geweldig vanaf het eerste telefonische contact tot aan de levering

de contacten zijn erg prettig geweest. Veel kennis van zaken. Begeleiding van het gehele proces. Goed bereikbaar (zonder keuzemenu).

Mooie radiator maar niet de gene die ik verwachte (nadeel van online bestellen).

Men hield ons netjes op de hoogte wanneer de radiator zou komen. Helaas waren we niet op levertijd thuis, zit kleine transportschade aan. Ook hadden we een dubbele radiator verwacht besteld te hebben en dit blijkt bij aflevering een enkel plaats te zijn. Waar de fout ligt weet ik niet, zou ook bij ons kunnen zijn.

Fijn geholpen en correcte levering

Bijzonder fijn persoonlijk gesprek met goede adviezen. Er was gelijk wederzijds vertrouwen. Super ,we gaan er zeker naar terug als we weer nieuwe aankopen willen doen.

Aanrader!

We hebben een radiator aangeschaft bij Van Erkel Design Radiatoren en zijn erg blij met de radiator! Constant beantwoordt vragen zeer snel en alle onze wensen werden meteen en duidelijk in een offerte opgesteld. Communicatie is zeer prettig, ook via email. Echt een aanrader! Wij waren heel blij dat we voor deze zaak gekozen hadden! Inge en Bart

Mooie radiatoren, goede aftersales, vriendelijk

De medewerker aan de telefoon was zeer vriendelijk en adequaat. Met de radiatoren ben ik erg blij. Zijn mooi. Na levering werd ik gebeld of alles goed was gegaan. Dat vond ik erg netjes.

Uitstekende communicatie, doen wat beloofd wordt

Badkamerradiator besteld, goed advies qua maatvoering en ook nog een installateur erbij gevonden. Alles vlot en snel geleverd en uitgevoerd,

Integere en adequate afhandeling van onze wensen

Prima gesprek, waar goed werd meegedacht en alternatieven voorgelegd werden in lijn met ons budget en wensen. Correcte afhandeling.

Goede en snelle service, mooie spullen

Zie boven

Gewoon prima

Twee leden radiatoren gekocht bij van Erkel. Prima voorlichting gehad over de diverse typen, je wordt prima geholpen, prijzen zijn transparant, je weet wat je krijgt en wordt op afspraak netjes geleverd. Ook heldere en duidelijke voorlichting over de langere lever tijden. Je krijgt kortom wat beloofd wordt.

Goede prijs en komt aangegeven levertjjd na.

Goede prijs en komt aangegeven levertjjd na.

100% correct

Prachtig

Mooi en snel geleverd

Top kwaliteit..

Alles goed geleverd en van kwaliteit... Totaal geen opmerkingen ..

Al onze vragen werden beantwoord , de levering was sneller dan we hadden verwacht.

Netjes de producten afgeleverd

Communicatie voor de levertijden en het daadwerkelijk leveren is gewoon goed. De website is duidelijk en het bestellen makkelijk te begrijpen

Zoals altijd een snelle levering en goed advies.

Zeer goed geholpen, goed en advies en snelle service

Alles goed gegaan!

Radiator zoals verwacht, goed advies via WhatsApp.

Prima voorlichting en een snelle levering.

Prima ervaring ondervonden.

Alle afspraken zijn perfect nagekomen. product voldoet prima.

heel tevreden

Heb drie elektrische radiatoren aangeschaft bij van Erkel. Ben tevreden over bestelling, levering en kwaliteit. Eerste levering duurde wel langer dan op de website stond, maar vragen via de website werden snel en naar tevredenheid beantwoord

Product voldoet aan verwachting .

Heldere communicatie vanuit het bedrijf. We wisten waar we aan toe waren. Bedrijf kwam afspraken na. Plezierig contact

goede service en levering

als je eevraag stelt over een product krijg je snel antwoord

Prima service, snel geleverd

Helemaal compleet en precies war wij wilden. Radiatorkraan monteren op leidingen was even een dingetje.

Prettig vooroverleg, goede levering.

De leveringsomstandigheden beloofden een lange wachttijd maar boven verwachting stond daar ineens de bezorger. En deze was niet eens te beroerd om de radiator even mee naar zolder te tillen.

Tiendweg Oost 6 2941BV Lekkerkerk