Profesioneel,snel en klantvriendelijk

Zowel een groene als een roze visa voor cuba nodig gehad,beide keren zeer snel geleverd met de juiste informatie en tips. Klasse

Quick & easy

They were able to answer some questions I had within an hour, resulting in my visa being delivered just 2 days later.

Makkelijk én snel

Visa voor Cuba besteld, dag later thuisgebracht

rasch kompetent

alles war rasch und kompetent und direkt erledigt - danke

Makkelijk en snel

Het is eigenlijk heel simpel en makkelijen snel bezorgd. - De bezorger had het alleen in de brievenbus gegooid zonder dat we er voor getekend hadden, wat wel vereist was.

Snel

Super hilfreich und sehr sympathische Mitarbeiter !

Super hilfreich und sehr sympathische Mitarbeiter !

Perfect and very fast!

Very fast, easy and correct!

Cuba Visa verhielp leveringsproblemen

Ik ben uitstekend geholpen toen UPS mijn bestelling niet leverde en het pakket kwijt raakte. Ik kreeg zeer spoedig een nieuwe levering gestuurd, waardoor ik nu met een gerust hart op vakantie kan!

Snel via de website te bestellen en te betalen. Duidelijke website en updates over het land van vakantie ontvangen, super fijn!

Snelle en goede service en eenvoudig bestel process

Het bestellen van een visum voor Cuba was makkelijk en eenvoudig. Ik heb gebruik gemaakt van de extra service om het visum in te vullen om fouten te voorkomen.

Dag na bestelling visa in huis

Ene dag besteld, andere dag geleverd. Ging om visa en roadmap

Goed en snel geholpen.

Visa

For dans after I received the visa

Een heel goede service, ze hebben mij goed geholpen met het invullen van het formulier

Ik heb al enige keren gebruik gemaakt van de service van Cuba Visa. Helaas is het visum wel behoorlijk verhoogd in prijs in een aantal maanden. Het is van 29 euro naar 35 gegaan en dan nog vrij hoge kosten voor verzending. Ik snap niet helemaal waarom? Vandaar ook 4**** in plaats van 5*****

Very quick service

Everything was perfect!

Perfect en zeer snel geregeld.

Dikke pluim!

Snel, eenvoudig en betrouwbaar

Prima en snelle oplossing om een toeristenvisum voor Cuba te bekomen wanneer je geen dag verlof wil nemen om naar het consulaat in Brussel te gaan. Voor dat laatste heb je trouwens een afspraak nodig. Tegen dat je die hebt, heb je via Cuba Incentives eigenlijk al je visum in huis, want ze leveren héél snel. Ook wanneer je een vraag hebt, krijg je via email dezelfde dag nog een antwoord. Top!

Quick & correct

Quick & correct handling of the order & shipment.

Goeie website, duidelijk omschreven en snel aangevraagd

Alles gut abgelaufen

Super schnell

Easy payment and very fast delivery

It took only one day to get the visa delivered

snel en efficiënt

Voor herhaling vatbaar

Über Cuba Incentives / Cuba Visa

Al meer dan 10 jaar is Cubavisa.net dé toonaangevende bron voor het verkrijgen van visa voor reizen naar het prachtige Cuba. Met trots hebben we duizenden reizigers geholpen bij het realiseren van hun droomvakantie naar dit betoverende eiland. Onze missie is eenvoudig: een soepele en probleemloze visumaanvraagprocedure bieden, zodat u zich kunt concentreren op het plannen van uw onvergetelijke reis.

Kiyoh Bewertungen