Snel aan de loop

Lekker speuren op internet...veel leuke vondsten....de volgende dag loop je er al mee weg. Hoe snel kan het gaan!!!! Dank Munnichs Shoes.

Super snelle levering

Overzichtelijk website Snelle levering Goede en stevig verpakking Gr Henk

Supersnelle en correcte service.

De schoenen zaten helaas niet goed, maar verder alles wel snel afgehandeld.

Zeer goede service

Direct geleverd en ook bij het retour zenden, omruilen van andere maat binnen 2 dqgen geregeld. Retour kosten netjes terug gestort op rekening.

Perfecte service, snelle levering, mooie kwaliteit schoenen! Erg tevreden!

Fijne snelle afhandeling

Ik ben erg tevreden over de snelle afhandeling van mijn aanschaf

Komen na wat ze beloven.Goede service.

Zie bovenstaande

Goede en snelle service

Uitstekend op alle fronten

Duidelijke website en snelle, correcte levering!

Snelle Levering

Duidelijk en goed geholpen

Ik had guess laarzen besteld en binnen 3 maanden was mn zool gescheurd. Toen heb ik even contact opgenomen om te kijken wat er geregeld kon worden. Gelukkig kreeg ik dezelfde dag nog een oplossing en kon ik mn laarzen kosteloos terug sturen. Twee dagen later kreeg ik een te goed bon ter waarde van het bedrag van de laarzen.

Uitstekend!

Correct en snel. Enige minpuntje: de door mij bestelde schoenen waren volgens de website niet in mijn maat 5,5 leverbaar. Daarom maat 6 besteld, teruggestuurd want te groot, en op het retourformulier gevraagd om maat 5,5. Die bleken er gelukkig wel te zijn. Ik ben er erg blij mee, maar het had een ritje postkantoor en verzendkosten gescheeld.

Topper

De levering is correct verlopen, ze was beetje achteruit door de drukte maar dat is normaal nu. En toen ik klantendienst contacteerde waren ze heel vriendelijk en behulpzaam. De schoenen die ik bestelde zijn een toppertje

Prima op tijd, goed ingepakt

Kortom uitmuntend

Klantgericht.

Duidelijkheid om via internet te bestellen.

Erg snelle levering!

De leverling van de schoenen verliep erg goed en snel, met daarbij meteen een bevestigingsmail. Fijn om de schoenen te tracken van bestelling tot levering, wat ook heel gemakkelijk verandert kon worden bij het dichtstbijzijnde post punt in jou buurt. Raad het zeker aan aan anderen die opzoek zijn naar mooie schoenen!

Veel keuze lange wachttijd op bestelling

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen !!! Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen, super mooie sneakers !!

super snel geleverd, service nadat ik belde om te ruilen in een winkel was prima geregeld.

Super snelle service

Donderdag maat 39 terug gestuurd voor omruiling en zaterdag maat 40 al.in huis. Super geregeld!

Super servive

Alles verliep geweldig

Perfecte bezorging.

Blij met mijn Gabor Comfort schoenen. Goede pasvorm. Een genot om op te lopen.

Top, snelle levering.

Alles voorzien om eventueel een retour te verzenden.