Perfect!

geweldige service perfecte apparatuur!

Alles correct en snel geregeld, goede service etc.

het product is zoals ik verwachtte.

Het apparaat is niet geschikt voor een haastklus. Je moet er wel even de tijd voor nemen voor wat betreft het voorbewerken van wat je er in doet, volgens de gebruiksaanwijzing en receptenboek. Voor optimaal profijt en rendement dienen de meeste groenten vooraf een half uur in water te worden geweekt, maar dat vinden wij geen probleem. En als je direct afspoelt valt het schoonmaken erg mee.

Prima bedrijf met goede service!

Overzichtelijke website, snelle levering en alles verpakt in karton, dus goed voor het milieu!

Ondanks de beperkingen met de COVID en het thuis werken, en ik tevreden over de communicatie en de snelheid dat mijn slowjuicer werd geleverd en deze bevalt ons prima.

Netjes opgelost

Superr

Snelle levering en uitstekende slowjuicer

Op een zondag besteld en de slowjuicer was dinsdag ochtend al binnen! Fijne service! Ik heb de Hurom H200 besteld. Dit is niet de goedkoopste slowjuicer maar wel mijn geld meer dan waard. Bij deze slowjuicer hoef je fruit en groente niet in kleine stukken te snijden. Dit scheelt tijd als je 5 sappen of meer op een dag moet maken met een variatie aan fruit en groenten. Deze slowjuicer is ook makkelijk in elkaar te zetten en weer makkelijk uit elkaar. Schoonmaken kan ook met alleen met heet water. Bovendien is de slowjuicer compact van grootte. Dit heeft nu een vaste plek in de keuken. Dus de Hurom H200 is een aanrader!

Goede ervaring, eerlijk

eerlijk verhaal

Snel geleverd, heel tevreden

Geen op- of aanmerking, helemaal tevreden met de service. Bedankt, Slowjuice.nl, ik ben enorm blij met mijn slowjuicer!

Goede en snelle communicatie en tijdige levering

Goede en snelle communicatie en tijdige levering

Levering later

Bij de bestelling werd vermeld en bevestigd dat deze op voorraad was. Na een week kwam het bericht dat er veel was verkocht en de verwachting was dat er 6-1 weer voorraad zou komen. Uiteindelijk werd er toch 1 apparaat geleverd op 6-1. Uiteindelijk dus netjes geleverd, echter de gegeven informatie klopte niet. Mijn reden van bestelling was juist de genoemde voorraad

Goede en snelle communicatie + levering

Ze doen wat ze beloven.

Super snelle levering en perfecte communicatie

De levering was perfect in orde en de communicatie via e-mail was snel

Top super snel geleverd en naar verwachting

Hellemaal goed Snel geleverd Product naar verwachting

Het zou eigenlijk niet beter kunnen.

Een goede product voor een aantrekkelijke prijs. Service en levering perfect.

Top, snelle levering

Goed!!

Mijn Ninja XXLGrill besteld. 's Middags besteld, volgende dag geleverd.

Prima communicatie en snel geleverd

Snelle levering, super product

De kiempotten en -zaden werden snel geleverd. Potten zien er prima uit. Eerste lading proteïne mix zit er nu in. Ben benieuwd.

Super product en enorm goede klantenservice

Ik heb een Hurom apparaat aangekocht. Dit heb ik met korting gekregen aangezien het door mij gekozen apparaat niet in voorraad was. Het werd snel gecommuniceerd en vervolgens opgestuurd.

Helaas was mijn bestelde Juicer uitverkocht na een telefoontje van jullie kon ik de demo met korting krijgen. En een dag later was hij er! Super Juicer. Alleen de Auger kwam een beetje beschadigd binnen. Ik had hier al meteen een mail over gestuurd helaas niks meer van jullie gehoord! Ik hoop nu wel wat van jullie te horen! Groetjes Angela.

geweldig

Alles is verlopen als verwacht, de bestelling is tevens eerder aangekomen. De gekochte Omega J8228C voldoet helemaal aan de verwachtingen.

In 1 woord TOP!

Gewoon goed gegaan, besteld, betaald, ontvangen.

WOW

During the second lockdown. I ordered on a Monday and my article arrived on Tuesday. Just as they said. Will be buy from this company again in the future