Snel geleverd. Er stond bij eenvoudig te monteren maar bij ontvangst werd pas duidelijk dat de gaten voorgeboord moesten worden. Ik zal wel verwend zijn met Ikea. Voor de rest prima oppottafel!

Snel geleverd en een mooie prijs

Het is zoals de titel al aangeeft. Ik ben erg tevreden over de snelheid van verzenden en afleveren. En de prijs die ik betaalde voor de kachelpijp. De kachelpijp was dikker dan verwacht en dat is ook goed. Al met al dik tevreden en zal hier zeker vaker bestellen als het nodig is.

Top service en betrouwbaar.

Wat een mooi bedrijf. Hadden een vraag over een product en binnen een zeer korte tijd het antwoord en het meedenken over dit artikel, de levering en een vervolg levering in verband met een groot aantal. De lijntjes waren kort, de communicatie duidelijk en de afspraken werden nageleefd. Een mooi en transparant bedrijf.

100% good.

Good product and good quality!! I'm very happy.

De klantenservice is Top!

Van mijn tuinbankje waren een paar latten niet helemaal goed en ik kreeg de volgende dag al nieuwe toegestuurd!

Netjes afgeleverd ... Alles bij ... Goed evaring ..

Top product

Snelle levering, past mooi, degelijke kwaliteit.

Fantastisch!!

Snelle bezorging Makkelijk in elkaar zetten Vele variaties mogelijkheden GEWELDIG!!

Zeer goed en snel geleverd

Mooie cortenstaal pijpen gekocht. Keurige verpakking.

Gebeld. Goed te woord gestaan. Zou twee dagen later terug bellen en heeft zijn woord gehouden. Dit kom je niet vaak meer tegen ! Bravo

Snelle levering voor een prima prijs

Keurig product en snel geleverd.

Een bedrijf die doet wat hij belooft. Snel en goed product.

Gewoon goed

Niks op aan te merken dit is zoals het hoort.

klantvriendelijk

goed advies, goede producten en klantvriendelijk

Prima webwinkel!

Snelle levering en goede service. Had enkel graag mogelijkheid tot levering in afhaalpunten en gratis verzending vanaf bepaald bedrag. Verder prima!

Netjes geleverd

Love Seat besteld nadat ik gebeld heb, werd prima te woord gestaan. Na 2 dagen volgens afspraak geleverd.

Snel en netjes geleverd

Vandaag besteld morgen in huis en goed ingepakt

Bestelling lag klaar om opgehaald te worden zoals afgesproken. Mooie schutting kwaliteit!

Vlotte bezorging

Goede online uitleg en vindbaarheid

Echt super service!

Ik koop mijn producten voor de jacuzzi bij Buitengoed omdat de prijzen heel scherp zijn. Levering is snel en betrouwbaar. Bij mijn laatste bestelling kreeg ik per abuis het verkeerde product opgestuurd maar de klantenservice (die goed bereikbaar is!!) zorgde er direct voor dat het goede product de volgende dag bezorgd werd en dat het foute product opgehaald werd! Kijk dat is nou nog eens service! Waar je bij veel bedrijven nauwelijks de klantenservice kunt bereiken, een hele verademing!

Snelle levering van juiste product

Het product past uitstekend, conform omschrijving op de website. Snelle levering en prima communicatie. Voor herhaling vatbaar.

Veel keus, goede levering

Het is niet gemakkelijk om te weten wat je nodig hebt bij het nabestellen van producten voor je jacuzzi. Er is veel keus en wat overlap in de producten. Dit maakte het bestelproces wat omslachtig. Vandaar geen 5 sterren maar 4.

zeer goed en meedenkend bedrijf.

Het telefonisch contact was zeer prettig. Men had de bestelling nagekeken en belde om op wat foutjes van onze kant te herstellen. Geweldige service. De bezorging was ook uitstekend.

Duidelijk. Goed product.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!