Helemaal geweldig

Had mijn product s’avonds om 11 uur besteld,en de volgende dag al in huis.

Snelle levering prima artikel

Snelle levering prima artikel

Prima en snelle levering

Snel services en verstand van deze producten

Fijne service in info en vriendelijk

Ik wilde een ninja foodi xl OL750EU, omdat ze niet te bekijken zijn in winkels of als je het besteld niet mag terug sturen omdat hij wel eens gebruikt zou kunnen zijn. Apperaat kost bijna 400 euro. Ze hebbenij alles verteld wat ik wilde weten, stond in de aanbieding bij slowjuice en ik mocht hem evt terug sturen. Top service. Helaas wel verstuurd via instabox ipv postnl waardoor hij een dag later werd bezorgd. Daar kan slowjuice niks aan doen.

Snel advies en levering, super aardige medewerker

zie bovenstaande, medewerker denkt mee en handelt snel en effectief.

Goede communicatie rondom de Omega 1500 MM. Goede prijs. Ik ben zeer content met de slowjuicer.

Snel geleverd en uitstekende slow juicer

Gisteren besteld, vandaag binnen. Goed verpakt, snelle levering.

Correct en goede informatie i.v.m. de verzending. Chapeau !

Goeie ervaring !

Super tevreden

's Ochtends besteld en 's avonds geleverd. Stevig verpakt incl. alle onderdelen dus geen kans op beschadiging.

Perfecte service

Snelle reactie per mail en levering probleemloos

Goed en lekker fruit-en groentensap reeds geperst en verkocht aan de klanten

Erg gemakkelijk in elkaar te zetten en te reinigen toestel. Enig nadeel bij veel vezel is de uitvoer snel verstopt bv ananas en limoenvellen. Hebben jullie nog meer tips voor combinnaties met groenten - en fruitsappen? Het bijgevoegde boekje was al heel nuttig. Ook de sorbets zijn erg lekker en goed van textuur!

goed materiaal

Zeer snelle verzending en een top slowjuicer.

Onderdeel slowjuicer

Prima en snel geholpen en het juiste onderdeel toegestuurd gekregen

Slow juicer met fast levering

Zaterdagavond besteld en binnen 48 uur al in huis! Goed verpakt en compleet. Gebruiksaanwijzing is wat summier, maar met de info op de site is alles duidelijk.

Uitstekend producten en service

Uitstekend product, makkelijk te bestellen en snelle levering!

Goede keuze aan producten

te late levering

Op woensdag heb ik de Vitamix besteld en een dag later had ik ‘m al in huis. De blender was prima verpakt en ziet er goed en degelijk uit. Ik ben tot nu toe zeer tevreden en kijk ernaar uit om hem snel te gaan gebruiken. Overigens, ik ben getipt door iemand die deze blender al jaren - en bijna dagelijks - met veel plezier gebruikt.

Zeer scherp geprijsd, fijne mensen

Bedrijf bestaat al lang omdat ze kwaliteit leveren, een showroom hebben - zowel voor bezichtigen als afhalen handig - en zeer scherp geprijsd zijn.

De max

Boven me verwachtingen!

Super producten en fijne mensen

ik was op zoek naar een Vitamix en ben heel blij deze hier te vinden. Maar ook de overige blenders en juicers maken een hele goeie indruk. Het telefonisch contact over de levering was snel, professioneel en zeer klantvriendelijk.

Ik had een onderdeel van m'n horizontale slowjuser besteld Snelle levering Alleen jammer dat de door 5 keer zo groot was als het onderdeel....