snel, snel, snel en goed

Touristenvisum is gemakkelijk via internet te bestellen en wordt daarna meteen opgestuurd. Zending is via track en trace te volgen. Beschrijving, hoe in te vullen, zeer duidelijk en gemakkelijk.

Super schnelle Lieferung und super Service

Wir haben letztes Jahr schon unsere ausgefüllten Touristenkarten dort gekauft und sind wieder mit allem rundum zufrieden. Kann man nur weiterempfehlen

Goede en snelle service

Zonder enige problemen visa binnen een dag geregeld, snelle en goede service

Gebruiksvriendelijke site en snelle service

Goede informatie en (hele) snelle levering.

Hervorragende und schnelle Auftragsabwicklung

Einfache und rasche Abwicklung meiner Order.

What a service! Fast, informative, fair!

Thanks.

geen klachten

Gaat zo door !

Snel binnen en geen problemen

Kreeg binnen twee dagen al de visum en werkte heel makkelijk, duidelijk en netjes ingevuld en handig bescherm hoesje waardoor het visum niet wordt aangetast

Its a very very good service!

Perry van der Meijs is a very lovely employee and the service from her was great!

Schnell und zuverlässig

Wir besorgen und schon seit Jahren die Touristenkarten über diese Site und es funktioniert jedes Mal schnell, transparent und zuverlässig.

24 uur

Bestellen ging snel. Ik had een leeg visum besteld. Kort daarna kreeg ik al bericht dat het visum onderweg was. 24 uur later werd het bezorgd. Van een medereiziger hoorde ik dat het bij hem iets langer duurde, maar wel vandaag besteld de dag erna in huis. Prima service dus.

Prima verzorgd, snel en tegen een redelijke prijs,

Duidelijk van te voren, geen verassingen. Binnen 2 werkdagen binnen, en goede prijs. ( zeker als je kijkt naar de andere bemiddelaars die via RADAR bekend zijn!)

Prima geregeld, snel en goedkoop

Besteld, ontvangen, Cuba in en uitgekomen

Snelle goede service

Goede prijs en snelle adequate service

Overzichtelijke infirmatir

Nuttig en leuk om je te oriënteren.

kon gewoon niet beter

's middags besteld, volgende ochtend in de bus, wat wil je nog meer?! Ik was bijna naar het consulaat van Cuba in Rotterdam gereden om ze op te halen, maar met Cuba Visa kan je je die trip dus besparen !

Alles super

Sehr schnell und zuverlässig. Gerne wieder!

Sehr sehr guter Service

Super schnelle Bearbeitung und schneller Versand .....gerne immer wieder ....Ich bestelle schon seit 4 Jahren mein Visa bei Cubavisa.....

Snel & goed

Ik vond het erg prettig dat ik heel snel via internet de visa kon bestellen en dat ik ze met 2 dagen via aangetekende post ontving.

fantastisch

in één woord fantastisch geholpen.

Goede service en makkelijk besteld!

Ik heb eerst gebeld om informatie te vragen. Ik werd heel goed en behulpzaam geholpen. Vervolgens heb ik op de site 2 visums gekocht. Dit ging heel gemakkelijk en wees zich vanzelf.

Snelle levering per post van geldig visum.

Top! Snelle levering, visa zelf ingevuld en zonder problemen een reis naar Cuba gemaakt. NB Handig om te weten: levering van het visum vindt plaats via DHL, waarbij je op de website kan aangeven dat ze het visum niet-aangetekend mogen afleveren. Doe je dit niet dan moet je thuis zijn bij aflevering van het visum (dat gewoon door de brievenbus past).

Zeer snelle levering

Ik heb het visum binnen 2 werkdagen ontvangen via DHL. Ik bestel al jaren via Cubavisa en ben altijd weer erg tevreden. Zeker een aanrader!

Snelle service en betrouwbaar

Had gekozen voor het blanco visum met wegenkaart. De volgende dag was het in huis. Met dit visum, na mijn gegevens ingevuld te hebben met pen, heb ik door cuba kunnen rondreizen. Ik ben er gister van terug gekomen. Bij aankomst krijg je er een stempel op met de aankomstdatum. Ik hield beide delen. Bij vertrek lever je het gehele visum weer in. Je krijgt ook stempels in je paspoort. De wegenkaart heb ik uit eindelijk niet gebruikt. Hiervoor heb ik de app Maps.me gebruikt. Werkt top als navigatie. Kortom: snelle service en betrouwbaar visum. Daarnaast zijn ze volgens mij ook de goedkoopste.

Erg duidelijk en heel erg snel geleverd!

Na aanvraag kreeg ik binnen een uur ofzo al de melding dat het was opgestuurd naar me. De koerier nam de langste tijd in beslag