Juiste op tijd afgeleerd, binnen 24 uur. Kwaliteit schoen zoals verwacht, had schoen namelijk al in winkel gepast. Daar hadden ze echter niet de juiste maat. Enige min puntje waarom geen 1/2 maten?

Prima schoen. Past perfect. Snelle levering

Zie boven

uitstekend

uitstekend

Keurige schoenen voor een prima prijs en snel geleverd

snel geleverd tegen een heel mooie korting

ik ben een Cole & Haan fan voor wat betreft schoenen, normaal kosten deze schoenen 150 euro, ik deze werden nu aangeboden voor 99 euro, daar ben ik heel blij mee.

Schoenen zijn nog steeds niet binnen. PostNL stuurt wel mailtjes maar geen pakjes PostNL laat overall pakjes achter maar doet geen briefjes in de bus. Daar moet je dan na 5 dagen zelf achter komen

Goedemiddag meneer, Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Het pakketje is eerder deze week bezorgd bij uw buren. Wij hebben u zojuist een mail gestuurd met de track & trace code. We hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier met uw aankoop! Mvg, Munnichs Shoes

binnen de afgesprokem tijd in huis

prima verzorgd in orginele doos met tips hoe je de shoenen mooi kunt houden.

Snelle service echter erg jammer dat als een van de twee paar bestelde schoenen niet voldoet, maat en kleur, dat er dan verzendkosten betaald moeten worden voor de retourzending.

Snel geleverd Goede service

Prima site om schoenen te kopen

Snelle levering en de schoenen zijn helemaal naar tevredenheid.

Mijn ervaring is prima!

Vrijdagmiddag bestellen, zaterdagmorgen rond 12.00 uur bezorgd. Fantastisch!

Snelle levering en product zag er uit als belooft

Een tas besteld op maandag, woensdag was de tas binnen.

Doen wat ze moeten doen

Heerlijke slippers en snelle service

Was een tijd op zoek naar slippers zonder tussenstukje. Die heb ik bij jullie in de winkel gevonden en vervolgens wel besteld via de webshop in de goede maat. Ging allemaal goed en werden snel geleverd.

snel en voordelig

Mijn voordelige fitflops werden snel geleverd.

Goede en vriendelijke service

Online de goede maat besteld was niet in winkel voorradig, netjes gebeld dat het binnen was, ook al was het in de sale

Alles is geweldig gegaan. Van order bestellen tot leveren!

Helemaal goed.

Helemaal goed

goede en snelle service

Goede en snelle levering en service

zeer tevreden over levering en product

Prima snelle levering

De bestelling ging vlot en het kwam snel aan. Ben zeer tevreden

Snelle service en lage prijzen!

Top service!

Sneller levering, bestelproces duidelijk.

Goede eerste ervaring! Sandalen zagen er alleen anders uit op de foto dan in het echt. Ik vond ze gelukkig mooi en heb ze gehouden, anders 5 sterren in plaats van 4!

Very fast delivery!

From ordering till receiving product, i am very satisfied with the services. Only one little thing, PK shoes used to come with a dust bag, but this seems no longer the case. I ordered 2 pairs and no dust bags to be seen in the box.

zeer tevreden, snelle service!

zeer tevreden, snelle service