Snelle levering, goed verpakt en tevens retourverpakking meegestuurd. Prima service!

Super service, prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk!

Ik ben heel tevreden!

snel en correct

vlot afgehandeld. Enige minpunt dat ik pas bij ontvangst er achter kwam dat terugzenden op eigen kosten is.

Moeizame levering en retournering

Keuze in de schoenen is groot, ook de levering is snel. De uiteindelijk gehouden schoen zit ook prima. Maar er wordt wel in delen geleverd. Ik had opgegeven moment 4 verschillende pakketjes. Om te retourneren moet ook de orderbevestiging er bij zitten, en allerlei andere formulieren. De bijgeleverde zakken zijn te klein om alles in een keer terug te sturen. Dit proces moet echt aantrekkelijker worden, want hierdoor zal ik niet zo snel weer bestellen.

Goedemorgen mevrouw, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Normaliter sturen wij meerdere schoenen vanuit één magazijn op, echter waren de schoenen die u besteld had slechts in een geringe hoeveelheid op voorraad. Hierdoor hebben wij deze vanuit verschillende magazijnen opgestuurd naar u. Het is voldoende om bij een retournering enkel het retourformulier toe te voegen aan de doos. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak en hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Mvg, Munnichs Shoes

Mooi aanbod, geen problemen bij het kiezen, bestellen en betalen. Alles werd heel vlug geleverd en voldeed aan de verwachtingen.

Zo blij als een ei

Ik had een top aanbieding.. Als gabor “fan” weet ik normaal de prijzen.. Maar van deze site werd ik behoorlijk blij! De levering was top en snel

Het ging super snel

Gewoon super dienst

Duidelijke website, goede communicatie, snelle levering

Einfach super!

Schneller Versand. Reibungsloser Ablauf. Direkte Antwort auf Fragen. Alles super.

erg tevreden

erg tevreden

Heel Tevreden

Omdat het corona is heb ik per mail besteld . Ik had deze laarsjes al in het bruin ,vorig jaar bij jullie in de winkel gekocht Nu heb ik dezelfde in het zwart besteld en ben er heel tevreden mee. .Ook het bestellen en bezorgen was super. Bedankt Munnichs schoenen,

Zoals altijd, top!

Veel keus, snelle levering!

Heel fijn geholpen

Zeer aardige dame aan de telefoon.

Teleurgesteld

Schoenen die ik had besteld bleken uiteindelijk niet leverbaar. Reden was dat de kwaliteit niet op orde was. Wel netjes over gecommuniceerd, maar geen alternatief aangeboden.

Goedemiddag meneer, Wij bieden u onze excuses aan het voor ongemak. Wij proberen uiteraard om de voorraad op de webshop up-to-date te hebben, echter kan het wel eens voorkomen dat een laatste paar licht beschadigd is. Om teleurstellingen te voorkomen sturen wij deze niet op. We hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Mvg, Munnichs Shoes

Doen wat ze beloven

Schoenen zijn de dag na bestelling netjes geleverd inclusief retourverpakking. Omdat de schoenen qua kleur niet voldeden aan de verwachting heb ik deze retour gestuurd. Aankoopbedrag is kort daarna teruggestort. Kortom prima service.

matig, eerdere ervaring met jullie was beter

2 paar besteld, 1 paar is perfect, de ander minstens 1 maat te klein, ik draag sinds jaren 37H, wat eigenlijk altijd goed is, retour zenden vind ik erg duur. Naar de dichtsbijzijnde winkel brengen is geen optie, dan moet ik naar de binnenstad, parkeergarage en (voor mij met een stok) te ver lopen.

top geregeld

leuke kortingsactie, snel verzonden

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze aan schoenen en netjes en snel geleverd

Prima snelle service, netjes verpakt geleverd

De bestelde schoenen zijn snel en netjes geleverd.

Bestellen was simpel en levering perfect.

Ook het ruilen in de winkel was zeer klantvriendelijk. Zeer fijne koopervaring.

Heel mooie merkschoenen, snelle levering en mogelijkheid om terug te zenden na verkoop.

Bestelling zonder problemen geplaatst en de aflevering van de schoenen na 2 dagen

Goed verpakt en makkelijk te retourneren vanwege extra nieuwe zak

Zoals het heurt!!!

Veel keus, ook in kleine maten.

Snelle levering en veel keus ook in kleine maten.