Alleen jammer dat ik op de dag zelf nooit gebeld ben wanneer ze de radiator kwamen leveren. Ze zouden van te voren bellen.

Goede dienstverlening en adequate levering

De website van Van Erkel is goed inzichtelijk en maakt de keuze eenvoudig. De radiatoren die ik besteld heb komen volledig overeen met de verwachtingen en zijn redelijk snel geleverd zonder schade. Prima dienstverlening dus.

Prachtig product, geweldige dienst na verkoop.

Voor de renovatie van onze nieuwe keuken hadden we onszelf verwend: nieuwe kasten, nieuwe vloer, nieuw keukenblad. Maar wat te doen met de verwarming? Toen we op de site van Van Erkel kwamen waren we meteen verkocht voor de gietijzeren radiatoren. Niet goedkoop, wel prachtig, en dit bleek ook eenmaal ze geleverd waren. De verbouwing zelf bleek - zoals elke verbouwing - een stressvolle ervaring, maar de opvolging door Van Erkel was dat allesbehalve. Toen de loodgieters één van onze messing kraantjes kwijt speelden, aarzelde Van Erkel geen seconde en stuurden ze diezelfde dag nog een nieuwe op. Ook toen we even in de war waren voor de plaatsing, antwoordden ze binnen het uur op al onze vragen. Prachtige radiatoren, nog betere dienst na verkoop. Absolute aanrader.

TOP Service

Na aankoop had mijn installateur nog een paar vragen over aansluiten. Direct een kundig persoon die inhoudelijk antwoord gaf op de vragen. Installateur zegt: Dat maak je niet veel mee ! Bij Van Erkel dus wel. Dik aanbevolen !!

Nieks te zeggen!

Een heel fijn bedrijf die snel en correct reageert

nadat we in de showroom uitermate vriendelijk geholpen zijn met het uitzoeken van een designradiator, verliep de afhandeling van onze bestelling prima. Netjes en goed verpakt thuis bezorgd.

aangenaam en deskundig

Na telefonisch overleg afspraak gemaakt voor bezoek in de showroom. De ontvangst was buitengewoon prettig en ik werd deskundig voorgelicht over de radiatoren die in aanmerking zouden kunnen komen. De levering is gegaan zoals afgesproken en ondertussen is de radiator ook gemonteerd.

Betrokken en goed advies

Oprechte wil om een goed product te leveren. Na bestelling in de webshop is gebeld om een aantal zaken voor de zekerheid te controleren.

zeer goed

Betrouwbaar en accurate hulp bij vragen.

Prima service en goede communicatie en vooral: mooie radiator!

Dat is nog een service!

Voor mijn huis zocht ik radiatoren. Tot mijn verbazing mocht ik er een radiator thuis testen. Geen probleem. Uiteraard hebben we bij van Erkel gekocht en denken we na over een vervolg opdracht. Super vriendelijke service en goede producten! Oja, en het werdt nog thuis bezorgd ook.

Prima geholpen, goede service snel en accuraat

Prettige bedrijf om radiator en toebehoren te bestellen. Ook al weet jij er (te)weinig- tot niets vanaf, je wordt prima en klantgericht geholpen. Met daarbij ook nog snelle levering, volgens afspraak.Top!

Goede Service, goede communicatie

Goede Service, goede communicatie, goeie prijzen

Fijn bedrijf

Snelle, correcte levering, goede service, vriendelijk

Professioneel, vriendelijk

Kundig, kwaliteit, vriendelijk. Punctueel en neemt de tijd voor goed advies.

Prima service, zeker telefonisch ondersteuning bij bestellen is goed

Komen afspraken na Weten waar ze het over hebben Tijdens bestellen op de website kun je bellen voor ondersteuning, ik had al een verwarming besteld en wilde dezelfde kleur. Kleuren kwamen niet overeen met wat er op de doos stond van de eerdere bestelde verwarming.et hulp was dit snel opgelost

snel en deskundig advies

Wij zochten een mooie design radiator. Wij vonden Van Erkel Design radiatoren via internet. Ruim assortiment waar wij onze radiator vonden en bestelt hebben. Het contact verliep uitermate prettig en bij een vraag kregen wij snel antwoord. De verwachte levertijd bleek ook nog eens korter uit te vallen, wat ons gelukkig goed uitkwam.

Fast communications, high quality products, and expert guidance.

I have purchased 4 radiators from Van Erkel Design Radiatoren and in all cases my experience has been exceptional.

Goede hulp en deskundige advisering leidt tot een goede aankoop

Fijne begeleiding en hulp bij aankoop. Mooie oplossing op maat gevonden.

Prima klantgerichte onderneming

Fijn dat we hier op korte termijn en ook nog eens in de avond terecht konden. Bestelling en uiteindelijke levering geheel volgens planning verlopen. Prima bedrijf om mee in zee te gaan.

Top bedrijf, correct en betrouwbaar

Heldere communicatie. Prettig en correct

super fijn dat je een expert kunt bellen, bij een online bestelling

ik heb nooit een verwarming gekocht en toch kon ik deze koop doen. Tijdens het aankoop proces via de website heb ik een paar keer gebeld. Ik kreeg prima advies van een vakman. Zonder dit advies had ik vast een verkeerde besteld. Levering is netjes ook dat er nog gebeld wordt voordat de daadwerkelijk levering kwam

Vriendelijk en accuraat

Ik ben erg fijn geholpen in mijn zoektocht naar de juiste kleur radiator die bij onze tegels past. De stalen zijn opgestuurd, zodat ik bij de tegels kon checken en de levering was snel

Na een radiator zonder doos gekregen te hebben, alles keurig netjes hersteld

Fijne communicatie en ruim binnen de aangegeven tijd geleverd!

Fijne communicatie en ruim binnen de aangegeven tijd geleverd!

Bedrijfsgegevens

Tiendweg Oost 6

2941BV Lekkerkerk

0180-663834

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.