Supersnelle service

Top service,s snel en artikel keurig verpakt.

Enigszins teleurgesteld.

Vacuüm sealer besteld, betaald en heel netjes op tijd ontvangen. Gelijk maar een extra vacuümrol erbij besteld, naast de rol die volgens de omschrijving en foto bij het apparaat geleverd zou worden. Helaas, die rol bestond uit vijf zakjes. Teleurstellend dus.

Beste Peter, Naar aanleiding van uw bericht zullen wij persoonlijk contact met u opnemen over de rol. Naast de 5 losse zakken zou er een grote rol in de machine moeten zitten. Mocht u deze niet hebben ontvangen dan zullen wij ervoor zorgen dat deze alsnog uw kant op komt. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice!

niets aan

oliepers van piteba is defect....ik moet deze terug sturen....nu problemen met een retourlabel te krijgen....

Beste mevrouw Sztejn, Wij hebben elkaar afgelopen vrijdag telefonisch gesproken. Zoals beloofd heb ik u direct via e-mail een retourlabel gestuurd, wellicht dat deze in de ongewenste map terecht is gekomen. Zojuist hebben wij naar aanleiding van uw e-mail bericht opnieuw een retourlabel gestuurd als bijlage. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl

Snelle bezorging, prima product

Super goede service!! Erg blij met mijn Angel 8500S.

Ik had de 7500 besteld op zondag. Maandag gebeld dat het apparaat niet op voorraad was. Ook al zei ik dat het geen probleem was upgrade gekregen naar de 8500. Heel erg blij mee.

Veel keuze. Snelle levering

Snel bezorgd

Snelle bezorging

Very good

I bought Hurom Juicer years ago, and needed a new sieve, they were fast confirming which one via email and sent right away, cannot fault anything

Snelle levering pracht product

Snelle goede levering

Product goed verpakt en snel geleverd.

Priman

Besteld geleverd prima

Snel en goed!

Goede producten, snel verzonden, goed verpakt! Aanrader!!

Goede website, prima prijzen

Duidelijke website met uitleg over de producten. Tevens hanteren ze prima prijzen. Na bestelling direct een bevestiging en track en tracé code. De volgende dag alles al in huis. Stevig verpakte artikelen. Echt een aanrader om hier te bestellen.

goede service, vlotte levering, fijne en praktische blender

goede service, vlotte levering, fijne en praktische blender

Woensdagavond besteld, vrijdagnamiddag geleverd in België.

Helemaal correcte afhandeling. Leuk.

Alles zoals afgesproken!

Snel geleverd en erg blij mee

Ik word vast klant!

Goede betaalbare producten en een snelle levering! !

Goede ervaring!

Bij de levering was er iets misgegaan en bleek mijn bestelling niet compleet maar na een mailtje was dit snel opgelost en werden de ontbrekende items direct nagestuurd. Dat geeft vertrouwen voor een volgende bestelling!

First time customer and very happy!

I ordered a deshydrator and got it 2 days later! Internet site is easy and clear to navigate, delivery was quick and my product as per expectation. Well done! Greg

super service, vlotte afhandeling

snelle afhandeling van mijn vragen na mijn bestelling, snelle levering, merci

Moet nog uittesten

Moet eigenlijk nog beginnen als eerste de air vrijer gebruikt top nu verder inlezen en verder uitproberen

Makkelijk schoonmaken!

I’m gebruik de juicer eigenlijk alleen om bleekselderij juice te persen maar het gaat heel makkelijk en ik ben heel weinig tijd kwijt aan het schoonmaken wat een enorme plus is voor mij. Moet wel nog andere juices uitproberen, heb 1x kiwi erbij gedaan wat minder lekker werkte.

Excellent

...

vlot geleverd en vakkundig geholpen.

Vlot en vakkundig afgehandeld en verstuurd naast Spanje. Ben zeer content dat de machine het weer doet als van ouds.