top

hele snelle levering

Op het laatste moment schoenen besteldt voor een festival. De volgende dag optijd binnen gehad!!!! Goeie sales!!!!

Fast delivery

Order placed and received within 48 hrs!

Goede services!

Ik had 2 paar dezelfde schoenen besteld en ik had maar 1 paar ontvangen. Heb de eerst volgende werkdag gebeld met de webshop en de situatie uitgelegd. De vriendelijke medewerkster van de webshop bood haar excuses aan en zou meteen actie opnemen om het op te lossen. Dat is ook keurig gebeurd dezelfde dag kreeg ik een mail dat de het andere paar schoenen was verzonden. Een fout maken doen we allemaal maar hoe dit is opgelost is pas echte services. Complimenten! Met vriendelijke groet, Jan

Goede ervaring

Goede en snelle levering

Uitstekend!

Telefonisch zeer goed bereikbaar, vriendelijk en perfecte service, ook bij omruilen. Top!

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Had zelf 2 paar schoenen via de webshop besteld, betaald en in winkel Roermond aan laten komen. Deze waren in de sale en juiste maat op de webshop maar niet in de winkel In Roermond te krijgen. Heb evengoed de korting van 20% terug gekregen bij aankoop 2 paar schoenen. Bij de webshop was alleen de gewone korting. Dat was pas klantvriendelijk. Top.

mooie collectie snel in huis bij munnichs.

geweldige collectie aan mooie merkschoenen die ook nog eens een goede pasvorm hebben .Merken meestal alleen in Belgie verkrijgbaar , maar bij munnichs in ons eigen land vindt je een groot assortiment . ik ben er blij mee....

correct

bestelling bij Munnichs shoes loopt perfect

Goede duidelijke communicatie en snelle verzending bij deze webshop en natuurlijk weer blij met mijn nieuwe schoenen

Direct geleverd zoals beloofd

Gewoon een prima webshop, waar direct geleverd werd wat was besteld.

Nadat ik mijn schoen had besteld EN betaald,kreeg ik al snel antwoord. Helaas was het door mij bestelde paar schoenen het allerlaatste paar in mijn maat. Bovendien waren ze verschoten van kleur. Heel jammer voor mij dus, maar het aankoopbedrag werd binnen 2 dagen teruggestort. Dat noem ik SERVICE zoals het hoort. Niet onnodig lang wachten, en ik hoop de volgende keer meer geluk te hebben . Goede merken, veel keuze, chapeau!

Tevreden klant

Ben zeer tevreden, mppoi assortiment en snelle levering.

Fijn service

Hele fijn contact ook bij retour snel geregeld . Top !

SUPER

Een keurige mail om te zeggen dat de schoenen die ik besteld had niét door de "keuring" waren gekomen en de dag erna mijn centjes terug heb op mijn rekening!! Super correct In de winkel al andere gekocht!!

Bestelling en levering ging prima.

Bestelproces snel en goed de levering ook. Geen enkel probleem!

Wat dit bedrijf belooft, maken ze waar. Goede service en direct bereikbaar per mail en per telefoon.

Heb zeer goede ervaring, had per ongeluk 2 paar schoenen besteld. Heb meteen een e mail gestuurd en volgende dag meteen bericht gehad dat men het geld terugstort van het teveel bestelde paar. Het andere paar was op tijd in huis en ik ben zeer tevreden met de service die dit bedrijf mij getoond heeft.

gewoon goed

Mooie schoenen mooie prijs en kwaliteit, zeer tevreden met mijn sneakers En netje afgeleverd tevreden klant

Helaas voor de tweede keer bericht gekregen dat schoenen niet goed waren.

Ook al eerder laarsjes besteld met hetzelfde bericht. Ligt dit aan maat 35? Wel netjes geld teruggekregen.

uitstekend

Snel en adequaat gehandeld nadat ik contact had opgenomen over mijn pakketje dat niet bezorgd was ondanks bezorgbevestiging van Postnl.

Bestellingen worden snel geleverd. Toen bij controle bleek dat 1 van mijn bestellingen niet goed was hebben zij dit keurig afgehandeld door mij goed te informeren en binnen enkele dagen mijn geld retour te storten.

Snel

Super snelle levering. Heel blij mee

Snelle levering, heel blij met de prachtige tas

Prima ervaring en levering op tijd

Prima ervaring en de levering was op tijd

Duidelijke site en snelle service!

Efficiënt en voor herhaling vatbaar.

Varkensmarkt 8 6041ET Roermond

0475-319780