De klantenservice is ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Ze hebben mij geholpen bij het kiezen van het juiste product en hier echt de tijd voor genomen. Ze bieden namelijk verschillende blenders aan. Ik ben uiteindelijk voor de personal blender gegaan. De levering is ook heel snel, erg fijn! Ik ben ontzettend blij en tevreden met mijn aankoop; ik maak iedere ochtend een lekkere smoothie. Overigens is hij niet alleen inzetbaar voor smoothies, ik maak er 's middags hummus mee voor op brood en 's avonds dressings voor op de salade. Hij is inmiddels onmisbaar in mijn keuken. Ik kan Slowjuice.nl aan iedereen aanraden :)!

Product is goed maar montageinstructie en handleiding ontbreken.

Product is toegezonden. Helaas zit er geen handleiding bij hoe dit in elkaar gezet moet worden. Zelf maar op internet gaan zoeken, daar staat een filmpje maar ook deze is niet duidelijk. En dit is tevens duidelijk een iets andere versie van de Petiba.

Beste heer/mevrouw Gelselaar, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij niet eerder bericht van u ontvangen dat het monteren niet direct is gelukt. Er is inderdaad een vernieuwde versie van de notenkraker echter blijft het monteren gelijk. De aanwijzing (afbeeldingen) omtrent het in elkaar zetten staat op de achterkant van het etiket. Verder staan op de Piteba site en op onze eigen site, foto’s van de notenkraker. U zult het frame en onderplaat in elkaar moeten schuiven, schroefje aandraaien zodat het frame op de onderplaat gefixeerd wordt en de instelbout erin draaien. Piteba heeft aangegeven dat zij geen losse handleiding hebben gemaakt, deze is nooit gemaakt omdat hier nog nooit vraag naar is geweest. Wel zal er in de loop der tijd een nieuw filmpje komen. Mocht u er toch niet zijn uitkomen met in elkaar zetten of andere vragen hebben dan kunt u altijd rechtstreeks contact met ons opnemen wij helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl

Zeer geruisarm, degelijke machine

Machine komt uit China, niets van Hollandse beschrijving erbij en dat is jammer. Garantie? gelukkig hadden we al ervaring met de machine

Beste Nicolaus, Wij zien dat u een machine heeft besteld op onze website, enkel de originele machines worden gemaakt in Korea. Wij zijn officieel dealer van deze machines, u heeft 5 jaar garantie op de machine. Op onze website kunt u de button terug vinden dat wij officieel dealer zijn, en u kunt dit controleren op de onderstaande link van de fabrikant, ons dealernummer: B08A3016 http://angelcorp.co.kr/En/html/pop/pop_official_seller_confirm.html?osurl=QjA4QTMwMTY= Bij een defect of andere problemen kunt u altijd rechtstreeks contact met ons opnemen. Een Nederlandse handleiding voegen wij wij normaliter met de machine mee , wij zullen deze alsnog via e-mail aan u nasturen. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice

Robust apparaat

vergeleken met onze vorige slowjuicer is het sap veel lekkerder

vergeleken met onze vorige slowjuicer is het sap veel lekkerder, voller en homogener van structuur. ook de vast stof is nu vele malen droger. In en uit elkaar halen is een simpele handeling. Echter het schoonmaken is toch wel een klus, vooral het uiteinde van de zeef is een gedoe en na een bosje wortelen niet alle resten goed kunnen verwijderen. Wellicht is er een handige methode voor ?

Super snel en keurig.

Ik had een voedseldroger besteld rond 16.00 u s'middags, het werd al keurig de volgende middag bezorgd rond het middaguur. Er miste een klein onderdeel. Na een telefoontje werd dat ook meteen nagestuurd. Helemaal top!

Producten voldoen geheel aan verwachtingen, levertijd niet

We zijn heel blij met de producten die we bij Slowjuice.nl hebben aangeschaft. Alles is prima verpakt en de prijs-kwaliteitsverhouding lijkt uitstekend. We hebben nog geen ervaring met de klantenservice, maar dat zie ik als positief punt. Onze voorraad groente is bijna weg ge-juiced, en de eerste kiempjes zijn uitgekomen. Als enige verbeterpunt zie ik de levertijd, en dan vooral de communicatie daarvan. Op een zaterdag middag heb ik een aantal producten besteld. Daar stond telkens bij vermeld: 'Voor 17:00 besteld, morgen in huis'. 'Pas' de maandag daarop ontving ik de mededeling dat mijn bestelling verwerkt was, en ik op woensdag de levering zou krijgen. Dat werd uiteindelijk donderdag. Geheel geen probleem, liever dat, dan een oververhit systeem dat zelfs op zondag nog bezorgt. Het zou echter wel prettig zijn als de informatie op de website hierbij (enigszins) aansloot.

Prima vlotte service

Eerst had ik een matstone toestel besteld maar kreeg enkele dagen later bericht dat die niet meer geleverd werden, dat was een teleurstelling, want ik had mijn zinnen op dat toestel gezet en om er snel mee te beginnen. Uiteindelijk werd er een ander toestel nl. Rhyno voorgesteld ( was wel duurder) En dat werd netjes na 2 dagen geleverd en alles was heel zorgvuldig verpakt, echt top ! Dus al bij al, goede service

Inderdaad een engel

Deze is zo makkelijk en eenvoudig in gebruik en in een handomdraai schoongemaakt ik vind dit top en ben er echt heel blij mee een engeltje voor lichaam en ziel

Goede klantenservice

Na het bestellen van een Freshlife had ik opstartproblemen en diverse vragen. Slowjuice.nl reageerde telkens snel en toonde oprechte betrokkenheid.

Goeie service

Snelle levering, goed apparaat.

Professioneel advies met inlevings vermogen voor consument.

Gedurende mijn bezoek aan de winkel heeft Mark Lammertink van het Slowjuice team mij geadviseerd en op heldere wijze de verschillen en kwaliteiten van de diverse sapmachines uitgelegd. Heb nooit het idee gehad dat iets me opgedrongen werd. Hij nam de tijd gedurende mijn rondsnuffelen in de winkel naar andere noviteiten met geduldige uitleg. Ben voor de Angeljucer gegaan....efficiënt en een sierraad op het keukenblok. Dank hiervoor.

Klantvriendelijk en goede uitleg.

Duidelijke uitleg over de producten en klantvriendelijk

Snelle correcte levering!

Maar past helaas niet op mijn WMF droger dus moet ik retourneren

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het schrijven van een review, jammer om te moeten vernemen dat het onderdeel niet past op uw machine. U kunt ons altijd een e-mail bericht sturen, wellicht dat wij toch een passend onderdeel voor u kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice

Prima notenkraker

Snelle service goede spullen

Snelle service en goede spullen. Verzendkosten vond ik wel aan de hogere kant.

Niets te wensen over

Inderdaad binnen 2 dagen binnen en goedkoper als waar dan ook!

Attent en persoonlijk

De aan/uitknop van mijn Hurom uit 2006 was defect. Dit onderdeel is online niet te krijgen. De leverancier waar het apparaat is gekocht verwees door naar onderleverancier. Die kon niets doen. Hurom verwees door naar european service in duitsland. Daar werd telefoon niet opgekomen. Repaircafe was dicht ivm corona. Ik besloot opnieuw de retailer te contacteren via e-mail. Na 3 weken gaven ze aan dat ik contact op kon nemen met Slowjuice.nl. Ondertussen was ik al 3 of maanden bezig... Slowjuice reageerde snel en dacht online mee over oorzaken en oplossingen. Die hielpen niet. Ze boden aan om te kijken. Uiteindelijk de aan/uit knop vervangen onder garantie. Topservice. Mijn dank is groot.

Snel en correcte levering

Ik had een nieuwe Angel slowjuicer gekocht en kreeg snel een telefoontje dat het apparaat pas na 1 week weer op voorraad was en kreeg een mooi voorstel voor een demo machine wat ik geaccepteerd heb.

prima!

Het is fijn als je iets wilt bestellen op internet, je toch ook rechtstreeks kan communiceren voor advies, als er iets misgaat etc. Er gaat niets boven persoonlijk contact.

Goede en snelle service

Snelle reactie gekregen op mijn vraag en snelle levering, top!

Geweldig slowjuicer

Byzoo is stil, ik kan vroeg ochtend sap persen en niemand wakker maken. Weinig pulp. Lekker sap. Ik heb geprobeerd bleekselderij, appel, peer, spinazie,druiven, wortels en ook pasta voor spagetti. Onze kinderen super blij. Iederen elke dag verse sap krijgt. Schoonmaken is het makkelijk, zelfs mijn 7 jarige zoon kan doen. Conclusie - het is perfecte slowjuicer, echte aanrader!!!

nog geen ervaring

helaas zijn mijn flesjes met sap in de vriezer gesprongen, moet helaas 6 nwe flesjes bestellen,vind dat de gebruiksaanwijzing iets duidelijker moet zijn

Beste Evelyn, Vervelend te horen dat u problemen dat de flesje stuk zijn. Ik heb uw gegevens erbij gezocht in ons systeem en heb u zojuist een email gezonden, zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Slowjuice.nl

Website heel onduidelijk en service niet ok

Uiteindelijk kon ik betalen maar duurde het nog een week voordat ik de blender had!! De blender is gelukkig goed al is de gebruiksaanwijzing alleen in het Engels.Waarom geen andere talen?Zoals Nederlands als eerste en Frans en Duits en Hebreeuws etc??Of Chinees want dit apparaat is vast in China vervaardigd!!

Goedemorgen Mevrouw A Scheenaard Prins, Nogmaals excuses voor de late levering. Dit is niet de normale gang van zaken. Ik heb u zojuist een mail gestuurd met de NL gebruiksaanwijzing. Vriendelijke groet, Slow Juice Team