Mooie design radiator. Goede en vriendelijke service.

Goede service en betrouwbaar

Degelijk materiaal en vriendelijke mensen.

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken.

Goed advies en prettig geholpen

Prima gespecialiseerd bedrijf, veel sortering, goed advies en geeft vertrouwen.

Wij hebben een prima ervaring bij de firma van Erkel. Goed advies, keuze is reuze!! Kregen veel vertrouwen, hebben er een goed gevoel over. De radiator moet nog geïnstalleerd worden, gebeurt een dezer dagen. Hebben de radiator nog in de verpakking gehouden (hoop ongeschonden) tot monteur er is voor installeren. Ik beveel deze firma van harte aan.

Prettige behandeling en goede bereikbaarheid.

Prettige behandeling en goede bereikbaarheid

Mooi assortiment, scherp geprijsd

Op zoek naar een specifieke radiator kwam ik bij Van Erkel Design uit. De prijs was zeer scherp. Persoonlijk contact gehad via whatsapp, waarbij snel gereageerd werd.

Mooie radiatoren, prima

wij zijn tevreden over aankoop en afhandeling

prettig ontvangst in showroom en genoeg advies over aan te schaffen radiator. levering naar wens. radiator staat tevreden te knorren in de badkamer.

Design radiator geleverd binnen de aangegeven levertijd

De levering van design radiator verliep volgens mijn verwachting. En was netjes verpakt.

Betrouwbaar en professioneel

Keurig advies gekregen om te bepalen welke oplossing best past. Zeer vlot telefonisch bereikbaar, waarbij ik steeds vriendelijk met raad en daad bijgestaan ben. Afspraken ivm prijs en levering werden keurig opgevolgd.

uitstekend

Voor de tweede keer radiatoren bij dit bedrijf gekocht. Ben er zeer tevreden mee.

prettige communicatie. afspraak is afspraak.

Hier hebben ze kennis van zaken, denken mee, en toen er onverhoopt op een verkeerd adres werd bezorgd als gevolg van een eerdere levering op mijn privé adres, werd dat snel en adequaat opgelost.

alles conform afspraak

Via internet hier uitgekomen en een mooie designradiator besteld voor onze nieuwe badkamer. Deze werd keurig volgens afspraak geleverd in een goede verpakking. Omdat de renovatie nog niet is kunnen beginnen maar vier sterren voor het geval er toch iets niet helemaal goed zou zijn anders veranderen we het in vijf!

Duidelijke uit leg als telefonisch contact zoekt. En zeer goede afspraken gemaakt over de levering. Ga zo door.

Top !

Netjes geholpen , goeie concurrerende prijs en afhandeling en bezorging top.

Deskundig advies en levering volgens afspraak.

We hebben ons hele huis voorzien van nieuwe radiatoren en we hebben hier adequaat en deskundig advies gekregen, de radiatoren zijn conform afspraak geleverd en we zijn buitengewoon tevreden over het resultaat.

Heel prettig en kundig

Mn man en ik zijn naar de showroom geweest en werden daar vriendelijk ontvangen. We kregen goede uitleg en er werd met ons meegedacht. We zijn erg blij met onze radiatoren!

Alleen jammer dat ik op de dag zelf nooit gebeld ben wanneer ze de radiator kwamen leveren. Ze zouden van te voren bellen.

Goede dienstverlening en adequate levering

De website van Van Erkel is goed inzichtelijk en maakt de keuze eenvoudig. De radiatoren die ik besteld heb komen volledig overeen met de verwachtingen en zijn redelijk snel geleverd zonder schade. Prima dienstverlening dus.

Prachtig product, geweldige dienst na verkoop.

Voor de renovatie van onze nieuwe keuken hadden we onszelf verwend: nieuwe kasten, nieuwe vloer, nieuw keukenblad. Maar wat te doen met de verwarming? Toen we op de site van Van Erkel kwamen waren we meteen verkocht voor de gietijzeren radiatoren. Niet goedkoop, wel prachtig, en dit bleek ook eenmaal ze geleverd waren. De verbouwing zelf bleek - zoals elke verbouwing - een stressvolle ervaring, maar de opvolging door Van Erkel was dat allesbehalve. Toen de loodgieters één van onze messing kraantjes kwijt speelden, aarzelde Van Erkel geen seconde en stuurden ze diezelfde dag nog een nieuwe op. Ook toen we even in de war waren voor de plaatsing, antwoordden ze binnen het uur op al onze vragen. Prachtige radiatoren, nog betere dienst na verkoop. Absolute aanrader.

TOP Service

Na aankoop had mijn installateur nog een paar vragen over aansluiten. Direct een kundig persoon die inhoudelijk antwoord gaf op de vragen. Installateur zegt: Dat maak je niet veel mee ! Bij Van Erkel dus wel. Dik aanbevolen !!

Nieks te zeggen!

Een heel fijn bedrijf die snel en correct reageert

nadat we in de showroom uitermate vriendelijk geholpen zijn met het uitzoeken van een designradiator, verliep de afhandeling van onze bestelling prima. Netjes en goed verpakt thuis bezorgd.

aangenaam en deskundig

Na telefonisch overleg afspraak gemaakt voor bezoek in de showroom. De ontvangst was buitengewoon prettig en ik werd deskundig voorgelicht over de radiatoren die in aanmerking zouden kunnen komen. De levering is gegaan zoals afgesproken en ondertussen is de radiator ook gemonteerd.