Snel, vakkundig en betrouwbaar!

Voor op de werkvloer 2 complete computers aangeschaft. Alles besproken, netjes klaargemaakt en een bericht dat alles klaar stond. Vriendelijke medewerkers, nette winkel en vakkundig! Hier zouden er meer van moeten zijn!

top!

Werd uitstekend geholpen! Fijne mensen!

Top service!

Heel goed geholpen, snelle service en erg vriendelijk!

super vriendelijk en behulpzaam bedrijf

ik ben daar geweest en werd super geholpen door professioneel personeel en prijstechnisch super.

Mijn zoon had een marshmallow bij zijn laptop gehouden en die was gesmolten en iets in de laptop gekomen. Deze zat gelukkig niet te ver in de laptop en hebben ze eenvoudig gratis kunnen verwijderen. Heel klantvriendelijk.

Klantvriendelijk bedrijf met fantastische service.

Bij 2dehandslaptops zijn de mensen klantvriendelijk en denken goed mee met de klant. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed, mede vanwege hun kennis die ze ook in begrijpelijke taal delen met de klant. Voor de tweede keer heb ik een laptop aangeschaft bij 2ehandslaptops. Als er iets aan mankeert bieden ze fantastische service, regelmatig zelfs kosteloos. Al met al verdient dit bedrijf dus een pluim wat mij betreft. Ga zo door!

Topservice!! Hier kun je met een gerust hart een 2e hands laptop kopen!

Gisteren craschte totaal onverwacht mijn laptop. Nou ja, hij stopte met werken. Dus ondanks dat ik hem al ruim 1,5 jaar heb, toch maar even gebeld met 2dehandslaptops.nl. Deze gaven aan dat ik hem gewoon langs kon brengen, dan zouden ze kijken of er nog iets te doen was. Bij aankomst allervriendelijkst ontvangen en werd mijn laptop ter plekke geinspecteerd. Het bleek makkelijk te verhelpen, en idd was hij in een mum van tijd weer operationeel. En dat zonder enige kosten!! Waar vind je dat nog tegenwoordig? Dus mensen, U kunt hier gerust een aankoop doen, want de service is zeker TOP!!

Super service!

De service is altijd geweldig, ze staan altijd klaar om te helpen als er iets met mijn laptop is, en verhelpen dit dan snel en goed!

Goed advies en nette prijs

Laptop nodig voor school. Werden goed geadviseerd (niet de duurste en snelste, maar wat nodig was). Prijs was ook prima.

Haal er al jaren laptops!

Al jaren klant, totaal voor familie en collega's rond de 10 laptops gekocht of doorverwezen. Nooit een probleem gehad met een laptop.

Vriendelijkheid, kwaliteit en een lage prijs!

Dit bedrijf levert veel kwaliteit voor een relatief lage prijs. Ook staan ze voor hun klanten klaar, echt service met een glimlach!

Geweldige service en personeel!

Via een vriendin terecht gekomen bij 2e hands laptops. Ben heel er goed geholpen. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en mee gedacht. Voor mijn zoontje een nieuwe tablet waar hij reuze blij mee is en voor mij en me dochters een goede laptop. Alles werkt naar behoren en boven verwachting. En ook is het betaalbaar. Ook voor vragen of hulp ben je echt aan het goede adres. Ze nemen de tijd voor je en proberen echt mee te denken. Wij zijn super tevreden en raden echt iedereen aan om naar deze winkel toe te gaan. Ik weet waar ik voortaan moet zijn!

Snel en klantvriendelijk

Zijn hier al jaren klant en worden altijd snel en goed geholpen. Recent ook weer een laptop gekocht die netjes klaargemaakt werd. Ook achteraf goede en vriendelijke service! Aanrader!

Ook voor onze jongste puber hier een laptop aangeschaft voor school. Supersnel in huis! Laptop ziet er uit als nieuw en is lekker snel!

PC gaf foutmelding even bij de 2e handslaptops langs en gelijk geholpen

Super snel en vakkundig geholpen

Laptop deed niks meer, door goede hulp kon ik weer snel op weg!

snelle reactie en levering

's middags gebeld en nog dezelfde middag een nieuwe accu opgestuurd die we de volgende dag in huis hadden.

Goede service je wordt geholpen door fijne mensen

Een bedrijf wat zeer en zeker aan te raden is

Heel goede service!

Vorig jaar augustus een laptop bij deze winkel gekocht, waar ik altijd heel veel schik mee heb. Maar door een onbekende oorzaak, crashte mijn harde schijf en moest vervangen worden. Dit viel allemaal onder de garantie en ik kreeg dus kosteloos een nieuwe schijf. Kortom: Heel goede service!

Hele goede service

Echt een goede ervaring met 2dehandslaptops. Netjes een jaar garantie en als er wat is kun je gelijk langs komen en wordt je netjes geholpen en wordt het probleem verholpen. Ga zo door.

Een super klantenservice!

Aan het werk en opeens kan ik niets meer typen.... Nog nooit meegemaakt dat het toetsenbord weigert en naar diverse oplossingen gezocht wat de oorzaak kan zijn. Lang geleden eens bij 2dehands laptops.nl geweest en nu gebeld. In de shop gelijk gekeken en konden het probleem ook niet direct oplossen. We hadden al een afspraak gemaakt, maar ze gingen toch nog door en de moed niet verliezen. Na enige tijd gaf de vele ervaring toch de doorslag en probleem gevonden! Geruime tijd bezig en zonder kosten. Waar vind je dit elders nog?

Geweldige service!

Wij hebben al meerdere jaren hier laptops gekocht en altijd goed geholpen. Als er iets is dan helpen ze je snel weee aan de gang!

Weer super geholpen TOP!!!

Deze week had mijn vrouw een ongelukje. Na een dag online les gehad te hebben de laptop dicht geklapt. Je raad het al...... Volgende dag laptop open en ja hoor beeldscherm kapot. De oortjes zaten ertussen. Toen naar de Wageningse laan gereden. Het verhaal uitgelegd en binnen een kwartier reed ik weer naar huis met een gerepareerde laptop. Super snel een nieuw scherm* geplaatst in de laptop en mijn vrouw kon weer verder met haar studie.(klaar terwijl je wacht) Dit is echt service!!! * Het scherm is zo goed als nieuw maar een gebruikte!! Maar ook de prijs was super.

Snelle service, veel kennis

Al jaren helpen ze mij bij alles met de laptop. Het team weet goed wat ze doen!

Goede service, oplossingsgericht en snelle hulp bij problemen!

Bij een probleem denken de mensen van 2dehandslapotops goed mee. Er wordt gezocht naar een oplossing, voordat er wordt gekeken naar het kopen van bijv. een nieuwe laptop. Ook bij kleine problemen vlotte afhandeling, goede service en hulp!

Over 2dehandslaptops.nl

Bij 2dehands laptops.nl kunt u terecht voor goede gebruikte hardware. In onze Shop in Veenendaal kunt u kiezen uit een ruim assortiment aan tweedehands laptops, computers en onderdelen. Ook worden er nieuwe artikelen verkocht zoals laptop adapters en kabels.