Topbedrijf komen hun woorden na!

Goed materiaal

Prima kwaliteit, netjes geleverd

Snel en goed ook qua prijs

Snel en goed ook qua prijs

Keurig volgens afspraak

Met spoed besteld, tijdig geleverd. Helemaal goed.

Goede ervaring

Snel, persoonlijke reactie, eerlijk, goed product.

el

De mat is net zo mooi als de foto op de site.

Snelle Levering van een goed product!

Mooi product en snelle levering

Goed en snel!

Goede materialen en snelle service

Had mijn bestelling 3 dagen in de winkelmand laten staan voor ik bestelde en werd snel gebeld dat er iets niet meer leverbaar was ondertussen. Goed alternatief gekregen

Met jullie extra inzet kreeg ik mijn bestelling

Ik chatte en kreeg het advies even te bellen. Dat was vrij. Tegen 14.00. Onze hovenier had geen boomband meer. Er was net een oudere boom verplant en het weer werd onstuimig. Dankzij de extra moeite van een paar medewerkers ging de rol boomband toch nog mee. Het pakje kwam dus zaterdag aan. Anders was het ruim na het weekend geworden. De boom staat recht!

Top bedrijf!

Goede communicatie over bestelling en snelle verzending.

heeft even geduurd qua levertijd, waarschijnlijk door de algehele schaarste in bouwmaterialen, maar voor de rest prima! keurig netjes verpakt afgeleverd door een zeer attente bezorger.

Prima product en afgeleverd zoals afgesproken

Kapotte lampions

Ik heb zes lampions bij jullie gekocht, maar er doen er al twee niet wat ze moeten doen, namelijk; licht geven in het donker!! Ben behoorlijk teleurgesteld.....

Snellen levering

uitstekend

Snel, pakketje keurig verpakt, klasse!

UITSTEKEND EN SNEL

Groot pakket werd binnen 24 uur geleverd

Goede ervaring

Eerste keer iets besteld. Snelle levering

Buitengewoon goed

Buitengoed is al jaren mijn vertrouwde leverancier voor al onze jacuzzi onderhoudsmiddelen. Snel, goede prijs en niet te vergeten als je belt krijg je deskundig advies en service!

Snel en degelijk

Ik bestelde 2 verhoogde plantenbakken. Alles verliep vlot en de bestelling kwam zeer goed verpakt bij ons toe. Stevige constructie, 1 minpuntje de gaatjes zijn niet voorgeboord dus niet onmiddelijk samen te steken. Je hebt ook een boormachien nodig.

De oppottafel gaat naar ons huis in Frankrijk! Zal daar prima staan!

Zie bovenstaand. We moeten het nog in elkaar zetten, maar het zal prachtig staan in douce la France!

Perfecte service en handige site

Uitstekende service!

Ondanks dat het product niet meer voorradig was, zijn wij volledig naar wens geholpen. Toen dit product tijdens transport defect raakte, zijn wij wederom naar volle tevreden geholpen.

Uitstekende trellis in ontvangst mogen nemen.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!