Bedrijf dat zijn beloftes gewoon nakomt

Goed geholpen en snel geleverd! Kan je tenminste van op aan!

Snel en compleet

Posdata heeft een ruim en compleet assortiment voor scanning. En de prijzen zijn ook nog een scherp.

• Contact met ons N.v.t.

Fijne website, goede communicatie m.b.t. levering.

Positief, zeker aan te bevelen.

niet goed

tot 3 keer toe andere labels moeten bestellen. en toen nog een andere zebra printer. informatie niet duidelijk op de site heel jammer retouren terugsturen is ook een zoekwerkje.

• Contact met ons N.v.t.

Geachte heer Heijmans, We betreuren uw ervaring en de negatieve beoordeling. Tijdens ons telefoongesprek naar aanleiding van uw beoordeling, gaf u aan geen verstand te hebben van Zebra etiketten en printers. Maar u vertelde ook niet de tijd en moeite te willen nemen de informatie te lezen op de productpagina’s van deze producten op onze webshop. Alle opmerkingen die u had, stonden beschreven op de betreffende productpagina’s, inclusief de aanbevolen printer linten. Uw problemen hadden eenvoudig kunnen worden voorkomen, met één telefoontje vooraf naar ons. We hadden u graag geholpen de juiste keuze te maken en dan had het zeker gewerkt!

ALWAYS HELPFUL - NEVER DISAPOINTS

We always struggle to find a supplier for scanners we need - but since coming across POSDATA we never have issues getting what we need. Eddy, is always helpful to get us the things we need - and always gets it to us fast! We will always use POSDATA for their service as they are simply the best at quality and reliability

1woord volstaat: TOP

1 woord volstaat : TOP

Zeer aangenaam

Ik heb in het weekend besteld voor het bedrijf van mijn vader. Er bleek iets mis te zijn met de betaling, omdat hij momenteel in het buitenland zit. Ik ben op maandagochtend netjes gebeld met een alternatief om de betaling wel te kunnen voldoen. Snel geleverd. Alles, van de website tot de service en levering was super !

PERFECT en goed service

We hadden met spoed een oplaadkabel nodig voor de handscanner en met hulp van een medewerker goed te woord gestaan. Snelle levering en overzichtelijke website.

• Contact met ons

Geweldig bedrijf! snelle leveringen!

Super bedrijf

Zeer behulpzame medewerkers. Mooie producten.

SUPER service

Bijzonder goed geholpen met hun kennis van label printers en de benodigde software eromheen. Na meerdere suppliers gesproken te hebben om vanaf een Ipad naar een Zebra printer te printen en allen zeiden ze dat dat niet mogelijk is werd ik door POSdata zeer uitvoerig en langdurige gesprekken geholpen. Ik ben zelfs uitgenodigd om naar hun toe te komen zodat zij de installatie voor me doen, zonder extra kosten. Gewoon service. Zeer opmerkelijk, dit zie je nog maar zelden. POSdata, hartelijk dank.

Prima service en levering

Al vaak wat besteld en altijd snel en goed geholpen.

• Contact met ons

Goed advies, snelle service!

Prettig advies aan de telefoon. De volgende dag werd het product al geleverd!

top service

super geholpen, heel correcte service

Unexpectedly Good

I had troubles finding a specific product on many other sites, that all ended up as disappointing due to long delays of delivery, out of stock and so on. I found POSdata, and it exceeded my expectations on the quality of the product and also, it got delivered next day. Really impressed and won’t use anyone else anytime soon for the particular products I use.

• Contact met ons

Geweldige service van Eddy! Bedankt voor de uk netsnoeren Groetjes Heidi den engelsman

Snelle levering!!

Uitstekende klantondersteuning!

Zeer tevreden over hoe ik ben geholpen. Heb met behulp van POSdata de juiste keuze weten te maken.

Geweldig snelle levering!

De dag erop al geleverd

Professioneel

Duidelijk, betrouwbaar, aanrader.

• Contact met ons

Prima webwinkel met veel gebruiksgemak

een van de weinige sites waar ik via het hoofdartikel direct door kon naar de daarbij behorende accessoires en verbruiksartikelen. Niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste. Extra investering is de moeite van het bestelgemak meer dan waard.

Toppers

Al jaren top!

• Contact met ons

Bedankt voor de snelle levering!

Prima en vlotte service

Prima en vlootje service

Over POSdata Nederland

POSdata Nederland is officieel Datalogic Gold Partner, Honeywell Silver Partner en Zebra Business Partner en werkt nauw samen met deze fabrikanten wanneer het gaat om oplossingen op gebied van barcode- en label techniek en het efficiënt inzetten van barcodescanners en etiket printers in uw organisatie.