Snel geleverd met track and trace

Had acustitape besteld , goed materiaal om merfopol platen af te plakken

Prettig

Snel gereageerd

prima advies en service ! Bij (email) vragen dezelfde dag reactie, heel fijn.

prima advies en service ! Bij (email) vragen dezelfde dag reactie, heel fijn.

Top pruduct

Van te voren geinformeerd over wat ik nodig had en ik kreeg prima uitleg. Spullen besteld en het heeft gedaan wat t moest doen. Grote klasse

Heel vlot geholpen met mijn meerdere vragen

Alles is vlot verlopen

Goede kwaliteit en snel geleverd

Gebruikt om het motorgeluid van mijn camper te dempen.

Prima en volgens bestelling, snel geleverd!

Prima en volgens bestelling, snel geleverd!

goede service , snelle levering

Door eigen fout verkeerd product besteld, echter snel en keurig afgehandeld. En juiste product inmiddels onderweg

Zeer klantvriendelijk

Zeer oplossingsgericht en klantvriendelijk. Snelle levering en goed product.

dikke prima

Erg duur maar wel goed materiaal

Voor onze studio hebben we alle ‘speciale’ akoestische materialen hier gekocht. Zodra het label ‘akoestisch’ ergens aan vast wordt gemaakt, mag de prijs blijkbaar er een factor 3 vermenigvuldigd worden. Dat staat me gewoon tegen. Maar de materialen zijn wel van een goede kwaliteit en doen wat ze moeten doen. En de levering is snel en volgens afspraak.

Niks op aan te merken

Er staat genoeg info op de site om de juiste producten te bestellen en deze worden ook nettjes optijd bezorgd

perfect zoals altijd, TOP

goed advies, snelle service, TOP produktg

Snelle bezorging en goede web site

De duidelijke website maakte mijn keuze makkelijk, en nu is mijn warmtepomp aanzienlijk stiller.

zeer goed

De pianoklank is door de aankoop van de 3 panelen gedempt en helemaal goed. Dank namens de buren.

Zeer goed en professioneel geholpen

Telefonisch zeer goed advies gehad om een omkasting van onze buitenunit van de warmtepomp akoestisch te isoleren. De juiste materialen, maar ook over goedkopere alternatieven hebben ze ons goed geïnformeerd. De levering was zeer snel en goed verpakt. Na realisatie van de omkasting zal ik nog berichten over de geluidsreductie die er behaald is met de materialen van de Akoestiekwinkel

Behulpzaam en snel

Aanrader. Fijne ervaring

Zeer goed advies, alle rust, men wijst ook op goedkopere alternatieven

Zeer goed advies, alle rust, men wijst ook op goedkopere alternatieven. Vlotte levering.

snelle levering uitstekende verpakking

zie tekst

Super geregeld en snelle levering

Snelle levering en duidelijke site

Prima product, uitstekende service

De absorptiepanelen voor achter de piano werken uitstekend. Levering was snel en product zoals beschreven op de site. Contact met de medewerkers verliep zeer vriendelijk en soepel.

Dinsdag om product sample gevraagd. Woensdag geleverd woensdag bestelling gedaan en vrijdag met koerier geleverd. Goed contact via mail. Product als verwacht.

Prima webshop met heldere info

Duidelijke en toegankelijke websites. Snelle levering.

Prima site en mooi dat er advies en en voorbeelden op staan.

Prima site en mooi dat er advies en en voorbeelden op staan.

Snel besteld en snel geleverd

8 Franklinweg

Gorinchem 4207HZ