Snel, makkelijk en goedkoop!

Van alle visum-websites die ik kon vinden, was dit de goedkoopste! Voor 32,50 (incl. de verzendkosten!) het visum in enkele dagen in huis, in een mooie envelop. Wel blanco visum, dus moest het nog zelf even invullen, maar met een mooi voorbeeld erbij was dat een peulenschilletje, echt geen hogere wiskunde! Ik snap niet dat andere visum-verstrekkers zo veel meer rekenen voor het invullen van een paar simpele gegevens (2 minuten werk!) op een klein kaartje... Inmiddels naar Cuba geweest en geen problemen ondervonden! Prima service dus!!

Visum aan verkeerde adres bezorgd

Mijn visum is bezorgd aan het adres van een andere klant en zijn visum bij mij. Gelukkig hebben wij contact met elkaar gezocht en dit zelf opgelost. Een grote fout!

Geweldige advisering en service

Door omstandigheden hebben we -voor het geval dat- een extra visum besteld en meegenomen naar Cuba. Gelukkig hebben we dit niet hoeven te gebruiken en hebben we dit zonder problemen kunnen retourneren en hebben de kosten en...… zelfs de verzendkosten teruggekregen. Wat een geweldige service. Top!!!!

Zoals altijd, uitstekende service!!

Altijd uitstekende ervaring met dit bedrijf.

De volgende dag werden de visa’s al bezorgd.

Door DHL in een verzegelde enveloppe, waar ik voor moest tekenen. Dus heel vertrouwelijk behandeld. Beter kan niet.

Underpromise - overdeliver !

Deliver what they promise !

Super schnell alles perfekt

Alles perfekt

Alles perfekt

Die Visa sind am nächsten Tag schon angekommen. Unglaublich

Supersnelle service

👍🏿

Snel geregeld, zeer redelijk geprijsd en vooral makkelijk. Ik had een spelfout in mijn adres en ook dat werd ook razendsnel opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Goed en goedkoop

Eenvoudige procedure en formulieren de volgende dag bezorgd

Snel en duidelijk

Snelle, duidelijke service en levering

Makkelijk bestelproces, snel geleverd.

Het bestelproces op de site cubavisa.net is eenvoudig en makkelijk te doorlopen. De visa werden snel aangetekend geleverd.

5 star as to the Cuba "visum"/tourist card

They: answer the telephone, are helpfull and friendly, are by far the cheapest in my experience, they refund the cards if not damaged or used and: delivery the day after ordering.

Snel, goed geregeld.

First Class Service, competent and fast, fair prices

absolutely recommendable

hervorragend

sehr angenehme Kommunikation - erreichbar - good Job - thank you!

Cuba Visa

Great Service, fast shipping

Extrem schnelle Lieferung!

Bin sehr begeistert! Die Lieferung erfolgte innerhalb 24h! Danke!

snel, duidelijk, helemaal goed

Bestelling loopt vlot; visum is er binnen enkele dagen; visum invullen is kinderspel met de duidelijke uitleg

Alles bestens organisiert.

Einzig mögliche Verbesserung Bri der Zustellung eine Zeit angabe von bis. Mit Uhrzeit.

Arrived in one day. Nice package!

All Perfect!

Perfecte service

Het plaatsen van de bestelling vond ik heel gemakkelijk gaan. Het is prettig dat er een invulservice is. Genoeg betaaltopties. De visums ontvingen wij al de volgende werkdag.

Needed. Visa and quick.

Friendly advice and fast service!

sehr guter Service, schneller Erhalt:-) wurde bereits an Kollegen weiterempfohlen

ist im o.g. Satz alles enthalten