Snelle levering, producten zoals omschreven

Producten voldoen aan verwachting (wat tegenwoordig nog wel eens anders is). In mijn geval een geluidsdemper voor ventilatiekanaal, werkt goed, kwaliteit van product is goed, geen chinees spul.

Ben zeer tevreden het product doet zijn werk uitstekend.

Goed geleverd, jammer dat ik in de winkel geen info.kon krijgen. Er werd mij gevraagd of ik niet genoeg info had uit de website...! Ik had graag bevestiging gehad van mijn keuzen voor isolatie in de winkel. Ik voelde me niet welkom meer.

Netjes geleverd wat we hadden besteld.

Netjes geleverd wat we hadden besteld, het was er vrij snel.

Snelle levering kwaliteitsproduct

Zeer snelle levering. Niet goedkoop maar wel een heel goed product

Snelle levering en prima materiaal

Alles was goed verpakt en werd binnen twee dagen geleverd. Ik heb het materiaal inmiddels verwerkt en het is een prima product.

Goed advies, directe levering, communicatie snel en accuraat

Wicher heeft me goed geadviseerd, was bereid mijn vragen te beantwoorden. Per telefoon en per email. Materiaal is prompt geleverd na betaling.

Goed materiaal, doet wat het moet doen.

Studio akoestiek is merkbaar verbeterd. Levering is snel en zonder schade verlopen. (2x grote panelen besteld). Het is wel prijzig materiaal, maar dan heb je ook wat.

Heel goed geholpen

Ik wist niet wat ik nodig had voor mijn galm probleem in mijn tafel en heb contact gezocht per e-mail voor advies. Ik ontving heel snel een reactie en er werd doorgevraagd zodat ik echt wist wat ik moest bestellen. Levering was vlot en het geadviseerde product bevalt heel goed. Wat een verademing en de dempingsplaten waren ook makkelijk aan te brengen. Hartelijk dank voor de hulp!

Gewoon goed

Webshop met goeie producten voor geluidsisolatie. Heb mijn wielkasten geïsoleerd met super resultaat.

Prettige communicatie en duidelijk advies vooraf. Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Hebben de oplossing voor brommende buitenunit

Al enige tijd waren we op zoek naar een oplossing voor het brommende geluid dat onze buitenunit van de luchtwarmtepomp maakt die op het houten dak van onze aanbouw staat. Op de website van Akoestiekwinkel.nl vonden we de oplossing (artikel M1360 Trillingsisolatie Set). Heel blij mee.

Snelle levering, goede service.

Goede service door het kosteloos sturen van proefmonsters. Goed verpakt verzonden en snelle levering.

Superfijne retourafhandeling

Ik had een bestelling geplaatst, maar kwam er vervolgens achter dat we de materialen niet nodig hadden. Akoestiekwinkel annuleerde eenvoudig de bestelling en stortte het bedrag snel terug.

Goed en duidelijk advies ,vriendelijk en reageert snel .

Had een koelkast gekocht die veel herrie maakte. Na advies van de akoestiekwinkel, producten aangeschaft en gemonteerd. Geluid is meer dan helft weg en een tevreden klant erbij. Wel dure panelen.

Zie hieronder

Goed als je al weet wat je wilt kopen, maar de structuur in het aanbod van producten zou overzichtelijker kunnen.

Soepele afhandeling, perfecte prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb een paar veiligheidsschoenen besteld, deze zijn heel redelijk geprijsd, ze werden de volgende dag geleverd en de kwaliteit is hoog.

goede informatie en oplossingen

via Google met een vraag bij Akoestiekwinkel.nl gekomen. Duidelijke uitleg van geluidsproblemen bij mobiele airco's en direct passende oplossingen. perfect.

Erg klantgericht

In de webshop bleek slechts 1 Flamex GW Akoestische Plaat | Dikte 25 mm 1000x600mm aanwezig te zijn, daar waar ik er 3 nodig had. Zonder problemen en vragen vanuit mijn kant werd voorgesteld om uit een 1200x600mm plaat een juiste maat te snijden en te leveren. De levering was ook nog eens zeer snel afgeleverd.

snelle afhandeling en levering

snelle afhandeling en levering

Zeer goed!!!

Zeer duidelijke uitleg op de site over het monteren van de bitumen plaatje om rijgeluiden te minimaliseren. Duidelijke site en snelle levering! Zeer tevreden!

TopTip winkel

Goede service, goede producten en altijd goed en snel contact via de app als je vragen hebt. Capje af. :)

Goede service en klantvriendelijk

Ik heb een Merfopol plaat bij de akoestiekwinkel gekocht. Nadat de plaat geleverd was, bleek het niet de juiste kleur te zijn. Ik weet niet wat er bij de bestelling mis is gegaan. Ik heb contact gezocht met de klantenservice hierover. Binnen 2 dagen hebben ze de plaat opgehaald en een nieuwe plaat in de juiste kleur geleverd. Ze lossen problemen snel op. Goede service en klantvriendelijk.

Fijne ondersteunende uitleg op de site zodat je het juiste product kunt zoeken!

Prettige site om je spullen op te bestellen. Ik heb voor mijn oldtimer een aantal dingen besteld. Die werden keurig op tijd geleverd.

Goede producten en snel geleverd

Franklinweg 8

4207HZ Gorinchem