super

Prima, snelle levering, keurig verpakt!

Mooie schoenenzaak.

Goede service vriendelijk personeel.

Duidelijk en snel

Goede snelle service, schoenen gekocht voor een mooie prijs.

Super tevreden!!!

Fijne schoenen, en snelle bezorging. Precies wat op de site staat, voor 15.00 bestelt,volgende dag in huis.

Snelle levering, en mooie slippers!

Vriendelijke en snelle service

Nadat ik telefonisch gecheckt heb of de website en aanbieding echt bestond, en ik allervriendelijkst te woord ben gestaan, heb ik online de bestelling geplaatst. 2 dagen later liep ik op mijn nieuwe Scholl klompen die heerlijk lopen. Hartelijk dank en zeker tot een volgende bestelling

Alles prima in orde

Niks aan op te merken, Bestellen alles oké! Retour zonder problemen en snel in orde gebracht!!

uitstekend

probleempje met schoenen, zo teeugbetaald

Schoenen waren in de winkel in Maastricht in de juiste maat niet aanwezig. Alsnog online besteld. Werden alsnog Zeer snel geleverd.

Kan niet beter!

Een heel gunstige prijs, stipte levering en duidelijke opvolging tijdens de verzending.

Helemaal blij met jullie service!

Volgens afspraak

De bestelling en verzending verliep prima volgens afspraak.

Prima levering en service

prima levering en service

Super prijs en service!

Schoenen besteld na 15:00 uur, alsnog de volgende dag geleverd! Top service en hele goede prijs! Ga hier zeker nog eens bestellen!!!

Schoenen na bestelling niet leverbaar, 3 keer op rij.

Ik heb in het afgelopen jaar nu voor de 3e keer de ervaring dat schoenen na betaling niet leverbaar zijn. Geld snel retour. Drie keer op rij dezelfde reactie: na kwaliteitscontrole blijkt dat het laatste paar niet voldoet en niet opgestuurd kan worden. Dat is natuurlijk op zich staand heel goed, maar voor de derde keer op rij ook ongeloofwaardig en teleurstellend.

Mijn bestelling moest ik helaas vanwege de maat terug sturen maar de ervaring is echt top. Hele snelle levering en super snelle terug betaling. Aanrader!

Niet heel goed

Schoenen besteld en betaald echter blijken ze niet leverbaar. Geld uiteraard wel retour gekregen maar om een hoop handelingen en administratieve handelingen te voorkomen lijkt het mij beter om pas te betalen als de schoenen ook daadwerkelijk geleverd kunnen worden

De omschrijving van de schoenen was perfect: uitgebreid en duidelijk. En een zeer snelle bezorging.

Had schoenen besteld maar bleek in magazijn dat ze beschadigd waren dus werd mijn bestelling geannuleerd. Mijn geld werd binnen 2 dagen teruggestort. Nog telefonisch contact gehad en vriendelijk en correct verlopen.

Altijd tevreden over service en meedenken

Mooie produkten

Snel geleverd, verwachting overtroffen

Hele fijne ervaring! De levering was sneller dan verwacht, dus verwachting overtroffen.

Mijn ervaring was heel goed

Super te vreden

Alles perfect !

Prijs , foto’s , omschrijving , verzending , details over de verzending Compleet prima. Zo houden wat mij betreft!

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond