Helemaal goed

Overzichtelijke website, mooi aanbod, snelle levering en/of afhandeling in winkel

Uitstekend alles volgens afspraak verlopen

Bestelling is precies volgens afspraak verlopen !

Prima verlopen.

Het was gewoon zoals het moet zijn. Alles vanaf het eerste moment tot en met bezorging is goed verlopen.

Besteld en de volgende dag al in huis!!!!

Goed, snel en netjes

Schoenen ontvangen in een goede verpakking

PRIMA

Fijn dat jullie halve maten hebben. In mijn geval 42,5.

Doen!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, en de prijs/kwaliteit verhouding is top.

Schoenen pasten niet, ingeleverd bij filiaal in Maastricht. Heel vriendelijk en correct bediend, geld is teruggestort, top geregeld .

Heb mijn bestelling nog niet

Hallo, jullie sturen over mijn ervaring met jullie, ik sta nog altijd te wachten op mijn bestelling

Snel en goed afgeleverd.

Snel kunnen bestellen en snel afgeleverd

Perfecte service

Geen opmerkingen

Snel, goede kwaliteit en snelle terugbetaling

Schoenen besteld. Jammergenoeg pasten ze niet. Teruggestuurd en binnen twee dagen geld teruggestort op de rekening.

Het assortiment voor mannen in de winkel, nodigt uit om niet met lege handen het pand te verlaten.

Bij binnenkomst in de fysieke winkel in Maastricht, krijg je meteen het gevoel, dat hier kwaliteit schoenen worden verkocht, en dat voelt vertrouwd! Na enige tijd heb ik dan ook mijn keuze kunnen maken, maar helaas was mijn schoen maat op dat moment niet op voorraad, dus heb ik besloten deze schoenen online te gaan bestellen, met succes, want na een dag of 2 had ik ze al ontvangen, en ze zijn mooi en lopen lekker! Daar doen we het dan ook voor! Prima service van Munnichs online!

Mijn bestelling nog niet ontvangen

Nog geen sneakers ontvangen!!!

Snelle en nette levering.

Had schoenen besteld. Deze zijn netjes en op tijd geleverd met eventueel retourbon voor als het niet goed zou zijn.

Gewoon goed!

Al veel schoenen gekocht, online en winkel, zeer tevreden, en ook nu weer.

Teleurstellend

Schoenen besteld die nooit gekomen zijn omdat ze bij controle voor verzending beschadigd bleken. Wel een mail over gekregen en het geld terug gestort gekregen, maar een hoop rompslomp die voorkomen had kunnen worden.

Der store ist ok

Der store ist ok, die Abwicklung auch, die Lieferung nach Deutschland ist schlecht, die Schuhe sind immer noch nicht in Deutschland.

Snelle levering, prachtige sneakers!

Ik had deze sneakers bij Gabor gezien, maar helaas was mijn maat niet verkrijgbaar. Door dit artikel op internet te zoeken, kwam ik toevallig bij Munnichs Shoes uit. Dat pakte bijzonder goed uit!

Levering anders dan verwacht

Bestelling duurde 2 dagen i.p.v. ‘de volgende dag’

Prima service, prettig telefonisch contact.

Prima service, prettig telefonisch contact.

Goed is goed, wat moet ik er verder over zeggen?

De service die verleent wordt is echt top, had schoenen besteld en zag ineens dat ik de verkeerde maat had besteld Meteen een mail om dit te corrigeren maar dat kon niet meer Schoenen kwamen aan meteen geroutineerd op donderdagmiddag En vrijdag al een bevestiging dat de schoenen waren aangekomen En zaterdag werden de schoenen in de goede maat afgeleverd.

Slechte ervaring nog geen bestelling ontvangen

Vorige week bestelling geplaatst. Ik heb een mail ontvangen van geplaatste bestelling maar nog steeds niets ontvangen. Heb al een mailtje waar de schoenen blijven. Maar ook daar geen reactie op gekregen. Hoop dat het goed komt heb wel betaald. Ik heb de schoenen nodig voor een gelegenheid dus de tijd begint te dringen heb nog 2 dagen. Dit is eens maar nooit meer. Zeer slechte service!!!!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u de schoenen nog niet binnen heeft, oprechte excuses voor het ongemak. Wij gaan er voor zorgen dat wij de schoenen zo snel mogelijk opsturen, zodat ze op tijd binnen zijn voor uw gelegenheid. Nogmaals excuses voor het ongemak. Team Munnichs Shoes

Bedrijfsgegevens

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond

0475-319780

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.