stipt

conform bestelling is geleverd en binnen een redelijk termijn

Scherpe prijzen en snelle levering

Goede online aanbieder met Scherpe prijzen en snelle levering. Ook retour afhandeling gaat goed.

Mooie broek

Zeer mooie broeken Extra lengtemaat 102 gekocht , valt naar onze mening toch nog wat kort uit..

Prima shop

Snelle levering na bestelling

Bestelling werd snel geleverd. Tussentijds uitstekend op de hoogte gehouden van het bezorgtijdstip.

Prima en retouren ook

Snel afgehandeld

Prima geregeld

Prima geregeld

Goede ervaring

Kunstgras schoenen besteld en volgende dag op kunnen laten halen En prijs is lager dan de meeste winkels of websites

top

Goede ervaring!

Snelle afhandeling

Koopt prettig service erg goed. En snelle adequate levering

Een prettige ervaring bij het kopen Makkelijk te betalen. En bijzonder snelle levering

Aantal dingen besteld, 1 op voorraad en de rest kwam bij jako vandaan, Avanti zit bij ons op het industrieterrein dus kon nog langskomen. Voor het gene wat op voorraad was om op te halen, behulpzaam personeel deed de deur open en zocht het gelijk op in t magazijn, helaas kan je niet even passen maar eenmaal thuis was ie te klein weer geen probleem omgeruild op een zelfde manier, erg fijne ervaring! Koop er zeker weer

Zeer goede klantenservice

Spijtig het bestelde product, een merino coltrui, te hebben moeten retourneren om redenen van maat en kwaliteit Ik ga hier geen verdere kritieken noteren omdat de retour afhandeling correct naar behoren uitgevoerd, en wel door de attente klantenservice.

Snelle en keurige levering

Snel geleverd. Goed verpakt, eenvoudig te openen en weer te sluiten Eenvoudig retour regelen.

Snelle bezorging

Een regenbroek gekocht. Fijn dun materiaal in tasje. Topprodukt.

Goed, niks op aan te merken.

Avantisport heeft ruime keuze tegen scherpe prijzen

Net even anders dan de meeste websites. Veel keuze en vaak heel scherp geprijsd. Goede service dus shop daar graag.

Alleen jammer dat ik niet had vernomen dat het tegoed al was teruggestort.

Beste Nancy, we hebben het een en ander even nagekeken en we zien dat op 30 December wij de bestelde Only Play Sports Bra retour hebben gekregen en hebben verwerkt. Omdat u betaald heeft met een Giftcard is het bedrag hiervan teruggestort op de kaart. Dit is allemaal op 30 December gedaan. Deze gegevens kunt u naar voren krijgen via uw giftcard. Als er een account bij ons op de website is gemaakt dan kunt u ook alle stappen hiervan volgen en zien dat het retour verwerkt is. Als u vragen heeft dan horen we dat graag bij de klantenservice en proberen we u dit zo goed mogelijk uitleggen.

Beetje jammer

Skijas gekocht, helaas is deze niet geleverd volgens de omschrijving op de website, volgens omschrijving zou de capuchon afneembaar zijn maar dat was niet het geval.

Snelle service, mooi assortiment.

mijn ervaring is uitstekend

mijn ervaring is uitstekend

Vlot geleverd

Wat ik bestelde werd vlot geleverd. Ik heb er niks op aan te merken.

Prima service en snelle verzending

Prima service en snelle verzending

Prima producten en snelle levering

Alles wat ik nodig had en goed geprijsd

Over Avantisport

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport. Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.