Prima service en snelle verzending

Prima service en snelle verzending

Prima producten en snelle levering

Alles wat ik nodig had en goed geprijsd

Uitstekend!

Goede levering en ook het retourneren van 1 van de gekochte items verliep soepel. Snel het geld ook weer op mijn rekening geretourneerd. Dank!

Prima, je krijgt wat je besteld wat voldoet aan de omschrijving.

Prima geregeld

Mooi product voor een scherpe prijs en levering als verwacht

Topervaring, mooi product voor een mooie prijs

Order netjes ontvangen en op tijd.

No nonsense goede deals

Bestellen gaat makkelijk en alles snel binnen. Voor keurige prijzen!

No nonsense goede deals

Bestellen gaat makkelijk en alles snel binnen. Voor keurige prijzen!

Tevreden met de aankoop en afhandeling

Mooi product voor een mooie prijs, levering als verwacht

Prima, alles zoals verwacht

Mooie producten met een scherpe prijs, levering als verwacht

Top, alles als verwacht

Mooi product tegen een scherpe prijs gevonden. Snelle levering. Niets aan te merken.

Top, alles als verwacht

Verzending

Vandaag besteld, morgen in huis?? 2 dagen geleden besteld en nog niets ontvangen, pakket is nog niet eens verstuurd!

Beste Evelien, vervelend dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Dit had inderdaad gemeld moeten worden bij het artikel die besteld is. Hier zat helaas een langere levertijd op. We hopen dat het artikel wel goed is ontvangen. met vriendelijke groet, Jori avantisport.nl

Goede, snelle levering

Ik had een sportbidon set nodig. Eerst via Bol.com een verkeerde bestelling geplaats van alleen een krat. Vervolgens via Avantisport de hele set besteld en de krat retour gestuurd. De set werd snel bezorgd en het geld van de krat werd snel en zonder probleem teruggestort.

Snel geleverd, alles zo als verwacht. Top.

Snel geleverd, alles zo als verwacht. Top.

Snel ontvangen

Vandaag besteld morgen in huis!

Goede service en goede kwaliteit

Mooi shirt, heel blij mee. Goede kwaliteit. En goede service.

erg goed,

ik heb bij avantisport wollen onderkleding besteld voor mijn man in de sale. De maatvoering was heel duidelijk. ook de persoonlijke mail die ik naderhand kreeg, omdat er nog een opdracht van mij stond, met de vraag of die nog bewaard moest worden. Ik had nl. zonder het te weten 2 maal dezelfde opdracht gegeven. Zeer attent. Dus ook voor mensen op hoge leeftijd is het bij avantisport heel goed mogelijk om online te betellen. Er wordt goed meegekeken. Dank hiervoor.

Topproducten, ruilen is lastiger

De producten zijn goed en worden snel uitgeleverd... 1-2 werkdagen en je hebt het binnen. Ruilen betekent het ene retourneren en daar je geld voor terugkrijgen, om hetzelfde product opnieuw te bestellen. Beetje omslachtig. Het geld werd ook netjes na 2-3 dagen teruggestort op de rekening. Dus alles wordt netjes afgehandeld, alleen zou ik graag de mogelijkheid tot omruilen graag zien in de webshop

Prima geregeld

Duidelijk en op tijd

Goede prijs nette levering

Goede prijsstelling, snel geleverd, duidelijke informatie. Afleveren ging wel de eerste keer mis, maar dat lag aan PostNL.

Absolute aanrader!

Ik heb 2 keer iets bij Avantisport besteld. De eerste keer een paar lage All Stars waar ik bij levering een lichte slijtage van de zolen bij de hakken zag. Toe ik daar over belde waren ze erg coulant: ik kon ze terugsturen om om te ruilen of kreeg een kortingscode voor een volgende bestelling. Ik hoefde niet eens foto's te sturen om het aan te tonen. Omdat het om heel lichte slijtage ging heb ik voor de kortingscode gekozen. En meteen een tweede paar All Stars besteld die snel en naar volle tevredenheid volgens verwachting geleverd zijn. Super klantenservice, mooie producten en een gebruiksvriendelijke website. Absolute aanrader dus!

Hoge korting en snelle levering

Avantisport vorige jaar ontdekt bij mijn zoektocht naar een specifieke ski-jas en sindsdien kom ik vaker bij ze terug gezien hun hoge kortingen op merkartikelen en snelle levering. Zeer aan te raden.

Goede bestelervaring

Avantisport had een leuke aanbieding voor een vest, op tijd bezord, helemaal in orde.

A van Leeuwenhoekweg 54 2408 AN Alphen aan de rijn

0172 470250

Over Avantisport

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport. Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.