helemaal top.

Geen opmerking, goed assortiment en prijzen!

Netje en volgens levering bezorgt

Keurig netjes verpakt en bezorgd

Beste Ine, We hebben een melding van Post-NL ontvangen dat het pakketje inmiddels bij u bezorgd is. We hopen dat uw bestelling naar wens is. We wensen u een fijne dag, groeten team Munnichs.nl

De website beschrijf de schoenen uitstekend, de bestelling werd op tijd geleverd en in perfecte staat

makkelijke website

eenvoudig om keuzes te maken. Makkelijk om af te rekenen

Besteld en op tijd geleverd prima ervaring

Kortaf

Kortaf en niet meedenkend met de klant om tot een eventuele aankoop te komen.

Snelle levering, leuke schoenen.

Zeer tevreden over zowel de schoenen als de snelle levering.

Ben tevreden

Snelle en goed verzorgde levering.

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Ze leveren snel en alles is goed verzorgd. Ook de materialen voor de eventuele retourzending, die voor mij niet nodig was, wordt meegestuurd. Keurig!

Goeie en snelle service

Prachtige schoenen gekocht!

Aan de telefoon mbt snelle levering heel hilpvraag! Op de website beetje lastig dat niet alle kleuren in 1 advertentie staan, je ziet nu lastig of 1 model er in meerdere kleuren is

Zeer compleet en correct verzorgd! Zijn super tevreden!!

Zeer compleet en correct verzorgd! Zijn super tevreden!!

Zoals altijd super snelle levering en prima kwaliteit . Het zijn gewoon toppers.

Alles perfect!

Uitgebreide keuze en zeer vlug geleverd

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Post pakket zou donderdag bezorgd zijn! Echter niet op de ***. Te Hierden! Geen kaartje van uw pakket is daar of wordt later bezorgd kortom ik wacht op mijn bestelling. Met vriendelijke groet *** ***

Goede producten

Mooie schoenen gekocht. Het duurde wat langer inverband met carnaval voordat ik ze had. Maar een mailtje gestuurd gelijk netjes antwoord en waarom het vertraagd was. Ik ben blij met de schoenen.

Fijne webwinkel en ook vriendelijk personeel in de Weerter winkel, mooie collectie!

Prima service ! Uiterst correct Verzorgde verpakking

Alles ging vlot en laarsjes zijn goed .

De snackers van Gabor waren helemaal naar mijn zin

Super service had maar 37 besteld en kreeg maat 40,was er niet blij mee maar gelijk de dag erna hebben ze de juiste maat opgestuurd en kon gratis de andere maat terug sturen,dus zeker mooie service,een echte aanrader dus ,top thankx.

Aanschaf paar heren schoenen

EXCELLENT! Kijk niet verder wanneer U op zoek bent. Dit is UW adres en service punt.

Goed geregeld

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering.