Uitmuntend

Snel, makkelijk en ook nog de essentiële randinformatie

Snel, betrouwbaar en betaalbaar

Altijd snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Dit is niet de eerste keer dat wij visa hier bestelden, en steeds snel betrouwbaar en goed geprijsd

Perfect!!!

The fastest delivery i ever had!!!! Thanks a lot!!

Bestellt-bezahlt-geliefert!

Wirklich alles perfekt, sogar eine telefonische Nachfrage ohne Wartezeit ist möglich!

Top geregeld !

Desondanks een misverstand, hebben ze alles voor mij gedaan om de visums binnen korte tijd te leveren. Gewoon snelle en adecuate reacties !

Preporuka svima!

Uplatu sam izvršio direktnom uplatom na IBAN preko Revoluta. Kontaktirao sam ih preko Whatsappa te su odmah dostupni. U petak naručeno, a u ponedjeljak stiglo.

• Biste li nam preporučili? Yes

immer prompt und zuverlässig

sehr zuverlässig

Perfect geregeld

Zeer snel een visum geleverd

Nog geen levering van Visa door DHL en tweemaal geen telefonisch contact kunnen krijgen.

Zoals bovenvermeld.

uitgevoerd wat ik verlangde

Vond het contact prima,service werd prima uitgevoerd tot volle tevredenheid

Extremely fast and quality service!

Thanks to the entire Cubavisa team for a quick response and affordable visa issuance service!

het cuba visum heeft een redelijke prijs en het is fijn dat het zo snel bezorgt word

Perfect. Delivery from Holland in 24 hours to UK

I ordered 4 Cuban Tourist cards from Cubavisa. Once ordered I was kept abreast of all points during their journey and when I was to expect the cards. DHL express delivered in the morning and I was astonished as I ordered at 0753hrs the previous day. Will use again. Thank you. Excellent service and price better than some UK firms.

super klantenservice

De beste klantenservice ooit niets is te veel ze helpen met alles en nog wat

Easy and quick!

Top service and amazing delivery. We needed urgently a tourist Visa and got it in 24h. Highly recommended!

Snel, makkelijk en goedkoop!

Van alle visum-websites die ik kon vinden, was dit de goedkoopste! Voor 32,50 (incl. de verzendkosten!) het visum in enkele dagen in huis, in een mooie envelop. Wel blanco visum, dus moest het nog zelf even invullen, maar met een mooi voorbeeld erbij was dat een peulenschilletje, echt geen hogere wiskunde! Ik snap niet dat andere visum-verstrekkers zo veel meer rekenen voor het invullen van een paar simpele gegevens (2 minuten werk!) op een klein kaartje... Inmiddels naar Cuba geweest en geen problemen ondervonden! Prima service dus!!

Visum aan verkeerde adres bezorgd

Mijn visum is bezorgd aan het adres van een andere klant en zijn visum bij mij. Gelukkig hebben wij contact met elkaar gezocht en dit zelf opgelost. Een grote fout!

Geweldige advisering en service

Door omstandigheden hebben we -voor het geval dat- een extra visum besteld en meegenomen naar Cuba. Gelukkig hebben we dit niet hoeven te gebruiken en hebben we dit zonder problemen kunnen retourneren en hebben de kosten en...… zelfs de verzendkosten teruggekregen. Wat een geweldige service. Top!!!!

Zoals altijd, uitstekende service!!

Altijd uitstekende ervaring met dit bedrijf.

De volgende dag werden de visa’s al bezorgd.

Door DHL in een verzegelde enveloppe, waar ik voor moest tekenen. Dus heel vertrouwelijk behandeld. Beter kan niet.

Underpromise - overdeliver !

Deliver what they promise !

Super schnell alles perfekt

Alles perfekt

Alles perfekt

Die Visa sind am nächsten Tag schon angekommen. Unglaublich

Supersnelle service

👍🏿

Burgemeester Elsenlaan 325 2282MZ Rijswijk

Over Cuba Incentives / Cuba Visa

Al meer dan 10 jaar is Cubavisa.net dé toonaangevende bron voor het verkrijgen van visa voor reizen naar het prachtige Cuba. Met trots hebben we duizenden reizigers geholpen bij het realiseren van hun droomvakantie naar dit betoverende eiland. Onze missie is eenvoudig: een soepele en probleemloze visumaanvraagprocedure bieden, zodat u zich kunt concentreren op het plannen van uw onvergetelijke reis.