Supersnelle service

👍🏿

Snel geregeld, zeer redelijk geprijsd en vooral makkelijk. Ik had een spelfout in mijn adres en ook dat werd ook razendsnel opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Goed en goedkoop

Eenvoudige procedure en formulieren de volgende dag bezorgd

Snel en duidelijk

Snelle, duidelijke service en levering

Makkelijk bestelproces, snel geleverd.

Het bestelproces op de site cubavisa.net is eenvoudig en makkelijk te doorlopen. De visa werden snel aangetekend geleverd.

5 star as to the Cuba "visum"/tourist card

They: answer the telephone, are helpfull and friendly, are by far the cheapest in my experience, they refund the cards if not damaged or used and: delivery the day after ordering.

Snel, goed geregeld.

First Class Service, competent and fast, fair prices

absolutely recommendable

hervorragend

sehr angenehme Kommunikation - erreichbar - good Job - thank you!

Cuba Visa

Great Service, fast shipping

Extrem schnelle Lieferung!

Bin sehr begeistert! Die Lieferung erfolgte innerhalb 24h! Danke!

snel, duidelijk, helemaal goed

Bestelling loopt vlot; visum is er binnen enkele dagen; visum invullen is kinderspel met de duidelijke uitleg

Alles bestens organisiert.

Einzig mögliche Verbesserung Bri der Zustellung eine Zeit angabe von bis. Mit Uhrzeit.

Arrived in one day. Nice package!

All Perfect!

Perfecte service

Het plaatsen van de bestelling vond ik heel gemakkelijk gaan. Het is prettig dat er een invulservice is. Genoeg betaaltopties. De visums ontvingen wij al de volgende werkdag.

Needed. Visa and quick.

Friendly advice and fast service!

sehr guter Service, schneller Erhalt:-) wurde bereits an Kollegen weiterempfohlen

ist im o.g. Satz alles enthalten

Super snel geleverd!

Volgende dag in huis met duidelijke instructie. Aangetekend verstuurd.

Fantastisch snel

Kreeg een tip via Facebook omdat ik een oproep plaatste waar ik mijn visum kon regelen voor Cuba. Ik werd via de anwb van het kastje naar de muur gestuurd en via Facebook had ik binnen 5 min meerdere reacties die mij naar jullie leidde. Dinsdag geregeld en donderdag al in huis! Top service, ik ga februari goed starten door mijn reis naar Cuba!! Dankjulliewel :)

Helder en supersnel.

Sommige zaken dien je over te laten aan experts, maar hoe weet je dat je met een betrouwbare partner zaken doet, proefondervindelijk? Cuba Visa heeft onze Visa perfect en snel verzorgd voor onze -niet standaard- Cuba vakantie. Niet standaard omdat wij tussendoor een retour Mexico maken zodat wij 2 Visa pp nodig hebben hierover werden goed geïnformeerd. Wij maakten bij onze bestelling gebruik van de invulservice > keurig verzorgd en geen stress voor een schrijffout. Johan /Anita

Easy and efficient

Filled the questionnaire and received visas the next day.

Better is not possible

Serious, fast

Unkomplizierte und schnelle Lieferung und Abwicklung

Bisher ist alles einwandfrei verlaufen.

Schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung, sogar in die Schweiz innert einem Tag! Bravo!!!

innerhalb von 2Tagen nach Bestellung eingelangt

SUPER!

Burgemeester Elsenlaan 325

2282MZ Rijswijk

Over Cuba Incentives / Cuba Visa

Al meer dan 10 jaar is Cubavisa.net dé toonaangevende bron voor het verkrijgen van visa voor reizen naar het prachtige Cuba. Met trots hebben we duizenden reizigers geholpen bij het realiseren van hun droomvakantie naar dit betoverende eiland. Onze missie is eenvoudig: een soepele en probleemloze visumaanvraagprocedure bieden, zodat u zich kunt concentreren op het plannen van uw onvergetelijke reis.