Prima geholpen, kennis van zaken en eenvoudige afwikkeling

Prima geholpen, eerst telefonisch en toen toch besloten even langs te gaan in de showroom aan huis. Mooie collectie bijzondere radiatoren en veel kennis van zaken. Order en betaal proces verlopen snel een eenvoudig.

Goeie service en prijzen

Jaga radiator besteld vanwege goede prijs. Afhandeling ook netjes. Kleine verbuiging van een paneel bij aflevering. Zit niet in het zicht, dus verder geen zaak van gemaakt.

Keurig geleverd op afgesproken moment.

Prima bedrijf

Mooie radiator besteld en geleverd. Helema tevredrb

Voortreffelijk!

Wederom prima geholpen! Had een aansluitstuk nodig voor het afmonteren van de radiator. Het onderdeel was alvast verzonden ivm snelle levering. Een betaallink volgende pas op een later moment. Erg fijn dat er is meegedacht zodat de aannemer direct verder kon. Alleen al vanwege de goede service kan ik Van Erkel aanbevelen.

Persoonlijk contact, snelle afhandeling. Topproduct. Elektrische handdoekradiator met digitale aansturing A

Goede service, snel antwoord via e-mail en een nette showroom.

Prachtig ontwerp disign radiator

Mooi van kleur en ontwerp

Mooi op tijd geleverd

Kiezen, bestellen, leveren. Geen gedoe. Prima zo!

Goede levering met juiste communicatie hierover

Bestelling goed afgeleverd op afgesproken dag

Uitstekende service!

Heel goed advies gekregen over de aanschaf van de radiatoren en daarnaast goed op de hoogte gehouden over het moment van afleveren. Ik zou Van Erkel een ieder aanbevelen.

Goede Service

Alles netjes geleverd. Mensen die meedenken. Een aanrader.

Levert goed product, bezorging klein minpunt

Wij zijn goed voorgelicht over de elektrische radiator die we gekocht hebben en die werkt ook prima. Goede website en nuttige demonstratie in de showroom. We vonden het wat minder dat er niet automatisch korte tijd na de bestelling zekerheid werd gegeven over de datum van aflevering (alle begrip dat dit niet direct kon, alles wordt op bestelling gemaakt) en nog wat minder dat geen enkele indicatie kon worden gegeven over tijdstip van bezorging, nadat de dag van bezorging was doorgebeld. Dat laatste is niet meer van deze tijd.

Service was perfect

Netjes geholpen, op alle vragen goed antwoord gekregen, aflevering ging goed volgens planning, email contact verliep soepel.

Gewoon goed en op tijd!

Goede telef. ondersteuning, op tijd geleverd

Goede telefonische ondersteuning, op tijd geleverd!

perfect

SERVICE EN LEVERING, WAAR JE OP KAN REKENEN

Fantastisch!

Telefonisch ben ik duidelijk geïnformeerd over de huidige voorraad en levertermijn. Binnen 1 dag heb ik de bestelling naar wens ontvangen. Keurig verpakt in een doos met goede verpakkings bescherming. Conclusie? Zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar en deskundig

De verwerking en levering van onze radiatoren is keurig en volgens duidelijke afspraken geleverd.

Snelle en correcte levering.

Wijziging (op het laatste moment) in overleg met leverancier was geen probleem. Prima communicatie over de aflevering.

Goede service fijn contact

Alles goed ontvangen, op dit moment is de radiator nog niet aangesloten maar heb er alle vertrouwen in

Zeer positief

Klantvriendelijk en oprechte advisering.

Snel en perfecte service op maat and after sales service.

dank voor de snelle en ook flexibele service

Ondanks de lange levertijd is alles naar wens verlopen

Ondanks de lange levertijd is alles naar wens verlopen

Zeer goede communicatie

Zeer goede communicatie, snelle afhandeling