Snel advies o.b.v. kennis en vlotte levering

Snel advies o.b.v. kennis en vlotte levering

Makkelijk bestellen, vlot leveren.

Duidelijkheid en goede uitleg over produkt.

prima geholpen!

prima geholpen!

perfect

Goed advies en zeer vriendelijk geholpen

Zeer goed!!

Alles verliep vlekkeloos. Keurige uitleg aan de telefoon en perfecte afhandeling.

Leuk bedrijf zeer goede service

Wij waren op zoek naar een betere scanoplossing voor op de reachtruck, uiteindelijk contact gezocht Met POSdata en een goed advies gekregen en samen met hun getest of het werkte. Bedankt voor de goede service en de tijd! (5PLOGISTICS, https://5plogistics.com)

Levering was 1 tot 2 dagen , maar in werkelijkheid 4 dagen .

Geachte heer van der Hoek, Vervelend om te vernemen dat u teleurgesteld bent in de levertijd van uw bestelling. U heeft uw bestelling bij ons geplaatst op 9 november om 19:19u en uw bestelling is door ons op 10 november overgedragen aan PostNL. Helaas is bij PostNL vertraging ontstaan, waardoor de aflevering later heeft plaatsgevonden dan aangegeven. Jammer genoeg zien we dit de laatste tijd vaker bij verschillende pakketbezorgers en helaas hebben we hier geen controle over. Zoals u kunt zien aan de tracking informatie, hebben we ons best gedaan uw bestelling binnen de beloofde termijn van 1 tot 2 werkdagen bij u te krijgen. Wellicht wilt u uw negatieve beoordeling nog eens heroverwegen. Met vriendelijke groet, POSdata Nederland

Gewoon zoals het hoort, snel, duidelijke communicatie en realistische prijzen.

Geweldige service!

Altijd vriendelijk en snel, denken met je mee. Prettig zaken doen! Mijn favoriete shop voor Zebra :-)

Zeer klantvriendelijk en zeer service-gericht!

Snel en gemakkelijk!

Zeer snel en eenvoudig besteld

Altijd vriendelijk en correct geholpen.

Super geholpen door Eddy

In eerste instantie zelf het verkeerde product besteld... Hierna geholpen door Eddy die precies wist wat ik wel nodig had. Retour was snel verwerkt en het juiste product was drie dagen na de retouraanvraag al binnen. Super service en super snel!

Goede ervaring met dit bedrijf niks op aan te merken

duidelijk advies en super flexibele service

suoerservice

goede service en snelle afwikkeling van de order

tja, wat moet ik hier aan toevoegen ? goede service en snelle afwikkeling van de order

Uitstekend!!!!!!!

Prachtig geholpen via tel

Geweldige service !

Duidelijke informatie & geweldige service. Aanrader.

Prijs/kwaliteit

perfect

Eddy denkt met je mee en heeft overal een oplossing voor!

Goed advies

Goed telefonisch advies gehad over wat we nodig hebben. Snelle levering.

snel van handelen

wij hebben een zebra tc25plus besteld en daar hadden we wat problemen mee na dat we gebeld hadden werd er gezegd stuur maar terug en we lossen het op en dat hebben ze ook meteen gedaan 2 dagen later wat het apparaat terug en doet het super bedankt

Goede Service!

snelle levering en goed advies

Over POSdata Nederland

POSdata Nederland is officieel Datalogic Gold Partner, Honeywell Silver Partner en Zebra Business Partner en werkt nauw samen met deze fabrikanten wanneer het gaat om oplossingen op gebied van barcode- en label techniek en het efficiënt inzetten van barcodescanners en etiket printers in uw organisatie.