heel goede service

nette levering , on time in full

Beste Chris, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Snelle verzending, matig aanbod en vreselijke klantenservice

Ze sturen mega snel op, super fijn. Belangrijk dat het meteen past, want als je moet retourneren zijn ze veel minder klantvriendelijk en flexibel.

Beste Nienke, Bedankt dat u de tijd genomen hebt een review te schrijven, ook bedankt voor het compliment over de snelle levering. Betreffende uw klacht zijn wij van mening dat we flexibel geweest zijn in de afhandeling van uw retourzending die u ruim buiten de wettelijke retourtermijn heeft aangemeld. Uit coulance hebben we u een waardebon t.w.v. uw aankoopbedrag aangeboden en deze vervolgens nog 2 keer naar uw wensen aangepast. Helaas verschilt onze mening over klantvriendelijkheid daar met uw mening. Meer informatie over retourneren e.d. vindt u op onze website: https://avantisport.nl/retourneren. Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Beste Mevlüt, Bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Snelle verzending en goede kwaliteit

Voor herhaling vatbaar

Beste Piet, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Good quality & fair prices

Good quality, fair prices, quick shipment, Recommended!

Dear Rick, Thanks for sharing this positive review! Kind regards, Team Avantisport

Sneakers

Leuke sneakers van goede kwaliteit en een snelle levering.

Beste Alain, Goed te horen dat de sneakers naar wens zijn, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Geweldig !

Beste K., Hartelijk dank voor de 10! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

s middags besteld,volgende dag in huis. Mooie sneakers,goed verpakt.

Beste Paulien, Bedankt voor de fijne review, veel plezier met de sneakers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

goede service!

Er was iets mis met een bestelling. Dit werd direct opgelost!

Beste Joost, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Mooi overzichtelijk en snelle afhandeling

Blij met het goede product wat me snel geleverd is.

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie recensie! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

prachtige teenslippers gekocht, goede service

Prachtige trendy teenslippers gekocht. Goede tracking systeem. De verzending was ook snel. Ook kwam de doos goed aan en niet ingedeukt. Het was een feestje om de doos te openen en de teenslippers eruit te halen. Bedankt Avantisport!

Beste Bianca, Wat een mooie, positieve reactie! Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Goede service mooie producten

Snelle levering en mooie peak performance producten

Beste Carolien, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Fijne, goede service

Goede service en het pakketje was snel binnen. Ook het product was naar behoren!

Beste Daniel, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Product zoals beschreven, duidelijke foto's, gemakkelijk besteld, goed verpackt, snel verstuurd, prima.

Beste Alexander, Bedankt! Fijn te horen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team Avantisport

altijd on time in full

goede snelle service

Prima, snelle levering

Ik heb al jaren goede ervaringen met Avantisport. Goede kwaliteit. Veel aanbiedingen. Snelle levering.

Beste Jeroen, Bedankt voor de mooie review, tot ziens op Avantisport.nl! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Fijne site, goede spullen en prettige afhandeling.

Beste Joris, Fijn te horen dat alles naar wens is, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Goed product & snelle levering!

Ervaring is prima. Ben zeer tevreden over het product en de levering. Zal hier vaker bestellen.

Beste Richard, Bedankt voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Slecht

Slechte controle voor het verzenden . Verstuurd kleding ,wat kapot is.

Beste Erica, Bedankt voor uw review, wat vervelend dat de bestelling niet in orde was. We dragen er zorg voor dat bestellingen in goede orde verstuurd worden, mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan dan hadden we graag van u gehoord zodat we een passende oplossing hadden kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Avantisport

Prima trainings jack

Mooi product, goed geprijsd, snel geleverd

Mooi product, goed geprijsd, snel geleverd

Betrouwbaar en snelle service!!!

2 keer jets gekocht 2 keer top

Mooie artikelen voor prima prijs!

Je suis très heureux

Le manteau est très confortable et très joli

Als heel fijn

Over Avantisport

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport. Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.