Mooie laptop, correct verzonden en mooi op tijd

We hebben afgelopen week onze 5e laptop via 2dehandslaptops besteld. De laatste 3 waren voor onze kids die 'm nodig hebben voor school. Onze ervaring met 2dehandslaptops is erg goed: zelfs als er iets mee is, doen ze niet moeilijk. Wij hebben bijv. vorig jaar nog bij één van de laptops een nieuwe accu ontvangen. Prodeo. Dus naast een mooi product ook nog eens een geweldige service!

zeer goed adres voor gebruikte laptops

Prima hulp door personee , goede kennis van zaken. Snelle afhandeling van je bestellingen. Prima bedrijf! Zeker een aanrader.

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Voor het eerst een tweedehands laptop gekocht omdat ik dacht dat het toch anders moest kunnen. De site is duidelijk en overzichtelijk. En toen ik toch een vraag had had ik binnen een uur een antwoord de laptop kwam goed ingepakt en volledig naar verwachting binnen de kortste keren bij mij thuis. Ik beveel ze zeker aan en ik ga hier vaker gebruik van maken

Goed geholpen prima prijs goede kwaliteit

Altijd zeer goede laptops

echt betrokken en deskundig personeel

Heb al meerdere laptops gekocht. Ik voel me hier een gewaardeerde klant. Men neemt alle tijd voor je. Wat voor mij ook meeweegt is, naast de genoemde pluspunten, hun maatschappelijke betrokkenheid, wat zich vertaald in mooie goede-doelen projecten in o.a. de derde wereld.

Goede en snelle service.

Denken met je mee. Reparaties vlot en goed advies bij de aanschaf.

Op zoek naar een andere laptop voor een leuke prijs. Bij 2dehandslaptop gekeken en een leuke laptop voor een zeer goede prijs. Laptop ziet er uit als nieuw en super snel. Snelle levertijd en goed ingepakt voor bezorging. Niks te klagen dus!

Geweldige service!

Hier een hele fijne laptop gekocht. Helaas kreeg deze na een tijd een storing en ben ik ermee terug gegaan. De storing kon niet worden opgelost dus in plaats daarvan kreeg ik een nieuwere versie van mijn laptop aangeboden. En dat gratis, omdat het nog bij de garantie hoorde. Super blij mee!!!

Meedenkend, klantvriendelijke medewerkers.

Positieve ervaringen

Helemaal top!

Super goede service, al onze tablets/laptops hebben we bij jullie aangeschaft, en zou nergens anders heen willen!! Aanrader voor iedereen!

Geweldige winkel

Laptop besteld. Alles correct geregeld tot aan verzenden toe! Helemaal blij mee!!

Supergoed, goede uitleg, service en levering

Afgelopen tijd een gebruikte i-Pad gekocht. Nette prijs en fijne uitleg. Keuze tussen nieuw of een 'jong gebruikte'. Ook na de verkoop is de service er. Aanrader voor iedereen op nr1

Uitstekenden kwaliteit en nog eens duurzaam!

Tot nu toe hele fijne ervaring met het bedrijf, goede service en fijne kwalitatieve producten en dat voor een hergebruikte producten! Top top top

Top bedrijf!

Voor de vierde keer weer uitstekend geholpen: goede service, reële prijzen en klantvriendelijk personeel. Kortom het is fijn om bij dit bedrijf klant te zijn. Een aanrader!

Uitmuntende service, zoals je nog zelden tegenkomt!

De medewerkers zijn zeer vriendelijk en leveren uitstekende service. Er zijn inmiddels meerdere producten bij deze zaak gekocht. Bij vragen of problemen word je prima geholpen. Over garantie en eventuele reparatie wordt niet mogelijk gedaan. Was er toch een keertje iets defect, dan werd het zonder problemen kostenloos gerepareerd of vervangen. Kortom een uitmuntende service!

Zo hoort het! Vriendelijk en goede service!

Al verschillende laptops gekocht bij 2dehandslaptops. Aardig personeel, eerlijk advies en je kunt altijd terecht als er iets met je laptop aan de hand is. Mooi om ook op deze manier iets aan duurzaamheid te kunnen doen.

super geholpen

Super en heel snel geholpen. probleem binnen 10 min opgelost!

UIT DE NOOD!

" DE REDDER" in digitale nood! Hebt u dat ook wel eens? Laptop aan om een mail te versturen of andere momenten die u gelijk duidelijkheid moeten verschaffen... helaas! Neem dan kotakt op met 2DEHANDSLAPTOP.nl en u bent gered. Een ervaring van Dik Valkenburg

Hele goede en snelle service

Vanmorgen de laptop gebracht voor reparatie en vanmiddag al weer op kunnen halen. Top service en vakmanschap

Klantvriendelijk oplossingsgericht behulpzaam

Goed geholpen, laptop deed het niet meer, het was iets kleins, werd niets voor berekend. Gelijk tips gekregen hoe we dit zelf kunnen oplossen. Eigenaar is betrokken, vriendelijk klantgericht, behulpzaam, denkt mee en jaagt je niet op onnodige kosten. Al meerdere laptops in het verleden gekocht. Zijn zeer tevreden over klantvriendelijkheid en service, zeer betrouwbaar.

Snelle & betrouwbare service!

Computers die ze tweedehands noemen, zijn nog steeds ontzettend snel en voelen als nieuw! Verder zijn de medewerkers duidelijk technisch onderlegd en geven ze goede adviezen, zonder verkooppraatjes!

Ontzettend goede service!

Mijn 1ste laptop daar gehaald en vanaf moment 1 al goede service aangeboden gekregen. Ze doen niet moeilijk over de garantievoorwaarden en staan altijd voor je klaar. Overigens denken ze ook goed met je mee!

Hele goede en vriendelijke service

Het personeel staat gelijk voor je klaar en niets is te veel, ze hebben goede kennis van zaken. Beste laptopzaak van Veenendaal en omgeving!

Vlotte reactie vlot gerepareerd

Binnen de garantie termijn is mijn laptop direct weer hersteld. > Vlotte reactie na het melden van het defect > Snelle reparatie > = Goede service

Heel fijn geholpen

Goede service en garantie

Over 2dehandslaptops.nl

Bij 2dehands laptops.nl kunt u terecht voor goede gebruikte hardware. In onze Shop in Veenendaal kunt u kiezen uit een ruim assortiment aan tweedehands laptops, computers en onderdelen. Ook worden er nieuwe artikelen verkocht zoals laptop adapters en kabels.