Supersnelle verzending van goed passende schoenen.

Ruime keuze bij Munnichs schoenen.

Snelle service goed product!

Er gaaf dat nieuwe merk Wonders!

Erg goed.

Super geholpen, hele aardige dame in de winkel die zei dat ik gebeld zou worden door de manager. Nieuwe schoenen gekregen, waar vindt je nog zo'n service, dank je wel super.

Snelle service bij terugbetalen omdat product niet aan hun eisen voldeed!

Goed gevoel met de service

Prima ervaring

Zelf porto betalen bij ruiling. Wel vlot afgehandeld.

Mijn schoenen werden vlot geleverd en bij het ruilen werd ook mijn geld vlot teruggestort omdat de maat die ik vroeg niet op voorraad was. Wel vreemd dat ik de portokosten niet terug gekregen heb, het ging immers om een ruiling..

Snelle levering en verwerking. Echter doorvoer verzenden in plastic zak ipv doos. Raakt wel de originele schoenendoos beschadigd!

Alleen jammer dat de maat te groot was.

Prima levering

Positieve ervaring, goede afhandeling! Ik ben tevreden.

Fijne site

Fijne site ,goed overzicht duidelijk en sale zoals sale behoort te zijn.Top merken .

Betrouwbaar, snelle bezorging

Heel goed.

Bestelling door mij geplaatst, werd extra gecontroleerd. Voldeed niet aan de eisen. Om teleurstelling te voorkomen dus niet geleverd. Laatste paar helaas. Duidelijk bericht hierover. Perfect opgepakt.

Fijn dat je je bestelling kan ophalen in de winkel zonder verzendkosten en zomerschoenen kan kopen buiten het seizoen, super vriendelijk winkelpersoneel in filiaal Eindhoven!

Retouren moeten makkelijker

Met een paar klikken op de telefoon een artikel kunnen bestellen, is heel normaal. Dat zou ook moeten gelden voor retouren. Niet met uitprinten en invullen van een formulier en uitprinten en bijvoegen van de factuur. Alles is digitaal prima te verwerken dus dit vind ik een euvel voor het bestellen een volgende keer.

Prima geregeld

Heb online schoenen besteld en dat gehele proces van keuze maken-betalen-verzenden, communiceren over levering- ontvangst, verliep vlekkeloos. En voor mij uiteraard belangrijk schoenen zijn mooi en passen goed. Dus blij en tevreden.

Positief

Goede service vriendelijke dame aan de telefoon

Prima service!

Groot aanbod, Makkelijk te bestellen. Binnen 24 uur bezorgd.

makkelijke site en snelle levering

Zocht mooie sneakers en vond ze bij Munnichs Shoes. Dag later al in huis.. Top, helemaal blij mee.

Prima bedrijf !!!

Goed bedrijf jammer genoeg moest ik de artikelen weer terug sturen omdat het artikel niet paste jammer genoeg. Direct een bericht gehad van de retourzending en dat ze het bedrag weer overboeken naar mijn rekening. Probeer zowiezo weer eens om wat te bestellen

Na een week nog steeds de bestelde slippers niet ontvangen

Levering duurt veel te lang ! Hi

zeer goed in alle opzichten

zeer goed in alle opzichten

top

hele snelle levering

Op het laatste moment schoenen besteldt voor een festival. De volgende dag optijd binnen gehad!!!! Goeie sales!!!!

Fast delivery

Order placed and received within 48 hrs!

Goede services!

Ik had 2 paar dezelfde schoenen besteld en ik had maar 1 paar ontvangen. Heb de eerst volgende werkdag gebeld met de webshop en de situatie uitgelegd. De vriendelijke medewerkster van de webshop bood haar excuses aan en zou meteen actie opnemen om het op te lossen. Dat is ook keurig gebeurd dezelfde dag kreeg ik een mail dat de het andere paar schoenen was verzonden. Een fout maken doen we allemaal maar hoe dit is opgelost is pas echte services. Complimenten! Met vriendelijke groet, Jan