Snel en klantvriendelijk

Zijn hier al jaren klant en worden altijd snel en goed geholpen. Recent ook weer een laptop gekocht die netjes klaargemaakt werd. Ook achteraf goede en vriendelijke service! Aanrader!

Ook voor onze jongste puber hier een laptop aangeschaft voor school. Supersnel in huis! Laptop ziet er uit als nieuw en is lekker snel!

PC gaf foutmelding even bij de 2e handslaptops langs en gelijk geholpen

Super snel en vakkundig geholpen

Laptop deed niks meer, door goede hulp kon ik weer snel op weg!

snelle reactie en levering

's middags gebeld en nog dezelfde middag een nieuwe accu opgestuurd die we de volgende dag in huis hadden.

Goede service je wordt geholpen door fijne mensen

Een bedrijf wat zeer en zeker aan te raden is

Heel goede service!

Vorig jaar augustus een laptop bij deze winkel gekocht, waar ik altijd heel veel schik mee heb. Maar door een onbekende oorzaak, crashte mijn harde schijf en moest vervangen worden. Dit viel allemaal onder de garantie en ik kreeg dus kosteloos een nieuwe schijf. Kortom: Heel goede service!

Hele goede service

Echt een goede ervaring met 2dehandslaptops. Netjes een jaar garantie en als er wat is kun je gelijk langs komen en wordt je netjes geholpen en wordt het probleem verholpen. Ga zo door.

Een super klantenservice!

Aan het werk en opeens kan ik niets meer typen.... Nog nooit meegemaakt dat het toetsenbord weigert en naar diverse oplossingen gezocht wat de oorzaak kan zijn. Lang geleden eens bij 2dehands laptops.nl geweest en nu gebeld. In de shop gelijk gekeken en konden het probleem ook niet direct oplossen. We hadden al een afspraak gemaakt, maar ze gingen toch nog door en de moed niet verliezen. Na enige tijd gaf de vele ervaring toch de doorslag en probleem gevonden! Geruime tijd bezig en zonder kosten. Waar vind je dit elders nog?

Geweldige service!

Wij hebben al meerdere jaren hier laptops gekocht en altijd goed geholpen. Als er iets is dan helpen ze je snel weee aan de gang!

Weer super geholpen TOP!!!

Deze week had mijn vrouw een ongelukje. Na een dag online les gehad te hebben de laptop dicht geklapt. Je raad het al...... Volgende dag laptop open en ja hoor beeldscherm kapot. De oortjes zaten ertussen. Toen naar de Wageningse laan gereden. Het verhaal uitgelegd en binnen een kwartier reed ik weer naar huis met een gerepareerde laptop. Super snel een nieuw scherm* geplaatst in de laptop en mijn vrouw kon weer verder met haar studie.(klaar terwijl je wacht) Dit is echt service!!! * Het scherm is zo goed als nieuw maar een gebruikte!! Maar ook de prijs was super.

Snelle service, veel kennis

Al jaren helpen ze mij bij alles met de laptop. Het team weet goed wat ze doen!

Goede service, oplossingsgericht en snelle hulp bij problemen!

Bij een probleem denken de mensen van 2dehandslapotops goed mee. Er wordt gezocht naar een oplossing, voordat er wordt gekeken naar het kopen van bijv. een nieuwe laptop. Ook bij kleine problemen vlotte afhandeling, goede service en hulp!

I van Integer, C van Correct en de T van Tempo

De gemiddelde ICT zaak probeert je te verkopen wat de meeste winst oplevert. John levert je wat het beste voor de klant is....

Uitstekend!

Super fijn geholpen met het oplossen van het accuprobleem van mijn laptop. Ze proberen je echt te helpen zonder je iets aan te smeren!

Snelle service en denken goed met je mee!

Ze denken goed met je mee bij de aankoop! Proberen zeker niet iets bij je 'aan te smeren' maar denken ook in eventuele andere optie zoals bijvoorbeeld laten repareren.

Uitstekende kwaliteit

Hier heb ik een laptop gekocht, Alles netjes compleet en netjes thuis bezorgt

Snelle oplossing voor problemen.

Ik had een probleem met laptop. Ik kon direct langskomen. Probleem direct naar tevredenheid opgelost. Daar wordt ik blij van. Goede service!

Snelle en correcte levering

Goed product! Snelle levering

Optimale service tegen eerlijke prijs

Vandaag langsgeweest voor een reparatie en garantie (na telefonisch contact). Direct geholpen, reparatie voor een keurige prijs. Garantie is ook echt garantie: heb je een probleem dan wordt het opgelost.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Wij kopen sinds enige jaren onze vaste PC's en laptops voor thuis via 2eHandslaptops.nl, tot volle tevredenheid. Niet alleen de producten, maar ook de service is erg snel en goed. Geen gezeur van 'probeer dit of dat eens', nee, als er iets is wordt het adequaat opgelost.

Vriendelijk, snel en zonder winst najagen geeft 2dehandslaptops hulp.

We hebben voor thuis en bedrijf al meerdere aankopen gedaan, voor alle situaties maatwerk. Wanneer iets vastloopt of tegenzit kan ik advies of hulp verwachten. Zonder kosten, of betaalbaar.

Super goede services!

Word altijd goed geholpen :)

Aantal laptops nu gekocht, je krijgt een goed en een eerlijk advies. Iets niet naar wens, geen probleem, het wordt netjes opgelost.

Naar probleem wordt geluisterd en goed geadviseerd

Een goed tip leidde naar de juiste oplossing

Over 2dehandslaptops.nl

Bij 2dehands laptops.nl kunt u terecht voor goede gebruikte hardware. In onze Shop in Veenendaal kunt u kiezen uit een ruim assortiment aan tweedehands laptops, computers en onderdelen. Ook worden er nieuwe artikelen verkocht zoals laptop adapters en kabels.