Prima, maar niet voor herhaling vatbaar

De levering verliep niet helemaal soepel, dat lag zeker niet alleen aan Buitengoed, en ze hebben er netjes over gebeld, maar ze wilden er ook geen verantwoording voorafleggen. Het artikel (een haardhoutopslag) vinden wij héél veel geld voor een bouwpakket van sinaasappelkistjeskwaliteit. Het voldoet, maar daar is alles mee gezegd.

De volgende dag al geleverd en goede kwaliteit!

Nadat ik besteld had, werd het de volgende dag al geleverd. Goede kwaliteit en bijzonder goede prijs.

prima levering

prima levering

Goed en snel geleverd

Ja hoor prima product

Alles snel geleverd! Een aanrader Groetjes dennis

'n vriendelijk, luisterend oor en meteen snelle actie

Na 'n telefoontje, meteen actie en de dag erop in huis

Netjes geleverd

6 flessen badreiniger besteld en die zijn conform afspraak netjes in een doos geleverd

Snelle levering en mooi product

goed bedrijf en uitstekend personeel

De gevraagde bestelling wordt altijd goed afgeleverd ook asl ik wat eisen stelt aan de kwaliteit. Het mogen gebruiken van een aanhanger en het eventueel inkorten. Maar ook de vriendelijkheid en de bereikbaarheid is zeker klantvriendelijk te noemen.

Snelle levering, netjes verpakt

Mooi pakket, netjes verpakt en snelle levering

Snelle levering en goede communicatie.

Zijn de goedkoopste en de levering was snel en duidelijk gecommuniceerd.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Dingen zijn stuk

Twee poten van de oppottafel zijn niet goed aan elkaar vast geniet

Snel en goed geleverd

Producten via de webshop besteld, deze waren snel en correct geleverd

Vlot en corect geleverd

Ik ben zeer tevreden over mijn pot tafel.vlot geleverd en stond al in 10 min

Fast and very reliable

Excellent website. Got the product 2 days later very well packaged. Very good quality. Totally satisfied.

Keurig geholpen bij adreswijziging en super snelle levering !

Uitstekende communicatie

Werd gebeld of ik wel het juiste product had besteld .

Klantvriendelijk en duidelijke mailwisseling

Product is snel geleverd

gekregen wat ik vroeg binnen de afgesproken tijd

Helaas is er een klein stukje uit het glas gebroken, hierover ga ik reclameren.

Helemaal goed

Alles is goed binnengekomen, erg blij met de spullen.

Gewoon goed en snel

Uiterst vriendelijk geholpen en snel geleverd.

Verzending prima. Kwaliteit twijfelachtig

Zandbak Roy besteld. Verzending is ok. Kwaliteit van het hout vind ik twijfelachtig. Toch best wat splinters komen van het hout. Tevens ook al snel barsten tijdens het monteren. Op 1 hoek zelfs zo snel dat ik de hoek maar gelijmd heb. Splinters zijn in mijn ogen not done voor een kinderzandbak

Geweldig bedrijf met super service

Had oa een barbecue borstel hier besteld die helaas kapot aan kwam. Na een belletje werd dit direct opgelost door een nieuwe op te sturen zonder problemen ervan te maken, TOP!!

Makkelijk bestelt, precies wat ik wou, snel geleverd

Perfect !

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!