Bestelling en levering ging prima.

Bestelproces snel en goed de levering ook. Geen enkel probleem!

Wat dit bedrijf belooft, maken ze waar. Goede service en direct bereikbaar per mail en per telefoon.

Heb zeer goede ervaring, had per ongeluk 2 paar schoenen besteld. Heb meteen een e mail gestuurd en volgende dag meteen bericht gehad dat men het geld terugstort van het teveel bestelde paar. Het andere paar was op tijd in huis en ik ben zeer tevreden met de service die dit bedrijf mij getoond heeft.

gewoon goed

Mooie schoenen mooie prijs en kwaliteit, zeer tevreden met mijn sneakers En netje afgeleverd tevreden klant

Helaas voor de tweede keer bericht gekregen dat schoenen niet goed waren.

Ook al eerder laarsjes besteld met hetzelfde bericht. Ligt dit aan maat 35? Wel netjes geld teruggekregen.

uitstekend

Snel en adequaat gehandeld nadat ik contact had opgenomen over mijn pakketje dat niet bezorgd was ondanks bezorgbevestiging van Postnl.

Bestellingen worden snel geleverd. Toen bij controle bleek dat 1 van mijn bestellingen niet goed was hebben zij dit keurig afgehandeld door mij goed te informeren en binnen enkele dagen mijn geld retour te storten.

Snel

Super snelle levering. Heel blij mee

Snelle levering, heel blij met de prachtige tas

Prima ervaring en levering op tijd

Prima ervaring en de levering was op tijd

Duidelijke site en snelle service!

Efficiënt en voor herhaling vatbaar.

Goede en snelle levering!

Voor herhaling vatbaar.

Mooie schoenen voor een goede prijs

Aan de zool kon je zien dat deze al gedragen was, vandaar de sale. Zijn mooie schoenen voor een redelijke prijs.

Kwalitatief goede en fijne winkel

Schoenen gekocht in de winkel. Daar hadden ze helaas dezelfde kleur riem er niet bij. Deze daarom online gekocht, maar bleek toch ook een andere kleur te zijn. Dat is erg jammer. Wel kwalitatief goede producten en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er dus geen schoenen-riem sets worden aangeboden, terwijl het schoenen merk dit wel doet.

Perfect en super snel geleverd

Duidelijk

In een woord super

Alles goed gegereld.Zeer tevreden!

Alles super van bestellen tot levering

Zie bovenstaande bericht

Snelle afhandeling

Eerste keer wat besteld! Goede service!!

Top klantenservice en vlugge levering

Goede kwaliteit/ prijs verhouding

Probleemloze bestelling en levering

Duidelijke website, geen gedoe met bestellen en levering. Gewoon zoals het hoort!

Is nieuw

Zeer tevreden over mijn bestelling en snelle levering

Goede communicatie en zoals in de mail stond heb ik op tijd mijn bestelling ontvangen.

Erg klantvriendelijk.

Online had ik sneakers besteld via Munnichs. Ze zaten echter niet prettig aan mijn voeten en ik retourneerde ze via een Post.NL servicepunt. Daar is echter iets niet goed gegaan en ik kreeg mijn sneakers weer gewoon thuisbezorgd. Op de website staat dat je de schoenen niet kunt afgeven in de winkel in Venlo. Toch ben ik naar deze winkel gegaan en heb ik uitgelegd wat er aan de hand was. Ik kon mijn sneakers gewoon retourneren in de winkel en meteen diezelfde middag kreeg ik al bericht dat het geld al terug gestort was. Mijn complimenten voor deze klantvriendelijkheid en correcte afwikkeling. Met vriendelijke groet.

Zeer snel

Na ontvangst gelijk mijn nieuwe schoen aan .

Netjes afgehandeld

Leuke schoenen besteld in de juiste kleur. Was ik blij mee. Maar kreeg een mailtje dat de schoenen (laatste paar in mijn maat) bij de controle een defect vertoonden. Wel zo netjes dat er nog een na controle was. Wacht nu op het terugstorten van mijn betaling

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond