Absolute aanrader!

Ik heb 2 keer iets bij Avantisport besteld. De eerste keer een paar lage All Stars waar ik bij levering een lichte slijtage van de zolen bij de hakken zag. Toe ik daar over belde waren ze erg coulant: ik kon ze terugsturen om om te ruilen of kreeg een kortingscode voor een volgende bestelling. Ik hoefde niet eens foto's te sturen om het aan te tonen. Omdat het om heel lichte slijtage ging heb ik voor de kortingscode gekozen. En meteen een tweede paar All Stars besteld die snel en naar volle tevredenheid volgens verwachting geleverd zijn. Super klantenservice, mooie producten en een gebruiksvriendelijke website. Absolute aanrader dus!

Hoge korting en snelle levering

Avantisport vorige jaar ontdekt bij mijn zoektocht naar een specifieke ski-jas en sindsdien kom ik vaker bij ze terug gezien hun hoge kortingen op merkartikelen en snelle levering. Zeer aan te raden.

Goede bestelervaring

Avantisport had een leuke aanbieding voor een vest, op tijd bezord, helemaal in orde.

Mooie merken voor mooie prijzen

Snel geleverd en mooie merken voor mooie voordelige prijzen. Ik koop hier zeker vaker!

Snelle levering top product!

Snelle levering top product!

snel

snelle en nette levering.

Makkelijke site en goed omschreven en goede sport kleding

Fijne makkelijke overzichtelijk webshop

Snelle en goede levering

Het pakket is zeer snel na mijn bestelling ontvangen. Het gekochte artikel was prima verpakt en draagt comfortabel

goed zoals beloofd op de site

Goed en tevreden

Ben goed geholpen en zeer tevreden.

Teleurstelling

Mijn dochter was zeer teleurgesteld. Nadat zij (op de foto) zwarte Converse had gekocht, bleken deze grijs te zijn. Zwart was niet meer leverbaar. Misschien een andere foto gebruiken??

Geachte heer/mevrouw, vervelend dat er een ander artikel bezorgd is dan verwacht. Dat is nooit leuk inderdaad. Ik heb het even nagekeken bij ons in het systeem en kan wel zien dat de grijze schoenen besteld zijn. Dit staat ook vermeld bij de kenmerken van de schoen. Het kan dan ook nog wel eens verschillen per scherm hoe donker of licht een kleur uitvalt. Ik zie dat de schoenen nog niet retour zijn gekomen. Mocht u dat nog willen dan zien we ze graag retour. Met vriendelijke groet, Jori avantisport.nl

Goede afwerking, qua service en product.

Snelle levering. Mooie kwaliteit schoenen, voor een zeer redelijke prijs.

Goed portfolio en scherpe aanbieden

Goed portfolio en scherpe aanbieden

Hele mooie spullen gekocht van goede kwaliteit. Goed geholpen door het personeel met uktstekend en proffesioneel advies

Kapotte schoen en dan maar 10% korting op de volgende aankoop

Ik stuur jullie een mail dat de voetbalschoenen van mijn zoon binnen 3 maanden kapot zijn en jullie geven mij 10% korting op de volgende aankoop . Dit vind ik schandalig en ik wil ook gewoon mijn geld terug nu .

Snelle levering goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden

goede snelle levering

Snelle bezorging, product zoals omschreven

Gewoon goed maar trage site voor mij

De site werkte wat traag voor mij. Er is wel veel aanbod en de bestelling was in orde.

Betrouwbare winkel met snelle verzending

Ik bestel al jaren bij deze webshop. Betrouwbaar en snel met hun verzending.

Goed shirt, netjes op tijd geleverd.

snelle levering, goed product

Zoals het hoort. Gisteren besteld, vandaag in huis.

Had problemen met betalen met een cadeaukaart. Na een belletje werd dit goed opgepakt en opgelost, goede klantvriendelijke service. Producten naar tevredenheid.

Als verwacht.

Als verwacht!

A van Leeuwenhoekweg 54

2408 AN Alphen aan de rijn

0172 470250

Over Avantisport

Sportschoenen en sportkleding vind je online in de online sportwinkel van Avantisport. Hier profiteer je van flinke kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%! Je kunt kiezen uit een breed assortiment aan sportkleding, sportschoenen en sportaccessoires. Allemaal producten van de beste merken, die je kunt aanschaffen tegen erg aantrekkelijke prijzen. Onze webwinkel biedt volop keuzemogelijkheden voor dames, heren en kinderen en voor alle gangbare sporten. Het hele gezin kan zo rekenen op de kwaliteit en service van Avantisport.