Prettig vooroverleg, goede levering.

De leveringsomstandigheden beloofden een lange wachttijd maar boven verwachting stond daar ineens de bezorger. En deze was niet eens te beroerd om de radiator even mee naar zolder te tillen.

Uitstekende service!

Een radiator bestel je niet zo vaak. Blijkt de gekozen combinatie toch niet goed. Krijgt je een belletje en maken ze het voor je in orde! Echt prima gedaan!! Dank!

Goede service, lange levertijd.

Prachtig product, goede service en denken goed mee welke opties en producten beste passen in jouw situatie.

Goed geholpen en mooi assortiment

Mooi assortiment op een niet al te groot oppervlak dus je hebt veel vergelijkingsmateriaal terwijl je niet omkomt in de hoeveelheid. Mooi overzichtelijk. Afspraken worden nagekomen.

eerlijk en behulpzaam

posietief

Uistekende zorg.

Snelle en keurig verzending. Goede service.

Vlot en correct

Makkelijke en snelle communicatie! Levering volgens aangegeven termijn

prachtig

Geef goed warmte en prachtig disgn.

Goede radiator, communicatie kan beter

Wij hebben een radiator uitgekozen bij Van Erkel, de levertijd was lang maar dit wisten wij van te voren. helaas zijn de contactgegevens vermengd geraakt met oude gegevens en zijn meerdere mails verkeerd verstuurd en het was het verzend adres foutief ingevuld. Het verkeerd invullen van de gegevens heeft er voor gezorgd dat deze p het verkeerde adres stond en een een vertraging opgeleverd maar uiteindelijk heeft de transporteur 2 dagen later de radiator juist afgeleverd. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden met de radiator.

Goede prijs en goede service!

Ik had radiatoren besteld en door omstandigheden had de levering vertraging opgelopen. Hoewel dit vervelend is, heeft Van Erkel dit mooi opgelost door de radiatoren dan gratis aan huis te leveren, in plaats van ze moeten gaan afhalen. Het product was in overeenstemming met wat op de website stond, goed verpakt en werkt perfect! Wij zijn er alvast heel tevreden van.

Conform verwachting

Zoals verwacht en duidelijke communicatie

Vlot en efficiënt

Soepel verloop van het gehele aankoop en aflever proces.

een verkoper die meedenkt en goede alternatieven aandraagd

Wij hadden en uitdaging om wat weg te werken en moesten ook een verwarming hebben. Resultaat na een kort gesprek wat alternatieven bekeken. En wat opviel was dat we uiteindelijk een goede oplossihg hadden en door de vragen van Constant nog goedkoper uikwamen ook. Alles netjes op tijd geleverd, toch knap nu met de covid.

Prima service!

Prima service, aardige mensen.

prachtige kachel, maar loodzwaar

Goed geleverd (leuk gesprek met de chauffeur gehad). Loodzwaar om twee trappen op te sjouwen, maar het is een pronkstuk in de slaapkamer. Dit jaar een grotere versie in de woonkamer.

Er prettig en fijn bedrijf.

Ik heb een zwarte radiator bestelt met een chrome kraan. Meneer belde mij op dat hij ook een matzwarte heeft maar nog niet online stond. Erg fijn dat hij meedacht.

Een mooie radiator

Deze design radiator past uitstekend in ons interieur en geeft een behaaglijke warmte af.

Goed product, goede service

Ik heb een design radiator besteld bij Van Erkel die inmiddels al werkend aan de muur hangt. Bij bestelling had ik het verkeerde blok besteld, de heer van Erkel heeft hij geholpen het juiste blok te bestellen. De levering daar ging wat tijd overheen, maar ook daar voldoende communicatie om de radiator goed binnen te krijgen. Vervolgens bleek dat ik een recht blok nodig had ipv een haaks blok. Met de heer van Erkel afgestemd en het blok werd zonder problemen omgeruild. Al met al ben ik erg tevreden, zowel met de radiator (ziet er uper strak uit) als de service.

Zeer prettig geholpen en goede service, zo ook de prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn zeer tevreden!

Een probleem met een lekke radiator werd snel en prima opgelost

Vriendelijk en alert

Goede ervaring en mooie radiatoren, service uitstekend

Deskundig, vriendelijk en oplossingsgericht

Het was een zoektocht om een paar stijlvolle kolomradiatoren te vinden die precies pasten in ons oude huis, tussen de openslaande deuren naar de tuin en waar de aansluitpunten niet in conflict kwamen met de onderliggende draagbinten. Bij Van Erkel is het gelukt. We kwamen uit op 2 Zhender Charleston radiatoren, met onderaansluiting en precies de goede hoogte, breedte, diepte, vermogen en kleur. Deskundig, vriendelijk en oplossingsgericht zijn we hier geholpen. Als we andere kamers gaan herinrichten komen we hier zeker terug.

Perfecte service

Zeer goede advisering en keuze. Ondanks Corona alles op tijd geleverd.

Zeer betrouwbaar en goede service!

De firma heeft een zeer prettige bejegening ten opzichte van de klant en handelt snel. Is ook aanspreekbaar bij vragen en levert dan goede service. Kennen het product dat ze verkopen.

Tiendweg Oost 6

2941BV Lekkerkerk