp en heb volgens de info op de website bestelt. Perfect! Pomp is nu nagenoeg geluidloos!!!

prima service

prima en snelle service

Vlotte levering

Tevreden over de kwaliteit van het geleverde product.

Héél goede ervaring, zowel met behulpzaamheid en producten

Wicher is ontzettend geduldig en behulpzaam. Ik ben al 2 keer lang geweest in de winkel met een hele lange lijst aan vragen en hij heeft altijd de tijd genomen om alles uitgebreid uit te leggen (ik kan hier niet genoeg complimenten over geven). Al mijn vragen via telefoon en Whatsapp worden ook duidelijk beantwoord en volgens mij heb ik al meer vragen gesteld dan 25 gemiddelde klanten bij elkaar. De expertise is hoog maar wat ik ook heb gemerkt is dat er eerlijke advies wordt gegeven en er geen verkooppraatje wordt gemaakt om meer producten te verkopen. Hij geeft bijv. aan wat overbodig is en wat een betere (soms goedkopere) oplossing zou zijn. Verder ben ik erg tevreden met de kwaliteit van de producten. En de levering ging ook snel en goed.

Goed uitstekend

Geen problemen afspraken na gekomen

product laat los op ijzer

het product plak niet genoeg.

Beste Joep, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat het product niet naar wens was. Wij zullen dit meenemen in ons verbeterproces. Wanneer u vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk mogen wij u nog eens van dienst zijn in de toekomst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.

ook de telefonische informatie was prima.

zeer goed

Het enige is een korting kaart die ik gekregen had, die was lastig te verrekenen ik moest 2x de hulp in roepen van de acoustic winkel. Dat zou wel beter kunnen.

snelle service

produkt is snel en correct bezorgd

Alles makkelijk te bestellen en uit te zoeken

Makkelijk om mijn bestelling te plaatsen en uit te zoeken

Duidelijke omschrijving van producten en snelle levering!

Super service en erg snel geleverd

Fijne service om mee te denken bij benodigdheden en hoeveelheden. Ook super snel geleverd en goed verpakt. Aanrader!

Fijne mensen en goede service

Na goed advies gekozen voor een de producten van akoestiekwinkel. Fijn en snel thuis bezorgd. Makkelijk te monteren.

Top bedrijf

Een bestelling geplaatst , werd keurig geleverd

Duidelijke website, goede en snelle levering

De bestelde materialen zijn snel en correct geleverd