Aanvraag visum

Na de aanvraag via de website, die heel makkelijk en gebruiksvriendelijk is. Werden de visa zeer snel thuis afgeleverd.

prima, goede uitleg en snelle service

contact gehad met een medewerker voor info, alles werd duidelijk en goed uitgelegd. Ik heb gekozen voor invul service, zodat ik zelf geen fouten kan maken en alles netjes vooraf ingevuld is door Cubavisa.

Voordelig en vlug

Voordelige en vlugge visum. Uploaden bijlage via internet onduidelijk, maar naar reactie via internet een vlugge reactie. Na aanvraag visum (met invulservice) deze zeer vlug ontvangen.

eenvoudig te bestellen en vlotte levering

overzichtelijke website en makkelijk om de bestelling te plaatsen, je krijgt onmiddellijk een bevestiging van je bestelling en betaling en een track & trace code om je bestelling te volgen. De dag nadien had ik alles al netjes in mijn brievenbus

The best

Top geregeld

Hele snelle service

Gewoon goed.

Meerdere keren visa besteld altijd snel geleverd.

Snelle service en goed werkende site

Voor wat ik nodig had om naar Cuba te gaan werd ik uitstekend geholpen door allereerst de site en daarna via een telefoontje door een medewerker. Snel en efficiënt.

Snel en betrouwbaar

Snel en gemakkelijk om te bestellen. Snel verstuurd.

Snelle reactie.

Snel en voordelig

Binnen een dag had ik mijn visa thuis ondanks dat ik de standaardverzending ( EUR 8) had gekozen. Het heeft dus geen zin om de spoedverzending te kiezen.

Prima !

Mijn visum kwam zoals aangekondigd, terwijl ik voor een auto, op een moeilijk bereikbare plek woon.

super

wat moet ik zeggen

Easy to order, easy to pay, quick delivery

It was top!! easy and fast

Ordered and the next day it was arriving!! Next time again with you

Snel en eficient

Gewoon goed

Overzichtelijk en gemakelijk

Perfect services

Reliable and on time!

Super snelle service!

Voor onze vakantie hebben wij twee visums met invulservice aangevraagd. Volgende dag met UPS in huis. Gewoon top!

Simple and fast service.

Excellent.

Professioneel en snel!

Reliable, fast and easy to order the visa

Highly recommended

Erg klantvriendelijk

Door de externe bezorgdienst kreeg ik mijn visa te laat, maar de eigenaar van Cubavisa heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat ik alsnog werd geholpen en heeft me op allerlei manieren geadviseerd. Erg klantvriendelijk!!

Super makkelijke website, recht toe recht aan

Duidelijke vragen, komen hun leveringsafspraak na

Hele snelle levering

Besteld en volgende dag al in huis en keurig verpakt. Hoewel jullie zoals ik zag de goedkoopste zijn vind ik het behoorlijk duur. 17 euro extra voor verzending!? Visum kostte op de luchthaven of via reisbureau 20 euro, helaas niet meer op deze manier te verkrijgen. Dus nu dubbele kosten voor 1 visum. Vandaar lagere score.

Over Cuba Incentives / Cuba Visa

Al meer dan 10 jaar is Cubavisa.net dé toonaangevende bron voor het verkrijgen van visa voor reizen naar het prachtige Cuba. Met trots hebben we duizenden reizigers geholpen bij het realiseren van hun droomvakantie naar dit betoverende eiland. Onze missie is eenvoudig: een soepele en probleemloze visumaanvraagprocedure bieden, zodat u zich kunt concentreren op het plannen van uw onvergetelijke reis.