Top levering.

Doet waar ze zeggen klasse

Snelle en goede service

Gebeld vooraf om de visa’s van Cuba aan te vragen. Mijn partner heeft een buitenlandse nationaliteit, dus ik wilde zeker weten dat dit mogelijk was. Na een snelle controle bleek dat het geval. De visa’s waren de volgende dag in huis. Top, bedankt!

prima, snelle service, geen enkele verdere opmerking

Zoals hierboven, uitstekende snelle service!

All good.. fast & easy

All good.. fast & easy... i also ordered the roadmap.. i would prefer if it had more cultural history of Cuba.. but that's an extra either way..

Top company!

Excellent service. Visa arrived next day. Highly recommended!

Goede, snelle service. Fijn contact

Snelle levering, duidelijke informatie

Bestelling van een visum voor Cuba is erg eenvoudig en snel te regelen. Informatie om het visum in te vullen is erg duidelijk

Super jullie service!!

Binnen enkele minuten de visa aangevraagd en 2 dagen later werden ze bezorgd. Klasse!!!!

Excellent

Excellent service

Cuba Tourismus Karte sofort erhalten

Die Karte kam innerhalb weniger Tage an. Perfekt.

Snel en betrouwbaar

Conform toegezegd tijdpad afgeleverd met een leuke reisgids.

VERY GOOD

QUICK AND CORRECT ORDER

Visum snel binnen

Service was prima en snel hartelijk bedankt

Zeer goede verzorging

Zeer positieve ervaring , vlotte en correcte afhandeling

Snelle en top-service

Vandaag besteld en de volgende werkdag in huis. Hoe gemakkelijk kan het zijn. Wij zijn heel tevreden.

Goede service, binnen 24 uur visa in huis

Eenvoudige/gebruiksvriendelijke site en snelle levering.

Goed geregled

Visum snel in huis,netjes verpakt

Zeer snel geregeld en geleverd.

Uitstekende service. Echter betaal je voor aangetekend verzenden. Schetst mijn verbazing na speciaal er voor te zijn thuis gebleven kwam ik tot de ontdekking dat het pakje gewoon in de brievenbus was gedeponeerd zonder getekend te hebben voor ontvangst.

snel gehandeld en vriendelijk aan de telefoon

zie boven

geweldig !!!

Zonder resultaat had ik al enkele pogingen achter de rug om een visum te bekomen via de Cubaanse Ambassade Via CUBAVISA was het heel gemakkelijk, de ene dag aanvragen en betalen, de andere dag al in huis op de afgesproken tijdstip. Wat een service, indien nodig zal ik de volgende keer ook van hun diensten gebruik maken. Een aanrader.

Zonder probleem

Kan door brievenbus. Geen handtekening nodig.

Einfacher kommt man nicht zu seiner Touristen-Karte für Kuba

Zwei Tage nach der Online-Bestellung hatte ich die Touristen-Karte in Händen. Die Zustellung erfolgt per Boten. Das Preis/Leistungsverhältnis stimmt. Mehr kann man nicht verlangen.

Super snell en betrouwbaar

Altijd gedoe om een visa te regelen. Had al op de website van Cuba ambassade gekeken maar vond het wel relaxt dat het hier mee heel snel kon voor een bescheiden meer prijs.

Toppie

Toppie

Over Cuba Incentives / Cuba Visa

Al meer dan 10 jaar is Cubavisa.net dé toonaangevende bron voor het verkrijgen van visa voor reizen naar het prachtige Cuba. Met trots hebben we duizenden reizigers geholpen bij het realiseren van hun droomvakantie naar dit betoverende eiland. Onze missie is eenvoudig: een soepele en probleemloze visumaanvraagprocedure bieden, zodat u zich kunt concentreren op het plannen van uw onvergetelijke reis.