Snelle levering goede service

‘S avonds schoenen besteld en de dag erna werden ze al geleverd!

Duidelijke en correcte handelswijze

Het enige minpuntje is dat de uitverkoopprijs 49 euro is en de grens van vrije toezending is 50 euro zodat je wel 4,95 porto moet betalen. Verder prima website en service.

Top! Goede communicatie en snelle levering van mooie schoenen!

Zoekfunctie naar een bepaalde fijne Gabor schoen op de website van Munnichs Shoes snel gevonden. Blij dat ik nog een paar kon vinden! Snel besteld en snel geleverd. De tussenliggende communicatie was prima en correct. Tevreden klant!

Supersnelle levering

Supersnelle levering.

Mijn schoenen zijn snel geleverd. Doordat ze zeer goed verpakt zijn is de kans op beschadiging erg klein.

Prima service, goede prijs

Bestelling geleverd zoals aangegeven, op tijd en tegen goede prijs erg tevreden over de schoenen!

Prachtige laars Snel geleverd en goed verpakt Mooie aanbieding

Goede communicatie, snelle service en zeer klantgericht. Echt top!

Netjes verpakt snel geleverd

Netjes verpakt snel geleverd

Prima product, snelle bezorging

Super tevreden

Snelle levering en de laarzen zijn prachtig en van goede kwaliteit!

Alles goed geregeld

De laarzen waren perfect en een heel vlugge levering. Erg goed verpakt zelfs met nieuwe retourzak erbij.

Heel goed altijd

Altijd snel geleverd

niks mis mee

prijs was scherp en de schoenen werden snel geleverd, dus ik ben dik tevrede

Uitstekende levering volgens afspraak!

Gemakkelijke manier van bestellen, betalen en opvolging van verzending. Netjes verpakt in eigen verpakking met daarin netjes de factuur en alle benodigde kabels / informatie indien je iets wenst twijfel te sturen kortom, top!

Klantvriendelijk, goede service.

Had 2 paar schoenen besteld waarvan één (de laatste in die maat) verkleurd was. Kreeg een correct mailtje hierover terug en het geld was meteen weer teruggestort op mijn rekening.

Veel te klein

Helaas waren de schoenen veel te klein en was er geen (halve)maat groter. Erg jammer want ik vond de schoenen super mooi!

Snelle bezorging. Laarsjes zaten stevig verpakt. Laarsjes helemaal tevreden over!

Snel geleverd, laarzen zijn top

Snelle levering, ruim aanbod

Enorm snelle levering en een ruim aanbod van mooie schoenen. Tijdens de Sale ook echt een aanrader, hoge korting.

super!

Bestelling super netjes en snel geleverd gekregen.

Teleurstellend maar ook goed

Mooie schoenen besteld en betaald. Echt blij mee. Echter zijn ze door het bedrijf niet verzonden ivm schade. De schoenen kwamen niet door de kwaliteit controle heen. Keurige mail ontvangen en geld direct gestort. Dus teleurstellend dat de schoenen niet leverbaar waren maar goed en netjes dat ze niet verstuurd zijn. Maar jammer blijft het wel

belle chaussure,conforme a la description, envoi ultra rapide

heel goed

Op tijd gestuurd.