Goede snelle service!

Producten waren goed verpakt en snel bezorgd

De site geeft voldoende informatie om tot een goede keuze te kunnen komen. Bestellen gaat ook gemakkelijk. De communicatie vanaf Akoestiekwinkel is ook goed en vriendelijk. In mijn geval was niet alles meteen op voorraad en hierover ben ik meteen en goed bericht, met een verwachte leverdatum. Ook de overige service wat net even meer dan je mag verwachten en dat is heel fijn. De producten voldeden ruimschoots aan de verwachting.

Goede uitleg van de producten op de site

Goede uitleg over verschillende producten daardoor een goede keuze kunnen maken.

Prima advies telefonisch en daarna via webshop aangekocht!

Meedenkende man aan de telefoon.daarna bestelling geplaatst. Uitleg ovan montage gelezen op de website en hangt super.

Zeer goed advies en goede kwaliteit producten

Ik heb eigenlijk bijna niks op de ervaring aan te merken. Ik had een vraag voor het geluid isoleren van mijn flipperkast en kreeg snel en goed onderbouwd antwoord. Vervolgens het product besteld en dit is van goede kwaliteit voor zover ik dat kan inschattten. Ben er erg tevreden mee. Enige wat ik jammer vond waren de verzendkosten.

vlot

Goeie webshop

Op tijd geleverd, zeer tevreden een aanrader

Overzichtelijk en prettig shoppen

Hebben een overzichtelijke site, producten staan goed omschreven en het tonen van de reviews zegt genoeg. Snelle levering!

Prima kwaliteit en vlotte levering

Een merfocel geluiddempende noppenmat gebruikt om de binnenzijde van de luchtinblaas van de luidruchtige WTW-installatie te bekleden blijkt supergoed geluid te dempen. De WTW-toevoer kan nu eindelijk in stand 1 en 2 aanstaan zonder hinderlijke lawaai. Alleen in stand 3 is het geluidsniveau nog aan de hoge kant. Dat de bruikbare binnendiameter van de toevoerbuis door de mat is gereduceerd van 16 cm naar 10 - 12 cm lijkt de luchttoevoer niet sterk te verminderen. Dat de WTW nu bruikbaar is geworden, is voor mij belangrijker.

Eenvoudig winkelen

Zocht isolatie die geluid van warmtepomp reduceert, en door de goede uitleg op de site de beste kunnen kiezen, succes verder en Gods liefdevolle zegen

Precies zoals verwacht

Artikelen waren zoals verwacht en levering was zonder enig probleem verlopen.

Snelle levering en goed advies

Ben erg tevreden met advies, produkt, prijs en levering. Vooraf Veel vergeleken met andere leveranciers, maar hier kon ik het product in een kleine oplage bestellen, wat vaak niet lukt bij andere leveranciers. En tegen acceptabele verzendkosten. Kortom: erg tevreden!

Gewoon keurig, niets op aan te merken

Duidelijke website, snel geleverd. Keurig in een goede verpakking

Top Service met uitstekend klanteservice!!! Wau :)

Voor het geluidsisoleren van onze zolder op zoek gegaan naar goed materiaal. Dit gevonden bij Akoestiekwinkel.nl. Aangezien ik toch wat vragen had, even gebeld. Zeer vriendelijke, eerlijk en hulpvaardig te woord gestaan. Echt iemand die er verstand van had. Dat gaf mij nog meer vertrouwen en gelijk besteld. Levering was sneller dan vermeld op de website. En uiteraard netjes en compleet. Super tevreden klant!

Goede service/producten, en bijzonder klantvriendelijk!

Snelle levering van kwalitatief zeer goede producten, dank voor de super service, groet Egon

uitstekende kennis en service

het is altijd een feest om hier advies te krijgen

Alles prima geregeld

De bestelling verliep zoals ik verwachtte.

Goed geregeld bij de Akoestiekwinkel

Ruim aanbod van geluiddempende materialen en toebehoren. Ook veel ondersteunend materiaal voor het maken van de juiste keuze. Prettig personeel dat behulpzaam en vrolijk is. Enig minpuntje is het gemis van een berichtje dat de bestelde goederen gereed liggen en afgehaald kunnen worden.

goede service en ondersteuning.

akoestiek winkel houd zich bij zijn leest. ik had een ingewikkelde vraag, ze verwezen mij direct naar een specialist die ook met hun samenwerkt. zeer professioneel.

goede service

snelle service, goede degelijke verpakking. verzending via Transmission verliep vlekkeloos

Prima, beetje jammer dat de bezorgtijd niet in de middag gekozen kan worden maar verder ok.

Goed advies, bestelde producten afgeleverd op de afgesproken dag. Zoals gezegd wel jammer dat er gene bezorgtijd in de middag gekozen kan worden. Wat valt er meer over te zeggen?

Keurig geleverd, verwachte demping viel tegen

Leveren van de materialen was prima, ook keurig verpakt. Wilde het geluid van mijn akoestische piano dempen vanwege de buren. Echter valt mij die demping tegen. Het kan zijn dat ik er te hoge verwachtingen hiervan had hoor. En de buren klagen er niet over gelukkig. Maar je wilt zij weinig mogelijk overlast veroorzaken toch.

Beste Rienk, Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat het voornaamste probleem is opgelost, namelijk dat uw buren geen geluidsoverlast meer ervaren. Het is natuurlijk wel vervelend dat het resultaat niet is zoals u had verwacht. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice, om samen met onze specialist te bespreken of er nog andere mogelijkheden zijn om uw probleem verder aan te pakken. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wanneer u vragen heeft kunt u deze dus altijd bij ons neerleggen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Akoestiekwinkel

Prima dempend materiaal en flinterdun

Wat een genot nu die 2 klankkasten van onze rolluiken het zwijgen is opgelegd door jullie STP isolatie. Laat het nu maar regenen, wij slapen nu een stuk rustiger.

zeer goede service en snelle levering

zeer goede service en snelle levering . goed product.

Kundig, goede service

Bij telefonisch contact over mijn vragen over akoestiek, kreeg ik kundig advies. Bij de bezorging bleek een fout met POSTNL, en dat werd netjes opgelost door Akoestiekwinkel.