Tevreden over het onderdeel en de levering

Duidelijke info op website, snelle levering.

Positief.

Werkt, maar niet alle onderdelen zijn geleverd

Het plankje dat in de video bij de verpakking zat was er niet bij. Dat hen ik zelf moeten maken. Levering was snel en ok.

Hele duidelijke site met goede uitleg en filmpjes.

Hele mooie en goedwerkende slowjuicer. Zeer vakkundig en netjes verpakt. Prachtig apparaat! Maakt heel goed sap. Pulp is inderdaad droog waardoor je een veel hogere sapopbrengst hebt.

snelle levertijd

vragen worden snel beantwoord

slecht

Heb een airfryer besteld en nog steeds niks ontvangen na een week. Dit zou slechts 2 - 4 dagen duren

Beste Juan, Ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen, onze excuses hiervoor! Het artikel welke u heeft besteld wordt rechtstreeks geleverd vanuit onze leverancier. Wij hebben de bevestiging ontvangen dat de order goed is ontvangen, helaas blijkt er toch iets niet helemaal goed te gaan. Wij zullen hier vandaag achteraan gaan en zullen persoonlijk contact met u opnemen zodra wij meer weten. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak/vertraging. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl

correcte info en correcte service

Zowel info vooraf als de communicatie na bestelling verliepen snel en vlot. Ondanks de verzending naar het buitenland, had het wisselstuk bovendien een correcte prijs. Bedankt voor de snelle service!

Perfecte klantenservice en goede producten aan een gunstige prijs. Er was een foutje opgetreden in mijn bestelling, mijn mailtje werd zeer vlug beantwoord en er werd direct een oplossing gevonden. Hartelijk dank voor alles!

Super snel

Hele snelle levering, keurig verpakt en laagste prijs garantie, top!

Prima ervaring!

Prima toestel voor seldersap! Ik was er een tijdje op zoek naar en ben nu heel tevreden!

De beste ervaring ooit

Boven verwachting. Er zijn veel online markten met enkele namen die ik veel gebruikte, maar deze (een onbekende zoals ik dacht) heeft me onder de indruk gebracht met alles: communicatie, levering, prijs. TOP! Dank u wel!

Alles super und schnell verlaufen

snel en efficient

Betrouwbare webwinkel met mooie merken en goede snelle service.

Altijd reactie op vraag.

Nog vóór ik mijn Kuvings Auto 10 via bol.com en de accesoires via de webshop kocht, had ik al een paar keer contact gehad met de medewrkers van slowjuice.nl. Ik ben altijd heel vriendelijk geholpen.

Perfect & easy.

Easy to choose and order; good information - the only note: with the Hurom 400 we received gratis also a Hurom bottle, for which there was not much information. Very fast shipment and well organized. Thank you.

Pakket kwam de volgende dag

Geweldige service en super snel

Super snelle service reageren snel op vragen via whatsapp ook super goed En netjes geleverd de volgende ochtend al

Valt erg tegen

Jammer dat het zeefje heel snel verstopt is

Mooie en duidelijke webshop

Mooie en duidelijke webshop, vond snel wat ik nodig had Levering ging ook vlot, en ze houden je goed op de hoogte Mijn oude blender PB-250 heeft het na 7 jaar opgegeven, ze verkopen nog steeds deze blender. Dus over de kwaliteit hoef ik niks te zeggen, gewoon TOP

Had gehoopt dat het sneller was aangekomen

Had 20 maart besteld er stond morgen in huis Blijkt dat dit meer aan duits postbedrijf ligt . Hopelijk in een paar dagen in hui

Goedemorgen Brenda, Afgelopen maandag heb ik de 2 track en trace codes die normaliter naar de klant worden gestuurd opgevraagd en gemaild. Dit zijn DHL track en trace codes wat er ook bij stond. Te zien is dat het afgelopen maandag verstuurd is en nu onderweg is naar Nederland. Helaas hebben wij geen invloed op de post en kan er vertraging zijn. Als goed is wordt het pakket uiterlijk eind deze week geleverd, alsjeblieft hou de track en trace code in de gaten. Op onze website staat aangegeven standaard voor dit product omdat het dropship artikel is 2-4 werkdagen. Helaas hebben wij geen invloed op de verzendingen en gaat er helaas af en toe wat mis.

Fantastische service!

Slow juice had de beste prijs voor de Shark Creami en gaf mij de mogelijkheid om met Paypal te betalen. Het product werd de volgende dag geleverd ondanks de late bestelling, geweldig!

Mooie slowjuicer

Wat een fijne slowjuicer is dit. De pulp is redelijk droog en je hebt echt een mooi sapje. Slowjuicer is handig in gebruikt en makkelijk schoon te maken. Ik ben er super blij mee!!

Prachtig product en fijne extra's erbij

Duidelijke website met heldere informatie. Product zojuist voor het eerst gebruikt en ik ben super tevreden. Alle fijne extra's die erbij zitten zijn echt een pluspunt.

Een geweldige machine!

De slowjuice zorgt voor heerlijke sap. De pulp die eruit komt is ook praktisch droog bij meeste groente/fruit. Een teken dat het maximale sap uit de ingrediënten wordt gehaald. Gebruiksvriendelijk. Wel altijd veel schoon te maken, maar dat heb ik er wel voor over. Ben er erg blij mee.

Geeneen

Ik heb de slowjuicer niet intvangen dus voor 12 uur besteld de volgende dag in huis klopt niet

Beste Sara, Ten eerste onze oprechte excuses dat je bestelling niet de volgende dag is geleverd. In de track en tracé zien wij dat de bezorger helaas vertraging heeft gehad. Op dit moment zien wij staan dat uw bestelling vanavond wordt geleverd. Wij zullen u een e-mail bericht sturen met daarin de track en tracé code om de bestelling online te volgen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl