Prima bedrijf voor tuinhout

Artikelen ruilen was geen enkel probleem. Er wordt goed mee gedacht bij aanschaf van producten. Behulpzame werknemers.

Vlot geleverd maar niet compleet. Even bellen en het werd direct zonder gedoe alsnog verzonden

zeer snelle bezorging

bestelling werd goed verpakt en snel bezorgd

Je word op de hoogte gehouden

Mijn product was niet direct leverbaar. Ik werd goed op de hoogte gehouden en heb inmiddels het product naar tevredenheid binnen.

Vlotte levering, deugdelijk artikel.

Onlangs een stofzuiger voor onze hottub gekocht. We hadden al een tijdje een andere (elders gekocht) in gebruik, maar die voldeed niet. Die schoof het vuil alleen voor zich uit en vrat batterijen. Deze doet het uitstekend en dat zonder stroom en zonder batterijen! Geweldig!

Helemaal tevreden met de manier van handelen! Super service en snelle levering.

Good service

Easy ordering and payment process online. Item arrived in great packaging and condition. My reason for 3 stars instead of 5, when buying the item online there was no indication to say that the item was "out of stock". Only after ordering and payment (done in mid-December) did I receive an email to say that my item was not in stock and that it would arrive sometime in early January. This was frustrating as I had ordered it to be a Christmas gift. If I had known that is was not in stock then I would not have purchased it. It may be a good idea to state on your website whether items are available or not. However I would definitely buy again from Buitengoed.

When something is not in stock our website says: "Bel 053-538 27 89 voor de actuele levertijd."

Prima hok, snel geleverd

Mooi konijnenhok, niet duur. Gemakkelijk in elkaar te zetten. Werd zoals afgesproken geleverd. Geen bijzonderheden

Netjes geregeld

Goede levering en service

2 buitenhaard verlengrookkanalen besteld. Levering duurde langer dan verwacht maar netjes gecommuniceerd!

De juiste mensen op de juiste plaats

Vakkennis Klantvriendelijk Denkt mee met klant Behulpzaam Prijstechnisch ok

Alles is duidelijk. Precies zoals de descriptie, overzichtelijk, goede kwaliteit, goede service en snel verzonden in een goed pakket. Niets op aan te merken, helemaal perfect.

Snelle levering en goede kwaliteit gaas

Twee keer gaas besteld, beide keren snelle levering en gaas van goede kwaliteit.

Super goed geholpen

Na een wat aparte levering, blij met het product

De levering was uiteindelijk goed, fijn dat de leverancier voor verbetering beschikbaar is. De bijlen zijn top.

Waar voor je geld!

Snelle levering in drukke periode, uitermate tevreden met bestelde skelter!

Snel geleverd, mooie zandbak.

een heel fijn bedrijf

erg ging wat mis met bestelling, maar medewerker een goede oplossing bedacht. er kan altijd wat mis gaan maar het is hoe je het oplost, super

Snelle levering en mooi product

Ik ben tevreden!

Prima en snelle levering

Goed produkt

Artikel voldoet aan de verwachtingen en levering was volgens planning

mooie sfeermaker - let wel op ; Gas is duur !

snel geleverd, de bezorger hielp zelfs met uitpakken & naar binnen dragen, top service ! Prachtige tafel en verwarmt onze overkapping van 6x4 lekker ;-) Nadeel ; 8 uurtjes branden en de fles is op, je verkijkt je snel op het verbruik, gas is duur !

Prima service!

De birdfeeder die ik ontving is net zoals omschreven op de website. Mooi en praktisch in gebruik. Ik bestelde middenin de Kerstdrukte. Mijn pakje was zoek maar Buitengoed heeft goed met mij hierover gecommuniceerd.

Snelle levering goede service top product!

Tussen de kerstdagen en oud en nieuw besteld en gewoon snel binnen super!!! En een mooi product van kwaliteit!

Handige webshop en super snelle levering

Prachtige chopper skelter van Berg voor mijn zoontje besteld. Super snel geleverd, wij zijn heel blij!!

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!