Filters

10

Subliem materiaal

Dit product is zeer efficiënt en gemakkelijk om te plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne snelle levering, goed verpakte bestelling.

Het bovenstaande zegt toch al genoeg?

  • Aanbevelen? Ja
10

overzichtelijke website

De website is overzichtelijk. Duidelijke omschrijving van de diverse producten. De email die ik stuurde voor advies werd snel beantwoord. Het bestel- en betalingsproces was makkelijk. De levering was zoals op de website aangegeven. De aflevering door PostNL duurde helaas door grote drukte een dag langer. Ik ben zeer tevreden over over de trillingsdempers en akoestische panelen voor mijn piano.

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijke website, snelle levering

Overzichtelijke website met probleemloze betaling. Levering op tijd en goed ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice en snelle levering

Ik heb met behulp van de tips op de site van Akoestiekwinkel.nl zelf een drumpodium gemaakt. Toen de eerste versie klaar was had ik nog wat vragen. Die heb ik via Whatsapp gesteld en ik kreeg snel antwoord. Na wat overleg, kwamen we tot een oplossing en nu is het drumpodium helemaal naar mijn zin. Bedankt voor de service en het extra materiaal!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service!

Ik had trillingsdempende stript besteld die uiteindelijk toch niet het gewenst effect hadden. Ik mocht alles terugsturen en heb het hele bedrag teruggekregen. Dat vind ik echt heel netjes! De materialen zijn echt heel degelijk; helaas voor mijn doeleinden niet geschikt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede info over levering

Duidelijke site wat waarvoor te gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijke product keuze

Minder motorlawaai van de sloep door plaatsen van prima geluidsisolatiepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Duidelijke uitleg van de werking en toepassing

  • Aanbevelen? Ja
10

goed product

goede service , en goed product , vlotte verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Goed kontakt. Werken vlgs afspraak. Goed telefonisch advies.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede producten/ Zorgvuldig verpakt verstuurd

De geluidswerende platen en stroken die ik bestelde kwamen zeer goed verpakt al na 2 dagen aan. Het scheelt enorm in de geluidsoverlast die onze piano maakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische zaak!

Meneer heeft ons uitstekend geholpen met een trillingsprobleem vd airco unit op een houten plat dak. Met Regufoam is dit helemaal opgelost. Prima zaak; een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Men is deskundig meedenkend en behulpzaam.

Goed geholpen. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Voor de oordruk in het vliegtuig helemaal goed, deze moet je hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en goede service

Behulpzaam en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer professioneel

Vragen van iemand (ik) met geen kennis van zaak waren snel en duidelijk beantwoorden. Ook de herstellen van mijn bestel fout was snel opgelost. En de levering van mijn bestelling eveneens snel gemaakt. Ik kom zeker hier terug wanneer nodig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte behandeling van orders.

De levering verliep snel en efficient.

  • Aanbevelen? Ja
6

Good product but expensive shipping

I ordered 2 foam pads for shipping within the NL and it was around 9.5 Euros which felt unnecessarily expensive. The product itself did not need any special packaging so don't understand why their shipping is not competitive. Product arrived ok and has good quality but for future needs I'll consider other shops with more reasonable shipping.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en goede informatie op de website om met de producten te kunnen werken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijk advies en heldere communicatie

Eerlijk advies en heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal tevreden

Perfect materiaal! Werkt precies zoals omschreven, wat een rust. Heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
4

Ervaring met de webshop is OK, niet met de verzending

Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling. Die was niet op voorraad, dat kan gebeuren. Maar vooral de verzending laat op zich wachten. Volgens het bericht van 'transmission' bevindt die zich al drie dagen 'in het juiste depot'. Dat is toch niet helemaal 'u heeft uw bestelling de volgende dag in huis'... Al met al zijn we nu meer dan een week verder, en nog niks ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ludwig, Bedankt voor uw bericht. De bestellingen worden vanuit ons altijd op tijd meegegeven aan de pakketbezorger. Wanneer wij het pakket meegeven aan hen zijn wij als het ware de controle kwijt hierover. Op dit moment heeft onze pakketbezorger wat leveringsproblemen en deze zijn bij ons ook bekend. Hier hebben wij alleen geen invloed op. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring met ons hierdoor niet naar wens was. Wanneer u vragen heeft, kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd