De omschrijving van de schoenen was perfect: uitgebreid en duidelijk. En een zeer snelle bezorging.

Had schoenen besteld maar bleek in magazijn dat ze beschadigd waren dus werd mijn bestelling geannuleerd. Mijn geld werd binnen 2 dagen teruggestort. Nog telefonisch contact gehad en vriendelijk en correct verlopen.

Altijd tevreden over service en meedenken

Mooie produkten

Snel geleverd, verwachting overtroffen

Hele fijne ervaring! De levering was sneller dan verwacht, dus verwachting overtroffen.

Mijn ervaring was heel goed

Super te vreden

Alles perfect !

Prijs , foto’s , omschrijving , verzending , details over de verzending Compleet prima. Zo houden wat mij betreft!

Probleemloos

De gehele bestelling verliep probleemloos: de bestelling ging gemakkelijk, werd snel in de winkel gekeverd, werd geholpen door vriendelijk personeel en de schoenen waren precies waar ik op gehoopt had! Helemaal blij mee!

A

Livraison rapide

Perfecte levering

Perfecte levering

Goede en mooie schoenen voor acceptabele prijs

Jammer dat de winkel in Eindhoven opgeheven is.

Superservice

Ik had 3 paar schoenen besteld en ontving 1 paar in een kapotte zak, die met DHL tape was dichtgeplakt. Voor de zekerheid foto's naar Munnichs gemaild. Bleek dat ze de 3 dozen in die ene zak hadden verstuurd, 2 paar foetsie dus. Ze hebben meteen die 2 paar gereserveerd voor mij in afwachting van het onderzoek van DHL. Toen DHL niks gevonden had, heeft Munnichs die 2 paar naar me opgestuurd. Triest dat dit gebeurt, maar een geweldige service van Munnichs!!

Overzichtelijke webshop en goede communicatie!

Het zoekt prettig bij Munnichs shoes en de levering is supersnel!

Helaas geen schoenen maar goed afgewerkt.

Goede levering, netjes verpakt en zijn zoals ze ook op de foto staan

Geleverd volgens afspraak

Positief

geleverde product voldeed niet aan de beschrijving

Ik mephisto herenschoenen maat 43 besteld met uitneembare inlegzool. Bij de specificatie op uw website stond vermeld, dat de inlegzool uitneembaar is. Daar dit niet het geval bleek te zijn, heb ik contact opgenomen vrijdag 28 juni jl. met de klantenservice en de financiele afdeling hiervan melding gemaakt. Ze beloofde mij de verzendkosten 7,95 euro te vergoeden. Ik heb de schoenen dezelfde dag comform de richtlijnen teruggestuurd.

Tevreden met mijn aankoop

Vlugge levering

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering. Het was niet het model dat ik had besteld, jammer genoeg. Het merk was wel correct. Ik heb besloten deze te behouden en niet om te ruilen.

perfect, snel en correct

Zeer positieve evervaring. Bestelling wordt binnen de 3 dagen thuis geleverd. Het artikel beantwoordde volledig aan mijn verwachtingen

Alles zoals het behoort te zijn!

De schoenen besteld en deze werden - mooi verpakt - geleverd binnen de gestelde termijn. Bestelling is geheel naar wens verlopen.

Helemaal goed

Perfect, snel verstuurd.

Zeer goede service zowel in de winkel al online

Mooie schoenen, snel verzonden

Alles is vlot en naar wens gegaan

Prachtige Greve riem!!

Blij met mijn bestelling! De riem is bijna dezelfde kleur als de schoenen. Disign, staat geweldig. Prachtige eenheid!!

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond