alles is snel gegaan

alles is zo snel gegaan had ik niet verwacht

Snelle levering!

Snelle levering, helaas retour, pasten niet goed. Bij bij aankomst van retourzending werd bet geld direct dezelfde dag overgemaakt, super, zo snel heb ik dat nog niet eerder bij een andere online bestelling en retourzending meegemaakt. Heel plezierig!

Geweldig verzorgde snelle levering van perfect kwaliteit schoenen

De geleverde schoenen zijn kwalitatief supergoed en de pasvorm is gelijk aan de opgegeven maat

Verkleurde schoenen ontvangen.

Was het laatste paar in mijn maat, kon niet geruild worden. Staat nog steeds te koop online. Alleen aankoopbedrag terug gekregen de 7,95 retourkosten niet.

Fijne site, snelle levering

Veel keus, mooie schoenen en aantrekkelijke kortingen!

Geweldige service!

Inmiddels ben ik al een aantal keer heel goed geholpen door de klantenservice van Munnichs. Ze denken met je mee, zijn flexibel en reageren snel. Ze geven nog die ouderwetse service, die tegenwoordig vaak ver te zoeken is. Kortom erg klantvriendelijk!

Levering en track&trace verliep prima

Was al even op zoek naar dit paar schoenen en heb ze nu ook nog eens aan een super prijs. Zeer tevreden!

Goede en snelle leveing

Goede en snelle levering. Netjes verpakt. Mankeerde niets aan de schoenen. Alles in 1x goed. Top.

Goede eerste ervaring

Eerste keer schoenen online besteld. Beviel goed. Ik hou jullie webshop zeker in de gaten volgende keer als ik schoen nodig heb.

Schoenen niet door kwaliteitscheck

Na mijn aankoop kreeg ik het bericht ik de schoenen niet zou ontvangen, omdat ze niet door de kwaliteitscheck zijn gekomen. Wat jammer! Fijn dat ik geld terugkreeg gestort en niet zelf de ontdekking hoefde te doen dat er mis is, maar wel telleurstellend. Fijne site, geld netjes terug gestort maar geen schoenen.

Prima levering

Prima levering

Zeer snelle en nette levering.

Goed en snel afgeleverd

Goed en snel afgeleverd.

Snelle levering!

Mijn bestelling is snel geleverd. Product zat goed en stevig verpakt. Ook de beschrijving om te retourneren is goed omschreven!

Duidelijke website, snelle levering

Heel fijne schoenen, ben er blij mee

Op zich een prima winkel , maar de communicatie over geld terug was er niet .

Bestelde schoenen online. Deze konden zij niet leveren. Daar reageerde ze heel snel op, Toen reageerde ik geen probleem dan wil ik wel mijn geld terug . Daarna volgt er geen communicatie meer ..? Vindt dat heel slecht.

Goed geholpen. Klantgericht en vriendelijk

Ik heb wel geen mailtje gekregen met datum en tijdstip van levering

Goede service en snel reply

Ik had een tas gekocht voor € 94,95. Een week erna was die in de sale voor €59! Ik had hierover een mail gestuurd en krijg het verschil terug betaald. Dat is nog eens service!

Geweldige service!

Wat een geweldige service bij Munnichs, zowel in de winkel als online. In de winkel in Maastricht nemen ze altijd de tijd voor je waardoor je zelden de deur uitgaat zonder iets te kopen. Of het nou om een paar schoenen gaat of om een handtas, ze helpen iedere keer met een glimlach op hun gezicht. Vorige week voor het eerst een online bestelling gedaan, ook hier super tevreden over. De laarzen die ik gekocht heb gingen een dag later in promotie. Zonder ergens naar te vragen kreeg ik een mailtje (nog voordat de laarzen geleverd waren) dat de extra korting nog verrekend zou worden, en niet veel later bleek het verschil inderdaad al gestort te zijn. Al met al dus alleen maar positieve ervaringen!!

Kwaliteitsvolle schoenen voor een mooie prijs! Zeer snel geleverd naar België.

Fantastisch, zelden zo blij met schoenen in mijn maat 42,5 ! Perfecte service, snelle bezorging!! Chapeau v Munnichs!

Schoenen waren na bestelling in promotie gekomen. Jullie hebben de vermindering zelf terug gestort. Top service

Zeer tevreden,

Top service!

Goed geregeld

Geen schoenen gehad Ivbm beschadigd. Snel het geld weer terug ontvangen.