zoals altijd weer super geholpen

na eerder een laptop gekocht te hebben bij 2dehands laptops, nu een vaste pc met beeldscherm en toetsenbord+muis aangeschaft. ook meteen een nieuwe printer erbij. net als de vorige keer heel spontaan geholpen een goed advies gekregen. alles werkt naar behoren. kortom: zeer tevreden

geweldige bedrijf

Na de eerste PC voor mijn vrouw, heb ik snel mijn eigen PC ook vervangen en natuurlijk bij 2dehandslaptops gekocht. Vriendelijk en meedenkende bediening en zeer scherp geprijsd.

Snelle correctie levering

Product voldoet aan de voorwaarden zoals beschreven. Snelle levering en duidelijke communicatie

prima laptop, snelle levering

In deze coronatijd snel een extra laptop in het gezin...snel geleverd, goede kwaliteit/prijsverhouding. Super tevreden!

Snelle levering, goede kwaliteit en prijsverhouding,

Goed telefonisch advies en daarna snelle levering

Super bedrijf! goede service en leuk contact!

Zelfs in deze drukke tijd, snel voorzien van een nieuwe laptop en alles overgezet van onze oude laptop naar de nieuwe! echt top gedaan en zeer tevreden! Top laptop!

uitstekende laptop gekocht

scherpe prijs. Ik begon hier en dacht dat het nog wel goedkoper kon maar overal waren de specificaties minder. Dus uiteindelijk gewoon in mijn woonplaats gebleven.

Netjes afgeleverd en een goed advies gegeven

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Hier telt niet alleen het commerciƫle succes aspect. Een sociaal betrokken bedrijf die qua klantenservice ook dat extra stapje zet.

perfect

Een prima werkend tweede hands laptop voor een betaalbare prijs

super

ik heb hier een laptop gekocht en ben er heel tevreden mee als er iets mis mee is kan je langs komen en kijken ze er even naar wat er mis is. en ze zijn super klantvriendelijk. echt een aanrader ookal zijn het tweedehandslaptop's je merkt er niks lijkt net als nieuw.

Goede en eerlijke service

Alles was naar verwachting. Bestellen was makkelijk een levering volgens toezegging. Met een probleem een eerlijk antwoord teruggekregen en zonder problemen een andere laptop toegestuurd gekregen

Uitstekend werk!

Uitstekende jongens, gaan er ondanks de crisis met de volle 150% tegenaan!

Online besteld, binnen paar dagen bezorgd.

Laptop lijkt vooralsnog prima. met 12 maanden garantie goed geregeld.

uitstekende service

Via via aan dit adres gekomen. Na bestelling binnen 2 dagen in huis. Uiterlijk een mooi ding en hij doet het prima!

mijn derde laptop gekocht , prima service.

Bestelde goederen zijn snel en zorgvuldig afgeleverd!

Snelle service en fijne laptop

Mijn bestelling werd meteen verzonden en kwam dus snel binnen. De laptop voldoet aan de verwachtingen. Behalve kleine gebruikerssporen is hij in perfecte staat. Laptop werkt fijn, goed en super snel.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Fijne service en goed product

Meteen twee dag en later in huis en een mooie goede laptop voor een zeer aanvaardbare prijs

Prima geholpen

Geen commentaar

Voldoet aan mijn verwachtingen

De laptop is naar wens. Levering was zoals van te voren gezegd was. Prima laptop. Goede service.

Goede service en flexibiliteit

Jullie geven goed advies en stellen je flexibel op.

Top geholpen en geadviseerd.

Voor de zoveelste keer goed geholpen.

Supergoede service

Laptop besteld, volgende dag in goede staat binnen! Supersnel! Uitstekende service!

Over 2dehandslaptops.nl

Bij 2dehands laptops.nl kunt u terecht voor goede gebruikte hardware. In onze Shop in Veenendaal kunt u kiezen uit een ruim assortiment aan tweedehands laptops, computers en onderdelen. Ook worden er nieuwe artikelen verkocht zoals laptop adapters en kabels.