Ben erg tevreden

Ik ben erg tevreden over het product die ik binnen heb gekregen nu kan ik lekker zaadjes gaan planten helemaal top.

Product good, communication horrible

I ordered a "zandbak met dak" and 10 bags of sand. I could choose a date for delivery. The date went by with no delivery. After a few days I sent an email and got a reply with the explanation that they were waiting for more sand, which is reasonable enough. It would however have been nice to have been informed of this matter. Another email was ignored. I am happy with the products that I have received, just not so happy that it took so long to arrive in the end and with the lack of communication of delays.

goede website, snelle service

goede website, snelle service

Goed product snelle levering

De verzending was snel en goed verpakt. Website zeer netjes met een goede beschrijving. Raad deze webwinkel zeker aan.

Klantvriendelijke site, snel besteld en bezorgd. Top!

Goede kwaliteit en service

Leuke tuinset gekocht. Op tijd geleverd volgens afspraak en goede kwaliteit.

Buitengewoon goed!!

Alles prima geregeld heb gebeld over mij. Bestelling en werd zoals afgesproken ook keurig terug gebeld.

Snel, goed en correct

De bestelde filters (jacuzzi) waren, ondanks de vriendelijke prijs, origineel. Netjes verpakt en snel geleverd. Een aanrader!

Goede producten maar levering kon sneller

Tuinkussens besteld. Op de site stond dat het de volgende dag geleverd zou worden. Helaas kon dit niet worden waargemaakt. Maandag besteld en vrijdag in huis. Blij met de kussen. Waren ook met zorg verpakt.

Goede én persoonlijke service

Onlangs heb ik sauna opgietmiddelen besteld. En van de bestelde artikelen was niet op voorraad, en daar werd ik persoonlijk over gebeld. Dat heb ik als heel plezierig ervaren. Toen ik er later achter kwam dat het teveel betaalde bedrag nog niet teruggestort was, kreeg ik direct reactie op mijn mail hierover, met directe betaling, excuses en een kortingsbon voor bij een volgende bestelling. Dat noem ik nog eens prettige service!

Maandag BBQ besteld en woensdag geleverd. Anders dan bij vele websites wordt aangegeven was het product hier wel op voorraad. Ook complimenten voor de vervoerder, hebben zware apparaat geholpen in de gang te zetten.

Absolute aanrader

Duidelijk, prima communicatie en prachtig product. Duidelijke handleiding om her product in elkaar te zetten.

Rot.

1. De beloofde bezorg dag op vrijdag klopte niet. Rot ! Want ik had een vrije dag opgenomen, dat kost mij €120. Plus Vrienden hadden vrij gehouden om de tuinmeubels in elkaar te zetten. 2. Zonnig Weekend ging erover heen.. zónder tuinmeubels. 3. Sommige delen kwamen beschadigd uit de dozen.

Slordige afwerking

Ik heb het kinder buitensetje gekocht. Bij het in elkaar zetten zag ik dat 1 poot van het bankje het hout gespleten is en van het bovenblad van de tafel is een hap uit het blad. Ik had het nodig die dag voor een verjaardag. Ik heb he5 er bij gelaten maar vindt het een slordige afwerking.

Eenvoudig bestelproces en snelle levering.

2e keer wat besteld, wederom prima

Prima rekstokken

zeer goed!

Zeer goede klantenservice! Ze reageerden heel snel op mijn probleem en stuurden een vervanging. het product dat ik heb besteld ziet er erg goed uit.

Mooie rvs zwemtrap ontvangen

Mooie rvs zwemtrap ontvangen O de datum zoals afgesproken.

Leuke hebbedingetjes

Netjes bezorgt,leuke site, en leuke dingen. Jammer dat er een hoop was uitverkocht.

Slecht!! nul sterren dus!!

Pakket bevat m.i. onbehandeld en ongeschuurd grenenhout, in afwijking van de foto in de bestelcatalogus. 2. De beide -slecht gespijkerde- containerdekels vielen bij het uitpakken/ aanraken geheel uit elkaar en kunnen zonder volledige beschroeving van de horizontale planken helemaal niet gemonteerd worden. Ik verwacht 2 nieuwe, deugdelijk verschroefde deksels en een verklaring voor de opgeleukte foto's van het ongeschuurde en onbewerkte materiaal. Zonder adequate tegemoetkoming gaat deze klacht volgende week op internet! F.N.M. Raymakers tel 024-3231970

Prima stoelen

Goede doelen die je makkelijk in elkaar kan zetten. Sommige delen moeten nog wel extra vastgemaakt worden want is in de basis niet super stabiel. Snel geleverd, maar het pakket kwam behoorlijk gehavend aan... de verpakking stuk en de stoelen licht beschadigd.

Zeer plezierig geholpen en alles zoals het moet zijn.

Netjes op tijd, zelfs iets eerder dan afgesproken. Goede kwaliteit. Zeer plezierig en echt vakwerk!

Prima kwaliteit prijs verhouding

Stoelen besteld.Snel en kompleet geleverd

Keurig geleverd

Levering keurig en op tijd. Wij hadden 5 wilgenschermen besteld. De grootste maat was licht gebogen door transport maar dit is door het monteren weer goed gekomen.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!