Snelle service. Mooie flesjes

Het zijn gemakkelijke flesjes in stevig glas. Ze werden heel snel geleverd.

Vlotte levering en goede communicatie

Vlotte levering en goede communicatie

Satisfied

I am satisfied with the product, fast delivery, and good service.

Supersnelle levering en top apparaat!

De Omega MM1500 werd al de dag na de bestelling geleverd. Super! Wat een prachtig apparaat is dit! Ik heb veel meer sap en minder afval dan bij mijn sapcentrifuge. Afspoelen en terug proper. Ik gebruik het vooral om selder te persen maar ga zeker ook de andere mogelijkheden uittesten. Happy!

Snelle verzending.

De verzending van mijn bestelling was zeer snel en ik ontving mijn slowjuicer de volgende dag al. Het was goed ingepakt en alles werkt goed.

Perfect apparaat

Alleen bij de eerste persing was de afsluitring al los. Kun je me vertellen hoe ik de nieuwe ring op het apparaat moet zetten?

Beste Madeleine, Hartelijk dank voor uw review. We zullen u een persoonlijke email sturen om uit te leggen hoe een nieuwe ring te plaatsen. Vriendelijke groet, Slowjuiceteam

Later dan gezegd geleverd

Dpd zou zaterdag leveren met trzck en trace. Nket eleverd. Benieuwd wanneer wel...

Beste Marianne, Bedankt voor uw feedback. Wij zien dat u op 05-07 een bestelling bij ons heeft geplaatst welke verstuurd moet worden naar België. Zoals vermeld op onze website kan de levering naar België iets langer zijn, helaas worden er op zondag geen pakketten bezorgd. Wij zien dat u uw bestelling voor vandaag in uitlevering staat. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl

Pakketje was zoek… snelle reactie en goed opgelost.

Efficiënte klantvriendelijkheid

Er was sprake van verkeerd geleverd pakket. Dit werd snel en moeiteloos opgelost. Dat maakt dat ik terugkom.

Prompte afhandeling van bestelling

Prompte afhandeling van bestelling

Snel verstuurd en behulpzaam.

Gooede prijs en keuze

Tot nu toe prima

Ik moet nog uitpakken en in elkaar zetten en gaan gebruiken voor de eerste keer. Maar tot nu toe, heel tevreden.

Beetje groot apparaat maar fantastische ijsjes

Beetje groot apparaat maar fantastische ijsjes

Goede service maar veeeeel te duur

De service was zeer goed maar blijkbaar veel te duur. Cool blue verkoopt mijn ninja deluxe voor 39 euro minder. Toch wel heel groot verschil.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Zoals op onze website aangegeven bieden wij de laagste prijs garantie aan. Elders goedkoper gezien stuur ons een mailtje met de link. Normaliter zijn de voorwaarden enkel van toepassing voor aankoop. Wij willen hierin eenmalig een uitzondering maken. Wij willen u vragen om ons een email bericht te sturen samen met uw bestelnummer + link waar u het artikel goedkoper heeft gezien en wij storten het verschil aan u terug. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl

correcte service

bestelling geplaatst, 2 dagen later mooi afgeleverd

Snelle goede service

Slowjuicer had een goede aanbieding voor een Ninja sizzler grill, top apparaat. Goede service verleent ontrent vragen.

Zeer tevreden over het verloop van de bestelling.

Snelle service vriendelijke telefoniste

Service is helemaal top en snel

Doos was kapot, maar gelukkig alle flessen heel

Doos was kapot, maar gelukkig alle flessen heel

Helemaal top bedrijf, vriendelijk en behulpzaam

Prima apparaat

Stevig apparaat, compact solide. Zeer makkelijk schoon te maken. Mooi design! Bedankt.

Good selection of spare parts, fast delivery and service

Thank you for the service and the fast delivery. The staff is there to answer any question, fast and easy.

Dear Inbal, Thank you for your feedback. How unfortunate that you did not receive your parcel yet. We have checked with DPD immediately. And meanwhile we have contacted you by email to explain that it has been delivered on a pick-up-point. Hopefully you can pick it up and let us know if everything is ok. Thank you in advance. Kind regards, Slowjuiceteam

slechte service

Op de site staat, vóór 23.59 uur besteld, morgen in huis, uitzonderingen voor bestellingen op zaterdag of zondag. Mijn bestelling was op vrijdag geplaatst. De bestelling kwam, onaangekondigd, op maandagavond. Op de mail, die ik hierover had gestuurd, is niet gereageerd. Voor dit soort kostbare bestellingen had ik een betere service verwacht.

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw review. En onze excuses voor het feit dat u niet een fijne ervaring heeft gehad met de bezorging van het product. We hebben zelf ook gezien dat de informatie niet helemaal helder is op onze website. Dit zullen we zo spoedig mogelijk aanpassen, zodat daar geen verwarring meer over ontstaat. U heeft op vrijdagavond besteld en omdat wij niet op zaterdag en zondag leveren, is het maandagochtend meegegaan met Trunkrs voor levering diezelfde avond. Daarvan zou u als het goed is een email moeten hebben ontvangen van Trunkrs met de aangekondigde levertijd. We hopen desondanks dat u wel tevreden bent met het product. Anders horen we dit natuurlijk graag van u. Ook als u andere vragen heeft dan kunt u ons altijd contacten via mail, chat, whatsapp en telefoon. Vriendelijke groeten van het Slowjuiceteam

Fantastische service

Eerder informatie ingewonnen en ben goed geadviseerd. Juicer zondag besteld, maandag ontvangen.

Kobaltstraat 2 A

1411 AM Naarden