Een prima service en mooie kwaliteit schutting

Na wat speuren op internet werd mijn aandacht getrokken door een zeer scherpe prijs voor een hout/beton schutting, nergens was hij zo goedkoop en makkelijk te bestellen. Dus na de website te hebben geraadpleegd ,schutting besteld afleverafspraak gemaakt en 2 weken later werd hij keurig afgeleverd door het transportbedrijf. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een kwaliteitsproduct is en dat voor een geweldige scherpe prijs.

Top bezorging, toch klein probleem gehad.

Hallo, Ik heb bij jullie een zandbak besteld voor mijn kleinkinderen. Bij het in elkaar zetten bleek er bij de schroefgaten enige barsten in het hout te zitten. Ook heeft mijn zoon op verschillende plekken het hout nog bij moeten schuren ivm splinters. Ook de beschrijven was niet echt optimaal, maar de zandbak is nu wel in gebruik. Wilde dit toch nog even melden. P.s de bezorging was verder top Vriendelijke groet A Tijink

Snelle levering, top.

Bestelling werd goed verpakt snel afgeleverd.

Volgens afspraak en op tijd

Goede kwaliteit volgens verwachting

Een prachtige lattenbank en beslist niet duur, slechts één opmerking, zie hieronder.

De bank staat mooi en is stevig. En voor een heel voordelige prijs, ook nog met gratis levering. Mijn enige opmerking betreft de gebruiksaanwijzing voor de montage. Het zou goed zijn als u daarin vermeldt dat de bouten met een hamer in het hout moeten worden geslagen voordat de moeren zijn aan te brengen.

Gemakkelijk en snelle levering

Gemakkelijke online aankoop en snelle levering.

Netjes volgens afspraak afgeleverd

Goede en snelle service

Duidelijke website, snelle bezorgservice en goed product(moestuintafel)

Zoals verwacht

Wat besteld was, bezorgd op het moment dat beloofd was.

Prima produkt: houten bakken voor kruiden

Goed verpakt geleverd, compleet met alle materialen. Het eindresultaat is een mooi product. Tevree!

Ze leveren snel en komen beloftes na. De klantenservice is goed bereikbaar.

Goed en snel

Ben erg blij met mijn aankoop, snelle levering en goed verpakt. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Hartelijk dank voor wederom de goede en vlotte afhandeling van onze bestelling. Ons motto is altijd: heb je een klacht laat het ons weten, ben je tevreden vertel het anderen en dit laatste zullen wij zeker doen.

ok

levering ok doos erg beschadigd produkt goed

Snel en goed!

Snelle levering en goede kwaliteit van product

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Snelle verzending. Prima

Goede en nette aflevering

Snelle bezorging

Snelle levering en goede info

Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering van de pergola.

Top, men dacht met mij mee en vervolgens een snelle levering

Ik had al een bestelling geplaatst en later over een ander product info gevraagd. Dit heeft iemand opgemerkt en mij hierover gebeld. Hij heeft vervolgens dit product bij mijn eerdere bestelling toegevoegd en naar mij verzonden. (Met het vertrouwen dat ik dat zou betalen)! Dat vond ik mooi. Vervolgens was het pakken snel geleverd!

alles goed geregeld

perfect geregeld

Door beschadiging van t pakket moest ik er iets langer op wachten maar super opgelost door buitengoed 👍🏼Dank jullie wel

Een mooie latten tuinbank besteld en heb er inmiddels even lekker op gezeten . Was goed verpakt en snel in huis.

Snelle levering, goed product

Prima en snelle levering en goed product.

Prima ervaring met Buitengoed.

Buitengoed heeft het door ons bestelde product, prima verpakt, in uitstekende staat op korte termijn geleverd.

Keurig en snel

Snelle levering, mooie prijzen

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!