Meedenkend bedrijf

Medewerkers binnen deze organisatie zien de klant centraal en geven passend advies. Hierdoor leuke en passende benodigdheden kunnen aanschaffen. Thnx voor jullie advies nogmaals.

Snel efficiënt

4mm bitumen besteld, lag keurig klaar, zeer vriendelijk te woord gestaan toen ik het kwam ophalen. Helemaal geweldig

Overzichtelijk en uitgebreide informatie

Ik kon prima vinden wat ik zocht. De informatieverstrekking is zeer uitgebreid en ter zake doende.

goed en snel geleverd!

gewoon goed spul

Goede uitleg en prima product

Telefonische uitleg hielp bij de keuze van het product; dit werd vervolgens spoedig bezorgd. De meldingen over aankomst levering klopten.

maken waar wat ze toezeggen, bestelling goed en veilig verpakt en binnen gestelde tijd. duidelijke website met goede keuze.

Goed voorgelicht en prima materiaal

Bestelling is soepel verloren en de producten zijn snel geleverd

duidelijk overzichtelijk en compleet

duidelijk overzichtelijk en compleet

Uitstekende klantgerichtheid en deskundig advies!

Was nog niet helemaal zeker over de gewenste oplossing. Maar prima uitgevraagd met een prima advies. Blij mee!

uitmuntende service!

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst wegens de verbouwing van onze zolder. Het is een zeer gehorige ruimte dus ik kan de akoustische materialen goed gebruiken om contactgeluid te verminderen. Over de producten (regufoam strip 300) ben ik daaorm zeer tevreden. Het plakt goed, werkt goed en is makkelijk te verwerken. Ik was bang dat het snel zou scheuren of instabiel zou worden, maar niets is minder waar. Bij mijn laatste bestelling vond ik de levertijd erg lang duren. Tot mijn verbazing bleek dit een fout van mij te zijn, omdat ik aangegeven had dat ik ze zou komen ophalen. Niet zo slim van mij! Na een telefoontje ben ik binnen 1 minuut geholpen: ze worden kosteloos toegestuurd! Dit vind ik echt uitmuntende service!

Het bestelde keam snel. Daarnaast is de site duidelijk welke isolatie nodig is voor welke plek in de auto.

Snelle en vriendelijke klantenservice

De klantenservice reageert snel! Helaas heb ik mijn bestelling moeten annuleren omdat hij niet binnen de nodige tijd geleverd kon worden. Contact met Akoestiekwinkel hierover is prettig verlopen. Afhandeling is goed opgepakt. Wel heb ik mails die vragen om een review van het product te geven gekregen. Tip, verstuur die niet als het product is teruggestuurd.

Geleverd wat besteld

De shop heeft geleverd wat ik besteld had dus prima werk.

Goede service. Kwetsbaar product

Flamex Basic Akoestische Plaat | Dikte 15 mm | Wit van 120 x 100 cm besteld met bijbehorende lijm. Het product op het plafond aangebracht (wat door het slappe materiaal meerdere handen vereist). Vanwege de consistentie van het materiaal is het stotend tegen elkaar plakken (plaat is niet te verschuiven na het aanbrengen) een tour de force. Naden blijven min of meer zichtbaar. Wellicht heb ik mij door de benaming ´Plaat`op het verkeerde been laten zetten, in de veronderstelling dat het een stijve plaat is die makkelijk te plaatsen is. Het materiaal heeft wel het gewenste effect op de akoestiek.

Beste meneer Roozemond, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben gepoogd de eigenschappen zo duidelijk mogelijk te vermelden op de productpagina, maar wij snappen ook de verwarring. Daarnaast bieden wij op een groot deel van onze productpagina's de mogelijkheid om een productmonster aan te vragen. Met een productmonster wordt de klant in de mogelijkheid gesteld om de eigenschappen in te schatten. Het is in ieder geval goed om te lezen dat het product wel het gewenste resultaat heeft gehad! Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel.nl

Snel, goed verpakt en top materiaal

Snelle levering conform besteld

mooie producten voor een prima prijs. Geholpen door vriendelijke mensen tijdens het afhalen van de goederen. Alles verliep lekker soepel. Hulde!

Erg overzichtelijke website wet gele goede informatie en begeleiding

De stapsgewijze opzet op basis van advies over hoe je isolatie doet voor verschillende doeleinden maakt de brede keuzes erg overzichtelijk.

Kwaliteit in product en levering

Duidelijke omschrijving van producten, geleverd met handleiding en volgens beloofde termijn.

informatief, goed materiaal, klantvriendelijk

Uitgebreide info op site over mogelijkheden qua toepassing en beschikbaarheid producten; De info hoeveel er van een product op voorraad is, vind ik zeer prettig; Ik heb Akotherm platen gelijmd met Knauf-lijm (mede dankzij het lezen van tips en uitleg op de site van Akoestiekwinkel) en ben zeer tevreden over het resultaat. Nette levering door Transmission met duidelijke berichtgeving; Niet-nodige lijm geretourneerd, bleek tijdens transport (door PostNL) beschadigd, geen probleem qua terugbetaling.

Prima service en mogelijkheden om te overleggen

Prettig, vriendelijk, behulpzaam, alles op voorraad. Het is niet heel goedkoop maar je wordt zeer goed geholpen.

Prima geregeld

Goede producten, geleverd binnen een paar dagen.

Kleine hoeveelheid regufoam aangeschaft. Informatie op de website is duidelijk; aanvullend advies wordt graag gegeven over WhatsApp. Daar erg goed geholpen.

Ik had al een bekisting rond mijn zwembadpomp maar had toch nog wat extra isolatie nodig. Een Merfocell PU Akoestische Plaat deed wonderen. Ik moet nu gaan kijken of de pomp nog aanstaat, zo stil is het geworden. Geen zeurende buren meer en een stukje extra rust. Ook nog een mooi advies gekregen om het trillen op de vlonder tegen te gaan. Kortom. Goed product en een vriendelijk advies in de winkel.