Top Service

Dit bedrijf hadden wij per ongeluk verward met BY-pos BV. Met BY-pos BV hebben wij slechte ervaringen. POS data heeft ons geadviseerd hoe we het probleem, ontstaan bij een andere leverancier, kunnen oplossen. Top service van Eddy gekregen.

Snel en goed!

Alles op tijd geleverd.

snelle en correcte levering

levering tuinstoel

goed en snelle levering op tijd voor een verjaardag

Zeer goede en snelle service

Men denkt mee met de klant. Omdat ik een andere printer kocht dan ik inruilde, werd ik meteen gebeld met de vraag of ik niet de verkeerde printer had besteld. Dat was niet het geval, maar toch een goed voorbeeld dat de specialist met klant meedenkt. En dat voor een goedkope printer.

uitstekend geholpen!

Na telefonisch overleg kon ik een polshouder bestellen die (nog) niet op de website stond!

Uitstekende klantenservice

Veel kennis van zaken en namen de moeite om mij uitgebreid te informeren. Levering met UPS, een verademing t.o.v. PostNL.

prima en snel

prima en snel

Prima geholpen ook buiten openingstijd

Mijn bestelling zeer snel verwerkt en vanuit Duitsland ondanks Pinksteren snel geleverd

Veľmi spokojný.

Kúpa skeneru RS5100. Rýchle jednanie a doručenie.

• Doporučil byste nám? Ano

perfecte en persoonlijke service!

perfecte en persoonlijke service!

Super service,

Super service nadat mijn pakket door de post niet was geleverd... Ze hebben er gelijk achteraan gebeld en uiteindelijk kreeg ik mijn printer een dag geleverd!! Super bedankt voor de service

Vlotte en snelle levering

Makkelijke website en een vlotte en snelle levering. Ik ben heel tevreden :-)

Positief!

Vertraagde levering, maar goed opgelost door POSDATA. Prima product.

Goed geregeld en zeer goede service

Door uitval van een bonnenprinter heeft POS data ons uitstekend geholpen door direct in goed overleg een nieuwe printer op te sturen

Super snelle levering

Groot assortiment en super snelle levering.

Perfect in kennis en levering

Besteling rond hemevaart, goed telefonisch advies en snelle levering op de vrijdag na hemelvaart.

Zeer snelle levering, had ook nog telefonisch contact opgenomen voor een ander item en werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

Fijne firma, correct en goede service

Wij halen al onze Zebra printers en Datalogic scanners bij POSdata Klantenservice is als een van de beste. Ik blijf terug komen!

Top service en kundig advies

Na ontvangt van mijn scanners, telefonisch geholpen met een niet herkende barcode. Na wat barcodes te scannen was het opgelost. Bedankt Eddy!

Altijd het juiste advies

erg fijn bedrijf, voorziet ons van de juiste adviezen en denkt mee in een goede oplossing die ook nog eens toekomst gericht is. Snelle levering en kundig personeel.

Vlotte service, probleem gericht.

prima keuze voor alles wat met scanning te zien heeft

We zijn al een aantal jaar klant bij dit bedrijf. Steeds 100% perfecte service ontvangen en vlotte communicatie. Tevens zeer goed op de hoogte van de nieuwste snufjes en steeds bereid om extra uitleg te geven. Een echte aanrader!

Perfecte uitleg

Super uitleg en snelle levering