Service prima maar het product een 2

De service was prima. Maar de zandbak was zo slecht afgewerkt met heel veel splinter gevaar waardoor je je kind hier niet op wilt laten spelen. Ook het in elkaar zetten gaf al heel veel problemen. Planken die verkeerde diktes hadden. Van dik naar dun. Al met al zelfs voor gratis wil je deze zandbak niet hebben

Niet betrouwbaar

Kocht 9x9cm palen, kreeg 8x8cm geleverd. Reageren niet op mails hierover. Bovendien veel grote scheuren in de palen.

Goede klantenservice

Weer eens een slechte service van DHL die mijn pakket niet willen leveren. Maar met een belletje naar de klantenservice van buitengoed de dag erna al een nieuw pakket gekregen.

Bestellen was makkelijk via de site Spullen zijn snel geleverd Netjes ingepakt op pallet Alles was compleet

aan te bevelen

hij was niet voorradig dus het heeft lang geduurd voordat hij werd thuisbezorgd,maar we hebben hem netjes ontvangen

Lekker snel geleverd en keurig verpakt

Je kon een bezorg moment kiezen. Helaas werd het 5 dagen eerder bezorgd en waren we nog met vakantie.

De plantenbakken zijn mooi om te zien en waren eenvoudig in elkaar te zetten.

Goede website, sevice en levering. Snel en goed

zie boven

Snelle goede service

Snelle levering en goede services bij het afhalen.

Prima geregeld!

Prima service, overleggen over de leveringsdag en wordt netjes bezorgd.

Goede pre- sales

Het bedrijf levert alles volgens afspraak. Ook een berichtje vooraf was prima. Alleen de zandbak (hout) zelf was van matige kwaliteit, vol niest-gaten, schroef te weinig, scheve plank.

Gemakkelijk snel en goed.

Goede keuzes, gemakkelijk te bestellen en duidelijk. Duidelijke omschrijving en zover mooi up to date.

Waardeloos

Verkeerd product geleverd en moet zelf 7,25 euro aan retourkosten betalen. Chat met Bob kwam ook niet tot oplossing

betrouwbaar en vriendelijk

hele aardige en hulpvaardige mensen bij de klantenservice

Goed product

Schattige picknicktafel, snel geleverd

Laagste prijs, geen verzendkosten, snelle levering.

Laagste prijs, geen verzendkosten, snelle levering. (Alleen het verplicht invullen van een uitgebreide toelichting in de beoordeling is een minpuntje)

Bestellen was makkelijk en een snelle levering. Dus ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Conclusie, product uiteindelijk goed, maar service kan beter..

Bestelde bank is goed en van goede kwaliteit, daar zijn we blij mee. De service is echter een stuk minder. Chatten via de website heeft geen zin, je krijgt nooit antwoord op je vraag, maar je vraag wordt doorgestuurd naar een collega en dan wordt je teruggemaild. Dit gebeurt uiteindelijk, maar duurt wel een paar dagen. Bij het bankje zat een zakje met onderdelen, een helemaal doorweekt en daardoor gescheurde beschrijving en beschimmelde houten deuvels. Pas na een paar dagen kreeg ik de montagehandleiding digitaal (we hadden het inmiddels zelf wel uitgevonden...) en de deuvels moesten maar in de zon, dan konden we ze wel gebruiken... We hebben ze uiteindelijk zelf maar bij een bouwmarkt nieuw gekocht... Conclusie, product uiteindelijk goed, maar service kan beter..

Ondanks dat mijn bestelling bij DHL zoek is geraakt, stuurde zij meteen een ander exemplaar op. Die kreeg ik heel snel.

Snelle verzending, slechte kwaliteit

De klep van de zandbak ging al kapot nog voordat de zandbak in elkaar zat. De klep past verder niet goed omdat de zandbak wat scheef is.

Degelijk met wat minpuntjes

Wel een prima bankje, de afwerking is erg ruw en er ontbrak een gat die ik zelf maar geboord heb, maar wel degelijk en stevig

Snel en goede producten

Goede en snelle levering, product super!

De rekstokken voldoen precies aan de verwachting. Snelle levering.

Een duidelijk site met goede en duidelijke informatie over o.a. hoe de dingen op te meten, waardoor je wat meer zekerheid hebt om iets op maat te bestellen. Ook via de WhatsApp functie en de mail heb je snel contact. Ik had wat vragen op de mail gezet, alvorens tot bestellen over te gaan. Binnen een half uur werd ik gebeld en werd ik goed geholpen. Het bestellen gaat eenvoudig en vlot. Duidelijke informatie over de levertijd en hoe geleverd gaat worden. De termijnen klopten precies. De levering ook. En het product is in één woord fantastisch!! Goede kwaliteit en degelijk met een duidelijk werkbeschrijving Wij raden Buitengoed bij iedereen aan!

prima verzorgd

Snel geleverd en keurig verpakt. Enthousiaste bezorgster die zelfs aanbood om het pakket in de garage te zetten.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!