Ik had een bestelling geplaatst en kort daarop werd ik gebeld omdat het bleek dat ik de verkeerde accessoires had besteld voor mijn scanner. Zeer behulpzaam dat ze zo oplettend zijn geweest en mij hierop hebben geattendeerd. Door de goede hulp van de medewerker ben ik uiteindelijk ook nog goedkoper uitgekomen! Snelle bezorging en ik hoefde geen dubbele verzendkosten te betalen, kortom top service!

Wauw wat een service

Ik had (in mijn onwetendheid) vergeten om een kabeltje erbij te bestellen... vlak daarna werd ik gebeld en hierop geattendeerd. Ook adviseerde hij mij een totaal pakket waardoor ik uiteindelijk beter én zelfs goedkoper uit was!!! Dat noem ik nou meedenken en service. Dikke pluim.

Helaas was mijn bestelde artikel niet op voorraad en moest ik iets langer wachten dan beoogd, maar door coulance is er een printer geleverd met meer functies voor hetzelfde geld. Top!

correct bedrijf om mee samen te werken

prima service

Snelle levering, goede prijs

Zoals ik het graag zie: snelle levering (uit voorraad, zelfs een niet erg gangbaar artikel).

5 sterren, goede service en advies!

Klantvriendelijk, goede service en advies en super snelle levering! Top! Een echte aanrader.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website. Goede support. Na levering van de barcodescanner kwam ik er niet uit met de gebruiksaanwijzing en de installatie. Na 1 telefoontje was de scanner werkend in 1 minuut met de hulp van een medewerker van POSdata.

Pluspunten

snel en deskundig advies

Pluspunten

Doet wat ze zeggen en nog super snel ook

Pluspunten

Kwaliteit van geleverde notebook is zeer goed te noemen. Niet van nieuw te onderscheiden. Goede communicatie.

geen

Pluspunten

Goed advies gekregen na bestelling, daarna snelle levering

Pluspunten

snel, juist, flexibel

op dit moment na dit contact: geen

Pluspunten

Netjes telefonisch te woord gestaan, vervolgens snel geleverd en mooi produkt.

Pluspunten

Super service, binnen 12 uur order in huis. Keurig verzonden.

Pluspunten

Een ongekende service en betrokkenheid bij alle vraagstukken en problemen welke we bij dit bedrijf leggen. up-to-date kennis van POS en andere magazijn gerelateerd systemen en altijd een eerlijk en weldoordacht advies.

Nieuwe website was nodig, ziet er goed uit nu.

Pluspunten

Pluspunten

Top bedrijf, vakkundig en betrouwbaar.

Pluspunten

Goede bereikbaarheid, snelle levering, accuraat, concurreerde prijzen.

Pluspunten

Pluspunten

Goede service Snelle levering Goede kwaliteit

Niets

Pluspunten

Ik hoef niet te zoeken. Ik vind het direct. Dit is een enorm onderscheidend productvoordeel. Snelle bezorging. Verder is de omgang met Eddy een zegen.

Website is simpel en daarom fijn. Maar ook een beetje oubollig. Een likje verf om de hedendaagse webstandaarden te implementeren is welkom: Minder informatie tonen is niet nodig, maar de informatie prioritiseren met typografie en een logische hiërarchie in een modulaire schaal tonen, lijkt me een uitdaging die de moeite waard is om aan te gaan in 2019.

Pluspunten

"s Avonds nog feedback gehad op een verzoek. Volgende dag verstuurd. Perfecte service.