geleverd product beantwoordt aan de verwachtingen

het product werd snel geleverd en beantwoordt volledig aan de verwachtingen. enige opmerking is dat in de toekomst misschien meer toelichting kan gegeven worden hoeveel lijm bv nodig is, welke lijmsoorten kunnen gebruikt worden en in welke hoeveelheden die beschikbaar zijn

Top, afhandeling na gemiste aflevering correct afgehandeld.

Helaas werd de bestelde jachtakte niet afgeleverd omdat we niet thuis waren. De buren zou opletten om de levering in ontvangst te nemen. Na contact met leverancier is het correct opgelost. Een nalevering als resultaat.

Ruime keuze, goed produkt

Ruime keuze, goed produkt, snel verzonden

Snelle beantwoording op vragen en snelle levering

Ben zeer te vreden. Pieter beantwoord al mijn vragen erg vlot. En bestelling worden snel geleverd.

Snel, behulpzaam en goede producten

Het is soms even zoeken op de site, maar als je hulp nodig hebt zijn ze snel en vriendelijke en vinden wat je nodig hebt. Eenmaal besteld is alles snel is huis en merk je dat ze degelijke spullen hebben die doen wat ze beloven.

Goed product, goede communicatie

De piano-en vleugel onderzetters besteld. Hoge kwaliteit. De standaard onderzetters die je in de handel kunt kopen vallen erbij in het niet. Contactgeluid dat via de poten van de instrumenten aan de vloer werden afgegeven volledig verdwenen. De pedalen van de piano en vleugel komen wel iets hoger te staan maar dat is opgelost door een plankje voor de pedalen te plaatsen en de pianokruk wat hoger te zetten. Aanrader voor alle pianisten die overlast door contactgeluid willen voorkomen.

Snelle levering. Product is makkelijk te plaatsen.

Overzichtelijk, snel en precies wat ik nodig had

Snel precies de materialen gevonden die ik nodig had.

veel keus, goede uitleg. Jammer van PostNL

Lekker veel informatie en tips en goede keuze te kunnen maken. Wel erg ammer dat ze PostNL gebruiken die regelmatig ‘elders’ bezorgd maar te beroerd is om te melden wáár. Dit keer presteerden ze het om 15 minuten voor leveren een mail te sturen dat ze eraan komen. Tja en daar kun je geen rekening mee houden. Er was dus niemand thuis en hebben ze de spullen met waarde van meerdere honderden euro’s maar op de voorstraat gelegd …

Fijne samenwerking, snel antwoord en de klant staat centraal.

Fijn.

Goed, maar aardig aan de prijs.

Motorkist van mijn oude diesel opnieuw gemaakt en met Merfocel geïsoleerd en afgetapet met acoustic tape. Zonder kist +-90db oude kist 80db en de nieuwe 70db en dat scheelt aanzienlijk.

Prima contact en afhandeling van de bestelling

Uitstekend.

Goed product, snelle verzending, duidelijk site, Goed uitleg, aan te raden.

Het eerste doek van het akoestisch schilderij bevatte een productiefout. Na melding aan de klantenservice werd dit zeer goed opgevolgd, na 3 dagen werd een nieuw doek geleverd en nu zeer tevreden over het resultaat!

Beste Mylene, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het product niet goed geleverd lijkt te zijn. Weet dat u altijd contact kunt opnemen met onze klantenservice. Zij helpen u dan om tot een oplossing te komen. Zéker wanneer u een kostbaar product als een akoestisch schilderij aanschaft. Het is niet de bedoeling dat u nu blijft zitten met een product waar u niets mee kunt. We hebben ook uw mail ontvangen en onze klantenservice zal contact met u opnemen om u verder te helpen in ieder geval. Met vriendelijke groet, Team Akoestiekwinkel.

Uitstekende webshop. Duidelijk met goede uitleg over welke materialen op de juiste manier te verwerk

Goede webshop, duidelijke omschrijving producten en waarvoor en hoe te gebruiken. Handig om de actuele vooraad te zien. Duidelijk en makkelijk de bestelling gepkaatst. Eerst nog een vraag via de app gesteld. Direkt antwoord. Top. Bestelling binnen 3 dagen in goede orde binnen.

Zeer positief

vooraf contact gehad voor advies. Ik werd vriendelijk geadviseerd en heb vervolgens een bestelling geplaatst. Deze kwam snel en was goed ingepakt.

Artikel goed verpakt afgeleverd.

snel, efficiënt, ter zake

snelle levering, doet wat het belooft

Bestelling is na 3 dagen ontvangen. Prima zoals verwacht!!!

Prima, Alleen verzendkosten aan mi aan te hoge kant (bijna 9 €en nog wat)

Duidelijke website en goede snelle levering

Duidelijke website en goede snelle levering

Vlotte samenwerking.

Voor de levering heb ik contact gehad met Els en het “probleem “ werd in no time opgelost, waardoor ik het pakketje snel ontving. Een echte aanrader.

Prima trillingsdempers

Uitstekende trillingsdempers die ik gebruik om het resoneren van mijn NAS op een onderliggende kast te verminderen aangezien de kast eronder als een klankkast fungeert.

Levering correct én op tijd!

Levering correct én op tijd!

Goede ondersteuning en adviezen voor iemand als ik die voor de 1e keer in de materie duikt.e is

Zie hierboven.

Franklinweg 8