Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

helemaal top!

Snelle levering, prachtige schoenen.

Laarzen van Gabor besteld: drie dagen later in huis. Zeer degelijke verpakking met voor eventuele retour zending ook een stevige plastic zak. Tevreden klant!

Gemakkelijk hanteerbare site, vlugge en verzorgde levering.

Al vele jaren klant in Roermond

vriendelijk personeel,en vakkundig,

Snelle en goede service

Het is een fijne en overzichtelijke site, de schoenen zijn snel verzonden.

Ruim assortiment, goede service

Helaas bleek mijn bestelling niet aan de laatste eisen te voldoen, kreeg er keurig en op tijd een mail over. Het betaalde bedrag werd meteen retour gestort. Ik blijf zeker in de toekomst de site bezoeken!

Perfect!

Ik had elders boots besteld die op de hiel fout gestikt waren en deze zaak had geen ander paar meer en kon er ook niet meer aankomen. Via Google vond ik Munnichs en zag op hun website dat zij nog een paar hadden staan. Eerst maar gebeld of zij een een paar hadden staan die wel goed op de hiel gestikt waren en dat hadden zij en mochten ze toch niet goed zitten mocht ik ze gratis retourneren. Helaas dit paar vielen net te klein dus moest ik ze helaas terugsturen. Volgens afspraak kreeg ik via de e-mail een retoursticker, wat een super service!

Goede en correcte service

Sneakers besteld op zaterdagavond en op dinsdagnamiddag in België geleverd op het vooraf gemelde uur. Prima service !

Niet goed

Heb bewust sneakers van het merk Gabor besteld en Rollingsoft ontvangen. Het is voor mij niet relevant wie ze gemaakt heeft, wil geleverd hebben wat ik besteld en betaalt heb! Gabor Sneakers staat zelfs op uw bevestiging.

Wat een service!

Heel veel keuze, snel antwoord op je vraag, super snelle levering (naar België) en vlotte regeling vaan retour. Top!

Vlotte en klantvriendelijke service

Mijn bestelling werd snel bezorgd en de optie om de schoenen te retourneren in geval ze niet zouden passen werd prima voorbereid aangeboden. Retourneren c.q. ruilen kon zowel middels het door de winkel meegezonden formulier en verzendingsmateriaal als d.m.v. inleveren bij een van de winkels.

Correct

Snelle levering, prima service, veilig verpakt.

Snelle, vriendelijke en goede service

Schoenen via internet besteld, daarna hetzelfde paar een maat groter die ik in de winkel heb opgehaald. 1e paar kon ik in de winkel achterlaten en kreeg meteen het geld op de rekening teruggestort.

Schoenen zijn goed.

Zending goed ontvangen.

Zeer slechte ervaring

Mijn bestelling was niet volledig en ik moest €15 betalen om de schoenen retour te sturen. Ze hebben mooie schoenen maar ik zou online bij Munnich nooit meer kopen.

mooie schoenen voor een leuke prijs

snelle verzending

Slecht

Schoenen waren er niet stonden toch op de site

Perfect alles

Altijd snel geleverd en je kunt zelfs telefonisch Reserveren top

Slecht

Schoenen besteld en betaald. 2dagen later is het bedrag zonder enige reden teruggestort. Jullie hadden op zijn minst een mailtje kunnen sturen met de reden hiervan

Schitterend

Leuke fitflops goede prijs direct geleverd

Als je iets retour stuurt, moet ik zelf de verzendkosten betalen

Ik heb een paar schoenen besteld, werden snel en goed geleverd. Echter ze pasten niet, ik wil ze graag terugsturen/brengen. Toen ben ik naar de winkel in Weert geweest, daar ging t niet. Nu ga ik ze terugsturen en moet ik zelf de verzendkosten betalen. Dat vind ik jammer. Ik zal daarom niet snel nog een paar schoenen online bij jullie kopen. Jammer.

Tevreden klant

Professioneel

Product is er goed. Het wordt snel bezorgd.

Te vroeg gejuicht

Schoenen besteld en betaald , toen bleek het het laatste paar te zijn, en die waren beschadigd. Dus geen nieuwe schoenen voor mijn vakantie. Wel geld terug gekregen. Wel teleurgesteld