Betrouwbare partij, reageert snel

Per ongeluk verkeerde materiaal besteld en betaald, mailtje gestuurd en zonder problemen kunnen annuleren en geld stond binnen een week weer op de rekening.

In tegenstelling tot de eerdere reactie: aangekocht product werkt.

Excuus voor de eerste mail.

Beste Dhr van Gent, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Wanneer een product niet of niet naar tevredenheid werkt mag het te allen tijde worden geretourneerd. De enige voorwaarde is dat u het binnen een termijn van 4 weken terugstuurt en dat het product in absolute nieuwstaat verkeert. U kunt hier dus nog steeds gebruik van maken als u wilt. Wij doen steeds onze uiterste best om mee te denken naar een oplossing. Wij zullen deze week contact met u opnemen, zodat we dit probleem samen kunnen oplossen. U mag ook altijd contact met ons opnemen.

Duidelijke servicedesk

Goed geholpen met mijn vraag bij de servicedesk. Jammer dat je bij de bestelling niet kan opgeven dat je bij een postnl afhaalpunt het wilt ophalen, dus dat moest weer via je eigen account bij postnl. Product werkt tot op heden goed,

Goed project maar hoge bezorgkosten

Ik kreeg mijn roostertjes snel en compleet. Alleen de bezorgkosten vond ik erg hoor, 9.95 euro

goed, zoals dat moet zijn

Vlot geleverd en goed advies

Website erg informatief en als je een vraag hebt krijg je snel antwoord en een goed advies. Bestelproces gaat vlot en producten worden goed verpakt geleverd

Eerlijk direct en prima info

Super duidelijk

Snel en duidelijk en bovenal stil

Snelle service goede duidelijke hulp bij contact Gewoon stille service.

Goede dempings oplossingen

Heb de warmtepomp keurig stil gekregen. Bijna een 10

Veel mogelijkheid om geluid te dempen mooie voorbeelden in de winkel. Vriendelijk en vakbekwaamheid. Je voelt je hier welkom

Prettig telefonisch advies, snelle levering

Telefonisch prettig te woord gestaan. Snelle levering.

snel en netjes

erg goed snel geleverd totaal geen klachten aanrader

zeer goed

goede info vooraf en op tijd geleverd

Prachtige webshop met een zeer duidelijke uitleg van de producten.

Ik heb bij de Akoestiekwinkel precies kunnen vinden wat ik zocht. En het werkt boven verwachting. Mijn kamer is nu geen klankkast meer en dat is zeer fijn en rustgevend.

Goede ervaring!

Goed product en prima omschreven op de website. Snelle verzending. Zeker een aanrader!

Excelent product. Ga er geniet van hebben.

Product op tijd geleverd en ga er zeker geniet van hebben.

Geeft snel antwoord op vragen

Ik had nog wat vraagjes, daar kreeg ik snel antwoord op. Hun producten zijn uitstekend. Heb de motorruimte van mijn boot geisoleerd met merfocom. Wat een verschil met de oude isolatie, de motor is veel stiller nu.

Communicatie gemakkelijk tussen klant en verkoper, snel levering

Ik bestel nog zeker

top

goede producten, snelle levering en prima service

Producten zoals op site, snelle levering

60 agglomer besteld. Levering in een week. Er misten er 2, geneld, vriendelijke reactie en deze 2 waren 2 dagen later via post nl alsnog. Dezelfde dag dus opgelost. Dat vind ik erg belangrijk. De site zelf lijkt niet helemaal super modern, maar modern genoeg en functioneel prima.

Vlotte levering

Isolatie moet nog geplaats worden

Nice website and pleasant service

Their website is very clear and has all the information required for DIY projects if needed. They offer multiple items for different needs, all of them of higher quality than one could find on Amazon, for example. Had a small question and gave them a call, which was answered on the first try and they were very helpful and polite. Excellent experience!

Scherpe prijs, goed product, vlotte levering

informatieve site, goed product aan de juiste prijs.

Netjes zoals beloofd.

Mooi product, goede aanwijzingen op de site en per mail.

Top.

Heldere communicatie en goede service. En ook heel blij met de mooie producten.