Prima.

Snelle levering van artikel. Groot assortiment. De persoonlijke groet en stickers in de verpakking zijn een leuke toevoeging.

Top-site

Mooie duidelijke webshop met ruime keuze. Maakt kiezen niet makkelijk :-). Levering met de persoonlijke groet TOP.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

No nonsense keurig op de hoogte gehouden van de bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, overzichtelijk afrekenproces en uiterst snelle en goede levering

Op de website zijn bij elk artikel de belangrijke gegevens vermeld (afmeting, aansluitschema’s, etc). Daarnaast is vóór 21:00 besteld, morgen in huis een belofte die zeker nagekomen wordt!

Goed .betrouwbaar.duidelijk.

Netjes en goed afgegeven

Netjes ingepakt en goed verzorgd

Top site!

Geweldige service en snelle levering. Wat de levering extra leuk maakte waren de stickers en een persoonlijk bedankje. Dat zie je niet vaak maar doet mij als klant toch goed, geeft toch een gevoel van waardering. Onderdelen zien er goed uit maar worden toch voor een goede prijs geleverd. Ik ben zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Komt keurig de afspraak na en communniceerd zeer goed

Zie bovenstaande

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig volgens afspraak geleverd, kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen

Zeer positief

Snelle levering en product precies als omschreven 👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top shop en snelle levering

Goede overzichtelijke site en mooi snel geleverd. En de stickers en persoonlijke groet ook erg leuk. Ga zeker meer als ik meer nodig als eerste hierheen.

Prima ervaring

Snelle. Vriendelijke, klantgerichte service. Coole spullen en vooral de verrassing was tof. Thx dude, rock on.. WhoeHOEeee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle levering, enkel het gratis geschenk hebben ze niet meegeleverd.

super shop!

Goede en duidelijke webshop en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes en snel bezorgd met snelle en goede hulp!

Heb 2 db killers besteld die vrijwel de volgende dag nog netjes ingepakt en al werden afgeleverd! Telefonisch erg behulpzaam en geen gehaaste gesprekken. De 2 producten zijn niet identiek aan elkaar, maar qua functie (nog niet geplaatst) gaan ze het zelfde resultaat leveren.

Erg goed !

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit- Erg handig dat je diverse bajonet kan kiezen voor remleidingen. Geen gedoe en in mijn geval erg praktisch. Duidelijke info en communicati

geweldig

vandaag bestelt morgen in huis en met extra info en materiaal,daarom perfecte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima, alleen koplamp was wel erg flimsy

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en snelle levering

Setje bar-end spiegels besteld, snel geleverd en goed prijs kwaliteit verhouding.

Top service.

Als lid van de chopper club nederland heb ik genoeg ervaring met onderdelen web site.s en ben ik zeer tevreden over de service en snelheid van de levering. Thx gr Jimmy.

Goede service, Dik tevreden

Super goed en snel geholpen waar nodig, snel antwoord gekregen ik kan GEEN slecht woord zeggen.! 2 dikke duimen omhoog

Top en snel geleverd binnen 24 uur

Het bestelde deel werdt smel en goed geleverd.

Goede service en leuk cadeutje. Bedankt 😎

Erg prettig!

Erg tevreden met caferaceronderdelen.com. Snelle levering en erg netjes. En het leukste van alles was het persoonlijke bedankje op de sticker. Top dus!!

Correct, snel en makkelijk

Eerste bestelling maar niet de laatste!

Over Caferaceronderdelen.nl

Filter op Taal