Ruime keuze aan kwalitatief goede en mooie schoenen tevens een snelle bezorging

Ik zou andere mensen Munnichs shoes aanbevelen.

Supersnel geleverd

Fantastische schoenen… lopen zo lekker… die doe je niet meer uit…

Goede service en support

Ondank dat post nl verzaakte prima info over de levering

Prima zaak

Snelle levering.

Alles Ok

Alles Ok

Duidelijke website, groot aanbod en snelle levering

Prachtige laarzen, zorgvuldig ingepakt. Zeer tevreden!

Prachtige laarzen, zorgvuldig ingepakt. Zeer tevreden!

super

Mijn bestelling was er in binnen 24 uur.

Efficiënt en snel!

Duidelijke side en wat er staat wordt ook nagekomen. Door Corona waarin we niet konden winkelen ben ik digitaal gaan kopen. Mijn ervaring is efficiënt en snel.

Klantvriendelijk bedrijf

Snelle levering vanuit webshop. Makkelijk retourneren.

Komt afspraken na, dat is al jaren zo.

Kom er altijd graag.

Geen vertrouwen meer

Had een paar schoenen besteld en betaald via de website. Na een week niets vernomen of gezien. Zelf geïnformeerd wat de reden was. Bleek dat de schoenen niet meer geleverd konden worden. Het geld is hierna weer terug gestort op mijn rekening.

Goed en snel geleverd

Goede aflevering en communicatie

Veel te hoge retourkosten!!

Helemaal blij met de aanbieding van mijn slippers, maar helaas te klein!! Retourkosten €7,95!! Niet normaal!!! Ik had al €4,95 verzendkosten betaald… dat is totaal bijna €13,00 kwijt en geen slippers!!! Echt balen!! Het weerhoudt mij ervan om nogmaals schoenen bij Munnichs Shoes te bestellen! Wat een teleurstelling!

Waardevolle schoenen voor een eerlijke prijs

Ik kocht degelijke schoenen die door de solden niet te duur waren en kreeg een goede service. 2 dagen na bestellen ontving ik de schoendoos jn een stevige plastic zak. In de doos vond ik mijn rekening en een nieuwe zak voor het terugsturen indien de schoenen niet pasten.

Uitstekend product!

Fantastische sandalen gekocht, was super snel geleverd. Goede service.

Leuke schoenen, maar waren helaas te strak . Snelle terugbetaling !

Zeer goed geholpen, ruilen geen probleem. Schoenmaat niet op voorraad maar deze worden nu thuis bezorgd. Super!

Behulpzaam en oog voor detail

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

Schoenen besteld

Was heel snelle levering en heel fijn was dat ze ook snel geregeld was als 1 artikel er niet was gewoon schoon geld terug gestort top gedaan zal zeker nog bij jullie bestellen

Betrouwbaar

Betrouwbaar en snelle levering.

Ben super tevreden er wordt gedaan wat er wordt gezegd super snelle levering daar hou ik van ik ben een zeer tevreden klant

Super snelle correcte levering . Kwaliteit wat ik er van verwacht had. Ga zo door. Groetjes Lucie