Filters

10

Top

Helemaal top bedrijf, vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima apparaat

Stevig apparaat, compact solide. Zeer makkelijk schoon te maken. Mooi design! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
1

The shipment didn't arrive, sadly

Received an email from the Tiktak shop that the DPD delivery arrived, sadly it isn't the case... I would like to cancel the order and reorder the products if possible Thank you Inbal

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Inbal, Thank you for your feedback. How unfortunate that you did not receive your parcel yet. We have checked with DPD immediately. And meanwhile we have contacted you by email to explain that it has been delivered on a pick-up-point. Hopefully you can pick it up and let us know if everything is ok. Thank you in advance. Kind regards, Slowjuiceteam

4

slechte service

Op de site staat, vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis, uitzonderingen voor bestellingen op zaterdag of zondag. Mijn bestelling was op vrijdag geplaatst. De bestelling kwam, onaangekondigd, op maandagavond. Op de mail, die ik hierover had gestuurd, is niet gereageerd. Voor dit soort kostbare bestellingen had ik een betere service verwacht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor het feit dat u niet een fijne ervaring heeft gehad met de bezorging van het product. We hebben zelf ook gezien dat de informatie niet helemaal helder is op onze website. Dit zullen we zo spoedig mogelijk aanpassen, zodat daar geen verwarring meer over ontstaat. U heeft op vrijdagavond besteld en omdat wij niet op zaterdag en zondag leveren, is het maandagochtend meegegaan met Trunkrs voor levering diezelfde avond. Daarvan zou u als het goed is een email moeten hebben ontvangen van Trunkrs met de aangekondigde levertijd. We hopen desondanks dat u wel tevreden bent met het product. Anders horen we dit natuurlijk graag van u. Ook als u andere vragen heeft dan kunt u ons altijd contacten via mail, chat, whatsapp en telefoon. Vriendelijke groeten van het Slowjuiceteam

10

Fantastische service

Eerder informatie ingewonnen en ben goed geadviseerd. Juicer zondag besteld, maandag ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nog nooit zo'n goede verpakking gezien

Voor eerste maal hier besteld, was versteld in de kwaliteit van verpakking, heb glazen flessen gekocht en deze konden denk ik niet stuk gaan met de aandacht aan bescherming tijdens het inpakken. 4,5 sterren en niet 5 wegens toch bijna een week gewacht voor de levering. Zal hier zeker nog bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

perfect

  • Would you recommend us? Yes
9

Snel contact en snelle levering

Snel contact en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Terrible

My order never arrived, I ordered because of next day delivery 4 days ago I have been scammed

  • Would you recommend us? No
9

Wat een keurig koeriersbedrijf en zo snel geleverd!

Hopelijk een nieuwe concurrent voor postnl en dhl die er een zootje van maken door pakketten al bij de inname niet te registreren en kwijtraken;) Notenkraker nog in elkaar zetten en in gebruik nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

Heel blij levering ging super snel . Ook de prijs was goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Zeer tevreden over de medewerkers, het bedrijf en de producten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig resultaat, zeer goede sap. Wel.spowrballen nodig om de groente erin te duwen.

Ik ben heel blij met mijn aankoop. Sinds ik iedere dag juice drink sinds 5 dhn verlies ik e i n d e l i j k gewicht. Mijn lichaam voelt vitaler. Het viel me tegen dat je zo hard moet duwen om de groente in de 2 wormwielen te krijgen. Maar ben daar nu aan gewend. Het is handig dat bij de verkoop je daarover geïnformeerd wordt. Ik dacht in her begin dat ik iets fout deed. Maar nee, je moet gewoon hard duwen. Ook als je de wortel schuin afsnijden moet de nog steeds duwen. Bij mijn vorige aperaat met 1 wormwiel en onderdelen van plastic ging dit veel makkelijker.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend apparaat angel 7500

Er was op de dag van bestellen aangegeven op de website bestellen voor 24:00 morgen in huis. Dat werd niet nageleefd. Apparaat kwam pas einde tweede dag na bestellen. Jammer. Gemiste kans voor 5 sterren ⭐️

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Toen bleek dat een bestelling een langere levertijd had dan voorzien ben daarover goed geïnformeerd. Ik kreeg onmiddellijk mijn betaling retour en daarbij een kortingscode om op een later tijdstip weer te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede bezorging

Na allerlei filmpjes te hebben gezien een Ninja Creami Deluxe besteld. Deze was de volgende dag al geleverd en zeer goed verpakt. Heel erg blij met de aankoop en met de snelle service. Verzending via Trunkrs is ook erg goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super en snel geregeld en geleverd

Snel geregeld en snel geleverd. Transport bedrijf is een voorbeeld voor al die gevestigde namen, hier krijg je wel juist beeld wanneer iets geleverd wordt. Ook de voorkeuren voor als je niet thuis mocht zijn zijn super

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen origineel ninja

Geen origineel ninja Handgreep breek gelijk af en niets is anti aanbak 1 x gebruiken en daarna weggooien

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw Moerdijk, Vervelend om te moeten vernemen dat u problemen heeft met de door u ontvangen Ninja. Alle Ninja artikelen welke wij verkopen zijn originele artikelen onderdelen welke afbreken en de anti aanbak die niet werkt mag niet de bedoeling zijn. Helaas hebben wij niet eerder van u een bericht mogen ontvangen zodat wij u hiermee verder kunnen helpen. Wij zullen u alsnog een persoonlijk bericht sturen om hopelijjk tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl

8

Correct

Goede levering en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Hartstikke goed!

Wij hebben een hele goede Huron Slowjuicer gekocht de Huron H32n bij Slowjuice.nl. Supersnel geleverd al de volgende dag! Onze vragen werden snel en vakkundig beantwoord lekker makkelijk via de app en de site is overzichtelijk en informatief met een groot aanbod. Ook heel fijn dat dit een bedrijf in Nederland is! Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Great product and fast delivery

Slow juice.nl helped me to find the best cold pressed juicer for my needs. Really nice customer care and very fast delivery!

  • Would you recommend us? Yes
9

Superlekkere sapjes

Gemakkelijk in gebruik en onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
9

prima apparaat

Ik heb het nu al een paar keer gebruikt ben er zeer tevreden over ik ben blij dat ik het heb!

  • Aanbevelen? Ja
6

Zeer snelle reactie, en klaar maken van de levering. Echter DPD koerier is al 3 dagen te laat.

Zeer snelle reactie, en klaar maken van de levering door Slow Juice. Echter DPD koerier is al 3 dagen te laat. Het is elke dag dat ze hier niet geraken, ook al zijn ze vlakbij. Dus spijtig dat SlowJuice hierdoor gestraft wordt anders had de levering op 1-2 dagen aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi apparaat

Super snelle levering en erg goed ingepakt Prachtig apparaat! Heel blij mee….

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kobaltstraat 2 A

1411 AM Naarden

+31(0)35-6910253

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.