Nice website and pleasant service

Their website is very clear and has all the information required for DIY projects if needed. They offer multiple items for different needs, all of them of higher quality than one could find on Amazon, for example. Had a small question and gave them a call, which was answered on the first try and they were very helpful and polite. Excellent experience!

Scherpe prijs, goed product, vlotte levering

informatieve site, goed product aan de juiste prijs.

Netjes zoals beloofd.

Mooi product, goede aanwijzingen op de site en per mail.

Top.

Heldere communicatie en goede service. En ook heel blij met de mooie producten.

Duidelijke webshop

Goede webshop met uitgebreide toelichting

Snelle en correcte levering

zeer goed

alles perfect verlopen

Doen wat ze beloven en snel

Doen wat ze beloven en snel

veel vakkennis, goed en deskundig advies en hulpvaardig

veel vakkennis, goed en deskundig advies en hulpvaardig

Regufoam 300 onder een airco unit op de aanbouw is top.

Duurde ietsje langer voor ik het product in huis had, maar de Regufoam 300 zorgt ervoor dat de airco unit op de uitbouw bijna niet meer hoorbaar is op in de woonkamer.

Na tel. Contact goed geholpen bij de keuze

Het betreft hier een Citroën van 1930 welke ik momenteel restaureer. En mijn er haring is dat met het zachtjes dicht gooien van de deur dit erg blikkerig klinkt en dat wil ik bij dit voiture voorzien. Ze zijn zeer eenvoudig aan te brengen maar het gaat nog wel even duren voor ik het kan testen.

Gewoon top!

De bestelling was in eerste instantie niet compleet, er waren 4 Isomat KE platen te weinig geleverd. Deze platen zijn (eigen ervaring) irritant om te tellen (vooral omdat ik er heel veel besteld heb) en dit is dus ook gebeurt tijdens het inpakken. Gelijk super goed opgelost en de platen worden nagestuurd. Foutje kan, de oplossing is belangrijk en hoe dit opgelost is, is gewoon top!

Perfect conform verwachtingen

Ik wilde graag additionele vulling voor mijn akoestische panelen voor mijn home music studio. Ik zocht online naar betaalbaar en kwalitatief materiaal en ontdekte snel het product dat ik nodig had op deze site. Bestelling en levering verliep vlekkeloos en het product is perfect conform verwachting.

Hele goede koop

De 3 pianopanelen werken precies goed 'harde' akoestiek is er uit zonder dat er aan het geluid afbreuk is gedaan.ik houd een mooie ronde klank over in een kamertje van 2 bij 3 meter. Bezorging was goed.

Prima, vlot geleverd

3 panelen besteld om de piano af te dempen, werkt prima, niet meer zo veel kaatsing van het geluid.

Heel correct!

Communicatie helder en vlotte afwerking!

Omdat ik opzoek was naar akoestische demping voor onze woonkamer kwam ik na wat zoeken uit bij akoestiekwinkel.nl. Daar mij spullen besteld, en een paar dagen later had ik alles netjes en goed verpakt in huis. Omdat ik wat dingetjes verkeerd had bestel heb ik deze terug gebracht, en een kleine week later stond het retourbedrag net op mijn rekening bij geschreven. Kortom ik ben zeer tevreden over de akoestiekwinkel.nl en kom er zeker terug.

Uitgebreide catalogus en snelle levering

Goede service. Emails worden goed en snel beantwoord

Snelle levering.

Mooie producten en en snelle levering.

geleverd product beantwoordt aan de verwachtingen

het product werd snel geleverd en beantwoordt volledig aan de verwachtingen. enige opmerking is dat in de toekomst misschien meer toelichting kan gegeven worden hoeveel lijm bv nodig is, welke lijmsoorten kunnen gebruikt worden en in welke hoeveelheden die beschikbaar zijn

Top, afhandeling na gemiste aflevering correct afgehandeld.

Helaas werd de bestelde jachtakte niet afgeleverd omdat we niet thuis waren. De buren zou opletten om de levering in ontvangst te nemen. Na contact met leverancier is het correct opgelost. Een nalevering als resultaat.

Ruime keuze, goed produkt

Ruime keuze, goed produkt, snel verzonden

Snelle beantwoording op vragen en snelle levering

Ben zeer te vreden. Pieter beantwoord al mijn vragen erg vlot. En bestelling worden snel geleverd.

Snel, behulpzaam en goede producten

Het is soms even zoeken op de site, maar als je hulp nodig hebt zijn ze snel en vriendelijke en vinden wat je nodig hebt. Eenmaal besteld is alles snel is huis en merk je dat ze degelijke spullen hebben die doen wat ze beloven.

Goed product, goede communicatie

De piano-en vleugel onderzetters besteld. Hoge kwaliteit. De standaard onderzetters die je in de handel kunt kopen vallen erbij in het niet. Contactgeluid dat via de poten van de instrumenten aan de vloer werden afgegeven volledig verdwenen. De pedalen van de piano en vleugel komen wel iets hoger te staan maar dat is opgelost door een plankje voor de pedalen te plaatsen en de pianokruk wat hoger te zetten. Aanrader voor alle pianisten die overlast door contactgeluid willen voorkomen.

Franklinweg 8 4207HZ Gorinchem

+31 (0)183 643 885