Hele aankooptraject en aflevering, prima!

Tevreden over aankoop.

Perfect.

Bestelling en bezorging goed verlopen.

Duidelijke voorlichting gerelateerd aan mijndoelen

In de linker kolom de doel en na selectie en mooi en duidelijk overzicht van geschikte producten en ook vaak de wijze van verwerking.

Alles perfect

Nvt

Helemaal prima!

Alles prima

Makkelijk werken met Merfopol 5cm

Ik heb (zelf) een geluidswerend scherm rond mijn warmtepomp opgetrokken. Hoewel het apparaat aan alle normen voldoet, bleven onze buren klagen over geluidshinder. Houten schutting gemaakt (3cm) bekleed aan de binnenkant met Merfopol (5cm). Geen bekleding aan de binnenzijde meer nodig omdat Merfopol weerresistent is. Merfopol 5cm is duurder dan andere isolatiematerialen maar het resultaat (geluidsabsortie en -demping) is prima! Ik geef 5 sterren!

Gewoon goed!

Fijne communicatie, ik had een aantal vragen gesteld en kreeg duidelijk en snel reactie. Product dat we besteld hadden kwam volgens de aangegeven levertijd aan en was zoals verwacht. Van te voren ook een proefstukje kunnen ontvangen wat erg fijn was. Het is een goede winkel die goede producten levert en gewoon doet wat ze beloven.

Vlotte levering

Overzichtelijk website en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Duidelijke website en na de bestelling wordt het oplevering proces goed uitgevoerd en op tijd geleverd.

Akotherm D40 paneel dempt onze piano uitstekend!

Ik heb een Akotherm D40 paneel los achter onze piano gezet, tussen de achterkant van de piano en de muur. De piano heeft een prachtige klank en we wilden het karakter niet aanpassen, maar het volume wel wat dempen. De plaat er simpelweg achter zetten is al voldoende. We hebben een zwarte plaat dus hij valt ook niet op. Enige tip: de verzending ging via TransMission. Ging allemaal prima, maar je hoort pas op de ochtend zelf hoe laat ze komen en dan moet je er wel kunnen zijn. Dat lukte bij ons toevallig wel, maar het zou handiger zijn als je als klant enige invloed hebt op het bezorgmoment (dag en tijd).

Goede afhandeling

Excessieve transport kosten (bijna € 10,-), verpakking vel te groot voor de inhoud.

Snelle levering en goede service

Veel keuze i de webshop. Snelle levering en goede service als iets niet goed gaat ( in mijn geval de bezorging via bezorgdienst).

Op tijd geleverd en voldeed aan de beloofde verwachtingen

Op tijd geleverd en voldeed aan de beloofde verwachtingen.

Makkelijk en snel

Ook easy, maar geen Dell

Topmateriaal vlekkeloos geleverd

Solide materiaal dat daadwerkelijk goed isoleert.

Top service!!

Ik wilde Flamex bestellen voor geluidsdemping van mijn buitenboord motor. Na een aantal keer gemaild kreeg ik het advies om Aluglas te nemen omdat dit net wat minder dik is en beter hitte bestendig. Werkt goed, dit zou eigenlijk in elke buitenboord motor moeten zitten.

Goede voorlichting, prima afwerking van een bestelling

Trillingsdemper heeft prima geholpen

Trillingsdemper gebruikt voor ophanging ventilator onde de vloer. Had hem eerst direct op een balk geschroefd en dat gaf veel geluid. Met de demper vrijwel niets meer te horen.

Bestelling merfoplex isolerende platen

Gespecialiseerde website met gelukkig veel relevante informatie op de website. Ze geven snel antwoord op gestelde vragen en denken mee. Bezorging snel en volgens afspraak. Fijne winkel.

Heel vlotte en snelle reactie op je vraag. Topservice!

Ik was op zoek naar een geluidswerende isolatie voor rolluiken maar wist niet goed hoe te zoeken. Ik stuurde een mail en kreeg heel snel de juiste informatie terug. Heel vriendelijke mensen en zeer behulpzaam! Ook de service NA aankoop is heel goed wat tegenwoordig een zeldzaamheid wordt...

Mooi verpakt maar opgelet met jullie koerier

Beste, Ik ontving nep mails ivm de geplande levering. Geen idee hoe mijn gegevens opgepikt werd door mogelijke fraudeurs. Tevens werd lijn pakket onbeheerd achtergelaten bij mijn voordeur (midden in de stad). Gelukkig goede buren. Voor rest normale service

Goede ervaring met de webshop zelf

Resultaat van isolatie valt wat tegen....

Zeer snelle en goede levering

Idem

Vlotte en correcte samenwerking

Het was een fijne samenwerking. Het product is zoals omschreven en werd binnen de 5 dagen geleverd.

Snelle levering, producten zoals omschreven

Producten voldoen aan verwachting (wat tegenwoordig nog wel eens anders is). In mijn geval een geluidsdemper voor ventilatiekanaal, werkt goed, kwaliteit van product is goed, geen chinees spul.

Franklinweg 8

4207HZ Gorinchem