The professionalism of the staff will help you find the information/piece you need.

Staff very professional and willing to help. I got what I need within 24 hours!

facilité d'usage

Très facile à utiliser. Se monte et se démonte aussi aisément .Facile à nettoyer Gain de temps. Pas besoin de découper les légumes ou les fruits en petits morceaux. Mais...le moteur est lourd et l'absence de fibres des résidus des fruits et légumes est assez spéciale mais c'est le but du jeu vous allez me dire....

Wij snoepen nu van sapjes die smaken naar vers en gezond!

De eerste 24 uren sinds ingebruikname bevestigen de degelijkheid van het toestel! Aanrader om eerst de instructievideo volledig uit te kijken, zodat je precies weet hoe de groenten voor te bereiden en hoe je het toestel reinigt.

Kan nog niet beoordelen

1e bestelling, we wachten op het alternatief

Niet verwacht maar het product werd toch in 1 dag geleverd. Tot nu toe ook zeer tevreden over het product.

Quality over Quantity

Got tired of buying juices, so decided to invest better I'm happy and have never seen pulp so dry before The machine it self is amazing

Correct en snel

Correct en snel.

Slow juice machine bevalt heel goed. Leuk sappen en smoothies boekje bijgeleverd en 2 glazen flesjes

Mooi en functioneel apparaat. Maakt niet veel herrie! Top service

Zeer goede service

Voordat ik een multicooker van Ninja hier kocht, had ik eerst een vraag. Deze vraag werd zeer snel en naar volle tevredenheid beantwoord. Ook de levering ging zeer snel, kortom heel tevreden

Zeer prettige klantenservice en snelle levering.

super goed geholpen

Ik had een probleem met een slowjuicer die ik geleend had van een vriend. Ik heb hen gevraagd of ze me konden helpen want ik kreeg het zelf niet voor elkaar. Zonder dat ze me vroegen of ik klant was van hun hebben ze naar het probleem gekeken en dit opgelost. Ze vroegen hier zelfs geen geld voor. Als een bedrijf dit zo kan en wil oplossen voor iemand die niet eens klant van hun is geweest dan zegt dat iets over dit bedrijf. Werkelijk klasse!

Very fast shipping!

Accurate description, very fast shipping.

geweldige sapcentrifuge, de prijs waard, het enige wat ik mis zijn vacuümkannen voor sappen, andere websites bieden kannen gratis aan voor deze prijs

Geen

Beste ik kan nog geen comment of score geven omdat we de slowjuiser nog niet ontvangen hebben!

Beste Eric, Vervelend om te moeten vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen welke u afgelopen vrijdag heeft besteld. Vanwege de Black Friday drukte lukt het postbedrijven niet op alle pakketten op tijd te leveren maar zijn doen erg hun best. Wij zien dat uw bestelling vandaag alsnog in de route zit om uit te leveren. Onze welgemeende excuses voor de vertaging. Met vriendelijke groet, Team Slowjuice.nl

met een andere vervoerder 5 sterren site!

Prima website die snel levert. Mooi en kwalitatief hoogstaand aanbod. Minpuntjes: De vervoerder (DPD) waar de website mee werkt is een drama! Nu 3 keer een pakje via dit vervoersbedrijf gehad en 3 keer geen goede info gekregen en daardoor zending gemist! De website zou er goed aan doen een andere vervoerder te kiezen, dan krijgen ze van mij 5 sterren! Verder een beetje jammer: dure slow-juicer gekocht (599 euro) en geen Nederlandse gebruiksaanwijzing. Ook het bijgeleverde receptenboek is in alle talen behalve Nederlands! Zelfs het cadeautje van de slowjuice.nl, een E-book is in het Engels! Als je leverd in een land moet ook de documentatie in die taal zijn of op zijn minst een verwijzing waar die te vinden is! Dit kost de site nog een halve ster, vandaar 3 en halve ster!

Beste Berty, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat DPD niet naar behoren heeft geleverd. En wat vervelend ook dat de gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands is. Het e-book is denken we ook van Hurom. Wij kunnen u natuurlijk altijd helpen wanneer u vragen heeft over het gebruik van deze Hurom. En we hebben ook een NL receptenboekje die we u kunnen sturen, mocht u hierin interesse hebben dan horen we het graag. Onze excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Slowjuiceteam

Geweldig apparaat en snelle nette levering.

De levering is heel snel. Ik heb bewust niet in het weekend besteld, omdat ik ook de bezorgers een goed weekend wens.

In een paar woorden 'een fantastisch apparaat voor gezonde voeding'

Met deze slowjuicer kan je uit alle groeten en fruit elke sap tot in de laatste druppel nuttigen!

Snelle en correcte levering

Het pakket was goed verpakt en snel geleverd.

Understanding, professional and curteous

The juicer arrived on time, in good condition and now look forward to some super juices. One issue which is no fault of your own is that the manual is in Dutch , I am English.

efficient and pleasant

10/10 lovely lady answered the phone and solved my enquirie easily and then received the product 2 days later very efficiently thank you

Snelle bezorging.

Goedkoopste prijs

Vlotte levering - goede service

Vlotte levering - laagste prijsgarantie werd vlot toegepast

geweldig

Kobaltstraat 2 1411 AM Naarden