Online bestellen goed gegaan

Had deze laarzen gezien in de winkel. Maar mijn maat stond er niet bij. Daar konden ze de moeite niet nemen om te kijken of deze besteld konden worden. En er was geen enkele klant aanwezig. Dus heb ik ze zelf maar besteld en dat is gelukkig wel goed gegaan.

Snelle service en goed product voor een nette prijs

Schoenen besteld op zaterdag en zoals de website aangaf zouden ze op maandag verstuurd worden. Dat klopte want maandag kreeg ik de track&trace van PostNL en dinsdag had ik ze in huis. Mooie schoenen tegen een fijne prijs (BlackFriday korting).

Bestelling nog altijd niet ontvangen/bezorgd

Geen communicatie

Super snelle levering

Mooi assortiment, makkelijk te bestellen en snel geleverd (binnen 24 uur). Zeer tevreden!

Snelle levering via duidelijke info op website

De bestel - en retour informatie wss helder omschreven. Levering correct verlopen. De grijze plastic zak van mijn bestelling was helaas niet gemakkelijk en netjes te openen!

Gewoon goed

Dag na bestelling mijn pakketje al ontvangen. Ja...geweldig toch.

Snel geleverd, prima service

Vlotte levering en product was zoals omschreven

Wow wat een mooie schoen

De levering was snel Goed verpakt De schoen zag er top uit en dat voor 85 euro Das nog eens een andere prijs dan van bommel

Klantvriendelijk

Toppie! Goede service.

Alles prima verlopen

Snelle afhandeling en bezorging, goed verpakt.

Snelle reactie en zeer vlotte levering. Prima.

Mooie site

Snelle levering met goede uitleg. Kan eventueel bellen mits nodig! Tevreden klant!

Perfecte en zeer snelle levering !

Zeer tevreden over de schoenen.

Snelle bezorging volgens afspraakj

Bij het uitpakken bleek dat de schoenen niet in bij behoorde doos zaten.er stond een kruis door en stikker over geplakt . Gelukkig wel de bestelde schoenen.

Mijn ervaring met Munnichs Shoes is uitstekend.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, omdat de schoenen helaas niet goed pasten. Ik was blij te zien dat het aankoopbedrag na een paar dagen alweer op mijn rekening stond.

erg goed

snelle levering, snel retour, afhalen pakketpost, telefonisch contact heel klantvriendelijk

Snelle en correcte service!

Ben zeer tevreden en perfecte levering door PostNL.

Ik heb door goede ervaring nu in alle vertrouwen Online schoenen merk Gabor bij Munnichs Shoes besteld.

Van bestelling tm ontvangst prima

Super ik kom graag terug.

Ik was zeer blij met de service van Munnichs Shoes. Hiervoor had ik een vervelende ervaring in de winkel van Munnichs . Dus was ik zeer geraakt dat jullie wel de service verleende die ik graag zie. Dank u wel.

Bezorging zeer snel en accuraat, ook terugbetaling voor foutieve dubbele betaling bijzonder snel

Erg tevreden

erg tevreden. Zeer comfortabel om te dragen。100% rubberen zool。Het bovenwerk is erg zacht。Bedankt

Snelle nette levering!

Ik had een leuk laarsje gevonden van mijn favoriete merk. Alleen Munnichs Shoes had hem nog in mijn maat. Maar door deze goede ervaring zal ik er zeker vaker bestellen!

Goede en snelle verzorgde verkoop

Goede en snelle verzorgd

Varkensmarkt 8 6041ET Roermond