Levert volgens afspraak

Spa vac gekocht werkt super goed.

Fijn afgehandeld alles

Mijn huisnummer verkeerd ingevuld werd na mijn telefoontje prima opgelost

Goed!

Heel goed en persoonlijk.

Kwaliteit, tijdig, duidelijk

Via Buitengoed heb ik een zeer leuk tuinbankje/parkbankje besteld. De vervoerder nam zelf met mij contact op om bezorgdatum te bevestigen. Keurig! Verder was het bankje goed inmekaar te zetten. Alle voorwerk klopte.

Keurig ingepakt en snelle levering.

Echt heel netjes ingepakt en keurige snelle levering. Zal hier zeker nog eens bestellen.

Handige website, vlotte bestelling & snelle levering!

Met bovendien heel interessante prijzen.

Geweldige service

Bij het vervoer van mijn bestelling was een onderdeel stuk gegaan. een telefoontje en een mailtje met de foto was genoeg de volgende dag een nieuwe krijgen.

Zandbak besteld en werd snel geleverd. Product komt overeen met de foto's. Goede beschrijving en installatiematerialen meegeleverd. De onderdelen die reeds geschroefd werden geleverd lieten wat te wensen over, maar dat was makkelijk zelf te verbeteren.

Super service, klantvriendelijk en goed bereikbaar!

Verhoging voor jacuzzi

De verhoging is niet naar mijn zin, want hij blijft niet aan de bodum vastzitten met de zuignappen. Ik heb er 2 besteld, 1 heb ik gevuld met water maar hij komt de hele tijd omhoog. Wat moet ik doen?

Goed geholpen

Ik had een vraag over het product wat ik wilde bestellen, via e-mail gevraagd. Volgende dag kreeg ik al antwoord

Goede en snelle service

Bij levering bleek 1 onderdeel niet geleverd te zijn, na een mail werd het die dag direct alsnog opgestuurd.

correcte levering, leuk ontwerp, ziet er goed uit

Omschrijving van het in elkaar zetten is wat summier. Twee planken trokken al snel krom

Goed materiaal en goede service!

Wij bestelden enkele maanden terug een imagination playground. Ondertussen is dit speelpakket goed uitgetest. We zijn tevreden over de kwaliteit van het materiaal, alsook over de afhandeling van de bestelling en levering nar België. met vriendelijke groet!

Eenmaal een keuze gemaakt was het bestellen en de bezorging super geregeld

Mijn bestelling werd snel en naar mijn tevredenheid geleverd.

Snel geleverd, nette prijs

Bestelling was snel geleverd. Enige info wat ik wel erbij miste was dat er geen bodem bij zit. De bak is dus alleen geschikt voor plaatsen op de grond. Wij hebben zelf een bodem erin gemaakt en de bak op staan hoogte gebracht.

snel en klantvriendelijk

maakt zijn belooft waar , zijn niet re beroerd om te helpen

geleverd produkt was prima

Blij met het product

Ben erg blij met de zandbak!

Sorry ik heb jullie verward met een andere leverancier duizend maal excuses T zonnedoek was snel binnen en ik ga m morgen bij mijn klant ophangen

Netjes verpakt maar niet foutloos

de verpakking was netjes verpakt maar er warren 2 a 3 plankjes die niet helemaal top waren gebarsten en krom het zit in mekaar dus maar er geen punt van maar zou wel eerst kijken of alles goed is als je het verstuurd

Super tevreden!!!

Het harmonica schaduwdoek is snel geleverd. Helemaal top!!!

Helemaal prima

Later op de dag besteld volgende morgen in huis

Goede service, snelle levering

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!