We zochten een droogmachine en gelukkig vonden we een winkel die meerdere soorten had en was het niet alleen een webwinkel. We konden gewoon naar de showroom om ze ook in het echt te bekijken. En gelijk meenemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Deskundige vriendelijke uitleg en top om de apparaten te ervaren!

Ik heb de Angel slowjuicer aangeschaft! Ideaal om de juicers te ervaren om een goede keuze te kunnen maken. Vriendelijke ontvangst en de uitleg was top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend apparaat voor bescheiden bedrag

Een Tribest personal blender gekocht; de vorige (die tien jaar oud was) begon een beetje slecht te worden. Pleit overigens voor de kwaliteit van het apparaat! Ik dacht derhalve dan ook dat een nieuwe schreeuwend duur zou zijn, maar dat viel dus reuze mee. Bestelling werd supersnel geleverd en de site is helder en overzichtelijk, bestellen een makkie. Het enige nadeel, maar dat heeft elke internetwinkel tegenwoordig, is dat EEUWIGE, onontkoombare klanttevredenheidsonderzoek. Ook al koop je ergens één paperclip of stelt een vraag, je wordt direct doodgegooid met enquêtes en levensvragen. Wie twaalf bestellingen op een dag doet, is de rest van de dag bezig enquêtes in te vullen. Armoe van deze tijd. Erg jammer.

Prima service!

Ik heb sinds amper 3 jaarde Hurom HG slowjuicer. Nu schijnt het dat ik de deksel/trechter magneten zitten. Deze magneten verliezen dus in de loper jaren (bij mij dus binnen 3 jaar) hun kracht. Hierdoor werkt de slowjuicer niet meer. Ten eerste is het raar dat magneten hun kracht verliezen. Ten tweede wordt aangegeven dat de onderdelen met warm water schoongemaakt kunnen worden, wat voor de deksel/trechter weer slecht schijn te zijn (lekker hygiënisch). Solwjuice.nl heeft aangeboden om gratis een nieuwe deksel/trechter toe te sturen. Dat is nu service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk contact

De bestelling kwam netjes verpakt in de brievenbus. Bij het misgaan van de bezorging door Post NL is het meteen opgepakt en opgelost. Zeer vriendelijk en correct contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over deze verkoper.

Zeer snelle levering en goed verpakt van de producten,echt zoals het overal zou moeten zijn,top...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben een zeer tevreden klant.

Ik kwam op een demodag ---> een rustige gedegen uitleg over het apparaat, daarbij verschillende slimme aanbevelingen over het gebruik van versgeperst sap. Ja , ik vond het heel fijn om bij jullie te kopen. De slowjuicer die ik bij jullie kocht is fantastisch !!! Ook die flesjes erbij. Ik ga hier velen jaren plezier van krijgen.

perfect

kiemgas besteld met zaden. snel bezorgd en goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

beetje chaotische ontvangst, weinig individuele tijd.

Mogelijk komt de chaotische ontvangst door personeelsgebrek, dat is jammer want je wilt wel even een gesprek hebben over de aanschaf van je slowjuicer, daar kom je ook voor. Ik heb wel advies gekregen maar dat ging een beetje tussen andere bedrijven door. Misschien als tip: verschillende personen voor de presentatie en afrekenen regelen. Nu moest één medewerker al deze handelingen zelf doen. Er waren maar twee medewerkers, dit was dus te weinig terwijl je je van te voren opgeeft voor de presentatie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Perfect, het doet meer dan ik ad vetwacht.

Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en precies zoals verwacht

Zonder enige problemen de volgende dag in huis wat ik besteld had

Positief

Snelle service - correcte levering

Duidelijke informatie op de website en leuke instructiefilmpjes. En natuurlijk de Angel juicer is op zichzelf ook al een topproduct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed gehandeld op de laagste prijsgarantie

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede informatie en een snelle levering van de producten. Prima service!

De inhoud van de extra toebehoren-set staat niet zo duidelijk omschreven Misschien kan u wat meer informatie geven over de uitbreidingsmogelijkheden voor extra pers-schroeven (persen van zacht vs hard / sappig vs droog persen)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb mij enkele ecologische no wast items aangeschaft. Dit is niet de core business van dit bedrijf, maar ze bieden toch een mooie keuze aan. En vooral : véél goedkoper dan elders. Er ontbrak 1 item, hierover werd ik opgebeld. Het geld werd supersnel terug gestort. Wat ik SUPER vind: de verpakking was kleiner dan verwacht (geen supergrote doos vol plastic vulling), er was zelfs géén plastic ; wel papieren opvulling.

Als er nieuwe items in assortiment komen, blijf ik zeker klant. Maar voorlopig heb ik alles gekocht wat mij interesseert.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

service top

eerst zou bestelling pas over twee a drie weken zijn. Dus ik had het bezorgadres aangepast. Bleek opeens de volgende dag al bezorgd te worden.Vreemd. Prima natuurlijk maar toch ook onhandig omdat ik het bezorgadres had veranderd Gelukkig was ik in de buurt..

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel verzonden ..

Betere omschrijving van producten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze hadden een demodag waar je alle slowjuicers kon testen. De prijs was erg goed want op die demodag kreeg ik korting. We hebben de hurom chef gekocht en zijn er erg blij mee. Hij haalt erg veel sap uit groente en fruit en is makkelijk schoon te maken. We hebben hem permanent op het aanrecht gezet om nu elke dag sapjes te maken. Erg blij mee.

SANNE

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

alles prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer correcte bedrijf, ik ben meer dan tevreden

voor mij persoonlijk(wat dan moeilijk haalbaar is voor een bedrijf) grotere hoeveelheden bio broccolizaden;

Over Slowjuice.nl

Filter op Taal