Vlot en efficiënt aankoop proces.

Bij nadere vragen vriendelijk en attent geholpen.

Enorm tevreden op alle gebieden

Alle afspraken worden perfect nagekomen Steeds bereikbaar voor vragen, advies, hulp,... Hoogstaande kwaliteit, incl perfecte aflevering op afgesproken tijdstip

Mooie radiatoren, redelijk snel geleverd.

Na vraag het juiste advies gekregen

goede service

Alles volgens afspraak geleverd

Goede uitleg wat er nodig is voor de woonkamer. Mooi design radiator, merken direct het verschil.

Gweldig

Ondanks lange levertijd toch binnen de tijd geleverd die gepland stond keurig verpakt en bezorgd

Nette service en duidelijke communicatie

Duidelijk en netjes.

Geleverd conform afspraak

De juiste radiator is in goede staat en zonder schade geleverd. De monteur die werd geadviseerd heeft prima werk afgeleverd tegen een zeer redelijk tarief.

Prettige eigenaar om mee zaken te doen!

Goed advies gekregen. Ruim aanbod in de showroom om juiste keuze te maken. Erg fijn geholpen en de service is top. Heel fijn allemaal.

Oké

Radiator werd na een aantal weken geleverd. Een week later kwam een loodgieter de radiator plaatsen en aansluiten. Dat aansluiten op het geleverde (best dure) regelblok lukte niet….. aansluiting bleef lekken. Telefonisch contact gehad en we mochten een nieuw regelblok komen halen. Ook daarmee lukte het niet. Uiteindelijk heeft de loodgieter een traditionele ( van een paar euro) regelknop gehaald en in enkele minuten de radiator de radiator aangesloten. De radiator functioneert naar behoren De verplichte menu keuze hieronder over al dan niet aanbevelen zou een derde keuzemogelijkheid moeten hebben als “weet nog niet” of “twijfel”. Nu ben je verplicht tot ja of nee.

Goed telefonisch bereikbaar, komt afspraken na. Alles klopte!

prima telefonisch contact en keurig afgeleverd

Er is na onze bestelling via de site telefonisch contact geweest. Dit vergroot het vertrouwen in het bedrijf

Prima ervaring met de heer Constant van Erkel, goed en persoonlijk advies gekregen.
In een prettige overzichtelijke showroom staan mooie designradiatoren. De levering zou 3 maanden zijn vanwege corona en daardoor productietekorten maar daar is netjes over gecommuniceerd.
Na 2 en een halve maand is de radiator al geleverd, half uur voor levering belde de chauffeur dat hij onderweg was.

Kortom: goed advies en heel blij met het resultaat!

Constant de eigenaar nam contact op aan de hand van mijn bestelling om materiaal dat ik vergeten was en de koppeling die niet paste te bestellen. Ook informeerde hij direct over de levertijden. Erg fijn en de radiatoren zijn mooi

Korte lijnen, snelle reacties, ruime keuze, prettige service en goed advies. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe radiatoren. Alles werkt naar behoren en ze staan prachtig.

Open, snel en transparant

Prima service. Werd online heel snel geholpen en het fijne was dat er open en duidelijk gecommuniceerd werd over de levertijden. Die klopte als een bus... of radiator buis :)

Alles naar tevredenheid

Fijn dat er een vakman thuis komt kijken en weet wat er nodig is om radiatoren te vervangen. Ondanks lange levertijd, uit overmacht, toch keurig geleverd en vakkundig geïnstalleerd door derden.

Bij de aankoop van een vervangende radiator kregen wij een goed advies en begeleiding. Ruime keuze uit diverse modellen.

Prima radiator en prima levering.

Prima ervaring met van Erkel. Helaas duurde de levering langer dan verwacht vanwege corona en daardoor productietekorten maar daar is netjes over gecommuniceerd.

Prima service, gewoon zoals het hoort. Goed bereikbaar.

Bestelling en levering van een buitenmodel radiator merk Zehnder Charlston vertikaal. prima advies en service.

Goed en op tijd geholpen

Adequaat geholpen, ook toen bleek dat de afmetingen van de radiator van de fabrikant niet klopten in de brochure

Professioneel

Uitstekend geholpen, afspraken nagekomen en levering ging vlekkeloos.

Prima bedrijf, goede service.

Duidelijke website, makkelijk bestellen. En goede service als je extra vragen hebt. Al twee keer bij hen gekocht, beide keren super tevreden.

positief

Ik ben goed geholpen en men was ook bereikbaar en meedenkend met aanvullende vragen die ik had.

Goed advies en service

Uistekend advies w.b.t. type en vermogen radiator. Levering ook volgens planning