Fijne webshop, goede klantenservice

Ik heb een aantal plafondpanelen in deze shop besteld. Omdat ik iets vergeten was heb ik nadien nog gemaild of dat toegevoegd kon worden aan mijn bestelling. Daarop kreeg ik snel reactie en kon ik de spullen nog toevoegen. Daarna bleek mijn pakket zoek te zijn geraakt in de post. Dit heeft deze shop zelf gesignaleerd en direct opgelost. Nog voordat ik wist dat er iets fout was gegaan. Heel fijn! Dankjewel!

Alles oké

Op tijd en goed verpakt. Prima service!

Goed advies, goede prijs en kwaliteit verhouding.

Boekje geluidsisolatie voor schepen besteld. Snel geleverd, prima informatie in het boekje

Mooie innovatieve produkten

Bij gebruik van whatapp kreeg ik tegenstrijdige antwoorden. Moet je de vloerplaten schroeven of lijmen met elkaar.? Als ik meerdere vragen stel kreeg ik niet op alle vragen een antwoord. Welke kit moet je gebruiken kreeg als antwoord montagekit. Weet je hoeveel er zijn. Dat montage filmpje is veel te simpel. Zou uitgebreider moeten zijn Maar voor de rest mooie producten.

Beste Andries, Bedankt voor uw reactie. Uw feedback zullen wij zeker meenemen in ons verbeterproces. Er zijn meerdere manieren om een bepaald product toe te passen of te verwerken. Uiteindelijk geven wij een advies om een geluidsprobleem op te lossen dan wel te verminderen, dit kan op meerdere manieren met meerdere producten. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd nog contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.nl

Onbekend maakt onbemind, maar dat is jammer want Akoestiekwinkel is de moeite waard.

Afsluitend aan de verbouwing van de woonkamer wordt binnenkort een spanplafond gemonteerd. Door de harde materialen is de kamer behoorlijk klank-gevoelig. geworden. De leverancier van het spanplafond adviseerde ons de "Akoestiekwinkel.nl" te bezoeken (voor ons totaal onbekend) en daar geluiddempend materiaal te kopen. Inmiddels zijn de platen aangebracht en het effect is goed waarneembaar.

top product

mooi aanbod, snelle levering , top producten

Heel goed !!!

Alles is perfect gelopen !!!

Helemaal top!

Je wordt goed en snel geholpen! En vragen kun je altijd stellen!

Volgde hun artikel over lage frequentie geluid

Woon in Amsterdam naast een tram baan. Ik volgde hun artikel over lage frequentie geluid. Kocht 3 paar van hun geadviseerde geluidsdempers met een mdf plaat erbovenop. Werkt perfect. Ik heb geheel geen tram geluid meer in mijn oor terwijl ik met een oor op mijn kussen lig. Levering was ook relatief snel.

Alles goed geregeld.

Goed product. Levering kan sneller.

Ik gebruik de panelen als geluid geluidsabsorptie voor mijn berging waar een lucht afzuiging aan het plafond zit geschroefd die veel herrie maakt. (huurhuis) Plaatsing op de muren en twee deuren. Dit werkt prima, had wel wat dikker gemogen. (50mm i.p.v. 25mm) De galm en hoge tonen ben ik nu kwijt. Ook help dat ik een stuk dubbele hoogpolig vloerbedekking op de grond heb gelegd, tegen geluidsreflectie van de grond. Zit nog te denken om “Mass Loaded Vinyl” te plaatsen maar voor nu een heel stuk beter. Levering prima, goed verpakt, zoals geadverteerd. --- Hier ben ik het niet mee eens. Voor een Review... Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die ik vrijwillig invul in de review) in het kader van de privacy wetgeving (AVG). Tevens verklaar ik dat ik klant ben (geweest) bij dit bedrijf. <- JA ben ik.

Beste, Bedankt voor uw reactie. Mass Loaded Vinyl noemen wij Isomat TS welke u vindt onder de optie “Merken” in het keuzemenu op onze homepage. Hopelijk hebben wij u hier voldoende mee geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.nl

Klantgerichte heldere en eerlijke informatie

Van begin tot einde vriendelijke en vakkundige informatie.

Zeer snelle en correcte levering

Ik was heel aangenaam verrast mijn bestelling de volgende dag al te ontvangen! Ik kon dus al veel sneller genieten van het ventilatiesysteem dat ik besteld had dan in had verwacht. Bedankt!

Denken goed mee!

Ik had een probleem met het geluid van de condenspomp vd airco. Met akoustiekwinkel geappt over dit probleem. Ze reageren snel en denken goed mee, willen je ook niet op onnodige kosten jagen. Super!

Geschenk uit de hemel!

Ik had een bovenbuur met een airco die voor een onmenselijk bromgeluid zorgde in mijn appartement. Dank zij een zoekmachine op de akoestiekwinkel.nl terecht gekomen met een oplossing. Regufoam besteld, plank gemaakt en ik hoef niet te verhuizen... Ik heb enkele mailtjes verstuurd met bijkomende vragen en daar kreeg ik heel vriendelijk en heel snel een reactie op. Top service!

Meer dan UITSTEKENDE SERVICE!!!!!!!

Mijn man zou een kamer in ons huis ombouwen tot een muziekstudio. Hij verricht alle werkzaamheden zelf en dus zijn we naar de Akoestiekwinkel gegaan. Wicher Donga nam uitgebreid de tijd voor ons om mijn man van advies te voorzien. Uitermate geduldig en vriendelijk. Na ons bezoek nam ik stiekem contact op met Wicher. Ik wou namelijk mijn man voor Vaderdag verrassen met een grote aankoop zodat hij aan de studio kon beginnen. De service en vriendelijkheid van Wicher was en is GEWELDIG. Hij had alles goed geregeld en verzonden. Mijn man was door het dolle heen met zijn Vaderdagcadeau. Nu, precies 1 jaar na dato, had mijn man nog producten (in nieuwstaat) over. Ik heb Wicher wederom gecontacteerd met de vraag of deze alsnog geretourneerd konden worden. En ja hoor, het kon. Even vriendelijk en behulpzaam als altijd gaf Wicher aan hoe het retourneringsproces in elkaar zat. Ik kreeg wederom een mail van Wicher om mij te laten weten dat het pakket in goede orde was ontvangen en dat terugbetaling in gang was gezet. WOW..WOW…DIT IS HOE SERVICE OVERAL ZOU MOETEN ZIJN Wicher…bedankt!!!!!! Veel mensen/bedrijven zouden van je kunnen leren. Akoestiekwinkel.nl is 100% aan te bevelen!!!!!!!

Zeer prettige ervaring

Ik ben tamboer en ik drum op een elektronisch drumstel, dus is repeteren voor mij essentieel. Maar ik woon in een appartement op de derde etage. Dat geeft natuurlijk enige overlast. Daarom ben ik naar de Akoestiekwinkel in Gorinchem gestapt met mijn probleempje. Medewerker Wicher Donga heeft mij uitstekend geïnformeerd over wat te doen in zo’n situatie. Dus ik heb op aanraden van Wicher een vloerplaat gekocht voor het trillingsgeluid en isolerende wanden voor het overige geluid. Op de vloerplaat heb ik een MDF plaat van 22 mm gelegd en dat is bijzonder stevig. De trillingen en overige geluiden zijn enorm gereduceerd, ik ben daar zeer tevreden over, nu kan ik met een gerust hart repeteren. Met heel veel dank.

De vloermat voldoet niet aan de verwachtingen

Via akoestiekwinkel een vloermat voor mijn bedrijfsauto aangeschaft om het geluid wat te dimmen. Deze geplaatst en wat blijkt, er is helemaal geen verschil in geluid. Met en zonder mat gemeten met een decibel meter.

Beste, Bedankt voor uw reactie en verveld om te horen dat het product niet naar wens was. Op onze pagina “Bodemplaat isoleren” adviseren wij om dit deel van het voertuig eerst te ontdreunen met bijvoorbeeld Vibraflex en dan, eventueel, Isomat VM aanbrengen. De URL naar deze pagina vindt u hier: https://www.akoestiekwinkel.nl/voertuigen/bodemplaat-isoleren. Op de Isomat VM productpagina schrijven wij dat dit product meestal wordt toegepast i.c.m. ontdreuning. De URL naar die pagina vindt u hier: https://www.akoestiekwinkel.nl/isomat-vm-geluidsisolatiematten. Wanneer producten niet naar wens zijn, mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij denken met u mee om een passende oplossing te vinden. Wij hopen u in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.nl

Een hele goede service

Telefonisch goed te woord gestaan en de levering was goed

Snelle correcte levering

Levering precies als omschreven, netjes op een pallet afgeleverd.

Goede site en goede service

De aandrukroller die ik mede besteld had was in de post verdwenen. Kosteloos had ik 2 dagen later een nieuwe in huis. Goede service.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en antwoord op vraag na bestelling ook snel.

2e levering snel

2e levering verliep snel

Beste, Vervelend om te horen dat uw ervaring met Akoestiekwinkel.nl niet naar wens was. Wij vinden het belangrijk dat u weet dat de bestellingen vanuit ons altijd snel worden verzonden. Wegens grote drukte bij PostNL is uw bestelling langer onderweg geweest dan verwacht. Omdat dit een bekend probleem is bij ons staat er ook banner op onze webshop met een melding hierover. Wij hebben u daarnaast geholpen via e-mail (middels foto’s) en via de telefoon, vervelend om te horen dat dit helaas niet voldoende is geweest voor u. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst wel op een gewenste manier van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.nl

Correct uitgevoerde bestelling

Bij het kiezen van het beste product voor de toepassing is veel in formatie te vinden op de website. Is wel even wat leeswerk maar voor 'leken' een must om een betere keuze te maken. Wordt redelijk snel geleverd en de verpakking zorgt ervoor dat de platen ook heel overkomen.