Prima kruidenbak!

Makkelijk te monteren, en mooi product

Geleverd wat er besteld was.

Goede en duidelijk site.

Snelle levering, goed verpakt, mooie kwaliteit

Niks op aan te merken!

Snel, vriendelijke mensen, behulpzaam en goed product

Snelle levering en behulpzame en vriendelijke mensen.

Prima materiaal, tegen nette prijzen.

Kwaliteit goed!

Snelle levering in goede stevige verpakking.

Goede ervaring, top -service!

Snelle service!

Product is snel geleverd en geeft de juiste kwaliteit

Snelle levering, prima product

Metalen kantopsluitingen gekocht, prima product, eenvoudig te verwerken, snelle levering en goed verpakt.

Andere bestelling ontvangen

Voor het verzenden van de bestelling netjes door jullie gebeld, omdat het worteldoek niet in de bestelde maten leverbaar was. Voor mij geen probleem en dat was netjes opgelost. Alleen heb ik alsnog een heel andere bestelling gehad dan we afgesproken hadden. Ik heb bijv de lage moestuinbakken niet ontvangen, maar de oppottafels. Oppottafels zijn ook leuk hoor, maar ik had ze niet besteld. En van het worteldoek mis ik nog een aantal meter. Ik heb op 20 mei gemaild, maar daar geen reactie op ontvangen. Wellicht kan ik de juiste bestelling alsnog ontvangen?

buiten goed :)

goed product, snelle bezorging.

Overzichtelijk

Goede omschrijving van de artikelen

Na retourtermijn toch een product teruggestuurd, omdat we toch niet nodig hadden. Keurig afgehandeld en bedrag retour gekregen. Dit onthouden we voor een volgende keer als we wat nodig hebben.

Slecht materiaal en slechte service

In vier van de tien planken zaten duidelijke barsten. Deze werden afgedaan als haarscheuren en dus niet vervangen.

Betrouwbaar

Betrouwbaar, perfecte levering, goede overzichtelijke site.

Tuinbank

Tuinbank besteld, werd snel geleverd, bleek iets incompleet maar is keurig opgelost!

Super service!

Bestelling zach er super mooi uit,precies zoals op de site

Wilgentenen schuttingdelen, snel geleverd en goede prijs/kwaliteits verhouding

Was in orde

Bestelling mooi op tijd en kwaliteitsproducten

Goed materiaal

Op tijd bezorgd. Degelijke schommel haken.

Overzichtelijke site ruim aanbod goede prijs/kwaliteit verhouding snelle verzending

snelle levering, maar teveel noesten

Bestelling en levering verliepen soepel. De kwaliteit van de houten latten was echter matig door de hoeveelheid en grootte van de noesten waardoor de duurzaamheid daarvan twijfels oproept. Het ijzeren onderstel en bijgeleverde bouten met moeren de schroeven lijken in orde.

goede producten en eerlijke prijzen

Het duurde wat langer dan ik verwachte tot ik mijn bestelling kreeg, maar de producten waren goed verpakt en zoals beschreven. Cortenstaal boorders waren zelfs al verroest. Dus kant en klaar.

Snel, vriendelijke mensen, behulpzaam en goede materialen

Bestelling gedaan die ik vlot af kon halen. Mensen waren erg behulpzaam. Materiaal zeer goed Zeker aan te bevelen

Goede kwaliteit, snel geleverd

Mooi buiten rand besteld voor in de tuin was al licht roest kleur aanwezig in de verpakking. Was wel lastig om strakke hoeken te buigen hier heb je wel echt een werkbank met klem voor nodig. Tuin ziet er nu echt af uit

fijne samenwerking

Ik werd goed geholpen door het bedrijf met het juiste advies. snelle levering en geen problemen gehad met de bestelling

De Pol 6

7581 CZ Losser

053 5382789

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!