Specialistisch

Informatief en behulpzaam, Verdiepen zich in de situatie, (tram bij bijenstal) en geven advies naar de aard van het probleem, zijn niet uit op verkoop van het duurdere producten wat ook had gekund, maar willen het probleem verhelpen.

prima spul

+ nette spullen, goed verpakt, keurig op de hoogte gehouden van de levering. - het blijft duur materiaal

Bestelling super netjes afgehandeld

Na t bestellen kreeg ik netjes een email dat mijn bestelling groter was dan de voorraad. Dat had ik al gezien bij t bestellen op de site. Maar toch, netjes dat je n mail krijgt dat t wat langer gaat duren waarin ook n nieuwe leverdatum staat, die dan ook gewoon klopt.

Goed bereikbaar en vriendelijk personeel

Het gehele bestelproces was hier eenvoudig. Vragen kan je stellen via een whatsapp nummer, dus je weet waar je aan toe bent. De producten zijn van goede kwaliteit.

Beste, bij deze laat ik weten dat alles super goed verwoord is en heel duidelijk. Een woord, top.

snelle levering, en plezierig deskundig advies

snelle levering, en plezierig deskundig advies

Goede service en snelle levering

Komen hun afspraken goed na

Top advies, top service

Zeer goed advies ontvangen ivm het materiaal dat ik best kon gebruiken voor mijn project. Bestelling zeer snel geleverd.

Goed advies gekregen. Soepele communicatie. Product ook prima. Kortom volkomen tevreden.

Prima contact mbt aflevering

Ik had per ongeluk ophalen ipv vrrzenden ingevuld. Dit probleem is adequaat opgelost door initiatief van het bedrijf.

Gewoon goed, zoals he hoort

Goede website met overzichtelijke menu's. En vooral interessante producten.

Duidelijke webshop met snelle levering

Kon snel vinden wat i wilde in de wenshop. Betaling en verzending verliepen naar tevredenheid.

Goede website en persoonlijkse service

Snelle verzending, product als verwacht. Heel fijn dat er ook vanuit de website advies gegeven wordt, bijvoorbeeld welke soort lijm het beste bij een akoestisch paneel past.

Snel bezorgd, product was zoals verwacht!

Goed advies en prima service

Ik koop regelmatig materialen voor mijn boot. Het assortiment is uitgebreid en meestal snel en kosteloos geleverd.

Prima webshop maar waar is de communicatie?

Mis ik emails? Wanneer verzenden jullie? :-) Webshop zelf is prima

Beste Vincent, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw ervaring met ons niet geheel naar wens is geweest. Wij begrijpen echter niet helemaal wat uw bedoelt. Als u een bestelbevestiging o.i.d. bedoelt, kan het zijn dat deze in uw spambox terecht is gekomen. Dit zijn automatisch gegenereerde mails waar dit wel eens bij kan gebeuren. Wanneer u vragen heeft kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk hebben wij u voldoende geïnformeerd hierover. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.

Prima webshop

Snel besteld en geleverd. Kwaliteit prima.

geen reactie op chat!

geen reactie op chat!

Beste, Bedankt voor uw terugkoppeling. Wij zijn hier ingedoken en konden geen chatbericht van u terugvinden. Het lijkt er dus op dat iets niet goed is gegaan. Onze klantenservice heeft nog contact met u opgenomen hierover, maar hier hebben wij tot op heden nog geen reactie over mogen ontvangen. Wanneer u vragen heeft aan onze klantenservice kunt ook altijd bellen, een whatsapp bericht sturen of het contactformulier invullen. Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht u uw vraag nog beantwoord willen hebben, dan horen wij het uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Klantenservice.

Het bestelde nog steeds niet geleverd

Nog steeds niet geleverd.

Beste, Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren het zeer dat u ons een score van een 1 heeft gegeven. Graag willen wij u erop attenderen dat uw bestelling tijdig door ons is verstuurd. Wanneer deze wordt aangenomen door PostNL moeten wij vertrouwen dat zij het binnen de verwachte levertermijn afleveren. Dit ligt buiten onze macht. Door bv. drukte kan het zijn dat een bestelling langer onderweg is dan verwacht. Dit was ook bij u het geval. Desalniettemin kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice ook als het over een zending gaat. Dan kunnen zij bv. wel kijken wanneer uw pakket door ons is verstuurd. Hopelijk hebben wij hier voldoende mee geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel

Door extra service prima afgeleverd.

Ondanks mijn onvolledig ingevulde adresgegevens, toch prima afgeleverd. Shop heeft moeite gedaan om mijn fout te herstellen.

Dikke prima

Ik heb er al verschillende producten gehaald. Ze hebben goede oplossingen voor geluidproblemen.

Topadvies

Zocht trilling isolatie voor mijn simrig, in overleg met akoestiek winkel ,Regufoam 220/25 500 x 250 mm Paars besteld en werkt perfect. Geen enkele resonantie. Top winkel!

Service

Meerdere keren via mail uitleg en info gevraagd over te gebruiken materialen voor mijn project. Snel en volledig antwoord gekregen. Top!

Duidelijke webshop

19-12-2021 besteld en betaald, de goederen nog niet ontvangen, heeft ongetwijfeld met de feestdagen te maken. Kan nog geen beoordeling maken over het geleverde.

Goede support en goed product

Uitstekende support. 9 stuks Akotherm Facet-panelen (1200x600) gekocht. Met specifieke meetsoftware de ideale plaatsing bepaald (1e reflecties via plafond, grond en achterwand). Enorme verbetering! De Akotherm Facet-panelen zijn niet kwetsbaar, licht en effectief en relatief betaalbaar. Geweldig product! Tip: montage op spijkerbare achtergrond (bijvoorbeeld hout) prima te doen. Wel eerst even gaten ‘smelten’ met spijker verhit in gasvlam (o.i.d.), want ‘voorboren’ in panelen werkt niet en doordrukken ook niet! Montage met 6 spijkers per paneel maakt verwijderen of verplaatsen mogelijk en laat dan slechts kleine gaten achter… Kortom, uitstekende oplossing voor absorbers!