Echt een aanrader!

Kwalitatief goede laptops Deskundig personeel Snelle levering

We werden direct geholpen deskundig personeel . Probleem snel opgelost Bedrijf aan te bevelen

Behulpzaam, deskundig en vriendelijk

Als ZZP'er wil ik dat mijn PC goed werkt en als er een probleem is dat dat snel kan worden opgelost. Dan ben je bij 2dehandslaptops aan het juiste adres! Al jaren ben ik een tevreden klant!

Niks op aan te merken!

Al mijn vragen werden op een eerlijke manier beantwoordt. De service was goed en snel en de laptops die verkocht worden zijn betrouwbaar.

geweldig geholpen!

Mijn beeldscherm van de laptop moest gerepareerd worden, gebeld, kon gelijk komen en ben toen prima geholpen. De week erna een laptop gekocht! Mooi hoe de eigenaar vertelde, vanuit welke twee principes hij werkt. 1) beter 5 kwartjes dan in één keer een gulden en 2) behandel de mensen zoals je zelf behandeld wil worden. Mooi bedrijf

Een goede labtop

De laptop werkte gelijk uit de doos en leek wel als nieuw bedankt hiervoor.

perfecte service

met de service van 2ehandslaptops ben ik heel tevreden.

Top service in zakelijke dienstverlener

Tijdens een presentatie bij Provence Keukens in Veenendaal was er geen stroom op onze ontwerptafel (kortsluiting)? Op advies zijn we naar 2dehandslaptop.nl gereden. Nadat we het probleem hebben omschreven hebben ze gelijk alles gecontroleerd en doorgemeten. Er was inderdaad kortsluiting in het touchscreen ontstaan. In totaal is de medewerker een half uur bezig geweest. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig geholpen. Tot mijn grote verbazing was de service nog gratis ook, top! Team KeukenAtlas.

Fantastische service, goed materiaal

Bij de aanschaf van een laptop werd ik goed geadviseerd. Bij het eerste gebruik ontdekte ik een paar kleine beschadigingen in het scherm en in het snoer. Toen ik terug kwam in de winkel, hebben ze het scherm meteen vervangen en ik kreeg bovendien een nieuwe stekker mee. Super service! De producten zijn natuurlijk gebruikt, maar nog in goede staat. Wel goed om even te checken op kleine beschadigingen als je dat zo min mogelijk wilt.

Uitstekende laptop geleverd voor heel reële prijs

De laptop die we kregen was prima voor elkaar. Zag er als nieuw uit, functioneerde prima. Het was aanzetten en werken.

Laagdrempelig, goede prijs en adequaat

Bekwame en aardige mensen. Oplossingsgericht en snelle service. Loop eens binnen en ervaar dit.

Super snelle levering en goed werkende laptop. Ik ben er blij mee🙂👍

Uitstekende service en reparatie terwijl ik even wachtte.

Mijn door een ICT-er onbruikbaar verklaarde tablet werd hier gerepareerd waar ik bij stond. Omdat het zo snel gereed was vroeg men geen vergoeding. Dat vond ik al te gek zodat ik iets in de fooienpot heb gedaan. Wat een voortreffelijke service!

100% betrouwbaar

We hebben inmiddels al vijf jaar ervaring met de aardige medewerkers. De computers en laptops worden in prima staat netjes verpakt afgeleverd. Ook afhandeling van garanties is prima geregeld.

top service, aardig personeel

Ik heb hier een laptop gekocht, hij werkt prima, geen klagen. Je merkt niet dat het een 2e hands laptop is. Echt blij mee!

kwaliteit én service

in augustus 2018 een laptop gekocht. Toen goed geadviseerd en apparaat doet het fantastisch. Advies bleek goed te zijn. eerst contact gehad en vandaag geweest omdat deze laptop spontaan uitviel. Ze advieerden om langs te komen zodat ze meteen konden verhelpen, aangezien we de laptop voor studie nodig hebben. Dat alleen al vonden we erg netjes. Wij erheen vanmorgen....... Zonder discussie werd laptop nagekeken en waarschijnlijk is probleem verholpen. Zo niet, dan moesten we het laten weten en verhelpen ze alsnog. Wij ervaren goede service en ook nog eens erg vriendelijke personeel! Er wordt ook goed geluisterd naar andere vragen. Meteen even goede drivers door hen geinstalleerd. Kortom: kwaliteitslaptops én goede service. Onze zien ze zeker terug voor een 'nieuwe' én we raden ze zeer zeker aan (tenzij je graag meer wilt betalen natuurlijk).

Zeer kundig en uiterst aardig personeel

Zeer kundig en uiterst aardig personeel

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering. Prima telefonisch contact en vlot geholpen bij ophalen en nabestelling

Perfectie service

Vanmiddag langs geweest met een probleem en direct geholpen. De medewerkers zijn aardig en zeer behulpzaam, denken mee en geven goede en bruikbare adviesen. Zeker een aanrader voor aanschaf van een computer.

Vriendelijke ervaren medewerkers, geweldige service.

Vriendelijke ervaren medewerkers, geweldige service en niet duur. Geven niet op voor er een oplossing is gevonden voor welk probleem dan ook. Hebben mij al diverse keren geholpen. Je komt nooit voor niets.

Snel, vriendelijk en professioneel

Super goede service!

Optimaal/Kan niet beter

Meer dan uitstekend geholpen, vriendelijk en deskundig personeel. Vaste klant geworden.

Pluspunten

Dicht bij. Als er wat is kan je er zo heen.

Pluspunten

goede service, ik wou een laptop waar ik een spel op kon spelen onder een bepaalde prijsrange en ik kreeg meteen een mailtje terug en kon de laptop bestellen, die nog snel geleverd was ook zonder enkele schade, nou wat wil je nog meer.

eigenlijk geen verbeterpunten.

Pluspunten

Prachtig bedrijfje! Heb laatst een mooie laptop hier gekocht voor een geweldige prijs. De jongens achter in de winkel die de reparaties en montages doen doen hun werk geweldig! Ik ben hier al vaker gekomen voor reparaties, en daarna nooit meer problemen gehad. De contactpersoon waar ik altijd mee heb geschakeld, Marcel, is een geweldige jongen. Als u een laptop wil kopen, of laten repareren is dit een gigantische aanrader. 5 sterren van mij.