goede service , snelle levering

Door eigen fout verkeerd product besteld, echter snel en keurig afgehandeld. En juiste product inmiddels onderweg

Zeer klantvriendelijk

Zeer oplossingsgericht en klantvriendelijk. Snelle levering en goed product.

dikke prima

Erg duur maar wel goed materiaal

Voor onze studio hebben we alle ‘speciale’ akoestische materialen hier gekocht. Zodra het label ‘akoestisch’ ergens aan vast wordt gemaakt, mag de prijs blijkbaar er een factor 3 vermenigvuldigd worden. Dat staat me gewoon tegen. Maar de materialen zijn wel van een goede kwaliteit en doen wat ze moeten doen. En de levering is snel en volgens afspraak.

Niks op aan te merken

Er staat genoeg info op de site om de juiste producten te bestellen en deze worden ook nettjes optijd bezorgd

perfect zoals altijd, TOP

goed advies, snelle service, TOP produktg

Snelle bezorging en goede web site

De duidelijke website maakte mijn keuze makkelijk, en nu is mijn warmtepomp aanzienlijk stiller.

zeer goed

De pianoklank is door de aankoop van de 3 panelen gedempt en helemaal goed. Dank namens de buren.

Zeer goed en professioneel geholpen

Telefonisch zeer goed advies gehad om een omkasting van onze buitenunit van de warmtepomp akoestisch te isoleren. De juiste materialen, maar ook over goedkopere alternatieven hebben ze ons goed geïnformeerd. De levering was zeer snel en goed verpakt. Na realisatie van de omkasting zal ik nog berichten over de geluidsreductie die er behaald is met de materialen van de Akoestiekwinkel

Behulpzaam en snel

Aanrader. Fijne ervaring

Zeer goed advies, alle rust, men wijst ook op goedkopere alternatieven

Zeer goed advies, alle rust, men wijst ook op goedkopere alternatieven. Vlotte levering.

snelle levering uitstekende verpakking

zie tekst

Super geregeld en snelle levering

Snelle levering en duidelijke site

Prima product, uitstekende service

De absorptiepanelen voor achter de piano werken uitstekend. Levering was snel en product zoals beschreven op de site. Contact met de medewerkers verliep zeer vriendelijk en soepel.

Dinsdag om product sample gevraagd. Woensdag geleverd woensdag bestelling gedaan en vrijdag met koerier geleverd. Goed contact via mail. Product als verwacht.

Prima webshop met heldere info

Duidelijke en toegankelijke websites. Snelle levering.

Prima site en mooi dat er advies en en voorbeelden op staan.

Prima site en mooi dat er advies en en voorbeelden op staan.

Snel besteld en snel geleverd

mooier geluid, vindt de buurman ook

Wij hebben twee platen besteld om het pianogeluid te dempen voor onze buurman. Helaas hebben die dat nauwelijks gedaan (zo heb ik zelf ook ondervonden). De platen doen dus onvoldoende waarvoor we ze hebben aangeschaft. We besloten de platen wél te houden omdat het geluid van de piano in onze kamer een stuk aangenamer klinkt: minder schel. Overigens grote complimenten voor de snelle levering (in de december nog wel)

Beste Wendy, Hartelijk dank voor uw reactie. Het absorptiemateriaal dat u bestelde is bedoeld om de akoestiek in een (galmende) ruimte aangenamer te maken. Absorptiemateriaal zorgt er inderdaad niet voor dat het geluid minder naar de buren doorgegeven wordt. Het is dus logisch dat de buurman geen gunstig effect ervaart van uw aankoop. Om het geluid te minderen naar de buren toe hebben we piano dempers in het assortiment. Deze isoleren het contactgeluid dat via de poten van uw piano wordt doorgegeven aan de vloer en zo naar de buren toe. Volstaat dit niet, dan kunt u ook nog werken met een voorzetwandsysteem. Mocht u graag verdere uitleg krijgen over de correcte aanpak van uw geluidsoverlast, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan u graag bij met advies. Met vriendelijke groet, Team Akoestiekwinkel

Normale transactie, goede verpakking

Het akoestisch paneel lag op een pallet, de hoeken beschermd met karton, deze was verbogen, ook de doos, maar het paneel op het nippertje van niet ingedeukt dank zij de mousse binnenin, alles hangt dus af van de behandeling door de transporteur, maw hoeken beter beschermen.

top service. goed advies en vlotte bestelling

Ik moet nog een manier vinden om mijn warmtepomp van 100 kg stukje op te tillen, zodat ik de regufoam eronder kan schuiven. Nu kan ik nog niets zeggen over werking

Goed advies, snelle levering en uitstekend resultaat

Twee Selecta Grande plafondpanelen opgehangen in een ruimte van 3,5 bij 7 meter. Had in die ruimte, door de hoogte, behoorlijk wat last van galm. Dat kwam zeker ook het luisteren naar muziek niet ten goede. De panelen zijn bijzonder effectief! Nog telefonisch contact en installatieadvies gehad van de medewerkers van akoestiekwinkel. Vriendelijk en behulpzaam. Levering snel en netjes verpakt. Niets dan lof en voor een concurrerende prijs.

Beetje argwanend toch contact gezocht. Daarna heel erg blij

Zoveel geld voor een plaatje, en war als het joet het gewenste resultaat heeft. Toch even contact gezocht, en na duidelijk uitleg toch aangeschaft... We zijn erg blij met het resultaat, wat een rust uiteindelijk. Wij hadden dit echt nodig. Geen miskoop!

prima webshop

duidelijk en overzichtelijk

Goede ondersteuning zowel telefonisch als per mail.