Super vriendelijk en snelle service!

Heren, Hartstikke bedankt voor jullie nette & snelle service! Jullie hebben er een klant bij gewonnen & als mensen komen met problemen. Stuur ik ze door naar jullie! BEDANKT!

Boven verwachting!

Een aantal maanden geleden een laptop gekocht bij 2dehandslaptops. Ik moet eerlijk zeggen in het begin heb ik wel getwijfeld of ik een nieuwe of een 2 de hands laptop zou kopen. Uiteindelijk toch een laptop gekocht bij dit bedrijf en tot op de dag van vandaag heb ik daar zeker geen spijt van. De service die zij bieden is ook super. na een paar maanden had de accu het begeven.(net buiten de garantie) Ik ben toen langs gegaan en werd zeer vriendelijk geholpen en ik heb een nieuwe accu gekregen zonder enige bijbetaling Kortom ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service die 2dehands laptop bied.

Werd snel en deskundig geholpen!

Altijd snel geleverd en goede kwaliteit

Deze ondernemer zorgt ervoor dat kwalitatief goede 2ehands laptops en computers aan een 2e leven kunnen beginnen!

uitmuntend

Een paar jaar geleden gebruikte laptop daar gekocht,deze gaf steeds melding Windows activeren. Een tijd lang zelf bezig geweest maar geen resultaat. Toen ben ik naar hun terug gegaan, dat was een kleinigheidje zeiden ze, even 2 minuten geduld . En inderdaad binnen een paar tellen probleem opgelost, vriendelijk te woord gestaan probleem uitgelegd gekregen. En ook nog geheel kosteloos, dat hoorde bij de service werd er verteld. prima zaak vriendelijke lui. en oja de laptop maakte wat geluid, werd ook nog even de ventilator schoongemaakt

Prima adres

We zijn meerdere keren geweest en de service is goed. Vriendelijke, vakkundige medewerkers.

Super goede service, prima spullen!

2dehandslaptops staan direct voor je klaar, services is een 10+ evenals de klantvriendelijkheid. Reparatie wordt zo spoedig mogelijk gedaan, ondertussen een gezellig praatje om vervolgens met een schone laptop de deur uit te gaan. Kortom: Geen spijt en zal er zeker klant blijven!

prima service

Na aanschaf van een laptop was na drie maanden de batterij binnen een uur leeg was. Zonder probleem werd kosteloos een andere batterij opgestuurd

Ik was tevreden over de goeie en snelle service die werd geleverd.

Top service en producten!!

Ik heb zelf niet zoveel kennis van computers, maar bij 2dehandslaptops hebben ze er gelukkig wèl veel kennis van. Ze zijn heel erg behulpzaam en je kan met al je vragen er terecht dus ik vertrouw hen compleet wat betreft het kopen van een goede laptop.

Geweldige service

Snel geholpen en als het probleem toch niet helemaal verholpen is, wederom snelle service voor niks!

Super geholpen, leuke mensen

Kom je daar met een laptop die niets meer doet, ga je paar minuten later weer weg en alles doet het weer. Vraag je wat het kost zeggen ze doe maar fooitje voor de kip op vrijdag! Prachtig, bedankt mannen!

Excellente service

John en zijn team staan altijd snel voor je klaar met deskundig advies en het beste voor beide partijen in gedachten. Nooit meer ergens anders heen!

Heb een HP Elitebook 850 G1 (A grade 4 sterren) besteld binnen 2 dagen geleverd. Laptop ziet er goed uit, geen beschadigingen te zien, laptop is heel goed onderhouden door vorige eigenaar (netjes). Bij aflevering zat er Windows 10 Pro op geïnstalleerd. Kortom zeer tevreden met de aankoop.

REUZE GOED

Wij hebben ongeveer 18 maanden geleden bij dit bedrijf een gebruikte laptop gekocht Deze werkt prima en is perfect afgeleverd. Ook als er eens even een storing is word die snel en vakkundig verholpen. En voor een hele gunstige prijs of soms zelfs voor garantie. Werkelijk een top bedrijf.

Deskundige,betrouwbare en klantvriendelijike zaak.

Ik ben bij de aankoop van mijn tweede hands laptop zeer deskundige en klantvriendelijk geholpen. Ik heb een prima laptop gekocht voor een redelijke prijs. Toen ik onlangs belde om hulp voor een probleem dat niet tot hun corebusiness behoort, was men mij toch behulpzaam. Klasse.

topervaring op de winkellocatie

Mijn telefoon was vastgelopen en werd er snel en supervriendelijk geholpen. Nogmaals bedankt!

Reparatie

Wij werden goed geholpen moesten even langs komen met een kwartier weer de winkel uit reparatie verholpen perfect bedrijf

Mijn bestelling voldeed aan alles ,zonder klachten

Deskundig en behulpzaam

We hebben al een aantal systemen via 2dehandslaptops.nl aangeschaft en die werken prima! Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn dan staat het vriendelijke en deskundige personeel voor je klaar!

Super service, en prima kwaliteit producten!

Ik heb hier voor mijn studie een laptop gekocht, en werd heel klantvriendelijk en eerlijk geholpen. Ook met de laptop (HP 840) was ik erg tevreden. er werd bij aankoop al gewaarschuwd voor de accu, en als die het niet naar wens deed kon ik terugkomen. Dit was nu een maand inderdaad het geval, maar ik werd heel goed en snel geholpen. De garantie was dat ik een hele nieuwe accu kreeg! Super goede service dus, en ik heb heel heel plezier van mijn laptop!

Zeer goede service,vakkundig personeel.

Zeer goede service.Je krijgt goed advies.Personeel is vakkundig.

Echt een aanrader!

Kwalitatief goede laptops Deskundig personeel Snelle levering

We werden direct geholpen deskundig personeel . Probleem snel opgelost Bedrijf aan te bevelen

Behulpzaam, deskundig en vriendelijk

Als ZZP'er wil ik dat mijn PC goed werkt en als er een probleem is dat dat snel kan worden opgelost. Dan ben je bij 2dehandslaptops aan het juiste adres! Al jaren ben ik een tevreden klant!