Correcte en snelle afhandeling, snelle respons op vragen. Zeer vriendelijk.

Uitstekende

Vandaag(voor 16:00 besteld),morgen (voor 09:00) in huis is echt waar. Intussen 3 keer besteld en allemaal goed gegaan.

Zéér goed en snel

Zéér snel en goed

prima bedrijf

duidelijk advies voor materiaalkeuze en snelle levering

Goede winkel, snelle levering.!!!!

Ben zeer tevreden over de snelle levering.

mooi product dat goed te verwerken is en direct beschikbaar voor afhalen

klantvriendelijk bedrijf, vlotte levering

Via de website a.h.v. "compleet isolatieplan voor landrover" spullen besteld om mijn auto te isoleren. Bij bestellingen boven 500 of 1000 euro wordt 5 resp. 10 procent korting gerekend. Is misschien vanzelfsprekend, ik vind het in elk geval een positief punt. De dag van levering werd na een mailtje meteen vastgelegd. Helaas ontbrak 1 item en helaas (volgens mij vanwege vakantie van betrokken persoon) werd niet gereageerd op 1e mail hierover. Na nog een mail werd ik echter direct gebeld, het was duidelijk aan de aandacht ontsnapt en het werd ook direct opgelost. Prima service, schoonheidsfoutje dat het even duurde zullen we maar zeggen. Over de prijs kan ik niet zoveel zeggen omdat ik totaal niet weet wat de bestelde materialen zouden mogen kosten. Ik heb even gezocht op het web naar prijzen van andere aanbieders en volgens mij zijn er wel goedkopere te vinden, maar geen schokkende verschillen. In elk geval voor mij geen reden om de diverse materialen bij allerlei verschillende leveranciers te halen. De goede service die uiteindelijk geleverd wordt, vind ik het kleine prijsverschil zeker waard.

Overzichtelijk en goede service

Product was snel geleverd en helemaal in orde volgens beschrijving op de website.

Mis een optie voor gewenste bezorgdatum

Het bestellen en betalen zelf ging erg eenvoudig, alleen mis ik een optie voor het kiezen van een gewenste bezorgdatum. Sowieso lijkt me dat voor palletleveringen vrij essentieel, maar in mijn geval betrof het een bestelling voor de verbouwing van een huis dat pas over een paar weken in mijn bezit komt en wat dus niet eerder geleverd moest worden dan een specifieke datum. Na het plaatsen van mijn bestelling had ik hier onmiddellijk achteraan gemaild (het was op een zondag), maar dit was niet (op tijd) doorgekomen, waardoor het bijna misging. Toen ik twee dagen later een bericht kreeg dat het pallet onderweg was halsoverkop alsnog gebeld en toen is het snel opgelost. Het bij de bestelling kunnen aangeven wanneer je het wilt en kunt ontvangen zou veel handiger zijn.

Beste Bibi, Allereerst hartelijk dank voor uw reactie, dit stellen wij zeer op prijs! U hebt een goed punt, wij gaan dit zeker meenemen in de verdere ontwikkeling van onze webshop. Veel succes met de verbouwing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel

Gewoon goed

Oordoppen van Alpine besteld via de website. Levering was snel en netjes. Geleverde product is goed.

Snelle,correcte afhandeling.

Fantastische service!

Ik had een akoestische plaat besteld voor geluidsdemping in mijn motorboot. De verzending door de Akoestiekwinkel was perfect: de plaat was goed verpakt in een doos met duidelijke instructies voor de vervoerder om beschadiging te voorkomen. De plaat voldoet uitstekend: het motorgeluid is aanzienlijk gereduceerd.

Vlotte en duidelijke service. Prima product.

Snel geleverd, product als verwacht

Akoestisch schuim besteld en geleverd

Het schuim werd in een ruime doos geleverd. we waren helaas al dicht en het is bij de buren afgeleverd. Briefje in onze bus en prima geregeld.

Prettig contact en prima service

Had eigenlijk verkeerde bestelling gedaan voor geluiddempers voor mijn piano. Door Akoestiekwinkel opgelost door (gratis) extra vulstukjes te maken en op te sturen, zodat ik de dempers toch kan gebruiken. Fantastische service !

Eerste klas ervaring

Akoestiekwinkel.nl heeft een ruime keuze uit materialen, en had dan gelukkig ook wat ik nodig had. Het bestellen was eenvoudig, en de bestelling kwam vlot en ongeschonden aan zonder dat ik het huis uitmoest.

Leuk spul maar......

Verzendkosten zijn veel te hoog.

Beste Ruud, Allereerst, hartelijk dank voor uw reactie! Wij proberen onze verzendkosten zo aantrekkelijk en betaalbaar mogelijk te houden, voor beide partijen. In sommige gevallen zal dit niet altijd even gunstig uitvallen. Daarom bieden wij ook de mogelijkheid om bestellingen af te halen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.nl

Perfecte uitgevoerde levering

De bestelling was correct en tijdig uitgevoerd. Ook het materiaal is conform de beschrijving.

super service

super service

Ik ben blij met ako therm materiaal

Met een paar panelen gevuld met ako therm heb ik de akoestiek in onze huiskamer onder controle gekregen

Natuurlijk...

...wil je weten of je met een legitiem bedrijf te maken hebt als je een flinke investering gaat doen. En dus togen wij naar Gorinchem om aldaar stijl achterover te slaan van de enorme Merford fabriek die daar staat waar ‘De Akoestiekwinkel’ een onderdeel(tje) van is. De daar aanwezige kennis heeft ons niet alleen over de streep getrokken, we zijn nu bijzonder goed op de hoogte van veel meer (ook vidueel aantrekkelijkere) oplossingen. Het bezoeken meer dan de moeite waard!

Gemengd

De verzending ging mis. Ik kreeg geen bericht, en heb na 10 dagen maar zelf aan de bel getrokken. Toen bleek de zending al meer dan een week op een afhaalpunt voor mij klaar te liggen. Ik heb de helft van de zending teruggestuurd. Daar reageerde de klantenservice op een prettige en adequate manier op.

Prima product

Beetje laat geleverd. Het was druk. Na een telefoontje wel de dag erop binnen. Producten en de prijs ervan wel prima.

Altijd goed, ook bij eerder bestellingen

Zelf opgehaald bij de winkel, vroeg open en spullen stonden klaar.