Goede service, oplossingsgericht en snelle hulp bij problemen!

Bij een probleem denken de mensen van 2dehandslapotops goed mee. Er wordt gezocht naar een oplossing, voordat er wordt gekeken naar het kopen van bijv. een nieuwe laptop. Ook bij kleine problemen vlotte afhandeling, goede service en hulp!

I van Integer, C van Correct en de T van Tempo

De gemiddelde ICT zaak probeert je te verkopen wat de meeste winst oplevert. John levert je wat het beste voor de klant is....

Uitstekend!

Super fijn geholpen met het oplossen van het accuprobleem van mijn laptop. Ze proberen je echt te helpen zonder je iets aan te smeren!

Snelle service en denken goed met je mee!

Ze denken goed met je mee bij de aankoop! Proberen zeker niet iets bij je 'aan te smeren' maar denken ook in eventuele andere optie zoals bijvoorbeeld laten repareren.

Uitstekende kwaliteit

Hier heb ik een laptop gekocht, Alles netjes compleet en netjes thuis bezorgt

Snelle oplossing voor problemen.

Ik had een probleem met laptop. Ik kon direct langskomen. Probleem direct naar tevredenheid opgelost. Daar wordt ik blij van. Goede service!

Snelle en correcte levering

Goed product! Snelle levering

Optimale service tegen eerlijke prijs

Vandaag langsgeweest voor een reparatie en garantie (na telefonisch contact). Direct geholpen, reparatie voor een keurige prijs. Garantie is ook echt garantie: heb je een probleem dan wordt het opgelost.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Wij kopen sinds enige jaren onze vaste PC's en laptops voor thuis via 2eHandslaptops.nl, tot volle tevredenheid. Niet alleen de producten, maar ook de service is erg snel en goed. Geen gezeur van 'probeer dit of dat eens', nee, als er iets is wordt het adequaat opgelost.

Vriendelijk, snel en zonder winst najagen geeft 2dehandslaptops hulp.

We hebben voor thuis en bedrijf al meerdere aankopen gedaan, voor alle situaties maatwerk. Wanneer iets vastloopt of tegenzit kan ik advies of hulp verwachten. Zonder kosten, of betaalbaar.

Super goede services!

Word altijd goed geholpen :)

Aantal laptops nu gekocht, je krijgt een goed en een eerlijk advies. Iets niet naar wens, geen probleem, het wordt netjes opgelost.

Naar probleem wordt geluisterd en goed geadviseerd

Een goed tip leidde naar de juiste oplossing

Pas voor de 4e keer wen laptop bij 2ehandslaptops gekocht, niks geen mankementen! Goede service en levering is ook top. Zeker een aanrader!

SERVICE met hoofdletters

Mijn laptop kon niet gerepareerd wegens een defect aan moederbord. Ik kreeg een aantrekkelijk voorstel voor een vervangend exemplaar. Het hele traject: defecte laptop retourneren (gratis), diagnose, verzenden nieuw exemplaar (ook geen verzendkosten) nam slechts enkele werkdagen in beslag. Chapeau!

Goede en snelle service!

Na 2 jaar geleden hier een laptop te hebben gekocht, heb ik onlangs een pc gekocht. Nu al erg blij mee! Daarnaast dik tevreden over de service vóór, van en na de aankoop (bestelling verliep vlot, en vragen zowel voor als na de koop werden snel, netjes en meedenkend beantwoord). Aanrader, tegen een scherpe prijs!

Fijne meedenkende service.

Ik heb ondertussen meerdere onderdelen en laptops besteld en gekocht en altijd is er wel hulp als ik vragen heb. Ook merk ik dat het zeer meedenkend is en doelgericht. Weinig extra bij verkoop zonder reden. De producten zelf zijn tot noch toe goed in de smaak gevallen.

Prima bedrijf

2e hands laptop gekocht, werkt optimaal. Goede service, wordt meegedacht met de wensen die je hebt.

Top bedrijf,echt een aanrader!

Laatst een laptop gekocht waar ik nog geen problemen mee heb gehad. Ook echt een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader

Super geholpen!!

Hier een 2e handse laptop gekocht, werkt super. Goed werk geleverd mannen...

Een geweldige service en een goed product

Mijn ervaring was zeer positief. Voor mijn dochter een pc aangeschaft , geweldig in prijs een klasse product en voor mijzelf een zeer goedkope laptop die ik als afspeel medium gebruik voor mijn audio. Dat ding blijf het maar doen, geweldig!

Laptop gehaald bij 2ehandslaptops, topproduct!

Afgelopen tijd al 2 laptops aangeschaft bij jullie. Heel tevreden over de snelheid van de leveringen. Na verloop van tijd een kapotte acculader. Snel is die door jullie vervangen zonder moeite. Blij met de service en hollandse nuchterheid!

Super winkel met groot assortiment

Goede winkel met groot assortiment! Goede ervaringen mee Met een goede prijs voor zowel nieuw als refurbished. Zeker een aanrader.

Fantastische service.

Wordt altijd ontzettend goed geholpen. Geen moeite is teveel. Heel tevreden klant.

Over 2dehandslaptops.nl

Bij 2dehands laptops.nl kunt u terecht voor goede gebruikte hardware. In onze Shop in Veenendaal kunt u kiezen uit een ruim assortiment aan tweedehands laptops, computers en onderdelen. Ook worden er nieuwe artikelen verkocht zoals laptop adapters en kabels.