Prima service. Snelle reactie.

Alles op tijd geïnformeerd en geleverd.

levering bij de buren. Adressering was onjuist

Schoenen zijn perfect. Mooi en goede pasvorm

Goede website, snelle levering, blij mee!

Fijne schoenen voor een mooie prijs

Geweldige service!!

Fijne en snelle bezorging, Super schoenen

Snelle correcte afhandeling.

Helaas was mijn bestelling beschadigd. Dit werd al opgemerkt in het magazijn en meteen medegedeeld per mail . Het terug storten van het bedrag verliep naar wens.

Incredible service!

5 star service experience - from the moment of ordering to the moment of delivery. I was kept informed all along the way, and received my order sooner than expected which is a welcome surprise!

Zeer vriendelijk geholpen via de mail.

Verkeerd product werd mij toegestuurd

Verkeerd product

Zeer nette, attente en klantgerichte webshop

Product in een winkel gezien dat niet meer op voorraad was in mijn maat. Online was dit product wel nog voorradig tegen een hogere prijs. De medewerker van de webshop heeft daarop een mooi alternatief geboden wat ik erg kan waarderen.

Vandaag besteld volgende dag al geleverd

Prima voor het eerst Floris Van Bommel schoenen bestel altijd Van Bommel maar model 10928 in mijn maat niet meer verkrijgbaar. Nog wel even wennen

Er waren beschadigingen op 1 schoen die ik thuis gestuurd had. Ik heb gebeld en heb 70 procent korting gekregen het geld stond snel op mijn rekening. Hele vriendelijke man aan de telefoon gehad en zei dat ze echt zulke schoenen niet op mogen sturen.

Super goede communicatie

De communicatie is echt heel goed Ze reageren snel en netjes

Deel van zool laat los na enkele maanden

Helaas liet een deel van de zool van mijn Gabor sneakers al na enkele maanden los. Het leek wel of er geen lijm tussen had gezeten. Ik wacht nu op een goede oplossing want er is hier geen sprake van normale slijtage. Mvg L.

Goedemorgen, We zullen even contact met u opnemen per mail om uw klacht op te lossen. Bij klachten of vragen over garantie kunt u altijd contact met ons opnemen via [email protected] Groeten Team Munnichs shoes

Gewoon correct

Gewoon fijne site met zeer snelle levering. Hoezo vertaagde levering met de feestdagen. Bij munnichs Gewoon snelle levering in 2 dagen, top.

uitstekend

Ondanks eerst een verkeerde paar schoenen ontvangen te hebben, liep alles daarna op wieltjes. Verkeerde paar terug gezonden, dag erop ontvangstbevestiging. Zelfde dag werd mijn geld terug gestort. Dag erna mijn portkosten gevraagd, zelfde dag terug gestort. Opnieuw de eerst bestelde schoenen besteld, reeds de dag erna ontvangen. De service van Munnichs Shoes is excellent, snel en 100% correct. Ik kan niet anders dan dit bedrijf aan iedereen ten zeerste aan bevelen.

Teleurgesteld: geen schoenen ontvangen

Vorige week heb ik een paar herenschoenen besteld. Vanwege het niet voldoen aan de kwaliteitseisen zijn de schoenen niet opgestuurd en heb ik hierover een mail ontvangen. Een dag later was het geld weer teruggestort. Hoewel ik snap dat deze schoenen niet zijn opgestuurd, blijf ik met een teleurstelling achter.

Onze excuses voor het ontstane ongemak. Het komt aan het einde van het seizoen helaas iets vaker voor dan normaal. Wanneer vaker schoenen gepast zijn of al een tijdje in ons magazijn staan, raken ze soms beschadigd. Omdat wij onze kwaliteit willen waarborgen doen wij altijd een laatste kwaliteitscontrole. Tijdens deze check is gebleken dat de bestelde schoenen niet voldoen aan onze standaard eisen, het laatste paar in deze maat is beschadigd. Om teleurstellingen te voorkomen hebben wij daarom besloten deze niet te verzenden. We hopen u voldoende ingelicht te hebben, groeten team Munnichs shoes.

Mooie schoenen, snelle levering

Perfect, snelle levering, online ging iets mis, gebeld, vriendelijk geholpen.

Zeer goeie service en zeer behulpzaam

Ik heb nog nooit zo goeie service mee gemaakt hartelijk dank H.Vrolings

Goede ervaring

Goed ingepakt, duidelijke communicatie via de mail wanneer het pakketje op de post ging. Laarsjes mooi opgevuld met papier, kortom zeer tevreden!

Toevallig kwam ik op de website van Munnichs terecht toen ik op zoek was naar een bepaalde Sneaker. Munnichs had deze voor een mooie prijs in de sale. Bestelproces prima, netjes op de hoogte gehouden van de levering en de schoenen werden snel verstuurd. Ik bestelde twee verschillende schoenen en besloot uiteindelijk een paar te houden en een paar te retourneren. De dag na mijn retourzanding kreeg ik netjes een mailtje dat mijn retour was verwerkt en het geld terug wordt gestort. Enige minpuntje vind ik de verzendzak waarin de schoenendozen worden verstuurd. Dit bied nweinig bescherming aan de schoenendozen terwijl bij een eventuele retour wel wordt verwacht dat de schoenendoos onbeschadigd is. Maar als er voor mijn volgende paar schoenen weer van die mooie aanbiedingen zijn bij Munnichs, dan is de kans groot dat ik daar opnieuw zal kopen.

Goede snelle service

Schoenen werden goed verpakt opgestuurd. Helaas een haf maatje te groot. Retourproces voor omruilen is makkelijk gemaakt met meegezonden retourformulier. Je moet wel zelf de verzendkosten betalen, maar die krijg je bij omruilen ook weer terug

Snelle levering .

Snelle en correcte levering

Accuraat en snel

Goed verpakt en netjes afgehandeld