TOP service

Mijn computer liet het vanmorgen in één keer afweten en dat is / was een ramp, maar dan heb je nog 2dehandslaptops.nl in de buurt en die hebben mij perfect uit de brand geholpen. Appie heeft even tijd gevonden om tussen de drukke werkzaamheden mijn PC te maken. De verwachting werd gewekt dat het wel eens de ventilator of de aandrijving te kunnen zijn. Achteraf bleek het stof te zijn en stof blazen was de oplossing. Wat denk je dat het kost, schrik niet € 15.00. Ik was weer helemaal blij. Gr. HeuvelHoreca.nl

Echt perfect!!

Na foute programma-installatie, zwart scherm, enz. heeft 2dehandslaptops alles perfect gerepareerd, alles opnieuw geïnstalleerd en zelfs alle bestanden zijn bewaard en ook Thunderbird is teruggezet. En dan ook nog eens korting op wat ik betalen moest, vanwege de garantie (terwijl de oorzaak van het probleem mijn eigen fout was). Dat noem ik uitstekend!

alle hulp en service tot 100%

Ik had diverse problemen, maar tot in detail hebben zij mij geholpen. EN DAT OOK NOG GRATIS!!! ONBEGRIJPBAAR TOP, SUPER SERVICE, 100 PUNTEN.

Service is hier echt service

Inmiddels hebben we een aantal laptops hier gekocht, die zowel zakelijk als privé worden gebruikt. Een van de systemen hield een aantal terugkerende problemen. Dit pechgeval is teruggenomen, waarbij de data en programma's keurig op het vervangende systeem zijn geplaatst.

Uitstekende service en hele vriendelijke mensen

Ik kon niet meer inloggen op mijn laptop en daarmee ben ik snel en goed geholpen. Naast goed laptops voor een lage prijs hele goede service en vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen!

top service, staan altijd voor je klaar!

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Helpen direkt wanneer er iets niet goed gaat op je computer!

Goede snelle hulp

Ik had een klein mankement aan mijn laptop en de werknemers hielpen mij ala direct verder! Mensen die voor een ontzettend goede prijs super goed werk leveren, aanrader!

uitstekende en vriendelijke service

Er wordt direct en goed gereageerd op mijn probleem. De mensen zijn zeer behulpzaam, en deskundig!

Denken goed met je mee, deskundig, snel en heel klantvriendelijk. Ik had snel een nieuwe ssd kaart nodig in mijn laptop, hierbij wordt goed aangegeven wat mogelijk is en in welke tijd. Super!

Nette laptop ontvangen en snel geleverd.

Zeer nette laptop en heel snel verzonden

Goed op de hoogte gehouden van (snelle) verzending, nette, snelle laptop👍

geweldig

super fijn geholpen aardig personeel

top levering

Nadat de bestelling was geplaatst, werd de laptop vlot geleverd. Klantenservice zeer klantgericht en goed te bereiken!

Goede, snelle en effectieve service op afstand!

Onze laptop kon op afstand worden overgenomen en het probleem werd op deze manier in no time verholpen. Hartelijk dank hiervoor

Zeer goede ervaring wederom

Dit is de derde laptop die ik hier bestel en wederom voldeed het aan de verwachtingen. En de pakketdienst stond sneller voor de deur dan verwacht. Dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken. Ik heb geen track en trace code ontvangen.

Goede service!

Werden goed en snel geholpen, wisten gelijk het probleem en goed opgelost!

prima laptop voor een mooie prijs

maandag besteld en woensdag volledig gebruiksklaar binnen. We zijn er erg blij mee.

zoals altijd weer super geholpen

na eerder een laptop gekocht te hebben bij 2dehands laptops, nu een vaste pc met beeldscherm en toetsenbord+muis aangeschaft. ook meteen een nieuwe printer erbij. net als de vorige keer heel spontaan geholpen een goed advies gekregen. alles werkt naar behoren. kortom: zeer tevreden

geweldige bedrijf

Na de eerste PC voor mijn vrouw, heb ik snel mijn eigen PC ook vervangen en natuurlijk bij 2dehandslaptops gekocht. Vriendelijk en meedenkende bediening en zeer scherp geprijsd.

Snelle correctie levering

Product voldoet aan de voorwaarden zoals beschreven. Snelle levering en duidelijke communicatie

prima laptop, snelle levering

In deze coronatijd snel een extra laptop in het gezin...snel geleverd, goede kwaliteit/prijsverhouding. Super tevreden!

Snelle levering, goede kwaliteit en prijsverhouding,

Goed telefonisch advies en daarna snelle levering

Super bedrijf! goede service en leuk contact!

Zelfs in deze drukke tijd, snel voorzien van een nieuwe laptop en alles overgezet van onze oude laptop naar de nieuwe! echt top gedaan en zeer tevreden! Top laptop!

uitstekende laptop gekocht

scherpe prijs. Ik begon hier en dacht dat het nog wel goedkoper kon maar overal waren de specificaties minder. Dus uiteindelijk gewoon in mijn woonplaats gebleven.

Over 2dehandslaptops.nl

Bij 2dehands laptops.nl kunt u terecht voor goede gebruikte hardware. In onze Shop in Veenendaal kunt u kiezen uit een ruim assortiment aan tweedehands laptops, computers en onderdelen. Ook worden er nieuwe artikelen verkocht zoals laptop adapters en kabels.