Perfecte online ervaring

Twee paar schoenen besteld en over 1 kreeg ik een melding dat ze niet door de laatste controle waren gekomen en dus niet verstuurd werden. Was uiteraard jammer maar de zorgvuldigheid sprak mij meer aan.

Geweldig geholpen.

Schoenen opgehaald. De verkoopster was erg deskundig, vriendelijk, klantgericht en alles wat nog meer nodig was om weer terug te gaan naar deze mooie Schoenenzaak. Men verkoopt kwaliteitsschoenen. Voor elk wat wils.

Stipte levering en antwoord via mail

Stipte levering, nette verpakking, niets " afgeraffeld" omdat het een sale produkt betrof. Snelle en accurate afhandeling van een vraag per mail. Keurig!

De schoenen waren op de juiste dag geleverd. Uitstekende verpakking en kwaliteit. Hele mooie schoenen ook de kleur was perfect. De prijs was ook uitstekend. Zonder meer niet de laatste keer dat ik hier schoenen bestel. Het enige minpuntje is dat als het product niet bevalt ik de verzendkosten moet betalen.

Top !!!

Ben uitermate tevreden over Munnichs Shoes, super snelle bezorging!,

Perfecte schoenmode

Ik bestel al jaren schoenen van Gabor . De laatste jaren is de leest iets groter geworden . Als je daar rekening mee houd , is er niks aan de hand . Bestel een 1/2 maatje kleiner . Verder perfecte kwaliteit van de schoenen. Vr gr Riny

Schoenen zitten goed en maat komt overeen met de winkelmaat. Snelle levering. Zou handiger zijn als de koper een e-mail krijgt dat ze afgeleverd worden met tijdstip.

Toplevering zeer snel en betrouwbaar!

Geweldig hoe het eruit zag, ook keurig en extra paar veters erbij in andere kleur!

Snelle levering van mooie schoenen

Schoenen zijn snel geleverd en zitten heerlijk.

vlugge bezorging. Zeer correct.

Goede hulp van de klantenservice. Goede kwaliteit van de gekochte schoenen ze zitten als gegoten! Keurig verpakt.

artikel was snel geleverd, keurige verpakking en precies zoals op de website

fantastisch

Snel, deugdelijke verpakking, extra verpakkingsmateriaal om te retourneren

Primaenny

Van Munnichs uit prima geregeld. Vind t alleen belachelijk dat de PostNL niet bij afwezigheid bij de buren afgeeft en dan de dag erna wil terugkomen, maar vergeten dat er ook nog mensen zijn die 5 dagen per week hele dagen werken en dan moet je vervolgens zelf voor een andere tijd kiezen en allee avond uren moet je extra betalen. Begrijp ook niet waarom het Niet op een PostNL punt wordt afgeleverd.

Snel en prachtig verpakt

Snelle levering van mijn mooie tas, uitstekend verpakt, ziet er uit zoals op de site. Goed op de hoogte gehouden van de verzending, top!!!

perfect geleverd

Mijn bestelling werd redelijk vlug geleverd enkel jammer dat ik geen mail heb gekregen dat mijn bestelling werd verzonden daardoor wist ik niet wanneer het ging toekomen.

picobello

alles netjes geleverd en mooi verpakt

Goedemorgen mevrouw Geerinckx, Wij hebben contact met u opgenomen en aangegeven dat de bestelling vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Ik begrijp dat de bestelling gisteren bij u bezorgd is. We hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Munnichs Shoes

Helemaal goed!

Snel, zorgvuldig en goed verpakt

Mooie schoen

Mooie schoen die ook goed past. Ze hebben de schoen gelijk verstuurd alleen deed postnl er een paar dagen over met bezorgen.

Herenriem.

Op tijd geleverd. Kwaliteit ok. Breedte van de riem zou standaard bij de gegevens moeten horen. Moest hier voor bellen.

Top bedrijf.

Het door ons bestelde paar slippers bleek voordat het werd verstuurd beschadigd. Keurige mail ontvangen met uitleg en het betaalde bedrag is teruggestort . Gebeld voor een andere kleur en dat paar was op voorraad en niet beschadigd. Vervolgens besteld en de volgende dag in huis. Prima zo’ n service. Britta bedankt. Gewoon top👍

Snel geleverd en precies wat ik wilde

Blij en dankbaar met mijn mooie schoenen.

Goede prijs voor goed spul

Ik ben erg blij met mijn schoenen. Het enige wat mijn ervaring nog beter zou kunnen maken is een persoonlijke touch. Dat kan door een kaartje met vee plezier met je aankoop.

Snelle levering en goede service.

De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis, sneller kon niet.