Excellent

Great customer service, competitive prices and very fast shipping! The Vitamix blender is truly as impressive as its reputation. I cannot recommend Slowjuice.nl highly enough!

Dankeschön ,alles Bestens

Vielen Dank Hat alles super geklappt

Het is niet nu bestellen morgen in huis!

prima product

prima sterk product, mooi vorm gegeven, sluit goed af

mooie vormgeving en uitvoering, kwaliteit pers is redelijk

Het apparaat ziet er mooi uit en is gemakkelijk schoon te maken. In vergelijking met mijn vorige slowjuicer (Cooksense) wordt er aanmerkelijk minder sap geperst uit de groente. Een Nederlandse gebruiksaanwijzing ontbreekt en de Engelse is wat summier. Zo staat er niets in over de schaal 1 t/m 5 op de afsluitdop.

Geweldige keuze

Heb lang getwijfeld of ik een slowjuicer zou nemen, ga ik hem dan ook gebuiken? Heb het apparaat nu een paar dagen en ik kan zeggen, een woord geweldig. Wat een heerlijke sapjes kun je hiermee persen. Alles wat ik er in gooi smaakt top. De fruitschaal is nog nooit zo snel leeg gegaan. Makkelijk in gebruik en snel schoon te maken.

Aanrader!

Vlotte afhandeling van bestelling

Goed product , vlot geleverd. Wat wil een mens nog meer?

Duidelijke instructie film op youtube

Zowel voor- als nadelen benoemd. Heldere uitleg.

boven mijn verwachting!

Super snelle levering vandaag besteld morgen geleverd!

Geweldige service

Alles is zeer vlot verlopen !!

super fijn bedrijf

voor het eerste bestelling gedaan bij bedrijf werd gelijk volgende dag geleverd super fijn vg. mo

goeie prijs kwaliteit

mijn zus had dit toestel 5 jaar geleden gekocht en ik was verheugd nog hetzelfde goeie toestel te kunnen aankopen.

Zopas de BYZOO horizontale Slowjuicer gekocht.Dit is een zeer gebruiksvriendelijk toestel, voldoet volledig aan mijn verwachting.Al lekkere sapjes mee gemaakt

Like its said

I've order te new kuvings auto 10 ans the day after it was delivered. And I'm in Belgium. Easy to chat on watshapp.

Verzending ging super snel. Mijn slowjuicer bleek kapot te zijn. Binnen twee dagen had ik weer een nieuwe binnen.

Top product

Snelle levering, kippenborsten gebakken 5 min klaar, frieten, ik lees dat er iemand problemen heeft met het reinigen van het toestel dat heb ik niet ondervonden, top toestel.

Good Blender

Good solid sturdy blender. It does not compare to a Vitamix, but for the price it is a good second choice.

The professionalism of the staff will help you find the information/piece you need.

Staff very professional and willing to help. I got what I need within 24 hours!

facilité d'usage

Très facile à utiliser. Se monte et se démonte aussi aisément .Facile à nettoyer Gain de temps. Pas besoin de découper les légumes ou les fruits en petits morceaux. Mais...le moteur est lourd et l'absence de fibres des résidus des fruits et légumes est assez spéciale mais c'est le but du jeu vous allez me dire....

Wij snoepen nu van sapjes die smaken naar vers en gezond!

De eerste 24 uren sinds ingebruikname bevestigen de degelijkheid van het toestel! Aanrader om eerst de instructievideo volledig uit te kijken, zodat je precies weet hoe de groenten voor te bereiden en hoe je het toestel reinigt.

Kan nog niet beoordelen

1e bestelling, we wachten op het alternatief

Niet verwacht maar het product werd toch in 1 dag geleverd. Tot nu toe ook zeer tevreden over het product.

Quality over Quantity

Got tired of buying juices, so decided to invest better I'm happy and have never seen pulp so dry before The machine it self is amazing

Correct en snel

Correct en snel.