Zeer vakkundige en snelle begeleiding bij bezichtiging en aankoop.

De keuze voor Áankoopmakelaar Amsterdam bleek een schot in de roos. Al bij de eerste kennismaking had ik vertrouwen in de kennis en kunde van dit kantoor. Anna heeft met veel geduld mijn vragen beantwoord, ze was erg goed bereikbaar en reageerde snel op mijn berichten. Ik zou iedereen dit kantoor aanbevelen.

Deskundig, handig en zeer prettig in de omgang

Zeer onder de indruk van Aankoopmakelaar Amsterdam in de persoon van Niels Bakker. Niels heeft ons 5 jaar geleden bijgestaan bij de koop van onze eerste woning in Amsterdam Oost en dat beviel erg goed. Het was destijds de eerste woning waar we een bod op hebben uitgebracht en hebben het huis toen ook gekregen. Daarom hebben we Niels ook dit keer weer ingeschakeld en met succes. Bij de eerste bieding was het wederom raak. Niels kent de markt als geen ander, denkt goed mee en is responsief op telefoontjes en emails. Bij het uitbrengen van het bod schetste hij voor ons een erg realistische prijs range en kansinschatting. Daarnaast is het gewoon een erg fijne vent om mee samen te werken. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen. Nogmaals veel dank voor de fantastische service!

Persoonlijk, betrokken en resultaatgericht

Anna heeft me erg goed geholpen bij de aankoop van mijn woning in de binnenstad van Amsterdam. De samenwerking voelt heel persoonlijk en betrokken. Als starter had ik veel vragen en Anna stond non-stop voor me klaar om deze te beantwoorden per telefoon, e-mail en whatsapp. Ze is heel praktisch, heeft een goede relatie met veel verkoopmakelaars en is niet bang de juiste vragen te stellen. Een geweldige ervaring die ik iedereen kan aanraden!

Snel, ervaren, en professioneel

Recent heeft Niels mij geholpen bij het vinden van een appartement wat echt bij mij past. Hij geeft uitgebreid advies, handelt erg efficiënt en heeft mij perfect bijgestaan in het gehele traject van zoeken tot en met de koop.

Niels Bakker was de perfecte makelaar voor het vinden van ons droomhuis in Amsterdam

Na onze verhuizing van Londen naar Amsterdam zochten we in Amsterdam naar een makelaar die ons kon helpen met het vinden van een geschikte woning. Daar de markt zo moeilijk is leek ons dit beter niet op eigen houtje te gaan doen. We kregen een tip van expats om contact op te nemen met Niels Bakker van Aankoopmakelaar Amsterdam. Samenvattend: - Niels is een zeer professionele en ervaren makelaar die alle 'insights' weet van de wijken in Amsterdam - Niels heeft ons geholpen met het uitzoeken of woningen wel geschikt zijn en ons behoed voor toekomstige kosten zoals kosten bij een slechte fundering - Van begin tot eind was Niels altijd beschikbaar en alle uitleg was kalm en helder, hij neemt de tijd voor je wat wij erg prettig vonden en tevens kon alles in het Engels gedaan worden daar mijn partner niet Nederlands als eerste taal heeft - Wij hebben een hele goede ervaring gehad met Niels als eerste makelaar Wij kunnen hem daarom aan iedereen aanraden die op zoek zijn naar een woning in Amsterdam!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Niels Bakker is een zeer deskundig aankoopmakelaar die de lokale markt goed kent en zeer goed adviseert bij het bieden en strategisch onderhandelen. Niels luistert hierbij goed naar de wensen van zijn klanten en denkt actief mee om oplossingen te vinden. Daarnaast is Niels een prettig en sympathiek mens om mee samen te werken, wij bevelen hem van harte aan!

Niels is er als je hem nodig hebt maar voor minder urgente zaken kan het soms even duren voordat je reactie hebt gezien zijn volle agenda. Dat neemt niet weg dat Niels een zeer betrouwbaar en geduldig persoon is.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Specialisatie in en focus op de aankoop. Goed inzicht met betrekking tot bouwkundige aspecten en goede begeleiding in het biedingsproces. Deze combinatie resulteerde in een snelle en doortastende deal.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Professionele en snelle ondersteuning bij aankoopproces. Succesvol huis gekocht ondanks inschrijving en ook nog onder de vraagprijs!

perfect, definitely recommended

perfect, definitely recommended