Heldere communicatie & snelle levering

Goed advies gekregen, opgevolgd en voor een simpele design radiator gegaan. Levertijd was 4-6 weken, radiator werd al binnen 2 weken bezorgd! Fantastisch!! Beter dan verwacht, werkt prima en nu is het ook fijn om in de gang te zijn. Heerlijk binnen komen in deze natte en koude dagen.

Heldere communicatie & snelle levering

Prachtig

De radiator is prachtig en mooi op tijd Erg tevreden

Hele goede service voor een goede prijs

Ben erg te spreken over de bereikbaarheid voor eventuele vragen. De aangegeven levertijd werd prima nagekomen en de radiatoren zijn in perfecte staat afgeleverd.

Goede en terzake doende communicatie.Snellere levering dan verwacht.

Prettig geholpen, naast gebruikmaken van de site óók 1-op-1 telefonisch zeer kundig geholpen. Top!

(Ruim) binnen vooraf aangegeven planning het bestelde geleverd. Goed telefonisch geholpen na de site te hebben geraadpleegd. Hierbij als het ware door de site geloodst en zo precies de juiste op elkaar afgestemde materialen besteld én ontvangen! Zeer prettig!

Nog even afwachten wanneer de nieuwe radiator geleverd wordt

Bestelen, leveren ging goed, uitgepakt, gecontroleerd, 3 krassen op de radiator, weer ingepakt, gebeld , gemaild en nu wachten we al weer weken op een nieuwe, kan gebeuren maar we hopen dat het niet te lang gaat duren. Tot nu toe wel heel erg jammer

Goeie service en snelle levering

Ik had snel een radiator nodig en maakte mij zorgen over de aangegeven levertijden op de website. Na een telefoontje kon er bevestigd worden dat de levertijden op de website inderdaad kloppen. De bestelling verliep soepel en een dag later werd de radiator al geleverd. Perfect dus.

Supersnel, prima prijs/kwaliteit en communicatie, duidelijke website en bestelmogelijkheden

Juiste keuze...

Keurige showroom, goed advies, prima communicatie & bereikbaarheid

Van Erkel heeft een showroom waar je de verschillende radiatoren echt kunt zien (in tegenstelling tot mijn lokale installateur waar ik ‘blind uit een boekje’ zou moeten bestellen). Wij zijn door Van Erkel goed geadviseerd, er werd goed meegedacht (waardoor aanvankelijke keuzes nog zijn aangepast), tussentijds en nadien was de bereikbaarheid en communicatie (zowel telefonisch als per mail) vlot en persoonlijk, bovendien nette prijzen. Tevens een installateur uit het netwerk van Van Erkel die de 5 radiatoren met zorg heeft geïnstalleerd. Bij een eventuele toekomstige verhuizing weten we waar we weer moeten zijn voor nieuwe radiatoren.

Echte service!

Ik voelde mij echt geholpen. Er is nog na mijn bestelling contact opgenomen om zeker te weten of ik het model had dat het beste zou passen bij mijn behoeften. Goed ook, want bleek dat een ander model beter was. Dat tegen dezelfde prijs. Daarna nog een keer contact gehad ivm verwachtingen rondom levering. Enig minpuntje. Geen indicatie voor de levertijd mogelijk. Dat is het halve sterretje.

Bovenaansluiting radiator benaming klopt niet

Wij hebben design radiator met bovenaansluiting besteld. . Dat betekent normaal dat er spiraal in zit die via spiraal van boven naar beneden gaat en weer naar boven. Dat was bij de geleverde radiator niet. Gelukkig is mijn man loodgieter en heeft hij met extra leidingen de radiator goed aan kunnen sluiten. Hopelijk gaat t bedrijf hier op website andere benaming hiervoor kiezen.

Prima kan niet beter.

Goed kom afspraken na .

Mooie radiator, goed advies, vriendelijk

Zeer prettig geholpen bij keuze radiator. Mooie radiatoren. Levering volgens afspraak.

Goed advies en perfecte service

Constant heeft ons goed geadviseerd over de mogelijkheden en levering keurig als afgesproken.

Goed advies

Goed advies gekregen binnen een groot assortiment.

Fijne ontvangst in showroom aan huis, duidelijke communicatie, prima aflevering.

Wij hebben Van Erkel Design Radiatoren via internet gevonden. Gebeld en een afspraak voor bezoek gemaakt. Aldaar meteen de bestelling gemaakt: 3 Raco Classic Style 2 koloms / B 532 x H 510 mm / kleur ral 1013 / met zijaansluitingen. En 3 Classic Floris recht antiek messing kranen incl. knelset 15 mm. Gratis bezorgen tot aan de voordeur. De 3 radiatoren in de door ons gewenste kleur werden na 2 maanden aan huis afgeleverd in prima staat na telefonische afspraak. Inmiddels zijn ze geïnstalleerd en voldoen volledig aan onze verwachting.

Prachtige radiatoren

Met een zeer goed advies heb ik 3 prachtige radiatoren in mijn woning. Een zeer goed advies, prima levering, instructie en antwoord op vragen. Wil je echt een prachtige radiator dan beveel ik je van Erkel design radiatoren ten zeer zeerste aan !

Goede, correcte en snelle service

Veel kennis, duidelijke uitleg, goede communicatie en veel keus

Prettig persoonlijk advies

Fijn om persoonlijk geholpen te worden met de adviesvraag welke radiator te kopen. Zelfs al is de showroom beperkt, voor mij alleszins de moeite om hier de aankoop te doen

Ook telefonisch contact makkelijk en goed

Geweldig geholpen

Dit was mijn eerste bestelling zeker niet de laatste. Fijn geholpen ook de levering was mooi op tijd.

Vriendelijk geholpen en snel geleverd

Toen ik besteld had werd netjes gebeld om de levering in te plannen.

Vlotte en complete ondersteuning bij aanschaf radiatoren

Vlotte en complete ondersteuning bij aanschaf radiatoren. Goede communicatie.

Zeer concurrerend en prima levering

Op Internet zoekend naar Vasco Viola design radiator op site van Van Erkel Design Radiatoren terecht gekomen. Zeer scherp geprijsd, eenvoudig bestelproces en correcte aflevering op afgesproken datum