producten goed, corona regels netjes en hulpvaardig

- producten goed - corona regels netjes - hulpvaardig

geen klachten, zeer tevreden.

Degelijke kwaliteit tegen een degelijke prijs!!

Ik ben fan!

Helemaal goed

Ondanks de langere wachttijd van een besteld artikel, zeer tevreden met de communicatie hierover! Het artikel is prima geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering in deze toch wel drukke tijden.

Tuinwerkbankje werd kapot afgeleverd

Op mijn mail met klacht en met begeleidende foto’s van ontbrekende en afgebroken onderdelen aan Buitengoed word totaal niet door Buitengoed gereageerd. Ik moet alsnog weer actie ondernemen om de schade vergoed te krijgen. Helaas kon ik ook niet achteraf betalen bij dit bedrijf. Dus mijn geld staat al oo hun rekening. Waardeloos! Geen service gericht bedrijf, beslist een afrader om daar wat te bestellen.

Goed en snel geleverd

Eerste bestelling is prima verlopen

Uitstekend!

Netjes op de hoogte gehouden dat de bestelling iets langer zou duren i.v.m. Leveringsproblemen. Keurige bezorging. Zeker een aanrader!

Prima product, snelle levering.

Prima product, snelle levering

Na verkeerde levering contact op genomen. Meteen snel en goed opgelost volgende dag alweer de juiste zending binnen.

Snelle levering , goede kwaliteit

Snelle levering top kwaliteit

Zeer snel geleverd.

Heel goed.

Net produkt, prima afhandeling.

Het bestelde werd op de afgesproken tijd afgeleverd en was goed en deugdelijk verpakt. De inhoud klopte tot op de laatste schroef. Het vereist wat passen en meten voor alles passend in elkaar zit, en een extra houtschroef tegen eventueel verlies zou op prijs zijn gesteld. Maar het resultaat is als het moet zijn.

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen via webshop en snel geleverd

Zeer veel waar voor je geld !!!!

Schaduwdoek gekocht. Hangt nu echt perfect. Mooie kwaliteit!!!. Alleen jammer dat het instructieboekje niet helemaal klopte.

Webshop is prima, kwaliteit matig

De aankoop op de webshop is snel gedaan, gaat gemakkelijk en wordt snel verzonden. Echter de kwaliteit van de bestelde zandbak is matig. Een aantal planken zijn erg krom en de beschrijving is niet heel accuraat. Bijvoorbeeld over de lengte van de schroeven en de duidelijkheid in de grafische bouwtekening.

Alles netjes verlopen en vlotte communicatie

Alles netjes verlopen en vlotte communicatie , product netjes verpakt

geweldig

het bestelde onderdeel is snel en in goede staat geleverd

Zeer mooie en stabiele zandbak

De zandbak was gemakkelijk te monteren. Het waren wel veel schroeven, maar dan zit het ook stabiel in elkaar. Het hout was eerst nog erg wit, maar trekt al naar de mooie Douglas kleur toe. Onze kleine vind het geweldig. Er zaten we wat mindere planken tussen, die hebben we onderaan gemaakt.

Bij de montage bleek dat de tekening niet geheel overeen komt met hetgeen wordt geleverd. Dit tav de greepuitsparingen, ronding naar buiten/ binnen gericht. Zie mijn mail. vr.groet Rob Kwak

Hout was niet in perfecte staat

Mijn product was niet in perfecte staat helaas.....zaten scheuren in het hout

Redelijk.

Geen track & trace gekregen, nietjes in het hout van het zandbakje geniet.

Geweldig goed huisje!

Bestellen was eenvoudig, de levering professioneel. Het is topkwaliteit vers grenenhout en alles past perfect in elkaar. Met 2 personen snel klaar!

Geweldige service

Ik bestelde een picknick bankje voor kids maar die kwam met viezigheid aan. Meteen gebeld met Lars en hij pakte het gelijk op. De volgende dag werd de oude opgehaald en stond er een nieuwe voor de deur! Dat is pas klantenservice!!!!!!!!

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!