Bij mij was er iets niet goed gegaan met de betaling na overleg toch nog snel geregeld.

Altijd prijs!

Hele goeie en snelle service

Snelle service met bestellen minder tevreden over snelheid retour proces.

Bestellen ging heel eenvoudig, artikelen waren ook snel in huis. Het retour proces gaat echter veel langzamer. Ik wacht nog steeds op mijn geld. Inmiddels wel bericht gehad dat de retour verwerkt is.

Snel, jammer van verzendkosten

Zelfs boven de €50 nog verzendkosten

Besteld en geleverd zoals aangegeven, dus top!

Zie boven!

Product was op voorraad en snel verzonden, top!

Uitstekende prijs-kwaliteit

Scherpe prijzen voor echte merken. Netjes en snel geleverd.

Vlotte levering en keurig verpakt. Kwaliteit is ook goed te noemen

Schappelijke prijzen,snelle levering

Goede prijzen, en snel geleverd

Het kwam snel binnen, en was de goede maat

Fijne site, veel keus, snelle bezorging

Fijne site met kwalitatief goede artikelen

Goede organisatie

Na wat misverstanden, toch in orde gebracht

Na een verkeerde levering en een wat vervelende aftersale, veel gemiste mails in spambox, is alles toch opgelost en wacht ik nu op mijn bestelde jas. Opgelucht dat het probleem gevonden werd.

In een woord , super

Gewoon super, bestel altijd via Avantisport

Komen alles na wat ze beloven, nooit problemen gehad. Altijd leuke aanbiedingen!!!

Eerste bestelling bij Avanti en zeer tevreden

Goede kwaliteit van de bestelde sportkleding en snelle en verzorgde levering

Op tijd geleverd en producten van prima kwaliteit

Bestelde producten worden op afgesproken datum geleverd. De kleren zijn van goede kwaliteit.

Helemaal top, alles zoals gewenst!

Vanaf bestelling tot levering en alles daartussen precies zoals gewenst. Heldere communicatie, snelle levering en artikel zoals beschreven!

Makkelijk te bestellen bij avanti sports. Goed assortiment, ook voor grote schoenmaten. Bestelling snel in huis! Goede kwaliteit!

Uitstekende service!

Vlot geholpen en na bij enige onduidelijkheid over de order uitstekend geholpen door de klantenservice!

Uit ruime keuze een goede keuze kunnen maken

Het assortiment van Avantisport biedt vele keuzemogelijkheden. Levering verliep snel.

Goede en snelle levering, artikel conform beschrijving

Goede en snelle levering, artikel conform beschrijving

Fijne internetshop

Leuke sport shop, heb er leuke artikelen gekocht. Zaten, en de schoenen en sportbh, eigenlijk direct goed 😊. Alleen 1 artikel was te laat leverbaar dus duurde wat langer met leveren. Dit had ik niet gezien tijdens bestellen, voortaan op letten. Dat was eigenlijk enige minpuntje 😊

Over Avantisport

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport. Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.