Correcte aflevering en retour!

Een betrouwbaar bedrijf.

Leuk aan de telefoon

Lang moeten wachten

Vervelend dat de retourkosten voor eigen rekening zijn in deze corona tijd. Ik kies voor lokale winkelier om te steunen. Achteraf had ik dus beter voor omoda kunnen kiezen

Prima service, snelle levering

Duidelijke en overzichtelijke website

VOLGENS AFSPRAAK ITS LANGERE LEVERTIJD MAAR BEGRIJPELIJK OMWILLE VAN CORONA

ZEER TEVREDEN

Excellent service

I ordered a pair of sandals and they came the next day. Loved that all was provided in case of return . Would definitely order again from Munichs.

Op tijd geleverd en voor een schappelijke prijs.

Ben er blij mee.

positief

Bestelling is snel geleverd en zoals ik verwacht had.

Snel geleverd en een goede prijs!

Ik ben heel tevreden

Ik heb mijn bestelling heel snel gekregen. omdat de schoen een apart finish hebben, had ik een vraag over het behandeling van de schoen. Het antwoord was heel duidelijk, en heb ik binnen een dag gekregen.

Makkelijk bestellen, snelle levering. Goede voorwaardes.

Snel en correct geleverd. Mooie sneakers! Ik ben er héél erg blij mee.

Snelle afhandeling en bezorging van de bestelling. Goed verzorgd met mogelijkheid tot retourneren. Duidelijke product info.

Ik ben tevreden

Snel, duidelijk

Klasse!

Bij retourzending zou ik € 7,50 moeten betalen, welk bedrag ik later zou terugontvangen. Via mijn beklag hierover per mail kreeg ik keurig een voucher voor gratis retourzenden, klasse! Bovendien was het terugzenden van mijn laarsjes in sneltreinvaart geregeld. Ben zeer tevreden.

Super service en snel binnen top

Supersnelle levering...top shoes

Supersnel en goed verpakt geleverd. Incl eventuele retourzak

Vrijdag besteld zaterdag bezorgd. Gewoon een top bedrijf

Op tijd en netjes geleverd, ik heb alleen maar goede ervaring

zeer goede ervaring

supertevreden en snel geleverd

Website van Munnichs en bestelprocedure zijn wel goed. Het leveren van post.nl was wat minder omdat ik op de aangegeven tijd niet aanwezig was , zoals ik had aangegeven. Daardoor moest ik de schoenen afhalen bij een post.nl punt. Snel de winkels weer open ...

snelle en vakkundige levering! Mooi product!

Via google bij munnick aangeland. Duidelijke website en ook telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijk en bereidwillig geholpen bij een vraag die ik had. De bestelde laarzen werden snel geleverd. Met de laarzen ben ik heel blij. Zitten heerlijk en zijn mooi en door de sale ook nog is heel leuk geprijsd. Dank jullie wel voor de service!

Na een half maatje te klein geruild ging super snel

Sneakers besteld van guess, super snelle verzending en levering top!

Goede en snelle service

Laarzen via Munnichs webshop besteld. Snelle levering en een uitstekend product.