Goede communicatie en correcte service

Meestal koop ik schoenen/laarzen in de winkel. Zeer goede ervaringen met het deskundig en vriendelijk personeel in Weert. Gezien ik een fan ben van Gabor weet ik ook meestal welke schoen bij mij past. Dat is dan ook de reden dat ik weleens online bestel. Bij mijn laatste bestelling was er een vertraging dus nam ik contact op met de klantenservice via mail. Zij beantwoordden mij razendsnel met de mededeling waarom het langer duurde en dat het meteen werd opgelost. Zo gezegd zo gedaan dus binnen 2 werkdagen ontving ik mijn bestelling. Kortom uitermate tevreden over de service in in het algemeen. Jacqueline H.

super

Hele goede werkwijze en jullie reageren snel op een vraag

Mooi op tijd geleverd zonder problemen. Geen lange levertijd. 2 dagen na bestelling en betalen! Schitterend

Goed!

Besteld en product ontvangen, dus tevreden.

prachtige schoenen!

de persoonlijke toets (een kaartje bij de schoenen) vond ik zeer sympathiek. Alleen jammer dat de schoenen mij niet pasten (een verzakking van de enkel) dus niets mis met de schoen zelf.

Zeer klantvriendelijk en gemakkelijk bestellen

Ik had via de website schoenen besteld die netjes verpakt werden geleverd. De schoenen bleken niet helemaal goed te passen. Door de omruilservice in de winkel ben ik erg goed geholpen. Ik heb de schoenen in een maatje kleiner kunnen passen en heb ze hierdoor omgeruild. Super makkelijk en fijne service. Ik beveel Munnichs zeker aan.

Overzichtelijke webshop, zeer snelle levering ook in België. Mooie keuze van kwaliteitsschoenen.

Geen goede service

Het is nu al voor de tweede keer dat ik een bestelling niet ontvang omdat de toestand van de schoenen niet correct is. Dit vind ik hoogst merkwaardig! Zal dus geen schoenen meer online bestellen.

Goedemorgen, Wat vervelend dat u dit al 2x heeft meegemaakt. Het komt inderdaad wel eens voor dat wij een bestelling afmelden en het geld terugstorten. Voordat wij de bestelling naar onze klanten verzenden, doen wij altijd een laatste kwaliteitscontrole. Als het laatste paar in uw maat beschadigd is, zullen wij om teleurstelling te voorkomen dit artikel niet versturen. Onze excuses voor het ontstane ongemak. We wensen u een fijne dag. Groeten team Munnichs shoes

Super snel geleverd en goede service

Ik had twijfels pover mijn maat en werd daarmee goed geholpen.

Prima en snel

Uitstekende kwaliteit en goede service

Prima.

Zeer correct, zowel in levering als in accepteren van retouren.

Helemaal top!

Snelle service en hele mooie schoenen!

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de service van Munnichs.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop! De bestelling wordt snel verwerkt en de communicatie is erg prettig. De vorige keer is mijn bestelling door Munnichs geannuleerd omdat het (in dat geval laatste paar in die maat) niet voldeed aan hun eisen. Het bedrijf heeft mijn volste vertrouwen.

Zeer goede service.

Schoenen worden snel geleverd. Via internet besteld, Schoenen pasten niet. Ingeleverd bij een winkel. De dag daarna al de goede maat thuisgeleverd gekregen.

Goed, mooi en snel

Online laarzen gekocht bij Munnichs. Volgende dag in huis! Super mooie schoenen die ik nu al met plezier draag.

Veel keuze en ook kleine damesmaten. Ook online bestellen gaat makkelijk. Snelle levering.

Duidelijk en snel bezorgd in huis geweldig

Via de site duidelijk besteld, snel geleverd. Geweldige schoen binnen gekregen. Top

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Topsandalen, laat de zomer maar komen!

Wat een topsandalen zijn dit van Via Vai! Door de hoogte staan ze zeer vrouwelijk en zijn ze makkelijk te combineren onder een jurk, rok of jeans; door de plateauzolen lopen de sandalen alsof je op pantoffeltjes loopt. De kruisbanden zorgen ervoor dat je niet uit je sandalen piept en geven daardoor net dat beetje extra. Laat de zomer maar komen!

Gewoon goed

Snel en correct verpakt.

Prima service. Snelle reactie.

Alles op tijd geïnformeerd en geleverd.

levering bij de buren. Adressering was onjuist

Schoenen zijn perfect. Mooi en goede pasvorm

Goede website, snelle levering, blij mee!

Fijne schoenen voor een mooie prijs