Snel, vriendelijk en pragmatisch

Prima service! Men denkt mee, en de verwerking van zendingen is snel, eerlijk en goed geregeld.

Mooie website met duidelijke navigatie.

Makkelijke navigatie door een mooie collectie. Munnichs communiceert goed over de voortgang vd bestelling.

Prima service. Netjes ingepakt

Was mijn eerste bestelling en heel tevreden. Supersnel geleverd

Gewoon top

Nette levering. Leuke laarsjes met veel korting in de wintersale.

keurig mailtje ontvangen waarom laarzen niet geleverd konden worden

snel, goed, prima verpakt

snel, goed en prima verpakt

Gemakkelijk omruilen en uit eerdere ervaring weet ik dat ze ook goed advies geven.

Snelle service !

Prima !

Goede snelle nette levering

Prettig winkelen bij Munnichs.

Fijne ervaring, bij Munnichs winkelen.

Snelle afhandeling

Geweldige Service!

Ik had schoenen bij deze zaak gekocht, en later ging er ( vrij snel ) iets kapot aan mijn nieuwe schoenen. Het personeel heeft de schoenen beoordeelt en ze hebben het geweldig opgelost. Mijn ervaring met Munnichs in Weert is TOP!

Perfecte online ervaring

Twee paar schoenen besteld en over 1 kreeg ik een melding dat ze niet door de laatste controle waren gekomen en dus niet verstuurd werden. Was uiteraard jammer maar de zorgvuldigheid sprak mij meer aan.

Geweldig geholpen.

Schoenen opgehaald. De verkoopster was erg deskundig, vriendelijk, klantgericht en alles wat nog meer nodig was om weer terug te gaan naar deze mooie Schoenenzaak. Men verkoopt kwaliteitsschoenen. Voor elk wat wils.

Stipte levering en antwoord via mail

Stipte levering, nette verpakking, niets " afgeraffeld" omdat het een sale produkt betrof. Snelle en accurate afhandeling van een vraag per mail. Keurig!

De schoenen waren op de juiste dag geleverd. Uitstekende verpakking en kwaliteit. Hele mooie schoenen ook de kleur was perfect. De prijs was ook uitstekend. Zonder meer niet de laatste keer dat ik hier schoenen bestel. Het enige minpuntje is dat als het product niet bevalt ik de verzendkosten moet betalen.

Top !!!

Ben uitermate tevreden over Munnichs Shoes, super snelle bezorging!,

Perfecte schoenmode

Ik bestel al jaren schoenen van Gabor . De laatste jaren is de leest iets groter geworden . Als je daar rekening mee houd , is er niks aan de hand . Bestel een 1/2 maatje kleiner . Verder perfecte kwaliteit van de schoenen. Vr gr Riny

Schoenen zitten goed en maat komt overeen met de winkelmaat. Snelle levering. Zou handiger zijn als de koper een e-mail krijgt dat ze afgeleverd worden met tijdstip.

Toplevering zeer snel en betrouwbaar!

Geweldig hoe het eruit zag, ook keurig en extra paar veters erbij in andere kleur!

Snelle levering van mooie schoenen

Schoenen zijn snel geleverd en zitten heerlijk.

vlugge bezorging. Zeer correct.

Goede hulp van de klantenservice. Goede kwaliteit van de gekochte schoenen ze zitten als gegoten! Keurig verpakt.

artikel was snel geleverd, keurige verpakking en precies zoals op de website