Gewoon goed

Het was eenvoudig om te bestellen, de levering werd snel 3n correct afgehandeld. De kwaliteit van het gekochte was degelijk en goed met een duidelijke montagebeschrijving.

Helemaal goed

Alles naar wens gegaan

Prima levering

De minigarden die ik had besteld werd op de door mij aangegeven dag netjes bezorgd. Het pakket was goed verpakt.

Mooie pergola met schaduwdoek

Zeer duidelijke site ,makkelijke bestelling en zeer goede bezorging Netjes vante voren gebeld Zeker een aanrader

Wat ik nodig had. Snel op de post.

Product nog niet ontvangen!

-------

Op tijd geleverd goed verpakt

Snelle levering goede prijs

levering door DHL niet aangeraden

nog geen levering ontvangen

perfect

goede service, prima op tijd

uitstekend

Snelle levering, goede service en vriendelijk, behulpzaam

Prettig

Doen alles wat gewenst is. Goede communicatie over levering en snelle levering.

Ik wou mijn bestelling graag op een bepaalde datum bezorgd hebben. Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag of dat mogelijk was en de bestelling is op de afgesproken dag afgeleverd.

Snel geleverd. Nette prijzen. Goede kwaliteit

Top! Zeer tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

Kliko ombouw snel en goed geleverd van een klant vriendelijk bedrijf.

Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Goede service, paar keer even conta6 gehad en prima geholpen. Klikobak ombouw was keurig verpakt en netjed bezorgt.

In verband met mijn zoontje zijn verjaardag vroeg ik of ze snel konden verzenden. Volgende dag had ik het binnen. Super fijn! Over het product ben ik ook erg tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Supersnelle bezorging! Zeer tevreden

Heel erg tevreden!

Uitstekend geregeld en kundig verpakt.

Voor ik op internet heb gezocht , nog nooit van Buitengoed gehoord. Na het bestellen is er gebeld voor de gewenste dag van levering. Geleverd volgens afspraak , en de grote van het bestelde was zeer doordacht en kundig ingepakt op een pallet. Bij deze een schouderklopje.

Snel en goed.

Goede snelle service en goeie kwaliteit

Erg snelle levering

Erg snel geleverd en goed gecommuniceerd

goede tijdige bezorging

goede tijdige bezorging compleet pakket stoel is robuust en wat ruw afgewerkt. Kan wel nog wat gladder geschuurd. En evt. nog 1 keer overgeverfd. Verder OK

Snelle levering en goede prijs

Houtsealer merk Griffon gekocht. De prijs (door een aanbieding) was lager dan andere shops en de levering was snel.

snelle en nette bezorging

snel en netjes geleverd

Ik heb mijn bestelling van meer dan 1.000,- euro nooit ontvangen

De bestellingen ging eenvoudig. En de levertijd was aantrekkelijk. Maar dan begint het zoals zovaak.... Helaas..uw bestelling blijkt niet op voorraad.. Binnen 3 werkdagen wordt binnen 3 weken.... Ik ben 8 weken verder en heb nog niets nada niks ontvangen.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!