Vlotte levering ideaal en schoenen passen goed

Zeer mooie schoenen passen precies want heb een smalle voeten best dat het bij de referentie stonden top

Nog steeds geen levering!

Zaterdagnamiddag zijn ze aan de deur van mijn gesloten bureel geweest maar nu dinsdag om 10H30 heb ik nog geen bericht ontvangen , ondanks dat ik twee mails kreeg over leveringsmoment, waar ik de schoenen kan afhalen. Post.Nl komt bijna dagelijks voor ons personeel leveren , ze zouden toch moeten weten dat we zaterdagnamiddag dicht zijn.

Ik bestel heel graag bij van Munnichs. Super snelle en correcte levering

Prima webshop!!

Goed verpakt, op tijd geleverd, jammer dat retour betaald moet worden !

Snelle en correcte levering.

snelle levering ,product beantwoord aan de verwachting

Super snel geleverd

Mijn ervaring met Munnichs Shoes is prima, schoenen besteld, en nog geen 24 uur later waren ze al in huis.

Op tijd geleverd

Mijn slippers van Vionic werden snel geleverd en lopen heerlijk. Al vaker iets bij hun besteld en altijd tevreden.

Zeer tevreden!

Diezelfde week dezelfde schoenen gekocht maar dan in het zwart. De licht hadden ze toe niet in de winkel in mijn maat dus online besteld en bij de winkel afgehaald.

Snelle levering en goed klantenservice na retour

Snelle levering en nadat we een probleem hadden met de retourzending, hebben ze ons direct een passende oplossing aangeboden. Die goede klantenservice, ook na verkoop, stellen we erg op prijs.

Snelle levering juiste produkt!

De schoen die ik zocht, binnen 2 dagen in huis. Keurig verpakt en alles bijgevoegd voor eventuele retourzending. Zeer tevreden!

Keurig verpakt en snelle service

Goede en snelle service

Door de goede en snelle service was mijn outfit in een keer compleet.

Snelle verzending, goede service

Eenvoudig te bestellen en zeer snelle verzending. Prima verpakking en ģegevens voor eventuele retourzending!

Als ik vragen heb worden ze snel beantwoord

Sneller service

Jullie komen je beloftes na, snelle service, ik ben er blij mee.

Alles klopt

Snel

Snelle levering. Niet te dure schoenen.

Op tijd en netjes geleverd

altijd top

kwaliteit en correcte afhandeling

Voor 10 uur schoenen besteld, de volgende dag binnen. Netjes een bon erbij en een nieuwe zak voor het geval je de schoenen wilt terug sturen. Zeker aan te bevelen.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Mijn schoenen werden direct opgestuurd en bezorgd op de genoemde datum. Alles zag er keurig uit. Er zat zelfs een zak bij om ze, indien nodig, terug te sturen

Besteld, dag later binnen, helemaal goed!