Makkelijk bestellen

Heel gemakkelijk bestellen. En inderdaad na 3 dagen geleverd

Goed advies (op site)

Goed advies, overzichtelijk, snel besteld, snel geleverd. Keurig verpakt.

Levering snel en verzorgd.

Tevreden over de levering, product nog uitproberen.

Snel en goed geleverd

Ze hebben mij goed geholpen.

Top! Zo hoort een webwinkel te werken.

Perfect geholpen door Wicher. Leveradres was ingewikkeld (op een boot), maar er werden extra stickers op de doos geplakt voor de bezorger. Het produkt is weliswaar duur, maar wordt wél perfect en snel geleverd.

Duidelijk en overzichtelijk!

Snel, product netjes afgeleverd, zeer tevreden.

prima communicatie en prettige webwinkel

Goede technische info

Even zoeken naar calculator voor isolatie van wanden. Maar werkt goed. Bezorgopties niet beschikbaar bij bestellen, moet naderhand per mail.

Snelle correcte levering.

Duidelijke website met heldere uitleg over de verschillende mogelijkheden. Makkelijke bestel en betaalprocedure en duidelijke levertijd.

Matig

Na telefonisch contact over de huidige stoeldopjes kreeg ik een advies en volgens dat advies bestelde ik 8 socks op jullie advies. Deze kreeg ik niet over de (paddestoelvormige) bescherming zonder de kop eraf te draaien. Vervolgens via gamma eerst gewone sokjes (22mm) gekocht en geplaatst en dat ging uitstekend. Achteraf vraag ik me af: Misschien beter geweest mijn eigen hoofd te volgen en de aanbieding moeten kopen van de rode doppen die aanzienlijk goedkoper waren. Overigens zijn "mijn" doppen ook voordeliger (online) te koop. Bovendien de verzendkosten niet gering Het had wat mij betreft dus (veel) beter gekund.

Snelle levering en perfect werkend artikel

De oorstopjes zijn voor mij de max.ik kocht de fly fit bedoelt voor het vliegtuig maar ik gebruik het voor alle geluiden en het werkt fantastisch.

Alles zoals het hoort te gaan

Goed product, prima website, levering volgens afspraak.

Goede website

Snelle levering heb het product nog niet gebruikt is nog afwachten

Goede producten, informatie over bevestiging kan beter

Om de galm in onze keuken te verminderen was ik op zoek naar isolatieplaten die goed werken en er toch goed uitzien. Ik kwam daarom uit bij Akotherm GG en d40. Uiteindelijk heb ik voor die laatste gekozen vanwege het prijsverschil en omdat de platen vrij hoog zitten. Op de website was niet heel duidelijk te zien hoeveel effect de platen zouden hebben er waren wel grafiekjes, maar die zeggen mij als leek niet zoveel en er staan teveel varianten in. Verder was het onvoldoende duidelijk hoe de platen op maat gemaakt konden worden hoewel een keramisch mes bijgeleverd kon worden tegen forse betaling. Ik heb uiteindelijk een keukenmes (verwarmd met heet water) gebruikt. Dat ging redekeijk goed, maar het blijft lastig materiaal om te snijden. Hetzelfde geldt voor bevestiging met de bijbestelde lijm. Dit werkte goed, maar vooraf was onduidelijk hoe precies de lijm aan te brengen. Ik had een lijmkam bijbesteld, maar die was onbruikbaar (te groot en puntig). Ik heb uiteindelijk gewoon een plamuurmes gebruikt. De platen zitten mooi tegen de muur en doen duidelijk wat aan de galm. Al met al tevreden, maar akoestiek winkel kan helpen door een duidelijker omschrijving en een simpele video van het op maat snijden en hoe de platen te bevestigen met lijm. Dat zou me eerder over de streep getrokken hebben.

correcte levering zoals besteld

voor mij was het niet duidelijk op de webshop wat ik juist moest bestellen. ik heb een valdorpel besteld, maar naderhand bleek dat ik enkel het opbouwprofiel besteld had en niet de dorpel zelf gelukkig heeft men bij de firma dit gezien en hebben ze mij opgebeld om dit uit te klaren vandaar dat ik vind dat het niet te duidelijk aangegeven staat op de site kwalitatief ben ik wel uiterst tevreden over het product

Duidelijke website met goede informatie over de produkten

Men belde mij of isolatiemateriaal in 2 losse stukken geleverd mocht worden in plaats van 1 geheel. Volgende dag produkt in huis!

?

Na wat geharrewar met levering door post NL het product netjes binnen gekregen. Nu druk bezig mijn Mercedes Vario stiller te krijgen. Mooie anti dreun platen ( Vibraflex) mooi formaat gemakkelijk te bewerken. Na het snijden /breken de plaat verwarmen ( mooi op plaat van de kachel) ook even met electrische verfbrander voor en /of na verwarmen voor perfect resultaat Aangezien ik er nogal veel aandacht aan besteed word dit klus van paar weken, ook de geluid isolerende platen ( merfocell) onder de motorkap vervangen. De verwachtingen zijn hoog gespannen !

Informatief en gebruiksvriendelijk

Prima productinformatie opgesteld vanuit de behoefte/probleemstelling en rekentool om vast te stellen wat je nodig hebt.

Kwaliteit en goede uitleg

Je weet dat je hier goede spullen koopt van goede kwaliteit. Ook als je een vraag stelt graag je een duidelijk en persoonlijk antwoord.

Er kan altijd iets mis gaan tijdens de bestelling, de medewerkers van Akoestiekwinkel hebben mij laten zien hoe zij als bedrijf hier klantgericht mee omgaan. Zij hebben mij boven verwachting en proactief geholpen zodat de bestelling alsnog goed is verlopen. Top gedaan met als resultaat een tevreden klant.

snelle levering van goed product

Basstrap's en geluid absorberende platen besteld en tevens een keramisch mes (Aanrader als je platen moet versnijden). Snelle levering en goede producten.

Goede producten, Prima prijs Snelle levering

Goede service snelle levering

Werkt goed Geen geluid meer

Mooie Samples en keurige levering.

De proefstukken die je kan aanvragen geven een goeie indruk. Dit heeft er voor gezorgd dat ik de juiste materialen hebt besteld

Fijne en duidelijke website.

Ook telefonisch was de service goed. Ik zou hier zo weer bestellen. Het product is zoals ik het gehoopt had.