Buitengoed is buitengewoon goed!

Makkelijk te bestellen en betalen. Correcte opvolging met zeer snelle levering.

Buitengoed heeft de verzending van het bestelde direct en netjes geregeld. Helaas was de bezorging door DHL een onduidelijk rommeltje. Toen ik Buitengoed daarover belde reageerden ze direct en adequaat.

Snelle levering. Product voldoet helemaal!

Snelle levering. Product voldoet helemaal!

Slecht, niet geleverd, reageren niet klacht

Bestelling is door pakket dienst fout afgeleverd na keer bellen met een zekere hert jan nog steeds geen oplossing dit dateert al vanaf december, we hebben de missende onderdelen maar bij grimlach gehaald

Super buitenbank voor goede prijs en snelle service

Makkelijk te bestellen en zeer goede kwaliteit bank, de LUUK. Snel geleverd en zeer handig in elkaar te zetten. Zelfs voor een onhandige Harry als ik. Wellicht een nadeel is de hoeveelheid hout wat gebruikt wordt voor het vervoer, maar een bank ontvangen die beschadigd is, wil je zeker niet.

Binnen 2 dagen ontvangen en precies wat ik besteld heb

Binnen 2 dagen ontvangen en precies wat ik besteld heb

Snelle, verzorgd verzending (breekbaar)

Snelle verzorging., materiaal.goed ingepakt. Goede service

Snel geleverd en goed verpakt

Snelle levering en goede communicatie

Het bestelde glazen product, was zeer netjes verpakt en beschermd tegen breken. Goede communicatie mbt status van levering

Zeer Behulpzame mensen bij een no nonsense bedrijf.

Goede website ebook als je ze belt o. Informatie zijn ze altijd behulpzaam. Prettig zaken doen met Kuhlkamp buitengoed.

Houden aan hun afspraak en snel geleverd

Zeer nette en snelle afhandeling.

Zeer nette en snelle afhandeling.

Goede en snelle service.

X

Super webshop

Ik koop hier al geruime tijd spullen voor de jacuzzi. De webshop is overzichtelijk en het aanbod is perfect. Daarnaast heeft Buitengoed scherpe prijzen en een supersnelle levering.

Buitengewoongoed!

Snelle verzending en het glas wat we besteld hadden was zeer goed verpakt!

Snelle levering!

Nog net voor oud- en nieuw een smokerbox voor mijn bbq besteld en binnen 24 uur geleverd!

Bestellen gaat heel makkelijk en het wordt snel geleverd dus ga er zeker vaker Bestellen

Uitmuntend

Betreft een actuator van een vleugelhek opener. Een bedrijf dat nog open staat voor contact met haar klanten. Ik werd vriendelijk en goed geholpen. Ook werd er mee gedacht en kon ik bij problemen of onduidelijkheden weer contact opnemen of foto’s sturen om een zo goed mogelijk advies te kunnen krijgen. Daarbij werd mijn bestelling snel geleverd en werd ik daar prima van op de hoogte gehouden. In de toekomst zal ik wanneer nodig zeker weer hier bestellen.

zeer goede service

sznel en betrouwbaar

Mooi ervaring Geen verschil kleur Geen product verschil

Snelle en correcte levering

We bestelden een Fairytail kerstboom voor in de tuin. Deze werd snel en goed verpakt geleverd.

vlotte levering

een levering moet voor mij niet direct de dag nadien toekomen. Maar een levering mag wel vlot verlopen; binnen de 14 dagen voor mij. En dit is gebeurd.

Uitstekende service tijdens bestellen en retour

Goed geholpen tijdens de bestelling, telefonische ondersteuning, snelle verzending. Vriendelijke medewerkers. Al met al een goede ervaring.

Mooie producten

Product was op tijd geleverd. wel was er een beschadigd onderdeel bij. Hierover hebben we contact gehad en zal opgelost worden.

Scherpe prijs en snelle levering

De nieuwe arm voor mijn poortopener was ondanks de kerstdrukte de volgende dag in huis, top!

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!