Duidelijke website, correcte en snelle levering

Fijn geholpen!!

Uitstekende service. Snelle levering, met invulservice

Ich hätte 10 Stern geben können, ich wurde sehr kurzfristig geholfen.

Beste Service : Wir machen alles möglich um Kunden zu helfen ist bei Cuba Visa nicht ein Spruch sondern die Wahrheit. Aus persönliche Dummheit, habe ich mein Cuba Visa vernichtet. Ich wurde geholfen 2 Tagen vor dem Abflug eine neue zu bekommen. Vor allem die Bereitschaft eine Lösung ohne hohe Kosten für mich zu finden, hat mich beindruckt. DANKE!!!!

Simpel en snel

Simpel en snel

perfect

everything worked very well. Quick delivery by DHL , on time, tracking was helpful. Everything very efficient.

Prima met bedrijf, liever betere transporteur

Direct en goed geholpen, vervoerder kan duidelijker

Snel en goed verzorgd!

vriendelijke, goede en snelle service

Vriendelijke service aan de telefoon. Visum was heel snel geleverd.

snelle afhandeling.

via wat zoek werk hier uit gekomen om van de VS naar Cuba te kunnen vliegen. Het invullen en aanvragen van het formulier viel reuze mee.

Uitstekend!

Super snelle service en betrouwbaar. De bestelde toeristenkaarten (visa) voor Cuba waren binnen 24 uur geleverd.

great service and very quick!

Very good service, I highly recommend it.

Top Service

Einfach Genial, easy und superschnell! Danke

geweldig

Ik vind dat er zeer klantgericht is gewerkt

Betrouwbaar en deskundig

Ik heb mijn visa besteld. Dit ging heel vlot. Daarna nog contact gehad met een medewerker. Deze gaf mij veel nuttige informatie voor onze Cuba Reis

Eenvoudig en snel

Okay

Uitmuntend

Snel, makkelijk en ook nog de essentiële randinformatie

Snel, betrouwbaar en betaalbaar

Altijd snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Dit is niet de eerste keer dat wij visa hier bestelden, en steeds snel betrouwbaar en goed geprijsd

Perfect!!!

The fastest delivery i ever had!!!! Thanks a lot!!

Bestellt-bezahlt-geliefert!

Wirklich alles perfekt, sogar eine telefonische Nachfrage ohne Wartezeit ist möglich!

Top geregeld !

Desondanks een misverstand, hebben ze alles voor mij gedaan om de visums binnen korte tijd te leveren. Gewoon snelle en adecuate reacties !

Preporuka svima!

Uplatu sam izvršio direktnom uplatom na IBAN preko Revoluta. Kontaktirao sam ih preko Whatsappa te su odmah dostupni. U petak naručeno, a u ponedjeljak stiglo.

• Biste li nam preporučili? Yes

immer prompt und zuverlässig

sehr zuverlässig

Perfect geregeld

Zeer snel een visum geleverd